Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Μπόχα στα μπουζιά...

  1. #1
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168

    Μπόχα στα μπουζιά...

    Γεια σας. Το πρώτο μου μήνυμα εδώ είναι και ουσιαστικό αφού πρόκειται για ένα γνωστό (μάλλον) πρόβλημα (αιώνιο) του Suzuki GSF 400 - Bandit, μοντέλο 94.

    Το καταραμένο... Με έχει πεθάνει με το λέρωμα των μπουζί. Μην μου πείτε τακτικό καθάρισμα των carbs και διάφορα άλλα. Και τι δεν έχω κάνει. Για να είμαι ειλικρινής, άλλοι τα κάνουν. Εγώ απλά βάζω το χέρι στην τσέπη.

    Η λύση δεν είναι να πουλήσω το μηχανάκι. Δεν έχει εμπορική αξία πέραν των 1200 ευρώ. Και να πάρει η ευχή, το αγαπώ ιδιαίτερα. Είναι σκέτη κούκλα. Μόνο που θέλει να λειτουργεί συνέχεια το καημένο. Λίγες ωρίτσες σβηστό να περάσουν και είναι ζήτημα αν θα καταφέρουν με την πρώτη να λειτουργήσουν και οι 4 κύλινδροι.

    Ξεβιδώνω τα μπουζί, τα φυσώ με το κονφλέρ, μια χαρά μετά. Τα καρμπυρατέρ έχουν ήδη αλλαχθεί μια φορά. Τα καθαρίζω σε μάστορα δυο φορές τον χρόνο. Η μηχανή γενικά δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα, είναι 12 ετών και έχει γραμμένα 15,000 χλμ, τίποτα δηλαδή.

    Στο Internet μαθαίνω ότι γενικά όλα τα 400άρια έχουν λεπτές ισορροπίες στο μίγμα καύσης. Λίγο παραπάνω ή παρακάτω σε αέρα και βενζίνη και μπαμ, τα μπουζί μπλοκάρουν - βραχυκυκλώνουν πολύ εύκολα. Και να πεις ότι φορά τα φθηνά που φορά το XJ μου των 2 ευρώ το ένα... Αυτά είναι τα μικρά και ακριβά 7+ ευρώ (ανάλογα με το κατάστημα). Μου είναι αδύνατον να βαστάξω το κόστος 30 ευρώ ανά 15νθήμερο τους καλοκαιρινούς μήνες. Είπαμε, το αγαπώ το μηχανάκι αλλά...

    Η ερώτησή μου είναι η εξής. Υπάρχουν μπουζί που "αντέχουν" ; Ποια είναι τα ποιο ιδανικά για την περίπτωση του Bandit μου; Η μπόχα που μαζεύεται στις ακίδες ΔΕΝ είναι λαδί, δεν τα λαδώνει δηλαδή. Μάλλον για κρούστα πρόκειται λόγω υπερτροφίας.

    Αν την μηχανή την δουλεύω έντονα και ξεκινώ στο πράσινο με σανίδωμα στις 6+ χιλιάδες στροφές, τότε η υπερτροφία είναι ... για καλό. Ομως είναι σχεδόν αδύνατο να ξεκινήσω στο φανάρι σαν άνθρωπος γιατί με το άνοιγμα του γκαζιού ελαφρά στέλνει πολύ μίγμα και ο κινητήρας πνίγεται και πάει να σβήσει. Ετσι αναγκάζομαι να είμαι "γρήγορος" πράγμα που απεχθάνομαι κυρίως γιατί οι άλλοι νομίζουν ότι θέλω να κάνω τον μάγκα, ιδιότητα που δεν κατέχω και δεν θέλω να κατέχω.

    Θέλω τον μαγικό εκείνο κωδικό των μπουζί που θα τα κάνει να μην ερωτεύονται την υγρή μπόχα που έρχεται στον θάλαμο καύσης. Να την διώχνει, να την καίει βρε αδελφέ.

    Σε διεθνές forum σχετικό προτείνουν τα CR8EK. Ομως αυτά είναι με δύο ακίδες, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, διότι βραχυκυκλώνουν πιο εύκολα. Σίγουρα μιλώ για μία ακιδούλα μονάχα, γερή ως το κόκκαλο.

    Αλλος κανείς με αντίστοιχο πρόβλημα;

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει ηλεκτρολογικό πρόβλημα?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παίξε λίγο με τα νούμερα των μπουζί (θερμότερα ή ψυχρότερα..).

    Επειδή δεν ξέρω το στυλ οδήγησης και τις ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ σου, θα πρότεινα να αφήσεις τα τωρινά μπουζί στον 1ο και 4ο κύλινδρο (με σειρά ανάφλεξης εννοώ...) και να βάλεις ένα νούμερο θερμότερο στον 2ο και ένα νούμερο ψυχρότερο στον 3ο !!!

    Δες ποιο από τα μπουζί θα σου "μπιχλιάσει" λιγότερο και βάλε σε όλους τους κυλίνδρους το ίδιο !!!





    Υ.Γ.
    Νάσαι καλά που στέλνεις πρώτο και ουσιαστικό μήνυμα ταυτόχρονα, γιατί οι υπόλοιποι μαλακιζόμαστε...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    διακινδυνευωντας τον εξωστρακισμο απο τον γεροανθρωπο θα τολμισω να απαντησω:

    :hypnotize

    τα καρμπυρατερ ειναι σωστα ρυθμισμενα?
    εχεις ελεγξει μην παιρνει απο καπου αερα, εννοω περα απο τις προβλεπομενς διοδους?
    το φιλτρο αερα ειναι καθαρο?

    επισης κοιτα και τα ηλεκτρικα σου, δινει ρευμα στα μπουζι οταν πρεπει?

    το προβλημα σου δεν μου ακουγετε και πολυ για λανθασμενα μπουζί......

    αλλα δεν ειμαι και γερανθρωπας οποτε.....
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  5. #5
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Την μηχανή την έχω από το 1999 έως τώρα, 2006. Από το 2004 και μετά με έχει τρελάνει. Στην πανελλήνια στην Ηγουμενίτσα με πήγε μια χαρά από Αλεξανδρούπολη (800km). Αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Οσο λειτουργεί δεν έχει φόβο. Μονάχα μην την σβήσεις.

    Οταν λέτε ηλεκτρολογικό τι εννοείτε; Δεν στέλνει ρεύμα στα μπουζί στο σωστό timing με αποτέλεσμα το μίγμα να μην καίγεται την σωστή ώρα και να επικάθεται στην ακίδα;

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει ο πρώτος κύλινδρος. Μάλιστα ένας μάστορας μου είπε να μην την αφήνω στο stand την μηχανή, αλλά στο διπλό για να είναι "ίσια" το σκάφος της (...).

    Ενας άλλος μου είπε ότι έχουν φαγωθεί ασυγχρόνιστα τα λαστιχάκια που έχουν μέσα τα καρμπυρατέρ στους διαύλους καυσίμου και απλά περνά περισσότερο από ότι πρέπει. Να αλλάξω λέει καρμπυρατέρ από άλλο υγιές 400άρι. Θα το έκανα αν είμουν σίγουρος ότι η μηχανή θα πήγαινε μια χαρά μετά. Αλλά έλα ντε που δεν μπορεί να μου το εγγυηθεί κάνενας...

  6. #6
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Χαίρομαι που επίσης υπάρχει σεβασμός για τα παλιά μοτόρια! Ετσι κι εγώ "τρώω" την ζωή μου και τον μισθό μου με τον "τρομοκράτη-σφεντόνα" (ερμηνείες του "bandit" και "slingshot" που γράφει στο ρεζερβουάρ), και απάνω στον καλόγερο Yamaha XJ-900 με το αναντικατάστατο διαφορικό που με κάνει να νιώθω ότι οδηγώ πάπια των 97 ίππων. Α, και δύο XL-250 . Ολα ολοκαίνουργια, εκτός του bandit του 94 (καινούργιο, ε?) τα υπόλοιπα είναι του 81...

    Οldman, η ειρωνεία είναι ότι λες και η μηχανή κατασκευάστηκε και σουλουπώθηκε για να ΜΗΝ αλλάζεις συχνά μπουζί. Οταν ανέφερες για πρώτη αλλαγή στους κυλίνδρους 2 και 3, έπαθα προσωρινό έμφραγμα. Οι 1 και 4 αλλάζουν σχετικά εύκολα με μικρές αμιχές στα χέρια και τους καρπούς. Τα μπουζιά 2 και 3 για να αντικατασταθούν θέλει να ξηλωθεί η μισή μηχανή (μέσα σε κάτι βαθουλώματα - λίμνες νερού όταν βρέχει τις λέω εγώ).

  7. #7
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Μάλιστα ένας μάστορας μου είπε να μην την αφήνω στο stand την μηχανή, αλλά στο διπλό για να είναι "ίσια" το σκάφος της (...)
    Κάποιος θα του είχε πει για ένα πρόβλημα που έβγαζαν τα Κ100, αλλα είχε κάνει κοπάνα και θυμόταν μόνο την απάντηση...
    Σιγά μην την περάσεις και μουράβια.

    Ξεκίνα με την λύση που πρότεινε ο Oldman ....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    Αυτό που 'σου πε ο τελευταίος μάστορας (περίπου).

    Να αλλάξεις βελόνες φλοτέρ και αν βρεις μάνιουαλ να ελέγξεις στάθμη φλοτέρ (συνήθως προυποθέτει καρμπ έξω και σχεδόν ανάποδα).

    Τα άλλα περί ηλεκτρικών δεν μου πολυκάνουν, το πρόβλημα το έχεις μετά τις περιόδους παρατεταμένης ακινησίας, σωστά?

    Και αν αρχίσουν να κατουράνε για τα καλά τα καρμπ, μπορεί να παίξει και καμμιά υδραυλική την επόμενη φορά που μπορεί να το βάλεις μπροστά.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ωραία μηχανάκια!!

    Ο μάστορας στο είπε για να είναι η σταθμη flat στο λεκανάκι των καρμπυρατερ.

    Το κόλπο του Oldman είναι πολύ καλή ιδέα!

    Εφ όσον λες οτι το πρόβλημα είναι οταν το σβήνεις, ένω οταν δουλευει είναι οκ, τότε 99% (κρατάω και μια πισινή..) το πρόβλημα είναι στη στάθμη στα λεκανάκια των καρμπυρατερ, όπως επισήμανε κι ο dirtbird.

    Οπότε η έχουν πρόβλημα οι βαλβίδες των φλοτέρ, που ειναι φτηνες, η ειναι λάθος ρυθμισμένες.
    Λιγο να πειραχτούν τα ελασματακια στην τύχη χάλασε το γλυκό.

    Μπορείς να μετρήσεις την στάθμη και πιο εύκολα χωρίς να τα βγάλεις!
    Χρειάζεσαι ένα διαφανές σωληνάκι που θα το συνδέσεις στην υπερχέιλιση του κάθε καρμπυρατερ (ενα, ενα θα κανεις τη δουλεια) και θα μετρήσεις το υψος σε σχέση με την φλάντζα αφού τα αφήσεις να γεμίσουν και ανοίξεις την βίδα της υπερχείλισης.

    Πρέπει να ξέρεις το υψος που ορίζει ο κατασκευαστής, εδω θέλεις manual.
    Ψαξε μήπως βρείς στο http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=13889

    Καλή τύχη!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αν είναι μαύρα τα μπουζί μπορεί απλά να έχεις υπερβολικά πλούσιο μείγμα.
    Αν βρέχονται απο βενζίνη με αποτέλεμα να μην παίρνει εμπρός εύκολα ή και καθόλου, μπορέι να θες μικρότερα ζιγκλέρ αν δεν είναι τα εργοστασιακά.

  11. #11
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Εμενα ποιος θα με βοηθησει? Να το ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    μου! Το εχω βαλει και αλλου και δεν απανταει κανεις!

  12. #12
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Ναι, είναι κατάμαυρα και στάζουν όταν τα βγάζω, κάποια λιγότερο κάποια περισσότερο. Θα δω τι θα κάνω, ευχαριστώ.

    ZBandit, σου έστειλα συμπονετικό μήνυμα. Ομως είμαι εντελώς ερασιτέχνης στα μηχανικά μέρη, μόνο λάδια έχω μάθει να αλλάζω (ΚΑΙ μπουζί, τακτικά, τακτικότατα).

  13. #13
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Μέχρι να διορθώσεις το πρόβλημα κάνε το εξής:
    Αν έχει ρουμπινέτο το τεπόζιτο μόλις είσαι έτοιμος να σβήσεις τη μηχανή κλείστο. Να θυμάσαι πριν να ξαναβάλεις μπροστά να το ανοίξεις.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  14. #14
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Το Bandit εχει ρουμπινε με διακοπτη υποπιεσης , αν σβυσεις τον κινητηρα κοβει την παροχη καυσιμου αυτοματα.Δεν ειναι κακη ιδεα να το τσεκαρεις και αυτο.

  15. #15
    MaStRoXALASTHS
    Εγγραφή
    06/12/2004
    Μηνύματα
    39
    Χμμμμ...

    Μου βρωμάει (βενζίνη?!) η υπόθεση..Λες να είμαστε ομοιοπαθείς;;

    Κάνε ενα κόπο και δές αυτό το παλιότερο POST τέρμα κατω και σελ 2..

    αν έχεις υποπίεση στο ρουμπινέτο πίθανό να τα έχει "κλ@σει" το διάφραγμα και να περνάει καύσιμο αβέρτα (ακόμη και με μοτερ off) και τελικά να σου βραχυκυκλώνει τα μπουζί.. (λέω τώρα εγώ...)

    Konstantin Varov (μην ψάχνεστε..its not real!)

    XL-600V '99

    "How things fall apart tell us how they should have been put together, and sometimes WHY they should never have been made at all."

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 08:37
  2. Πολλα μπραβο στα παιδια που
    από YZF-R1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF