Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 96

Θέμα: γυροσκοπικο φαινομενο

  1. #76
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
    Αν μπεις με μονοκύλινδρο ψεκαστό (όπως το strada) και λίγα χιλιόμετρα σε τέτοια στροφή ή θα κατεβάσεις "πρώτη" ή θα αρχίσει να σκορτσάρει και το πολύ πολύ να σβήσει κιόλας. Ολοι δουλεύουνε το συμλέκτη σε τέτοια φάση.
    Βέβαια με ένα πολυκύλινδρο αλλάζουν τα πράγματα και είναι όπως πολύ σωστά τα γράφεις.

    απο τα δυο που λές να προτιμήσεις το κατέβασμα σε 1η ταχυτητα, να εχεις και μηχανοφρενο...


    Τώρα αν είναι υπερβολικά κοντή η 1η σου... και πρέπει να μεινεις με 2η ταχύτητα ...πατινάρησε και τον συμπλέκτη παράλληλαμε με τα φρένα, έτσι το σκορτσάρισμα θα εξαφανισθεί...

    οι δίσκοι δεν παθενουν τίποτα

    δε μιλούσα παραπάνω για τετρακυλινδρο όπως και δήποτε, έχω ενα ΚΤΜ και κάνω τις ιδιες κινησεις!

    τον συμπλέκτη να μην τον πατάς τέρμα και λύνεις τη μότο, είναι οτι χειρότερο μπορέις να κάνεις, πάτα τον μέχρι τη μέση της διάδρομης , εκέι που συμπλεξάρει και ισσορόπησε τους δισκους να γλυστρανε και να πιάνουν συγχρόνως!



    πάντα όρθιοι

  2. #77
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Τώρα συννενοηθήκαμε! Γιατί κόντεψα να τρελαθώ!



    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  3. #78
    Γιαγια Αρκουδα, πολυ ωραια και σημαντικα αυτα που λες , αλλα τι γινεται σε περιπτωση που πανω στην στροφη πρεπει να κοψεις για οποιονδηποτε λογο; (πχ αργο αυτοκινητο). Νομιζω στο τελευταιο post αφησες να εννοηθει οτι θα ασχοληθεις με αυτο το θεμα σε επομενο post.
    Εχω ακουσει οτι απαγορευεται το μπροστινο, απαγορευεται να κατεβασεις ταχυτητα, απογορευονται ολα. Και πως στο ρημαδι εγω θα γλυτωσω την στουκα με τον μπροστινο;
    Αναμενουμε οδηγιες πλευσης...

  4. #79
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Finrod
    Γιαγια Αρκουδα, πολυ ωραια και σημαντικα αυτα που λες , αλλα τι γινεται σε περιπτωση που πανω στην στροφη πρεπει να κοψεις για οποιονδηποτε λογο; (πχ αργο αυτοκινητο). Νομιζω στο τελευταιο post αφησες να εννοηθει οτι θα ασχοληθεις με αυτο το θεμα σε επομενο post.
    Εχω ακουσει οτι απαγορευεται το μπροστινο, απαγορευεται να κατεβασεις ταχυτητα, απογορευονται ολα. Και πως στο ρημαδι εγω θα γλυτωσω την στουκα με τον μπροστινο;
    Αναμενουμε οδηγιες πλευσης...
    Μέχρι να απαντήσει ο "γιαγιά αρκούδα" που είναι πολύ παραστατικός, λεπτομερής και γνώστης πάτα γλυκά γλυκά και προπαντός δίχως να μπλοκάρει το πίσω φρένο. Αν έχεις και πολλά χιλιόμετρα, κάνε και καμιά προσευχή.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  5. #80
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Finrod
    Γιαγια Αρκουδα, πολυ ωραια και σημαντικα αυτα που λες , αλλα τι γινεται σε περιπτωση που πανω στην στροφη πρεπει να κοψεις για οποιονδηποτε λογο; (πχ αργο αυτοκινητο). Νομιζω στο τελευταιο post αφησες να εννοηθει οτι θα ασχοληθεις με αυτο το θεμα σε επομενο post.
    Εχω ακουσει οτι απαγορευεται το μπροστινο, απαγορευεται να κατεβασεις ταχυτητα, απογορευονται ολα. Και πως στο ρημαδι εγω θα γλυτωσω την στουκα με τον μπροστινο;
    Αναμενουμε οδηγιες πλευσης...
    εγω θα ελεγα να μην πηγαινεις τοσο κομματια στην στροφη ωστε να μην χρειαστει να το τσακισεις το φρενο.... και γλυκα γλυκα να το τσιμπησεις...

    Να φανταζεσαι οτι απο την αλλη στην στροφη μπορει να ερχεται ενας τοσο κομματια οσο εσυ...

  6. #81
    κατά τα λεγόμενα του εκπαιδευτή μας αντι όταν είσαι πλαγιασμένος στην στροφή η πρόσφυση των ελαστικών είναι μειωμένη δεν μπορούμε να φρενάρουμε λοιπών με την μότο πλαγιασμένη. αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σηκώσουμε την μότο και να φρενάρουμε.
    αν όμως σηκώσουμε την μότο θα φύγουμε ευθεία στο αντίθετο ρεύμα (αν είμαστε σε δεξιά στροφή) η θα βγούμε από τον δρόμο (αν είμαστε σε αριστερή στροφή). τι πρέπει να κάνουμε.
    αυτό που θα σας πω όταν το έλεγε ο αντίθετο τον κοιτούσαμε με τα μάτια πεταμένα έξω σκεφτόμενοι (τι λέει ο άνθρωπος για τον ροσσι μας πέρασε?) αυτό μπορούν να σας το βεβαιώσουν και τα παΐδια εδω μέσα που έκαναν την άσκηση με το CSS.
    λοιπών.
    είμαστε σε δεξιά στροφή και στο απεξ βλέπουμε ότι υπάρχει εμπόδιο και πρέπει να σταματήσουμε. για να μπούμε στην δεξιά στροφή είχαμε κάνει σπρώξιμο στο δεξιό γκριπ στιγμιαίο τόσο ώστε η μότο να πάρει την επιθυμητή κλήση και στην συνέχεια ανοίξαμε το γκάζι για να σταματήσουμε την μότο να περνη άλλη κλήση και με σταθερά επιταχυνόμενο το γκάζι αρχίσαμε να στρίβουμε.
    τώρα για να σηκώσουμε την μότο μας αν προσπαθήσουμε να σηκώσουμε την μότο και το σώμα μας μαζί 1) θέλουμε χρόνο = απόσταση που δεν έχουμε και 2) αν σηκωθούμε μαζί με την μότο κλίνοντας το γκάζι η φρενάροντας την ώρα που η μότο ήταν όρθια η μότο μας από την φυγόκεντρο και το βάρος της θα προσπαθήσει να πέσει από την άλλη νομίζοντας ότι είναι εσακι και κάνουμε ελιγμό. αυτό που κάνουμε .
    με το που αντιληφτούμε τον κίνδυνο σε δεξιά στροφή πατάμε με το αριστερό μας χέρι το αριστερό γκριπ του τιμονιού και το κρατάμε πατημένο (ενώ στο γυροσκοπικό το πατούσαμε στιγμιαία) ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε το γκάζι μέχρι που να εστανθουμε την μότο μας να έχει σηκωθεί αρκετά και πατάμε μαλακά χωρείς να μπλοκάρουμε τα φρένα μας.
    ΠΡΟΣΟΧΗ κατά την ενέργεια μας αυτήν ΔΕΝ επιτρέπουμε το σώμα μας να ανέβη με την μότο αλλά αντιθέτως γέρνουμε το σώμα στο εσωτερικό της στροφής για να <<παίξει>> τον ρόλο του αντίβαρου ώστε να μην επιτρέψει την μότο μας να εκτραπεί από της άλλη μεριά σαν να είμαστε σε εσακι.
    με αυτόν τον τρόπο και έχοντας το κέντρο βάρους μας εσωτερικά της στροφής H μότο συνεχίζει να κάνει την αρχική καμπύλη σε μικρότερη ακτίνα αλλά λόγο του ότι κάτω από τα πόδια μας η μότο είναι όρθια ενώ εμείς είμαστε κρεμασμένη έξω από την μότο στο εσωτερικό της στροφής έχουμε πετυχη να μην εκτραπεί η μότο να έχουμε την επιθυμητή πρόσφυση στον δρόμο για να φρενάρουμε. και με την περιφερική μας όραση να ψάχνουμε να βρούμε σημείο διαφυγής από το εμπόδιο.
    ο λόγος που αναφέρω ότι δεν πρέπει να φρενάρουμε μπλοκάροντας τα φρένα πιστεύω ότι είναι κατανοητός.
    1) με μπλοκαρισμένα φρένα η πρόσφυση πάει περίπατο...
    2) με μπλοκαρισμένα φρένα δεν μπορούμε να ελέγξουμε το τιμόνι ώστε όταν εντοπίσουμε σημείο διαφυγής να κατευθύνουμε την μότο εκεί και να κάνουμε τους απαιτούμενους ελιγμούς.
    την ώρα που θα κλίνουμε το γκάζι δεν πρέπει αν το κάνουμε απότομα γιατί θα έχουμε απότομη μεταφορά φορτίου από πίσω που το θέλαμε κατά την διάρκεια της στροφής μπροστά με αποτέλεσμα να χάσουμε το μπροστινό μας και να πέσουμε από λοου σαιτ. θα έχετε δη ότι έστω και με μικρή κλήση αν φρενάρετε μέσα στην στροφή η μότο θα σηκωθεί και θα πάει προς το εξωτερικό μέρος της στροφής. αυτό μπορείτε να το αποφύγετε μόνο βάζοντας βάρος με το σώμα μας προς το εσωτερικό μέρος της στροφής σαν αντίβαρου.
    ξέρω ότι φαίνετε δύσκολο αλλά για να γίνει προσπαθήστε να το κάνετε σε ένα έρημο μέρος με λίγα χιλιόμετρα και όσο το καταφέρνετε περισσότερο ανεβάστε ελάχιστα τα χιλιόμετρα. βασικό είναι το αίσθημα της ασφάλειας σας κατά την άσκηση δεν πρέπει να πέφτει κάτω από το 70-80% όσο μεγαλύτερη ασφάλεια αισθάνεστε τόσο πιο εύκολα κάνετε την άσκηση και τόσο πιο εύκολα την αφομοιώνετε. καλύτερα της ασκήσεις να της κάνετε με 20 χλμ. και με 100% ασφάλειας και αν την κάνετε 100 φορές παρά με 50 χλμ και με το αίσθημα ασφάλειας στο 50%
    με την επανάληψη θα αφομοιώσετε το πως πρέπει να ενεργείτε και όταν στο μυαλό έχει χαραχτεί ότι σε μια τέτοια κατάσταση πρέπει να ενεργήσει έτσι. έτσι θα κάνει όταν (ποτέ μην συμβεί) βρεθείτε σε δύσκολη θέση. και δεν είναι απαραίτητο να είναι αυτοκίνητο μπορείτε να είναι ένα πηγάδι επάνω στην στροφή που ασφαλώς δεν πρέπει να πέσουμε μέσα. το να τσαρουχωσουμε τα φρένα που κάνουμε αντανακλαστικά είναι ότι χειρότερο ενώ άμα έχετε αφομοιώσει την άσκηση που σας λέω αντανακλαστικά θα ενεργήσετε σωστά.
    αυτό που σας γράφω είναι ότι μας έμαθαν στο CSS και πολλοί εδω μέσα θα σας πουν ότι αυτά που τους έμαθαν και όταν τα άκουγαν τους φενωντουσαν ότι δεν γίνονται. τελικά και τα έκαναν και σε πολλές περιπτώσεις τους βοήθησαν στην στραβή.
    περιμενω σε οτι μπορω να βωηθησω.
    με χαροποιοι το οτι και αλλοι που εχουν κανει το CSS αρχησαν να γραφουν εδω μεσα βωηθωντας τους συνανθροπους μας. αλοστε οπως ειχα πει καποτε η γνωση ειναι κατι που πρεπει να το μηραζεσε
    τοτε εχει μεγαλητερη αξια αυτο που ξερεις...

  7. #82
    Κάτι ακόμα από το CSS, συμπληρωματικα προς όλα τα προηγούμενα. Kαλό είναι να θυμάστε και το εξής : αν σε μια στρόφή για κάποιο λόγο (μπήκα πολύ γρήγορα, κλείνει απότομα, εμπόδιο, ...) πρέπει να φρενάρω ενώ η μοτο έχει ΗΔΗ μεγάλη κλίση, τότε :
    αν υπάρχει περιθώριο πρόσφυσης βάσει το οποίου πλακώνοντας φρένα η μοτο δεν θα χάσει μπροστινό, ε τότε υπάρχει και περιθώριο και για να δώσουμε μεγαλύτερη κλίση και άρα να μειώσουμε ακτίνα στροφής και άρα να την πάρουμε πιο κλειστή ή να μας φτάσει η ταχύτητα που (νομίζουμε) ότι είναι υψηλή κλπ. Με άλλα λόγια, σε καταστάσεις οριακές και υπο αμφιβολία συνθηκών, είναι προτιμότερο να πλαγιάσεις και άλλο παρα να φρενάρεις.

    Φυσικά, το βασικό ερώτημα είναι : πως ξεπερνάς το ψυχολογικό όριο, και επιβάλεις στον εαυτό σου να πλαγιάσει κι' αλλο αντί να φρενάρει? προπόνηση, προπόνηση, προπόνηση

  8. #83
    Παράλειψη : αυτό ισχύει αν έχουμε να διαλέξουμε αποκλειστικά ανάμεσα στις δυο αυτές επιλογές.

    Υπάρχει και η μέθοδος του hook turn, αλλα το αφήνω στη ΓΙΑΓΙΑΑΡΚΟΥΔΑ

  9. #84
    να θημαστε μπενουμε σε στροφη και η γραμμη που διαλεξαμε μας βγαζη κατα το CSS ο καλυτερος τροπος για να κλησουμε την στροφη μας ειναι να βγαλουμε το σωμα προς την εσωτερικη μερια. για να αοιξουμε την γραμμη μας δηνουμε γκαζι.
    οποτε κληνουμε την γραμμη μας γερνοντας το σωμα μεσα ανοιγουμε την γραμμη μας δηνοντας γκαζι. ποτε δεν κανουμε 2ρη φορα γυροσκοπικο μεσα στην στροφη.
    και ποτε δεν ψαχνουμε τα ορια μας σε διμοσιους δρομμους η μη ελεγχομενους χωρους.
    καλος οδηγος ειναι αυτος που παντα γυριζη σπιτη του το βραδυ...

  10. #85
    7-cubed

    Φυσικά, το βασικό ερώτημα είναι : πως ξεπερνάς το ψυχολογικό όριο, και επιβάλεις στον εαυτό σου να πλαγιάσει κι' αλλο αντί να φρενάρει? προπόνηση, προπόνηση, προπόνηση.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    και να προσθεσω οτι ηο κοσμος δεν φτιαχτηκε σε μια μερα μην νομιζετε οτι λογο του οτι βελτιοθηκατε γηνατε και ο ροσσι

  11. #86
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Καλή η ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων αλλά σε αυτό το ποστ τα έχουμε κάνει όλα αχταρμα.... απο το γυσροσκοπικό μέχρι το τι κάνεις σε περίπτωση χιονοστιβάδας....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #87
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Να τονίσω κάτι κι ας γίνω βαρετός:

    Ο δρόμος δεν φτιάχτηκε μόνο για μας. Αν δεν υπάρχει ορατότητα στη στροφή κόψε και μόλις ανοίξει πάλι ο δρόμος έχεις όλα τα περιθώρια να ξανατσιτώσεις.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  13. #88
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Παρότι πέρασε καιρός πολύς από το τελευταίο post έχω μια παρατήρηση-ερώτηση να κάνω.

    Δυστυχώς δεν έχω κάνει κάποιο μάθημα για να τα ξέρω ωραία και παιδαγωγικά αλλά όποιος εξασκεί το άθλημα του γυροσκοπικού συνειδητά (γιατί υποσυνείδητα όλοι το χρησιμοποιούν) ας δοκιμάσει το εξής: :a1:

    Μπαίνοντας π.χ. σε δεξιά στροφή αντί να σπρώξει με το δεξί χέρι το τιμόνι μπροστά, ας το σπρώξει μπροστά και πάνω, έτσι ώστε η δύναμη που ασκεί στο τιμόνι να είναι κάθετη στον άξονα του λαιμού της μηχανής (δηλαδή σε γωνία ~25 μοίρες προς τα πάνω). :a24:

    Τώρα θα μου πείτε ότι λέω το προφανές (δηλαδή ότι πρέπει κανείς να σπρώξει το τιμόνι προς τα εκεί που μπορεί να περιστραφεί τουτέστιν κάθετα στον άξονα του λαιμού) απλά στο Vstrom τουλάχιστον, έχει τεράστια διαφορά αν κάποιος συνειδητά σπρώξει λίγο σηκωτά από το να πει απλά σπρώχνω στην διεύθυνση που βολεύει τον καρπό μου να ασκήσει δύναμη. Μάλιστα σε μεγάλες ταχύτητες, που λόγω του 19άρη τροχού μπαίνει αργά, αν σπρώχνεις λίγο σηκωτά με το μέσα (ως προς την στροφή) χέρι και τραβάς αλλά και λίγο προς τα κάτω με το έξω παίρνει κλίση άμεσα.

    Μήπως αυτή είναι η στάνταρ τεχνική και δεν το ξέρω εγώ? (Γιατί δεν το έχω βρεί πουθενά γραμμένο.)

    Αν μπορεί κανείς ας δοκιμάσει να μου πει να ξέρω αν χρειάζομαι απλά μαθήματα ή ψυχολόγο.

    Όπως λέγανε και στον στρατό:
    Το γυροσκοπικό, το γυροσκοπικό
    πολύ το αγαπώ το γυροσκοπικό.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  14. #89
    Greek Boxing Federαtion
    Εγγραφή
    06/02/2007
    Μηνύματα
    38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ

    με το που αντιληφτούμε τον κίνδυνο σε δεξιά στροφή πατάμε με το αριστερό μας χέρι το αριστερό γκριπ του τιμονιού και το κρατάμε πατημένο (ενώ στο γυροσκοπικό το πατούσαμε στιγμιαία) ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε το γκάζι μέχρι που να εστανθουμε την μότο μας να έχει σηκωθεί αρκετά και πατάμε μαλακά χωρείς να μπλοκάρουμε τα φρένα μας.
    ΠΡΟΣΟΧΗ κατά την ενέργεια μας αυτήν ΔΕΝ επιτρέπουμε το σώμα μας να ανέβη με την μότο αλλά αντιθέτως γέρνουμε το σώμα στο εσωτερικό της στροφής για να <<παίξει>> τον ρόλο του αντίβαρου ώστε να μην επιτρέψει την μότο μας να εκτραπεί από της άλλη μεριά σαν να είμαστε σε εσακι.
    με αυτόν τον τρόπο και έχοντας το κέντρο βάρους μας εσωτερικά της στροφής H μότο συνεχίζει να κάνει την αρχική καμπύλη σε μικρότερη ακτίνα αλλά λόγο του ότι κάτω από τα πόδια μας η μότο είναι όρθια ενώ εμείς είμαστε κρεμασμένη έξω από την μότο στο εσωτερικό της στροφής έχουμε πετυχη να μην εκτραπεί η μότο να έχουμε την επιθυμητή πρόσφυση στον δρόμο για να φρενάρουμε. και με την περιφερική μας όραση να ψάχνουμε να βρούμε σημείο διαφυγής από το εμπόδιο.
    ξέρω ότι φαίνετε δύσκολο


    αλοστε οπως ειχα πει καποτε η γνωση ειναι κατι που πρεπει να το μηραζεσε
    τοτε εχει μεγαλητερη αξια αυτο που ξερεις... [/B]
    Σχετικά με τον τρόπο αντιδρασης σε ξαφνικο εμποδιο...καταλαβα σωστα;(διορθωσε με αν ειμαι λαθος)εχουμε λοιπον,δεξια στροφη,αντιλαμβανομαι κινδυνο,παταω το αριστερο γκριπ,μειωνω γκαζι,(αν χρειαστει κι αλλο τσιμπαω φρενο απαλα),ριχνω ΚΙ ΑΛΛΟ σωμα εσωτερικα ΚΑΙ ΒΟΥΑΛΑ.Η μοτο ανοιγει ελαφρως τροχια και αποφευγω εμποδιο......ΣΩΣΤΑ;(μια παρατηρηση...παταω=σπρωχνω με το χερι το γκριπ προς τα κατω;ή μπροστα
    Και σχετικα με το γυροσκοπικο...Πότε(σε ποιο σημειο) το εφαρμοζω αυτο το "αναποδο τιμονι";Οταν εχω τελειωσει με την υποθεση "φρενα";Αμεσως γυροσκοπικο και βουρ για ελεγχομενα ανοιγμα γκαζιου;Ειναι ετσι;
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ παραπανω,με την μεταδοση γνωσης.ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!! μακαρι ολοι οι γνωριζοντες να μοιραζονταν εστω ενα απο αυτα που εμαθε ο καθενας με ολους τους αλλους.Πόσο καλυτερα θα ηταν τα πραγματα "εκει εξω"...Ποσο καλυτερα θα ηταν τα πραγματα αν η εκπαιδευση-γνωση της πίστας πηδουσε το φραχτη της πιστας και εβγαινε προς τα εξω...:smilea:

  15. #90
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pepito
    Σχετικά με τον τρόπο αντιδρασης σε ξαφνικο εμποδιο...καταλαβα σωστα;(διορθωσε με αν ειμαι λαθος)εχουμε λοιπον,δεξια στροφη,αντιλαμβανομαι κινδυνο,παταω το αριστερο γκριπ,μειωνω γκαζι,(αν χρειαστει κι αλλο τσιμπαω φρενο απαλα),ριχνω ΚΙ ΑΛΛΟ σωμα εσωτερικα ΚΑΙ ΒΟΥΑΛΑ.Η μοτο ανοιγει ελαφρως τροχια και αποφευγω εμποδιο......ΣΩΣΤΑ;(μια παρατηρηση...παταω=σπρωχνω με το χερι το γκριπ προς τα κατω;ή μπροστα
    Και σχετικα με το γυροσκοπικο...Πότε(σε ποιο σημειο) το εφαρμοζω αυτο το "αναποδο τιμονι";Οταν εχω τελειωσει με την υποθεση "φρενα";Αμεσως γυροσκοπικο και βουρ για ελεγχομενα ανοιγμα γκαζιου;Ειναι ετσι;
    Στο παράδειγμά σου σπρώχνεις το αριστερό γριπ για να σηκωθεί η μηχανή και να μπορέσεις να φρενάρεις. Αφού κόψεις ταχύτητα μπορείς να διαλέξεις και τροχιά για να αποφύγεις το εμπόδιο.
    Για το γυροσκοπικό σωστός.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γυροσκοπικό φαινόμενο
    από Nrgman στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2007, 15:42
  2. γυροσκοπικο φαινομενο 2
    από γεροπιτσιρικος στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 20:44
  3. Γυροσκοπικό φαινόμενο!!!
    από antonis111 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 127
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 01:02
  4. Φαινόμενο Karelis πείτε τη γνώμη σας
    από m1ke στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2005, 22:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF