Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Αλλαγή ελαστικών ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ;;;

  1. #1
    MaStRoXALASTHS
    Εγγραφή
    06/12/2004
    Μηνύματα
    39

    Αλλαγή ελαστικών ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ;;;

    Σύντροφοι-Συνοδοιπόροι

    Έχοντας κάνει τα μεσαία 70mm του πίσω TW48..SLICK και το προφίλ απο 90 σε...85 (-) νομίζω πως τίθεται σοβαρό θέμα αλλαγής (όπα ρε μεγάλε ..καλά που το κατάλαβες!!)

    Ο προβληματισμός μου όμως είναι πως, δεδομένου των “γαμώ των υψηλών” θερμοκρασιών του επόμενου 3μήνου(+), σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα ANAKEE που θέλω να βάλω είναι ψιλομαλακά, ΤΙ στον π@@@@ο κάνω ;;

    1. Τα φοράω τώρα με κίνδυνο να με βρουν οι βροχές με ταλαιπωρημένα λαστιχάκια;;;
    ή
    2. Βρίσκω κανένα μεταχειρισμένο ιδίου τύπου (TW48) ίσα για να βγάλω τις ζέστες..και βάζω την φρεσκαδούρα στα πρωτοβρόχια;;


    Πριν αρχίζει το session με τις σκέψεις σας, ας ληφθούν υπ'οψιν τα παρακάτω..

    α. Πολλά καθημερινά km στην Αττική Οδό (αγρία άσφαλτος, μεγάλες ταχύτητες (120-160.. :ZZZ: ), μεγάλες θερμοκρασίες)

    β. Δεν "Ξύνω"...(και να θελα...)

    γ. και γενικότερα οδηγώ σαν τον άνθρωπο (που έλεγε και η γιαγιά μου)


    Εεε. ...αν θέλετε..ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΑΤΕ ΤΩΡΑ.....
    Konstantin Varov (μην ψάχνεστε..its not real!)

    XL-600V '99

    "How things fall apart tell us how they should have been put together, and sometimes WHY they should never have been made at all."

  2. #2
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    βαζεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ λαστιχα ΤΩΡΑ!!!

    δεν παιζουν με αυτα ρε φιλε ...
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Εγώ νομίζω οτι το καλοκαίρι είναι η εποχή που πρέπει να είναι τα λάστιχα καινούργια.
    Το καλοκαίρι οι δρόμοι είναι μέσα στη σκόνη, και γλυστράνε πολύ περισσότερο απο οτι το χειμώνα που έχουν καθαρίσει.
    Η ιστορία με τις βροχές μπορεί να ισχύει για τα αυτοκίνητα που έχουν πολύ πέλμα στο δρόμο και υδρολισθαίνουν στα πολλά αλλά για τις μοτο δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα λόγω σχήματος κορώνας και μικρής αναλογικά επιφάνειας επαφής με το οδόστρωμα.
    Εξάλου αν βρέχει στην Ελλάδα δεν έχεις πρόσφυση ούτε με καινούργιο ούτε με τίποτα οπότε πάς σαν κότα οπότε τι να λέμε.
    Και τέλος ο περισσότερος κόσμος τα χιλιόμετρα τα κάνει το καλοκαίρι, γιατί να ρισκάρεις?
    Κατά τη γνώμη μου λοιπόν βάζεις άλλο τώρα.΄

    ΥΓ (ασχετο ισως με την περίπτωση σου): ΄Βλέπω μοτο στο δρόμο τούμπανα που κάνουν ένα σκασμό φράγκα και κυκλοφοράνε με τα λινά.
    Πως να χαρακτηρίσεις ενα τέτοιο αναβάτη?

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Πως να χαρακτηρίσεις ενα τέτοιο αναβάτη?
    Ηλίθιο ή άφραγκο.

  5. #5
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Μιας και λεμε για καλοκαιρι που εχει και παρα πολυ ζεστη και η ασφαλτος ζεματαει , ειναι καλυτερα να εχεις ενα μαλακο λαστιχο πχ BT12 ή ενα πιο σκληρο BT020?

  6. #6
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    σιγουρα το μαλακο κραταει καλυτερα αλλα φθυρετε και γρηγοροτερα ...απο την αλλη ειναι και θεμα χρησης ...πχ αμα το θες για ταξιδια ...νησια ..καμπινγκ και τετοια κολπα ξεχνας τα μοτο γκπ και πας σε κατι σκληροτερο για περισσοτερα χλμ.
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  7. #7
    MaStRoXALASTHS
    Εγγραφή
    06/12/2004
    Μηνύματα
    39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ νομίζω οτι το καλοκαίρι είναι η εποχή που πρέπει να είναι τα λάστιχα καινούργια.
    Το καλοκαίρι οι δρόμοι είναι μέσα στη σκόνη, και γλυστράνε πολύ περισσότερο απο οτι το χειμώνα που έχουν καθαρίσει.
    Περίεργο αλλά δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι..μάλλον επειδή ποτέ δεν μου είχε κάτσει να χρειαστώ αλλαγή αρχές καλοκαιριού..λογικότατο μου ακούγεται

    Δεν θα διαφωνήσω στο ότι "ΔΕΝ παίζουν με αυτά" GST man, αλλά ένα μεταχειρισμένο λάστιχο μπορεί να έχει αρκετή ζωή και μπορείς να καταλάβεις αρκετά πραγματάκια πριν καν το φορέσεις.... δεν παίζουν με αυτά αλλά και με πολλά άλλα (βλέπε ανάρτηση)...και επειδή έχω αρχίσει και ανησυχώ με το σούπιασμα του μπροστινού το πήρα απόφαση για ένα σετάκι Hyperpro μπροστά-πίσω, που θα με παει γύρω στα 300+ Ευ..

    Και όπως πολύ ωμά και τραχιά υποθέτει ο Mr harlek, παίζουν αφραγκιές οι οποίες και με κάνουν πολύ διστακτικό στο να χώσω αλλά 200+Ευ για λάστιχα τώρα, εκτός και αν στις διακοπές τρωω τις καινούργιες γόμες μου και μόνο!!

    Αναγκαστικά λοιπόν πρέπει να γίνει κάποιος συμβιβασμός και νομίζω πως αυτός με τις λιγότερες δυνατές επιπτώσεις, είναι η αντικατάσταση του "πίσω" με ένα roadworthy μεταχειρισμένο λαστιχάκι...το θέμα είναι ΠΟΥ το βρίσκεις... μου τον πλάτανο...

    Τώρα αν οι σκέψεις μου δεν συνάδουν με τις “περί ασφάλειας” αντιλήψεις μερικών, ας το ξανασκεφτούν στην επόμενη "ταρζανιά" τους με τα ολόφρεσκα παπά τους...Αν το να αλλάξεις λάστιχο και να βάλεις roadworthy μεταχειρισμένο για να σε βρει ο χειμώνας με τα 10000km του με φρέσκα λαστιχάκια είναι "politically incorrect"...τότε...ΕΝΟΧΟΣ Κύριε Δικαστά..παμε παρακάτω...

    Stefanos - GST...Thnx guys...

    P.S. Για να είμαι εντός θέματος και να μην γ@μ@ω το post...Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω μεταχειρισμένο πίσω;;;
    Konstantin Varov (μην ψάχνεστε..its not real!)

    XL-600V '99

    "How things fall apart tell us how they should have been put together, and sometimes WHY they should never have been made at all."

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Κατά την προφιλή μου συνήθεια να spamαρω λίγο και ο old να βάλει το χέρι του
    Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε λάστιχα και οποιοδήποτε kit hyperpro WP και τέτοια θα ξεκίναγα απο το λάστιχο.
    Για να βελτιώσουμε κάτι πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει την άψογη κατάσταση της μηχανής.Για τα λάστιχα το βλέπω αυτονόητο.
    Απο εκεί και πέρα μια μηχανή μπορεί να ψαρεύει απο 100 λόγους.
    Οι 99 έχουν να κάνουν με την σωστή συντήρηση.
    Τι να κάνει το ελατήριο αν δεν οι τζόγοι στο μοχλικό είναι όσο το sag αν τα ρουλεμάν λαιμού αν οι εδραση της ανάρτησης αν....
    Και μην ξεγελιέστε τα συνεργεία προτιμάνε να πουλάνε αναρτήσεις παρά να βάζουνε αεροπορικές για εξαρτήματα μοχλικών των 10 €.
    Και δεν πρόκειται για πράγματα που συμβαίνουν σε παλιά μηχανάκια μόνο.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2006, 21:27
  2. Αλλαγή ελαστικών
    από Georg_ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2006, 18:08
  3. Αλλαγή ελαστικών σε cbf600s
    από startengine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2005, 13:32
  4. προβλημα (?) απο αλλαγη ελαστικων
    από el_hymador στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 13:25
  5. Αλλαγη ελαστικών
    από naknath στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF