Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: r850gs - r1100gs

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της nkbl
    Εγγραφή
    17/02/2004
    Μηνύματα
    25

    r850gs - r1100gs

    Εχει κανεις καβαλησει και το 850 και το 1100 ωστε να μου πει εντυπωσεις σχετικα με την διαφορα στην αποδοση γιατι υπαρχει ενας φιλος που αμφιταλαντευεται αναμεσα στα δυο?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Δυστυχώς μόνο το 1100..

    Φίλος που τα είχε και τα δυο έμεινε πιο πολύ ευχαριστημένος με το 850 γιατί οι διαφορες στη δυναμη είναι ελάχιστες και στον ανοιχτό δρομο στην ουσία ταξίδευε με τις ίδιες ταχύτητες το ίδιο άνετα 160-180..εκεί που κέρδιζε όμως ήταν στο παιχνίδι στις στροφές όπου εξαιτίας λιγότερων κυβικών επέτρεπε μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στη στροφή.

    τα μηχανάκια στην ουσία είναι ολοϊδια,κουμπώνεις μια πέμπτη και πας.8 το ένα και 9+ κιλα ροπής το άλλο στις 5.000 στρ.!! όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση να πάρει.Απλά τα μηχανάκια αυτα έχουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης,θέλουν χρόνο για να τα μάθεις,καμία σχέση με το καινούργιο GS.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	r850gs.jpg 
Προβολές:	453 
Μέγεθος:	38,5 KB 
ID:	52958

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της nkbl
    Εγγραφή
    17/02/2004
    Μηνύματα
    25
    Τι ακριβως εννοεις μεγαλυτερες ταχυτητες στην στροφη λογω κυβικων?Τι σχεση εχουν τα κυβικα περα απο το βαρος το οποιο απ'οτι ξερω ειναι ιδιο και στα 2 μηχανακια?

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xlitos
    Δυστυχώς μόνο το 1100..

    Φίλος που τα είχε και τα δυο έμεινε πιο πολύ ευχαριστημένος με το 850 γιατί οι διαφορες στη δυναμη είναι ελάχιστες και στον ανοιχτό δρομο στην ουσία ταξίδευε με τις ίδιες ταχύτητες το ίδιο άνετα 160-180..εκεί που κέρδιζε όμως ήταν στο παιχνίδι στις στροφές όπου εξαιτίας λιγότερων κυβικών επέτρεπε μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στη στροφή.

    τα μηχανάκια στην ουσία είναι ολοϊδια,κουμπώνεις μια πέμπτη και πας.8 το ένα και 9+ κιλα ροπής το άλλο στις 5.000 στρ.!! όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση να πάρει.Απλά τα μηχανάκια αυτα έχουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης,θέλουν χρόνο για να τα μάθεις,καμία σχέση με το καινούργιο GS.
    Οι διαφορές είναι κυρίως στην επιτάχυνση και στις ρεπρίζ.

    Κατα τα άλλα αυτό που λες δεν ισχύει περί μεγαλύτερης ταχύτητας στη στροφή με το 850....
    Σε όλα τα άλλα μηχανάκια εκτός BMW, Guzzi, όντως ελαφρύτερος στρόφαλος σημαίνει πιο εύκολη αλλαγή κατεύθυνσης. Εδώ όμως όχι

    Στο μυαλό του φίλου σου ήταν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xlitos

    .Απλά τα μηχανάκια αυτα έχουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης,θέλουν χρόνο για να τα μάθεις,καμία σχέση με το καινούργιο GS. [/B]

    Δηλαδή ?
    Σκέφτομαι να πάρω 1 1100GS .
    Τι πρέπει να γνωρίζω , που δεν γνωρίζω ?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Κατα τα άλλα αυτό που λες δεν ισχύει περί μεγαλύτερης ταχύτητας στη στροφή με το 850....
    Σε όλα τα άλλα μηχανάκια εκτός BMW, Guzzi, όντως ελαφρύτερος στρόφαλος σημαίνει πιο εύκολη αλλαγή κατεύθυνσης. Εδώ όμως όχι

    Στο μυαλό του φίλου σου ήταν.
    ο.κ δεν είναι πολύ σημαντικό έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ακραίες καταστάσει.


    Δηλαδή ?
    Σκέφτομαι να πάρω 1 1100GS .
    Τι πρέπει να γνωρίζω , που δεν γνωρίζω ?
    έχει λίγο διαφορετική οδηγική συμπεριφορά απ ότι το 1200GS και είναι λογικό αφου υπέστει μεγάλες αλλαγές.Το 1100 είναι βαρύτερο και έχει πιο χαμηλό το κέντρο βάρους του.Όταν πρωτοοδήγησα το 1200 το έκανα κατευθείαν δικό μου,το εμπιστευτηκα απ την αρχη.Με το 1100 δεν είχα την ίδια καλή αίσθηση,το πλάγιασμα ήταν διαφορετικό και ''παράξενο'' και μου ήταν δυσκολότερο να κάνω διορθώσεις πάνω στη στοφή(π.χ να κλείσω τη γραμμή μου).Ο φίλος όμως πήγαινε το ίδιο γρήγορα και με τα δυο οπότε είναι θέμα συνήθειας.Όλα αυτα στις Σέρρες.

    Άσχετο πήγα μια βόλτα απο συνεργείο BMW και είδα κάτι στουκαρισμένα 1200GS..η μειωση βάρους έχει σαν αποτέλεσμα απο μπροστα να σπάνε για πλάκα τα telelever.Στο 1100 έτσι ατσαλινα και ενισχυμένα που είναι δεν παίζει κάτι τέτοιο...

Παρόμοια θέματα

  1. Service R1100GS
    από BELZEBOYLIS στο forum BMW
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2010, 10:18
  2. R1100gs Kaneis;;;
    από BELZEBOYLIS στο forum BMW
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 17:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF