Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Aftica twin.....i ekseliksi

  1. #1
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494

    Aftica twin.....i ekseliksi

    Diabaza ena arthro, ke diabasa kati endiaferon ke asteio.

    I endoksi XRV 650.....gnosti os Africa twin, ekselikthike se XRV 750....ke telika bgike ektos paragogis. Kati me tis prodiagrafes gia ripansi...kati to marketing....telika

    to ksaplosane to alogo



    O kinitiras omos tou XRV 650 topothetithike ke ena allo montelo tis Honda.
    To perifano ke panemorfo Honda Deuvile (XRV 700)
    :rotflmao: :rotflmao:

    diladi eite Africa twin, exeis eite Deuvile...to ena ke to afto...

    Ti thelete kirie? Africa twin??? Bebeos bebeos....peste apo edo sto Deuvile....ne ne kserete eprepe na to beltiosoume ligo....kserete oi kanonismou...to fenomeno tou thermokipio....

    ma ti lete...XRV......einai, ma fisica ... ke mporeite na pate pantou...na girisete oooooolo ton kosmo

    :rotflmao: :rotflmao:


    oi taksidiarikes HONDA.....


    Afieromeno ekseritika ston TIFOEFS

  2. #2
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    ΜΜΜ !!

    Αυτο επρεπε να το βαλεις στο φορουμ της Αφρικα κυριε κροκοδιλε !!

    Η ΑΤ δε καταργηθηκε μονο λογω αυτων που ειπες !!

    Καταργηθηκε η παραγωγη της γιατι απο το 89 εως το 2002 δε χρειαστηκε καμμια μηχανικη μετατροπη επειδη ειναι τελεια κατα αρχην και κατα δευτερο λογο επαψε η χοντα να συμμετεχει στο Ντακαρ.
    Οποταν απο μαλακια τους βεβαια καταργησανε την εξελιξη της Αφρικα.

    Αυτα που λες με τα θερμοκηπια ειπαμε ειναι ολλανδικες μπαρουφες !!
    Η ΑΤ ειναι τρακτερ οποταν οπως καθε αγροτικο μηχανημα σκαβει αλλα μη ξεχνας ειναι και απο τις πρωτες μηχανες με καταλυτη στην εξατμιση της !!
    Μετα η χοντα τους κινητηρες τους βαζει σε διαφορα μοντελα !
    π.χ. της Τρανσαλπ στο Μπροσακι !
    Αν ο κινητηρας ειναι σωστος γιατι να μη μπει σε διαφορα μοντελα ;;

    Το ιδιο δε κανει και η σουζουκι και η καβασακι ;

    Τα ευρωπαίκα ολα το ιδιο δε κανουν ;; Σε ποσα μοντελα της η Ντουκατι βαζει τον ιδιο κινητηρα ;;

    Οποταν για τι πραμα μιλαμε εδω στις διαμαχες ;



  3. #3
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Και κάτι ακούγετε ότι το μοτεράκι των 700-750cc(who knows) θα ξαναβγεί του χρόνου φορεμένο σε medium on-off, θα δείξει.

  4. #4
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    xa xa xa


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    den eperne alli ekseliksi?????:rotflmao: :rotflmao:


    eitane teleio:rotflmao: :rotflmao:

    a giafto....kikloforane oi AT me rezerba anorhotes, antlies benzinis....


    a giafto den tolmas na to ftaseis sti rezerba?????

    a giafto gia na alakseis mpouzi prepei na to liseis oloklliro?????/




    ti teleio......trakter!!!!! afto akribos.....trakter. an ke prosopika to blepo san ena megalo mountain bike

    :rotflmao:

    skase tora:rotflmao: :rotflmao:

  5. #5
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Ετσι ειναι οπως λες !

    Το στραβο δε βλεπω σε αυτα που γραφεις.

    Παρε εσυ ενα καλυτερο να δουμε τι μπακατελα θα διαλεξεις !

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  6. #6
    otan to Afrika Twin eixe 2 mpouzi kai 3 valvides ston ka8e kilindro oi alloi 8eoroysan kainotomia ta kokorakia stis valvides.

    kai to Duville den fora XRV kinitira.


    XLV transalp 650 se metartopi se 700 pou proerxete apo ton 600 transalp. ( des periexomeni gwnia kilindron )

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αφού θέλετε να το ψάξετε τόσο....

    Η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκ εαυτός ο κινητήρας δεν ήταν στο Africa.

    Ηταν στο VT500 και VT700 Shadow το 1982-83.
    Ναι σε τσοπεράκι ήταν


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hondavt500.jpg 
Προβολές:	924 
Μέγεθος:	13,4 KB 
ID:	52400
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda_vt700.jpg 
Προβολές:	923 
Μέγεθος:	62,3 KB 
ID:	52401
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KamenosAfrican
    otan to Afrika Twin eixe 2 mpouzi kai 3 valvides ston ka8e kilindro oi alloi 8eoroysan kainotomia ta kokorakia stis valvides.

    kai to Duville den fora XRV kinitira.


    XLV transalp 650 se metartopi se 700 pou proerxete apo ton 600 transalp. ( des periexomeni gwnia kilindron )
    Καπου σε κανα ολλανδικο περιοδικο θα διαβασε χαζομαρες ο κροκοδιλας και τα γραφει.

    Παντως οπως και ναχει η ΑΤ ητανε η πιο πρωτοποριακη εμφανιση της χοντα στο Παρισι-Ντακαρ. Αλλα της ιδιας κατηγοριας (Gagiva 750 klp) ητανε ολα λιγοτερο εμπιστα. Γι' αυτο και περασε τοσο στο κοσμο αυτο το μοντελο.

    Η μονη της αδυναμια ητανε η τρομπα βενζινας (οχι ο ανορθωτης) που απο τα μοντελα του 2003 και μετα διορθωσανε το προβλημα στις επαφες της και οσοι αλλαξανε τρομπα με μαμισια μεταγενεστερη ή αλλη εμπορικη δεν ειχαν πλεον προβλημα.

    Αν εγω δε τη παω σε ρεζερβα ειναι δικια μου επιλογη και οχι λογω τρομπας. (Με δυσκολευει να γυριζω ρεζερβα εν κινησει - ειναι αβολη η μερια της βρυσης).



    Παντως το αλλαγμα των μπουζι απ' οτι καταλαβα την ιδια μανουρα εχει παντου σε κινητηρες που ειναι χωμενοι κατω απο τεποζιτα και πλαστικα !

    Βεβαια οταν παρεις κανα Ντουκατι εσυ θα αλλαζεις μπουζια καθε 5000 χλμ και λαδια καθε 1000 για να μη σου κολλησει αλλα θα το κανεις ευκολα !!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  10. #10
    Θα διαφωνησω ως προς το πρωτοποριακο μοντελο της Honda στο Dakar...

    Θα βαλω ενα κομματι απο το forum μου σε αυτο το μοντελο...

    Στο Paris-Dakar του 1995 συμμετειχε ενα διχρονο πρωτοτυπο...

    Η ΗONDA αποφασισε να ριξει στην μαχη ενα μηχανακι με διχρονο κινητηρα 400κ.εκ και με τροφοδοσια ηλεκτρονικα ελεγχομενου ψεκασμου με 2 μπεκ ....

    Αυτο το μηχανακι δεν ειχε μονο αυτη την καινοτομια αλλα και μια νεα τχνολογια το ARC (Activated Radical Combustion) προσπαθωντας να ελεγξει την ακανονιστη καυση των διχρονων οταν αυτα δουλευουν χωρις η με ελαχιστο φορτιο....

    Και μαλλον τα καταφερε γιατι το πρωτοτυπο EXP2 τερματισε στην 5η θεση της γενικης εκεινη την χρονια (που νικη σε αυτον τον αγωνα ειναι και μονο να τερματισεις οπως ολοι πιστευω ξερουμε) παρουσιαζοντας και πολυ καλη καταναλωση....

    Δυστηχως η Honda δεν ασχοληθηκε περισσοτερο και μονο μερος της τεχνολογιας ΑRC χρησιμοποιηθηκε στο CRM250 AR

    Το EXP2 παρεμεινε πρωτοτυπο ....

    Επισης μερικο χρησιμο υλικο για αυτο το μηχανακι εδω

    http://www.motorcycle.com/mo/mchonda/exp2_tech.html


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	exp-seitlich.jpg 
Προβολές:	865 
Μέγεθος:	63,4 KB 
ID:	52449
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  11. #11
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    Bre telika einai poli ilithioi aftoi ekei stin Honda.

    Ola ta epiptiximena mixanimata ta koboune apo tin paragogi.....


    :rotflmao: :rotflmao:

    Dixasmens prosopikotites.....to be or not be..


    sto dromo??? i ektos ????


    ena mpouzi??? i dio????


    na plirono polla gia service ????? i liga ????



  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    Θα διαφωνησω ως προς το πρωτοποριακο μοντελο της Honda στο Dakar...

    Θα βαλω ενα κομματι απο το forum μου σε αυτο το μοντελο...

    Στο Paris-Dakar του 1995 συμμετειχε ενα διχρονο πρωτοτυπο...

    Η ΗONDA αποφασισε να ριξει στην μαχη ενα μηχανακι με διχρονο κινητηρα 400κ.εκ και με τροφοδοσια ηλεκτρονικα ελεγχομενου ψεκασμου με 2 μπεκ ....

    Αυτο το μηχανακι δεν ειχε μονο αυτη την καινοτομια αλλα και μια νεα τχνολογια το ARC (Activated Radical Combustion) προσπαθωντας να ελεγξει την ακανονιστη καυση των διχρονων οταν αυτα δουλευουν χωρις η με ελαχιστο φορτιο....

    Και μαλλον τα καταφερε γιατι το πρωτοτυπο EXP2 τερματισε στην 5η θεση της γενικης εκεινη την χρονια (που νικη σε αυτον τον αγωνα ειναι και μονο να τερματισεις οπως ολοι πιστευω ξερουμε) παρουσιαζοντας και πολυ καλη καταναλωση....

    Δυστηχως η Honda δεν ασχοληθηκε περισσοτερο και μονο μερος της τεχνολογιας ΑRC χρησιμοποιηθηκε στο CRM250 AR

    Το EXP2 παρεμεινε πρωτοτυπο ....

    Επισης μερικο χρησιμο υλικο για αυτο το μηχανακι εδω

    http://www.motorcycle.com/mo/mchonda/exp2_tech.html
    To EXP ήταν πολύ μπροστά, ΜΠΡΑΒΟ που το θυμήθηκες!
    Ειχε πολύ καλή κατανάλωση και το κυριότερο, ελάχιστους ρύπους στα καυσαέρια αφού στην ουσια δεν άφηνε σχεδόν τίποτα ακαυστο στο θάλαμο καύσης.
    Κι όμως εκεί που περιμέναμε πότε θα εμφανιστεί στην παραγωγή, τζίφος...
    Δυστυχώς η απόφαση να εξαφανιστούν τα δίχρονα από τον πλανήτη είχε ήδη παρθεί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    http://www.cyber-moto.com/africatwin/nxr.htm

    Εδω ειναι τα πρωτοτυπα για το Ντακαρ και εδω ειναι απο το 88 και μετα !

    http://www.cyber-moto.com/africatwin/africa-coloris.htm

    Αλλα βεβαια για μερικους δεν κανουν τους δυσκολευουν !

    Ονοματα δε λεμε φυσικα φυσικα !

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  14. #14
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    Ante re me ta paliotrakteria sas.........
    :rotflmao: :rotflmao:

    Ti protoporiaka ke kourafeleksa, ke ta zundap protoporiaka itane. ta blepeis tora pouthena????

    :rotflmao: :rotflmao:


    einai ta kalitera, kanoun ta panta, ta agapinena ton anabaton.....ta latrebei o kosmos.....kai i kakourga i honda ta stamatise...




    giati kaourga honda perneis ta pexnidia apo ta pedia.....


    more mono froufrou ke aromata...:rotflmao: :rotflmao:


    mono mia apantisi thelo. Giati stamatise i paragogio aftou tou teleiou mixanokinitou dikiklou????/

  15. #15
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    To EXP ήταν πολύ μπροστά, ΜΠΡΑΒΟ που το θυμήθηκες!
    Ειχε πολύ καλή κατανάλωση και το κυριότερο, ελάχιστους ρύπους στα καυσαέρια αφού στην ουσια δεν άφηνε σχεδόν τίποτα ακαυστο στο θάλαμο καύσης.
    Κι όμως εκεί που περιμέναμε πότε θα εμφανιστεί στην παραγωγή, τζίφος...
    Δυστυχώς η απόφαση να εξαφανιστούν τα δίχρονα από τον πλανήτη είχε ήδη παρθεί.

    mipos giati tha eprepe na exeis to team tis honda, sto spiti gia service kathe eksamino????

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. imaste 10 africa twin
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2004, 16:31
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF