Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Εντυπώσεις απο Ktm Lc4 640 στο ταξίδη???

  1. #1

    Εντυπώσεις απο ιδιοκτήτες Ktm Lc4 SM 640 στο ταξίδη???

    Έχει κάνει κάποιος σερί χιλιόμετρα τουριστικά, σε Ε.Ο. και γενικός μικτά, μονός ή διπλός και φωρτομένος με τέτοιο μονοκύλινδρο?
    Εντυπώσεις??
    Ζημιές - κουσούρια -αξιοπιστία??

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: Εντυπώσεις απο ιδιοκτήτες Ktm Lc4 640 στο ταξίδη???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gian_nykt
    Έχει κάνει κάποιος σερί χιλιόμετρα τουριστικά, σε Ε.Ο. και γενικός μικτά, μονός ή διπλός και φωρτομένος με τέτοιο μονοκύλινδρο?
    Εντυπώσεις??
    Ζημιές - κουσούρια -αξιοπιστία??
    εχω κανει εγώ.

    μονος-δικάβαλος..δικάβαλος και φορτωμένος.

    κουσουρια: κραδασμοι. ανεση σέλας.(για τον δικάβαλο δε...ειναι πολύ ασχημα τα νεα..)
    ζημιά καμια.

    αν διαλέξεις όμως να πας μακρυα..βγάλε διαδρομη απο επαρχιακους δρόμους οπου θα το ευχαριστηθεις κιολας.

    ταχυτητες 12-=140.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mtsop
    Εγγραφή
    19/10/2004
    Μηνύματα
    281
    Όταν είναι να ταξιδέψω με το ΚΤΜ προτείμω να κάνω τι διαδρομή απο το επαρχιακό δίκτυο και να μην μπω από εθνική. Εθνική μόνο αν δεν υπάρχει εναλλακτική.

    Η σέλα συνηθίζεται και δεν θα σε ενοχλεί σηκώνεσαι λίγο καθώς ταξιδεύεις και είσαι μια χαρά. Τώρα ο συνεπιβάτης θα αγανακτήσει και θα χρειαστεί να κάνεις στασούλες.

    Για ζημιές....είναι πονεμένη ιστορία, γνώμη μου είναι να μην το πας μακριά και από εθνική. Το σταθερό γκάζι είναι φονικό για τον κινητήρα.

    Αυτά...

  4. #4
    δηλαδή οι γκαζιές και οι κούφιες που τραβάνε οι περισσότεροι είναι καλές και το σταθερό γκάζι δημιουργεί πρόβλημα στο μοτέρ??
    Καλα, σίγουρα 1κύλινδρος με τέρμα γκάζι για ώρα δεν είναι κι ότι πρέπει!!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mtsop
    Εγγραφή
    19/10/2004
    Μηνύματα
    281
    Το σταθερό γκάζι για αρκετή ώρα προκαλεί υπερθέρμανση με τα γνωστά αποτελέσματα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thander
    Εγγραφή
    07/10/2005
    Μηνύματα
    142
    το σταθερό ΤΕΡΜΑ γκάζι προκαλεί προβλήματα, λόγω μεγάλων παλινδρομουσών μαζών. μέτριο σταθερό γκάζι δεν κάνει κανένα κακό

  7. #7
    Δηλαδή μονός ή διπλός σε Ε.Ο. με ταχύτητες της τάξεως των 140-160km/h θα την παλέψει ή θα σκορπίσει και θα το πετάξεις στον 1ο γκρεμό που θα βρείς?

  8. #8
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gian_nykt
    Δηλαδή μονός ή διπλός σε Ε.Ο. με ταχύτητες της τάξεως των 140-160km/h θα την παλέψει ή θα σκορπίσει και θα το πετάξεις στον 1ο γκρεμό που θα βρείς?
    εχω κανει με ΑΥΤΟ το μονοκύλινδρο 40000 χιλ
    Με δικάβαλα και πράμματα αρκετα ταξιδάκια...με καυσωνα και με τα χιλιομετρα που λες.
    αυτο που σκορπισε ήταν το δικάβαλο μου.η μοτο δεν είχε παθει τιποτα.
    αν παλι θες μηχανακι για να κάνεις δικαβαλος χιλιομετρα στην εθνικη......

    ΠΑΡΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

  9. #9
    ε καλα, δεν πάς καθε μέρα ταξίδια κι πόσο μάλλον δικάβαλος!
    Η χρήση θα είναι καθημερινή στην πόλη, και Κυριακή καμια βόλτα 1ος συνήθως της τάξεως των 150-300km και 1 φορά το χρόνο και να δούμε!!, και πάλι παίζετε για 2πλός, κανένα ταξίδι της τάξεως των 1000+ km.
    Αυτή είναι η χρήση. Και δεν σου λέω το να πάς σε κανένα νησή που πιστεύω το χουν ψωμοτύρη τα μηχανάκια αυτά.
    Υπ'όψιν μιας και ξέχασα να το αναφέρω ότι μιλάω για SM κι οχι εντούρο.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gian_nykt
    Δηλαδή μονός ή διπλός σε Ε.Ο. με ταχύτητες της τάξεως των 140-160km/h θα την παλέψει ή θα σκορπίσει και θα το πετάξεις στον 1ο γκρεμό που θα βρείς?


    Ταξιίδι με το 640 με 140 160 !!!!!!!!!!!


    Καλα τί λες ??:rotflmao:

    Ειμαι πρών κάτοχος είχα κάνει 52000 χλμ με τα περισσότερα σε ταξίδια , πολλά δικάβαλος φορτωμένος αλλα με 140-160 δεν θα αντέξει πολύ Ασε που θα σε κουράσει ο αέρας με αυτα τα χλμ. Για εμενα καλύτερη ταχ΄΄υτητα ταξιδίου είναι 110-120 άντε 130 το πολύ

    Απο ζημιές σχετικά σίγουρη είναι το ρουλεμάν της καμπάνας , το εσωτερικό ρουλεμαν του δευτερεύοντα άξονα του κιβωτίου, καμια μπιέλα αν το ξεσκίσεις , μερικές ραγισμένες καφαλές αν μείνει απο νερα.... τι άλλο ........α στα παλιότερα μοντ 98 99 ρουλεμαν στροφάλου ..


    ¨ομως είναι κάβλα μηχανάκι και ο ανταγωνισμός είναι έτη φωτος μακρια . Αν μπορείς να προυπολογίσεις ενα ποσο της τάξης των 1000Ε για όταν χαλάσει πάρτο........

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mtsop
    Εγγραφή
    19/10/2004
    Μηνύματα
    281
    Ταξιδάκια της τάξεως των 300χλμ έκανα, με 120χλμ μέγιστη ταχύτητα και βαρέσαμε τη μπιελίτσα, βέβαια έμπαινε και πίστα σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα και δούλευε στα κόκκινα.

    Αλλά δε το μετανοιώνω καθόλου για την επιλογή μου, ΚΤΜ και πάλι ΚΤΜ.

    Το μόνο κακό στο ταξίδι από εθνική όδο είναι οτι βαριέμαι ασύστολα με την ταχύτητα που πάω :ZZZ:

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm Lc4 640 ή Klr 650?
    από adiakritoss στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2006, 19:50
  2. Ktm Lc4 640 2005
    από mrfield στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/03/2006, 08:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF