Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 38 από 38

Θέμα: αλλαγη ρυθμισης πισω αναρτησης

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Καινούργια θεωρία αυτή....
    Δηλαδή ένα σκληρότερο ελατήριο δεν θα οδηγήσει σε μια σκληρότερη ανάρτηση ???? (άσχετα αν η μεταβολή της προφόρτισης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μεταβολή σκληρότητας ελατηρίου...)
    Καθόλου καινούργια θεωρία.
    Σε όποιον πείς οτι η ανάρτηση μου είναι σκληρή θα σού πεί να ρίξεις 2κλικ την συμπίεση.
    Κανένας δεν θα σου πεί να βάλεις 2 κιλά μαλακότερο ελατήριο.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Μην μπερδεύεις τα αποτελέσματα-επιδράσεις των διαφόρων ρυθμίσεων όπως απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση κλπ στην ανάρτηση, με τις έννοιες αυτές καθ' αυτές....


    Είναι διαφορετικό θέμα τι επίδραση έχει η μεταβολή της απόσβεσης συμπίεσης και πως μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, και διαφορετικό το αν η σκληρότητα του ελατηρίου επηρεάζει την σκληρότητα της ανάρτησης....ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ....

    Απλά επειδή δεν είναι δυνατόν να κουβαλάμε μαζί μας ολόκληρα σετ από ελατήρια διαφορετικής σκληρότητας και να τα αλλάζουμε στην άκρη του δρόμου ανάλογα τις συνθήκες (φορτίο, στυλ οδήγησης, κλπ), προσπαθούμε να πετύχουμε αυξομείωση στην σκληρότητα της ανάρτησης (και όχι μόνο στην "σκληρότητα") με άλλους πιο εύκολα ρυθμιζόμενους τρόπους....
    Αν όμως παραγγείλεις για την μοτοσυκλέττα σου ένα αφτερ-μάρκετ ελατήριο-αμορτισερ από τις κορυφαίες εταιρίες θα σου ζητηθεί να δηλώσεις το βαρος σου, την χρήση, το συχνό δικάβαλλο ή οχι, προκειμένου να σου παραδωθεί με το πιο κατάλληλης σκληρότητας ΕΛΑΤΗΡΙΟ....

  3. #33
    :a51: :a51:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Μην μπερδεύεις τα απος....
    Αν όμως παραγγείλεις για την μοτοσυκλέττα σου ένα αφτερ-μάρκετ ελατήριο-αμορτισερ από τις κορυφαίες εταιρίες θα σου ζητηθεί να δηλώσεις το βαρος σου, την χρήση, το συχνό δικάβαλλο ή οχι, προκειμένου να σου παραδωθεί με το πιο κατάλληλης σκληρότητας ΕΛΑΤΗΡΙΟ....
    Kαι θα πάρεις.... άσε να μην πω καλύτερα

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Μην μπερδεύεις τα αποτελέσματα-επιδράσεις των διαφόρων ρυθμίσεων όπως απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση κλπ στην ανάρτηση, με τις έννοιες αυτές καθ' αυτές....


    Είναι διαφορετικό θέμα τι επίδραση έχει η μεταβολή της απόσβεσης συμπίεσης και πως μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, και διαφορετικό το αν η σκληρότητα του ελατηρίου επηρεάζει την σκληρότητα της ανάρτησης....ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ....

    Απλά επειδή δεν είναι δυνατόν να κουβαλάμε μαζί μας ολόκληρα σετ από ελατήρια διαφορετικής σκληρότητας και να τα αλλάζουμε στην άκρη του δρόμου ανάλογα τις συνθήκες (φορτίο, στυλ οδήγησης, κλπ), προσπαθούμε να πετύχουμε αυξομείωση στην σκληρότητα της ανάρτησης (και όχι μόνο στην "σκληρότητα") με άλλους πιο εύκολα ρυθμιζόμενους τρόπους....
    Αν όμως παραγγείλεις για την μοτοσυκλέττα σου ένα αφτερ-μάρκετ ελατήριο-αμορτισερ από τις κορυφαίες εταιρίες θα σου ζητηθεί να δηλώσεις το βαρος σου, την χρήση, το συχνό δικάβαλλο ή οχι, προκειμένου να σου παραδωθεί με το πιο κατάλληλης σκληρότητας ΕΛΑΤΗΡΙΟ....

    Δεν είπα οτι δεν την επηρεάζει.Είπα οτι αυτό που αντιλαμβάνεσαι οταν καβαλάς την μοτο σου σαν "σκληρότητα" είναι οι αποσβέσεις και οχι το ελατήριο.
    Και τα εργοστάσια ναι στα καθαρόαιμα δίνουν μερικά ελατήρια ανάλογα με την πίστα αλλά εκεί μιλάμε για άλματα.
    Τώρα η hyperpro για το xr ενα ελατήριο δίνει για χοντρούς λεπτούς δικάβαλους κλπ, και απο ότι είδα και η WP το ίδιο.
    Και η ohlins επείσης, μόνο που αυτοί δίνουν και διαφορετικές σκληρότητες για αγώνες (οχι δικάβαλο φορτωμένος πού ίσως φαίνεται πιο απαραίτητο) αλλά αυτό βέβαια για τα καλάμια της που είναι 5 μοντέλα.
    Τώρα τι σκοπό έχει αυτό το πόσα κιλά ζυγίζεις ..............

    Ο old τα έχει γράψει ο άνθρωπος για τα ελατήρια μην λέμε τα ίδια.
    Για τα μοχλικά διαφωνούμε τώρα.
    Και τι διαφωνούμε ........απλά τα ΚΤΜ ....μοχλικο..........

  6. #36
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Απ΄ότι κατάλαβα η ενότητα αυτή ξεκίνησε για τη σχέση των αναρτήσεων με τις στροφές. Μια μηχανή με σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις σαφώς στρίβει καλύτερα. Χρειάζονται μερικές δοκιμές μέχρι να πετύχουμε το καλύτερο. Ας απαντήσει πάνω σ΄αυτό κάποιος που ξέρει και λεπτομέριες γιατί εγώ είμαι τελείως πρακτικός.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Εγώ νομίζω οτι ο αναβάτης στρίβει την μηχανή καλύτερα αν οι αναρτήσεις είναι καλές για τα γούστα του, η τουλάχιστον το φχαριστιέται περισσότερο.
    Οδηγίες θα βρείς στα stiky παραπάνω του old για προφορτίσεις και ο dirty έχει βάλει κάτι site με αμορτισέρ που έχουν οδηγίες ρυθμίσεων, υπάρχει και το ohlins.com που επείσης έχει οδηγίες.

  8. #38
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Γνώμη μου είναι ότι όσο πιο σφηχτές (όχι κούτσουρο) είναι οι αναρτήσεις τόσο καλύτερα στρίβει η μηχανή.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ρύθμιση πίσω ανάρτησης (προφόρτιση)
    από npat στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 188
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2014, 20:52
  2. Επισκευή πίσω ανάρτησης ...
    από WWW στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2009, 16:15
  3. Πρόβλημα πίσω ανάρτησης CBF-600
    από Pan_Londinium στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 14:41
  4. Σεταρισμα πισω αναρτησης
    από DrIoannis στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2005, 07:31
  5. Ρύθμιση πίσω ανάρτησης στο ΑΧ-1
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 10:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF