Είμαι στα 13-14 χιλιαδες χιλιόμετρα...
Και πρέπει να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα...
Λεώ όμως να αλλάξω και λαστιχάκια σιγά-σιγά...
Ο μαστορας λέέι για μπρίτζεστόουν την γνώμη σας?
Είμαι στα 13-14 χιλιαδες χιλιόμετρα...
Και πρέπει να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα...
Λεώ όμως να αλλάξω και λαστιχάκια σιγά-σιγά...
Ο μαστορας λέέι για μπρίτζεστόουν την γνώμη σας?
Αλυσίδα και γρανάζια από τόσο νωρίς ;;Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
Είμαι στα 13-14 χιλιαδες χιλιόμετρα...
Και πρέπει να αλλάξω γρανάζια και αλυσίδα...
![]()
Γιατί ;;
![]()
![]()
Katarxas den mas eipes kan gia ti mixanaki milame re file ...![]()
ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow
~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~
~constantly talking, isn't necessarily communicating~
Εχω ενα cbf 250 η αλυσίδα εχει κανει κόμπους και τα γρανάζια έχουν φαγωθεί...
Απ'οτι φαινεται φιλαρακι μαλλον δεν ξερεις οτι λαδωνουμε την αλυσιδα που και που δηλ καθε 500-1000 χιλ και καθε φορα που κυκλοφορουμε στην βροχη οποτε πιθανως γι'αυτο θα θες αλυσιδογραναζα τοσο νωρις.τωρα γιαλαστιχα τι να πω ο καθενας λεει την γνωμη του και αυτα που φοραει ο καθενας μας συνηθως ειναι τα καλυτερα....παντα κατα την γνωμη του!!οποτε keep searching![]()
Ναι μαλακία μου που δεν την Λάδωνα...το είχα αμελήσει...
Οσον αφορα τα λάστιχα πρόχθές που είχε ψιλόβροχο σε μια στροφή χωρίς να έχω πλαγιάσει και έχασα εντελώς τον έλεγχο της μηχανής αλλα ευτυχώς δεν έπεσα...
Τα λάστιχα εχουν φαγωθεί αλλα δεν είναι και πιτα...
Δε ξέρω συνήθως στα ποσα χιλιόμετρα τα αλλαζεται εσεις οι cbfades?
To ερωτημα μου ειναι το εξής αν τα λαστιχα χρειάζονται αλλαγή? με την παράμετρο οτι το μηχανάκι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα
Αλχιμιστή για μένα τα πράγματα είναι απλά. Αν θες να δοκιμάζεις το γυροσκοπικό και ψάχνεις για διαδρομή με καλή πρόσφυση, και γενικά είσαι σπορτίβικος, τότε σαφώς πρέπει ή να αλλάξεις λάστιχα ή να εφαρμόσεις το στυλ οδήγηση-κυρία ώστε να είσαι οκ, δηλαδή να οδηγάς συντηριτικά. Αφοριστική άποψη θα πουν πολλοί, αλλά νομίζω ότι αν δεν πιέζεις τα λάστιχα, μπορείς να βγάλεις το καλοκαίρι άφοβα.
Αλλά ξαναλέω θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι όσο και να θέλεις, το μηχανάκι δε μπορεί να πάει, οπότε δεν την ψάχνεις.
Τελικά η πρόσφυση του δρόμου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην οδήγηση. Εμένα που είναι καινούριο το μηχανάκι, και προφανώς και τα λάστιχα, μου έτυχε 2 φορές να νιώθω το πίσω μέρος να χάνει την πρόσφυσή του.
1: Στη στροφή με φανάρι που ενώνεται η παραλιακή με την Βουλιαγμένης
2: Στην Κηφισίας μετά τον Γερμανό στο ύψος του Αμαρουσίου που έχει μία αριστερή στροφή πριν την μεγάλη ευθεία-ανηφόρα που φτάνει στη Κηφισιά.
Δεν μπορώ να πω ότι έτρεχα πολύ, ούτε ότι πλάγιασα πολύ. Σίγουρα ήταν μικρή η πρόσφυση του δρόμου αλλά έχω και ένα ερωτηματικό για την ποιότητα των ελαστικών. Έχω πλέον μία μικρή ανασφάλεια.
Καταλήγοντας συμφωνώ με τον johnpan! Δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρεις αν δεν αισθάνεσαι εσύ άνετα πάνω στη μηχανή.
![]()
![]()
![]()
Παίζουμε?
Θέλω...
Θέλω κι άλλες...
Θέλω κι άλλες διακοπές...
Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......
Και εγω την λαδωνω οποτε μου ρθει. Εχει κανει ηδη ενα κομπο, και ο γαμημενος δεν φευγει με τπτ. Συνηθως λαδωνω καθε 1500.
Πριν τη λαδώσουμε την πλένουμε!! Γιατί αλλιώς τα σκουπίδια που έχουν κολλήσει πάνω στο προηγούμενο φιλμ από το λάδωμα, μένουν εκεί και δεν κάνουμε τίποτα ουσιώδες. Με το λάστιχο του κήπου μας μπορούμε να βάλουμε με το δάχτυλο όση πίεση θέλουμε άφοβα και να την πλύνουμε. Οχι με το πλυστικό του βενζινάδικου όμως που έχει πολλή πίεση.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
Και εγω την λαδωνω οποτε μου ρθει. Εχει κανει ηδη ενα κομπο, και ο γαμημενος δεν φευγει με τπτ. Συνηθως λαδωνω καθε 1500.
1500 ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
όχι φίλε μου.....
κάθε 500χλμ. θέλει.... και αφού την λαδώσεις πρέπει να μείνει κάποιες ώρες ακίνητη για να απορροφηθεί το λάδι από τα o-rings....
αν τη λαδώσεις και μετά κάνεις βόλτα ... όλο το λάδι θα φύγει....
πιθανότατα το μισό πάνω στο παντελόνι σου....
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Πριν τη λαδώσουμε την πλένουμε!! Γιατί αλλιώς τα σκουπίδια που έχουν κολλήσει πάνω στο προηγούμενο φιλμ από το λάδωμα, μένουν εκεί και δεν κάνουμε τίποτα ουσιώδες. Με το λάστιχο του κήπου μας μπορούμε να βάλουμε με το δάχτυλο όση πίεση θέλουμε άφοβα και να την πλύνουμε. Οχι με το πλυστικό του βενζινάδικου όμως που έχει πολλή πίεση.![]()
μετά όμως πρέπει να περιμένεις να στεγνώσει από το νερό για να τη λαδώσεις....
To Ξερω, αλλα ελα που τα 500 τα κανω σε μια εβδομαδα, και δεν εχω χρονο για πλυσιμο και λαδωμα καθε εβδομαδα.
Η αλυσιδα μου εχει ειδη δυο κομπους.![]()
βρε φίλε....Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
To Ξερω, αλλα ελα που τα 500 τα κανω σε μια εβδομαδα, και δεν εχω χρονο για πλυσιμο και λαδωμα καθε εβδομαδα.
Η αλυσιδα μου εχει ειδη δυο κομπους.![]()
το βράδυ πριν πας για νανάκια δε μπορείς να τη βάλεις στο κεντρικό σταντ και να ρίξεις και από τη μέσα και από τη έξω μεριά της αλυσίδας λίγο σπρέυ?
και το πρωί θα είσαι οκ....
έστω και άπλυτη... δε τρέχει τίποτα....
εκτός κι αν κυκλοφορείς 24*7 οπότε τι να πω? θα πας σύντομότερα για αλυσιδογράναζα....