Πολλά λέγονται και τα περισσότερα είναι σωστά!
Να σας πώ κι εγώ την προσωπική μου άποψη?
Όταν αγόρασα το Africa και έδωσα το παπί που είχα, απλά ήταν γιατί ήθελα μια ΜΗΧΑΝΗ! Κυβικά δηλαδή και κάμποσο γκάζι.
Από πιτσιρικάς άλλωστε ζήλευα τους άλλους με τα RD 125/250, TDR 250, XT 600 κτλ κτλ....
Μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας σε κάποιο βαθμό, γενομένης παράλληλα και της ανάγκης για ταξίδια, κατέληξα οτι πρέπει να πάρω οπωσδήποτε δικύλινδρο...Άρα για να μην τα πολυλογώ κατέληξα σε αυτό!
Σίγουρα ΚΑΙ ο όγκος μιας μοτό ήταν κάτι που με γοήτευε ανέκαθεν!
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ, ΜΑ ΠΟΤΕ δεν φανταζόμουν οτι θα γούσταρα τόσο και θα έκανα ό,τι κάνω με το Africa!!! Eννοώ χώμα κτλ κτλ...
Σιγά-σιγά λοιπόν και με την λίγη σχετικά εμπειρία μου σε αυτόν τον τομέα, έχω ήδη αρχίσει να έχω απαιτήσεις από το Africa! Aναρτήσεις, θέση οδήγησης και λοιπά σχετικά! Άσε που το γκάζι της αρχίζει και μου φαίνεται "λίγο"! ΕΙΝΑΙ λίγο, το ξέρω, ξέρω όμως και τί μηχανή καβαλάω και δεν είμαι από αυτούς που ζητάνε να πηγαίνουν συνέχεια με 200. Άν ήθελα κάτι τέτοιο θα έπαιρνα Varadero, ή VStrom, ή ένα CBR ας πούμε. ΘΕΛΩ όμως μιά μηχανή όπως το Africa, με καινούριες τεχνολογίες και περισσότερη ιπποδύναμη!!! Αυτό! Να έχει δυνατότητες η μοτό και να με προκαλεί να τις ανακαλύψω! Να μου λέει: "Είμαι έτοιμη για ταξίδι μεγάλο και δύσκολο" κι εγώ να τρώγομαι με τα ρούχα μου και να θέλω να της πιώ το αίμα! Όσο πιό πολλά κάνει, τόσο πιο πολύ θα με κρατάει στην "πρίζα"!!!
Παρ'όλα αυτά όμως δεν το δίνω το Africa ακόμα, κι άν το δώσω πολύ πιθανά να πάρω το 1150 Adventure και όχι το 1200 και αυτό γιατί είναι ακριβό για μένα αυτό τον καιρό και επιπλέον....ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ AFRICA ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ (αν και νιώθω να πλησιάζουν!)
Αυτά από μένα!
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ......... (see
my signature)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v