Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: ΠΛΑΓΙΟΣΤΑΤΗΣ Η ΟΡΘΟΣΤΑΤΗΣ ??

  1. #1

    ΠΛΑΓΙΟΣΤΑΤΗΣ Η ΟΡΘΟΣΤΑΤΗΣ ??

    Όπως το λέει και ο τίτλος , παρκάρουμε με τον πλαγιοστατη η τον ορθοστατη ;; Φίλος μου είπε ότι οι BOXER κινητήρες πρέπει να παρκάρουν με τον ορθοστάτη γιατί σε διαφορετική περίπτωση καίνε περισσότερο λάδι. Εσείς τι λέτε για αυτό(Έχετε ακούσει η προσέχει κάτι );;

  2. #2
    α ρε βικινγκ ,ακομη δεν την πηρες τρωγεσαι βλεπω ........ .......εφιαλτες εχεις τα βραδυα???

  3. #3
    ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ
    ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΑΝΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
    ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΛΥΣΤΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΑ ΤΑ ΒΜW KAINE ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ
    ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΣ !!!
    ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ? ΠΣΙΛΟΑΡΒΙΛΑ ΜΠΟΡΕΙ
    ΑΜ ΜΑΘΕΙΣ ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ


  4. #4
    ΑΣΤΟ ΝΑ ΚΑΕΙ ,ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟΣΟ
    ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΓΑΝΗΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ
    ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!!
    ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ


  5. #5
    ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ
    www.caferacers.gr

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Giannis_L
    Εγγραφή
    10/02/2005
    Μηνύματα
    615
    Οταν είναι για πολύ ώρα στο πλαινο σταντ,πρέπει να έρθει λίγο στα ίσια του πριν βάλουμε μπροστα και φύγουμε,γιατι τα λάδια είναι απο τη μια μεριά.Οχι τιποτα συνταρακτικό,απλα ελάχιστο χρόνο. Μου το εχει πει ενα παιδι που δουλευει στη BMW.

    Εγω προσωπικα,οταν μπορω το βαζω στο κεντρικο,αλλιως,πλαϊνό και ανεβαινω,καθομαι ελαχιστα δευτερόλεπτα,και βάζω μπροστά !
    Giannis L

    www.MotoRAID.eu - Ταξιδιωτικός εξοπλισμός μοτοσυκλέτας

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ολα τα Boxer και Κ καλό είναι να παρκάρουν στο όρθιο σταντ αν πρόκειται να το αφήσετε αρκετή ώρα.
    Για λίγο δεν τρέχει τίποτα.

    Ο λόγος είναι οτι λογω αρχιτεκτονικής του κινητήρα, όταν είναι στο πλαινό σταντ, περνάει λίγο λάδι σιγα σιγά από τα ελατήρια προς τον (τους στα Κ) θάλαμο καύσης.

    Το αποτέλεσμα είναι το γνωστό ντουμάνι από την αριστερή εξάτμιση των Boxer η την μια των Κ.
    Είναι το λάδι που μαζευτόταν σιγα σιγά στο θάλαμο καύσης όσο το μηχανάκι ήταν στο πλαι, και μολις βάλεις μπρος καιγεται. Μετά από λίγο καθαρίζει, αλλά καλύτερα να αποφεύγεται.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Oπότε έχει κάποια βάση αυτό που μου είπε...

  9. #9
    λογικο ο φιλος σαπιλας εχει δικιο
    ρωτησα και παλιο bmwεδακια
    ειναι πραγματι οπως τα λεει!!!:


  10. #10
    δλδ πρέπει να μας φεύγει ο κώλος να την σηκώνουμε κάθε φορά??? Εχουμε και μέση εμεις οι γηραιότεροι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	r1100gs12.jpg 
Προβολές:	305 
Μέγεθος:	36,4 KB 
ID:	53102

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282

    Re: ΠΛΑΓΙΟΣΤΑΤΗΣ Η ΟΡΘΟΣΤΑΤΗΣ ??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από viking31
    Όπως το λέει και ο τίτλος , παρκάρουμε με τον πλαγιοστατη η τον ορθοστατη ;; Φίλος μου είπε ότι οι BOXER κινητήρες πρέπει να παρκάρουν με τον ορθοστάτη γιατί σε διαφορετική περίπτωση καίνε περισσότερο λάδι. Εσείς τι λέτε για αυτό(Έχετε ακούσει η προσέχει κάτι );;
    Αντε να δούμε τι άλλο θ' ακούσουμε!!!!!!!!!!!! για τους πιό αξιόπιστους χιλιομετροφάγους κινητήρες στην ιστορία της μοτοκινήσης. Τερμα εγώ αποφάσισα, θα παρκάρω με την σέλα.

    Είμαι και " ψωμωμένο" παλλικάρι. Α ρε πατέρα έβαλες καλά υλικά.
    :rotflmao: :rotflmao:

    Ξέρετε πολλά σημεία στην Αθήνα που να μπορείς να παρκαρεις το GS με το κεντρικό σταντ;; Εκτός από τα πεζοδρόμια!!!!! Επί το πλήστον διπλοπαρκαρισμένο το έχω στο πλαινό.

    Το μόνο "παρατράγουδω" όταν είναι παρκαρισμένα με το πλαινό σταντ είναι ότι το φλοτερ της βενζινης ψιλοτρελένεται τόσο στο 1200 όσο και στο 1150 GS και μόνο όταν το ρεζερβουάρ είναι μισοάδειο , οχι μισογεμάτο.

    Όσο για τα καινούργια Κ1200S / 1200R ( εκτός από το GT ) αλλά και στην νέα σειρά F 800 S & ST, το κεντικό σταντ δεν περιλαμβάνεται καν στον standard εξοπλισμό αλλά το δίνουν σαν extra. Α!!! επίτηδες το κάνει η BMW για να έχουν να λένε λόγια οι ανταγωνιστές. ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΑΙ.............
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF