Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Μπόχα στα μπουζιά...

  1. #16
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Διάβασα το post Δαίδαλε, οι μηχανικοί που συστήνουν τα παιδιά φαίνονται καλοί αλλά εγώ (και τα μηχανάκια μου) βρισκόμαστε 45 λεπτά από το αεροδρόμιο, λίγο μακρυά. Α, και να μην αναφέρω ότι χρειάζεται C130 για να φέρω! (Αλεξανδρούπολη...).

    Σχετικά με το ότι διορθώθηκε το πρόβλημά σου μετά το service των καρμπυρατέρ είναι θετικό. Πίστεψέ το, εμένα επιδεινώθηκε ΜΕΤΑ από service "καθαρισμού και ρύθμισης". Δεν ξέρω γιατί, ο μάστορας είναι συνομίλικός μου (33) και τον εμπιστεύομαι αν και μου πιάνει τον κwλο κανονικά. Επίσης είναι βέβαιο ότι είναι τύπος του "βιβλίου". Δεν κατσαβιδιάζει κινητήρα αν δεν δει τις ακριβείς ρυθμίσεις από το εγχειρίδιό του. Καλά είχα διαβάσει σε ένα forum για bandit, "μην τυχόν πειράξετε ηλεκτρικά και καρμπυρατέρ" (...).

    Αρχίζω και συνηθίζω τα προβλήματα (πνίξιμο μέχρι τις 6000 στροφές, σκασίματα στις 7000, ουρλιαχτά μέχρι τις 14000 αλλά η τελική superb στα 190km/h). Αφού σκέφτομαι αν πάω κανένα ταξιδάκι π.χ. στον Αρδα (άντε, ελάτε!) να βάλω μια μικρή μπαγκαζιέρα πίσω με τα απαραίτητα (μπουζόκλειδο, 12βολτο κονφλέρ, πετσετάκι σκουπίσματος, αναπτήρα για κάψιμο ακίδας, κανέναν αράπη να με σπρώχνει - δεν έχω τίποτα με τους μαύρους, ιδιαίτερα μετά το μουντιάλ τους έχω χορτάσει για καλά - και το bandit μου μαύρο είναι!).

    Πλάκα - πλάκα, μπορεί κάποιος να μου βρει μπράτσα και βαλίτσα για πίσω έστω και universal? Δεν ταιριάζει από κανένα άλλο 400άρι γιατί το GSF έχει λεπτεπίλεπτα στρογγυλά χερούλια στο πίσω μέρος και θέλει τα δικά του. Αν μπορέσετε να μου δώστε κανένα τηλέφωνο από εκεί, thanks.

    Κάποια στιγμή μου την κάρφωσε να βάλω κανένα 750 κινητήρα πάνω, αλλά ο μηχανικός μου έκοψε την φόρα. "Είναι μικρό τα σασί", μου είπε. "Ναι, αλλά εγώ είμαι 115 κιλά", του είπα. Τίποτα, ανένδοτος...

    Υ/Γ
    Ελεγξα το ρουμπινέτο, δεν στάζει σταγόνα με την μηχανή σβηστή, αρα είναι ΟΚ από εκεί. Επίσης είδα τρία σωληνάκια, το ένα πιο χοντρό (εύσωμο) από το άλλο. Φαντάζομαι είναι με την σειρά α) βενζίνη β) αντλία υποπίεσης (αυτό που φυσά γ) εξισσορόπηση θερμοκρασίας καυσίμου; Ολα είναι στην θέση τους.

  2. #17
    Φιλε μου απ'οτι καταλαβα απο τα λεγόμενα σου (πνίγεται στις χαμηλές στροφές) το προβλημά σου είναι κατα 90% στο καρμπυρατέρ και στο μείγμα. Ξεκίνα ξεβιδώνοντας μια στροφή κάθε φορά τα ζιγκλεράκια του μίγματος στα καρμπ (θα βρέις που έιναι στο manual). πρόσεξε να κρατήσεις τις στροφές που ξεβίδωσες ωστε να μπορέσεις να το επαναφέρεις. Έτσι θα δώσεις περισσότερο αέρα στο μίγμα. Πιστεύω οτι το μίγμα σου έιναι πολύ φτωχό για αυτό σου μπουκώνει. Δώσε συνολικά 2-3 στροφες πιστευο οτι το προβλημά σου θα λυθεί

  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daddy78
    Πιστεύω οτι το μίγμα σου έιναι πολύ φτωχό για αυτό σου μπουκώνει.
    Πιστεύεις ότι το μίγμα είναι φτωχό ή ότι μπουκώνει ???

    (Γιατί ΔΕΝ συμβαδίζουν οι δύο αυτές περιπτώσεις).
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πιστεύεις ότι το μίγμα είναι φτωχό ή ότι μπουκώνει ???

    (Γιατί ΔΕΝ συμβαδίζουν οι δύο αυτές περιπτώσεις).
    Άσε που ξεβιδώνοντας το κάνει πιο πλούσιο

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πιστεύεις ότι το μίγμα είναι φτωχό ή ότι μπουκώνει ???

    (Γιατί ΔΕΝ συμβαδίζουν οι δύο αυτές περιπτώσεις).
    Εννοώ οτι το μίγμα του είναι πλουσιότερο σε βενζίνη απ' οτι πρέπει, (φτωχό/πλουσιο - ας μην κολήσουμε στις λέξεις). Ειπα λοιπόν οτι επειδή είναι πλουσιότερο σε βενζίνη για αυτό του μπουκώνει, νομίζω οτι ο φίλος κατάλαβε τι εννοώ και ας μην χρησιμοποιώ ισως σωστά τους όρους

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άσε που ξεβιδώνοντας το κάνει πιο πλούσιο
    Σε βενζίνη........


    Στο ρελαντί ...


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #22
    Και δεν είναι ζιγκλέρ (jets)

    Βελόνες είναι....


    Κ.τ.λ., κ.τ.λ.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daddy78
    Εαν θέλετε να σχολιάσετε κάτι κάντε το επι αυτού παρακαλώ, αυτό ενδιαφέρει τον φίλο με το πρόβλημα, όχι οι πλάκες σας
    (για τα λοιπά υπάρχουν οι διαμάχες, τα ανέκδοτα κλπ.! )
    Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα των τελευταίων posts...!!!

    Never mind
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Ευχαριστώ, ευχαριστώ. ΚΑΤΑΛΑΒΑ !

    Μόνο που προσπαθώ κι εγώ να "χωρέσω" στο forum αυτό, γιατί όλοι μου ψιλοφαίνεστε από απλοί γνώστες έως ερασιτεχνοεπαγγελματίες μηχανικοί. Επαναλαμβάνω ότι μόνο λάδια, φίλτρο και μπουζί έχω αλλάξει μόνος μου στην μηχανή. Το να προσπαθήσω να ανοίξω τα καρμπυρατέρ και να πειράξω όλα αυτά που λέτε μου φαίνεται βουνό. Δεν μπορώ βέβαια να ζητήσω φωτογραφίες από ανοιγμένα καρμπυρατέρ και περαιτέρω οδηγίες γιατί θα δυσανασχετήσετε και με το δίκιο σας.

    Εχω πάρει μια ιδέα όμως και όπως και να 'χει το bandit μου δεν το ξαναπιάνει άλλο χέρι πλην το δικό μου (ωχ). Να ευκαιρία να εξασκηθώ πάνω του και να μάθω

  10. #25
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Εδω οι καλες φωτογραφιες suzuki_GSF400P

    Επειδη την δουλεια την κανω μονος μου ειναι δυσκολο να τραβαω την διαδικασια γιατι τα χερια μου ειναι μαυρα ,πιο πολυ τραβαω αναμνησεις
    Το δικο μου ειναι gsf400p μοντελο 93 , αν δεν εχεις το manual Μπορω να στο ανεβασω , εχω της suzuki για τα μοντελα N(92) & P(93) .
    Η φωτο με τα μανομετρα ειναι τι ειδα οταν αποφασισα να βαλω χερι.....οι 1,4 ειναι νεκροι , τωρα το προβλημα το εχει ο 3 (τριτος απο αριστερα) αλλα οχι τοσο χαμηλα οσο ειναι οι 1,4 στη φωτο, οι αλλοι ειναι οκ.
    Τις φωτο στον 2ο φακελο τις εχω βρει στο ΝΕΤ.
    Αν εχεις και το manula καντα ολα μονος σου , μια ιδεα ειναι , αν εισαι μεθοδικος θα τα πας καλα και θα σου αρεσει κιολας , απλα θα μεινεις πολλες μερες χωρις μηχανη.

  11. #26
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Αν μπορείς να στείλεις το manual εδώ θα σου ήμουν υπόχρεος alterlakis@yahoo.gr ή στο topic για να είναι προσβάσιμο και από άλλους. Ευχαριστώ.

  12. #27
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Να το και το GSF400P Bandit manual

    Το εχω κανει και doc και pdf , αλλα ετσι αν το βλεπεις με ACDsee βολευει.

  13. #28
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    ZBandit ευχαριστώ. Δεν θέλω να φανώ αχάριστος, όμως αυτό το RapidShare που στο καλό το βρήκες; Χώρια του ότι δεν σ'αφήνει να κατεβάσεις πάνω από ένα αρχείο ανά 30 λεπτά, μου ανοίγει πολλαπλά Popup παράθυρα με Casino και άλλα από μυστήριες διευθύνσεις συν το φοβερό ότι το KasperSky Antivirus που χρησιμοποιώ έποιασε ένα Trojan.Win32.Dialer.My ιό σε ένα από αυτά που πήγε να σωθεί στον δίσκο μου. Θυμίζω σε όλους ότι τα Dialers μπορούν να καταχρεώσουν την τηλεφωνική γραμμή κυρίως σε dialup συνδέσεις.

    Εκτός κι αν έχεις φιλικούς δεσμούς με τους ιδιοκτήτες, καλύτερα να αλλάξεις χώρο για τα αρχεία που φιλοξενείς.

    Ευχαριστώ και πάλι για τις φωτο και το manual.


  14. #29
    Banned Το avatar του/της Zbandit750
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    213
    Για τα pop up να βγαλεις τον mozila firefox και θα λυσεις το προβλημα σου , κατα τα αλλα το rapidshare ειναι το μεγαλυτερο file hosting site αυτη τη στιγμη στο internet και εδω και ενα χρονο που κατεβαζω απο εκει , ποτε δεν ειχα προβλημα με ιους , μαλλον πατησες yes σε καποιο απο τα pop up που ανοιξε.
    Καλες δουλειες με το εργαλειo και να μας ενημερωνεις για την προοδο των εργασιων.

    Φιλικα Zbandit!

  15. #30
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Μάλλον πάτησα σε κάποιο X να τα κλείσω, αλλά δεν ήταν πραγματικό Χ όπως συμβαίνει σε πολλά πονηρά παράθυρα.

    Λες να μπορούμε να κάνουμε ένα bandit κάπως έτσι;
    http://www.car.gr/Motorbikes/Kawasaki/43688

    Επίσης (άσχετο με το topic) δεν ήξερα ότι υπάρχει bandit 250 ! Το θαυμαστικό αφορά το ότι έκαναν ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟ μόνο 250 κυβικά! Δεν παν καλά οι άνθρωποι. 60+ κυβικούλια ανά έμβολο. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλο στον κόσμο παραγωγής, τόσο μικρής χωρητικότητας τετρακύλινδρο. Και έχει και 38ps, μπομπάτο.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 08:37
  2. Πολλα μπραβο στα παιδια που
    από YZF-R1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF