Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
Αν μπεις με μονοκύλινδρο ψεκαστό (όπως το strada) και λίγα χιλιόμετρα σε τέτοια στροφή ή θα κατεβάσεις "πρώτη" ή θα αρχίσει να σκορτσάρει και το πολύ πολύ να σβήσει κιόλας. Ολοι δουλεύουνε το συμλέκτη σε τέτοια φάση.
Βέβαια με ένα πολυκύλινδρο αλλάζουν τα πράγματα και είναι όπως πολύ σωστά τα γράφεις.
απο τα δυο που λές να προτιμήσεις το κατέβασμα σε 1η ταχυτητα, να εχεις και μηχανοφρενο...
Τώρα αν είναι υπερβολικά κοντή η 1η σου... και πρέπει να μεινεις με 2η ταχύτητα ...πατινάρησε και τον συμπλέκτη παράλληλαμε με τα φρένα, έτσι το σκορτσάρισμα θα εξαφανισθεί...
οι δίσκοι δεν παθενουν τίποτα
δε μιλούσα παραπάνω για τετρακυλινδρο όπως και δήποτε, έχω ενα ΚΤΜ και κάνω τις ιδιες κινησεις!
τον συμπλέκτη να μην τον πατάς τέρμα και λύνεις τη μότο, είναι οτι χειρότερο μπορέις να κάνεις, πάτα τον μέχρι τη μέση της διάδρομης , εκέι που συμπλεξάρει και ισσορόπησε τους δισκους να γλυστρανε και να πιάνουν συγχρόνως!
![]()
πάντα όρθιοι![]()