Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 41

Θέμα: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

  1. #16
    Ρόκερ, ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ. Το avatar του/της conkark
    Εγγραφή
    07/02/2003
    Μηνύματα
    10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από noble


    και πολυ περισσοτερο αδυνατω να πιστεψω πως ενα κρατος που θελει να δημιουργησει κοινωνιες με προβατα,ενδιαφερεται περισσοτερο για το δικο τους καλο.
    θετικο να μην υπαρχει δωρεαν παιδεια???τι λετε λοιπον να υπαρχει δωρεαν?
    για μενα η "λυση" της Γιαννακου-κυβερνησης απειχε πολυ απ την ουσια.
    και ας αφησουμε τη λογικη ποια πως ειμαστε ολοι βολεμενοι,μας χαιδευουν και θα πρεπε να σφιξουν τα ζωναρια,γιατι μονο αυτο τους επιτρεπουμε να κανουν.
    δεν εχει καμια σχεση αυτο με κομματικες πεποιθησεις,μονο με την καθημερινοτητα μας.

    Κανείς δεν μπορεί να ξέρει το καλό μας, περισσότερο από μας.
    Μικρούς μας μαθαίναν παραμύθια αντί να μας μαθαίνουν πάλη.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Leipsippos
    Εγγραφή
    15/02/2006
    Μηνύματα
    122
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Μην αρπάζεσε.
    Δεν αρπαζομαι ευκολα, γιατι ειμαι λιπαρος και γλυστραω!
    Ερωτηση κανω βρε Ται, εγω συμφωνω με αυτα που λεει, και μηχανολογος μηχανικος απο το Πολυτεχνειο να ηταν, παλι εχει δικιο σε αυτα που λεει. Απλα ρωταω να μαθω σε τι θα μπορουσε να εππηρεαζει.

  3. #18
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134

    Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    ,



    Συμπληρωνω οτι ο διακαης ποθος γενεων να δουν τα παιδια τους πρωτα πτυχιουχους η εστω φοιτητες.... και μετα ανθρωπους, εγινε αντικειμενο εκμεταλλευσης απο τα διαφορα "κυκλωματα", στο κειμενο που παρεθεσες Χριστο.

    Τα μπλα μπλα και τα λοιπα σχολια των φιλων, ελπιζω να μην προερχονται απο τις ιδεολογιες/προσταγες, των λοιπων παραταξεων στις οποιες συμμετασχουν.

    Και μιας και ανοιξαμε τετοιο θεμα, ειμαι ο μονος εδω περα που ειδε με θετικο ματι την εκπαιδευτικη μεταρρυθμιση οπως αυτη ΑΡΧΙΚΑ εκπονηθηκε;
    den eimai se kamia parataxi,apla ta blabla exoun to nohma oti sto Ellada (sto Ellada leo...)oso 8a yparxoun organoseis typou DAPNDFK,PASKE... klp koinos prin beis ston stoivo se kapakonoun me tropo kai se vazoun se trypakia pou den 8elloun oloi na blextoun kai se paparo-politikopoioun ta pragmata den 8a alaxoun kai 8a meinoun ston kosmo tis fantasias.
    Ola afta exo apo ta panepistimia.Eikona ton panepistimion einai toulaxiston xeiristi nomizeis oti eisai hippyki sygentrosi...
    Idiotika me tipota..8a einai to telos kai se afton ton tomea.
    Autonoma me didaktra apo tous exontes kai me kratiki ypostirixi nai.
    Alla me tin nootropia tou volematos akoma kai tou fae simera kai avrio vlepoume..den pas makrya.
    To megalytero pososto koitaei pos 8a bei sto dimosio,oxi pos 8a stisi mia epixirisi na einai kurios tou eaftou tou.To exo dei akoma kai se atoma pou exoun teleiosei tin iatriki kai alles sxoles,oikonomikes,nautiliakes klp..
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  4. #19
    Ρακό - μέλος Το avatar του/της villy
    Εγγραφή
    30/04/2006
    Μηνύματα
    291

    Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai

    * Ύστερα, όταν το 40% όσων δίνουν εξετάσεις αποτυγχάνουν, αυτό είναι σοβαρό, ασφαλώς, αλλά δεν είναι πρόβλημα της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Είναι πρόβλημα της Μέσης Εκπαίδευσης. Αν τους βάλουμε στα Πανεπιστήμια, τότε την αποτυχία μια εκπαιδευτικής βαθμίδας τη μεταφέρουμε στην επόμενη. Όταν βάζουμε μαζικά υποψηφίους κάτω της βάσης, υποβαθμίζουμε το Πανεπιστήμιο συνολικά. Αυτό οδηγεί σε πτυχεία ανεργίας, όχι μόνο τους κακούς που μπήκαν χαριστικά αλλά και τους, πολύ περισσότερους, καλούς, που μπήκαν με το σπαθί τους.
    * Οι χειρότεροι λαϊκιστές, όμως, είναι όσοι επικαλούνται τα «συμφέροντα των επαρχιακών πόλεων», όπου έχουν ιδρυθεί, τα τελευταία χρόνια, απίθανες σχολές, άνευ αντικειμένου και τώρα κινδυνεύουν να κλείσουν, λόγω απόρριψης όσων υποψηφίων δεν πιάνουν «τη βάση του 10». Κάποιος πρέπει να εξηγήσει ότι προτεραιότητα της Εκπαίδευσης δεν είναι να λειτουργήσουν τα σουβλατζίδικα και οι καφετέριες τις επαρχίας. Ούτε το είσόδημα όσων διαθέτουν rooms to let για φοιτητές σε επαρχιακές πόλεις. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει και στους άμεσα ενδιαφερόμενους, ότι οι σχολές αυτές σύντομα θα κλείσουν έτσι κι αλλιώς. Διότι στοιχίζει λιγότερα σε μια ελληνική οικογένεια να στείλει το παιδί της στη Βουλγαρία ή τη Ρουμανία να σπουδάσει γιατρός, φαρμακοποιός ή ηλεκτρονικός, παρά να το πάει σε ελληνική επαρχιακή πόλη για να σπουδάσει...Κοινωνιολογία των Αβορήγινων της Αυστραλίας! Η επαρχία μπορεί να αναζωογονηθεί με αποσυμφόρηση των μεγάλων Πανεπιστημίων-ΤΕΙ της Αθήνας και μεταφορά πραγματικών σπουδαστών (που μπαίνουν με υψηλό βαθμό) σε πραγματικές σχολές, στην επαρχία. Όχι με δημιουργία σχολών-φαντασμάτων για αποτυχημένους.

    Χρύσανθου Λαζαρίδη,

    Συμφωνώ απόλυτα με αυτή την άποψη και θα εξηγηθώ παρακάτω! :

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    διαφωνώ κάθετα με αυτή την άποψη....οι μαθητές που έχουν γράψει κάτω από τη βάση σε καμία περίπτωση δεν υποβαθμίζουμε το Πανεπιστήμιο...
    αλήθεια ποιοι είναι οι λόγοι που έπεσαν τόσο οι βάσεις εισαγωγής?
    κατά την άποψή μου είναι δύο..
    1. πρώτος και κυριότερος ο μεγάλος ανταγωνισμός για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια..το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων αν και αδιάβλητο ωθούσε τους μαθητές και κατ επέκταση το επιπεδο εξέτασης σε απίστευτα υψηλά επίπεδα για τα στάνταρ των μαθητών Λυκείου...
    ενδεικτικά η ύλη που εξετάζονται οι μαθητές (και κυρίως ο βαθός δισκολίας των θεμάτων που πέφτουν) στα Μαθηματικά είναι ύλη την οποία σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού τη διδάσκονται πρωτοετείς ή και δευτεροετείς των τμημάτων Μαθηματικών...
    βλέπουν όλους να ενδιαφέρονται ώψιμα για την ποιότητα των Πανεπιστημίων καθώς όπως λένε σε αυτά εισάγωνται "βούρλα"
    τα περασμένα χρόναι δεν είδα κανένα να σκίζει τα ρούχα του για όλους αυτούς τους αριστούχους φοιτητές που γράφοντας 19 δεν κατάφερναν να περάσουν στη σχολή που επιθυμούσαν (πχ Ιατρική)..όλα αυτά τα χαμένα μυαλά δεν είναι κόστος για τα Πανεπιστήμια????όλα αυτά τα χαμένα μυαλά δεν είναι αποτυχία των Πανεπιστημίων και της εκαιδευτικής πολιτικής????
    Διαφωνώ κάθετα με αυτή την άποψη!

    Καταρχήν ο μεγάλος ανταγωνισμός ΠΟΤΕ δεν ρίχνει τις βάσεις!!! Πάντοτε τις ανεβάζει.

    Η ύλη εξέτασης όπως και η ύλη διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια αναγκαστικά εμπλουτίζεται και ανανεώνεται για ένα και μοναδικό λόγο. Γιατί η κοινωνία, η τεχνολογία και γενικότερα η ζωή σήμερα εξελίσονται με πολύ γοργούς ρυθμούς και πλέον οι απαιτήσεις από τους νέους, και όχι μόνο, αυξάνονται!

    Εγώ πάντως πόλλες φορές έχω ακούσει να παραπονιούνται γονείς και παιδιά για τις υψηλές βάσεις Ιατρικής κλπ! Απορώ πως δεν το έχεις ακούσει εσύ! Και δε νομίζω ότι αυτά τα μυαλά χάνονται! είτε περνούν σε παρόμοια σχολή είτε ξαναδίνουν εξετάσεις αν το θέλουν πολύ! Βέβαια, κατα την γνώμη μου, αυτό είναι ένα πρόβλημα που πηγάζει από την κοινωνία και ακόμη ειδικότερα από την οικογένεια, γιατί θεωρούν αυτά τα επαγγέλματα ως τα πιο IN, με το μεγαλύτερο κοινωνικό STATUS, οπότε με τέτοιες αντιλήψεις "πιέζουν" τα παιδιά από μικρά μέχρι να τους γίνει βίωμα. (Δεν τους λέει όμως κανείς ότι τα περισσότερα από αυτά τα επαγγέλματα έχουν κορεστεί, ότι πρέπει να φτάσεις στα 40 για να ανεξαρτητοποιηθείς κλπ, κλπ.)

    Τωρα το πιό σημαντικό. Είναι 100% ΒΕΒΑΙΟ ότι το επίπεδο των πανεπιστημίων επηρεάζεται από το επίπεδο των σπουδαστών του. Χωρίς να είμαι απόλυτος, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις για διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναφέρω, μπορώ να σας αποδείξω το παραπάνω από την προσωπική μου εμπειρία.

    Σπούδασα Χημικός στην Πάτρα. Έτος εισαγωγής 1995. Η σχολή είχε βάση περίπου το 16/20 και 80 φοιτητές ανα έτος. Αυτό ίσχυε για αρκετά χρόνια πρίν μπω. το τμήμα λοιπόν ήταν οργανομένο να λειτουργεί υπό αυτές τις συνθήκες. Μετά από 3 χρόνια διπλασιάζεται ο αρθμός των εισακτέων σε 160.
    Αμεσα αποτέλεσματα:
    α) η πτώση της βάσης στο 13-14 περίπου.
    β) οι φοιτητές που μπήκαν δεν έλαβαν την ίδια ποσότητα και ποιότητα γνώσης με εμάς διότι δεν επαρκούσαν οι κτηριακές εγκαταστάσεις και το εκπαιδευτικό προσωπικό. Πολύ λιγότερες ώρες εργαστηρίων, που είναι πάρα πολλές για το συγκεκριμένο τμήμα!
    γ) Οι ίδιοι οι καθηγητές της σχολής επιβεβαίωσαν ότι το επίπεδο των φοιτητών αυτών ήταν χαμηλότερο από τους προηγούμενους, και όσον αφορά την λήψη γνώσεων και την απόδοση, για όλους τους παραπάνω λόγους. Βέβαια αυτό το ήξεραν εκ των προτέρων και διαφώνησαν με την εκάστοτε κυβέρνηση στο να αυξήσει τους εισακτέους ερήμην, αλλά η ψηφοθηρία βλέπετε στην Ελλάδα καλά κρατει...

    Χωρίς να είμαι κάπου κομματικά εισαγμένος πιστέυω ότι τα προβλήματα αυτά είναι κυρίως λάθη και παραλήψεις των εκάστοτε κυβερνήσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να πάνε όλοι στο πανεπιστήμιο; Γιατί αν δε πανε στο πολυτεχνείο να θεωρούνται αποτυχημένοι; Υπάρχει ένα μάθημα που κανείς δεν το έχει παρει σοβαρά: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ. Αυτός είναι το κλειδί. Δεν είναι όλοι γεννημένοι να γίνουν γιατροί. Πρέπει να οργανώσει η πολιτεία έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα ώστε από το λύκειο να βοηθά τον μαθητή να βρίσκει τις δεξιότητες του και τι του αρέσει και να τον οδηγεί προς τα εκεί πάντα με δωρεάν παιδεία. Κάτι τέτοιο γίνεται στη Γερμανία.

    Παίζουμε?

    Θέλω...
    Θέλω κι άλλες...
    Θέλω κι άλλες διακοπές...
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......

  5. #20
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    +1000
    Opos kai stin France!
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από villy
    [B]
    Καταρχήν ο μεγάλος ανταγωνισμός ΠΟΤΕ δεν ρίχνει τις βάσεις!!! Πάντοτε τις ανεβάζει.

    Η ύλη εξέτασης όπως και η ύλη διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια αναγκαστικά εμπλουτίζεται και ανανεώνεται για ένα και μοναδικό λόγο. Γιατί η κοινωνία, η τεχνολογία και γενικότερα η ζωή σήμερα εξελίσονται με πολύ γοργούς ρυθμούς και πλέον οι απαιτήσεις από τους νέους, και όχι μόνο, αυξάνονται!

    Εγώ πάντως πόλλες φορές έχω ακούσει να παραπονιούνται γονείς και παιδιά για τις υψηλές βάσεις Ιατρικής κλπ! Απορώ πως δεν το έχεις ακούσει εσύ!
    1. ο αυξανόμενος ανταγωνισμος οδηγεί του μαθητές σε καλύτερη προετοιμασία και ΄βελτίωση των μαθητικών τους επιδόσεων κατ΄επέκταση σε δυσκολότερα θέματα στις Πανελλήνιες προκείμένου να μπορεί το σύστημα να κατατάξει τους μαθητές σύμφωμα με τις επιδόσεις τους και να μην παρατηρείται το φαινόμενο να αριστεύει μγάλο ποσοστών μαθητών....
    δυσκολότερα θέμα σημαίνει χαμηλότερες βαθμολογίες και πτώση των βάσεων....
    σαφώς ανεβαίνουν οι βάσεις σε κάποιες δημοφιλείς σχολές αλλά στις λιγότερο δημοφιλείς (τις οποίες αφορά το θέμα της βάσης του 10 που καθιερώθηκε) που είναι και οι περισσότερες οι βάσεις πέφτουν δραματικα...εγώ στην τοποθετησή μου τάχθηκαν κατά της βάσης αν κατάλαβες ως μέσο αξιολόγησης των μαθητών...
    2. η ύλη στη δευτεροβάθμια εκαπίδευση αναβαθμίζεται σε πολύ μικρό βαθμό σε σχέση με την άνοδο του επιπέδου των εξετάσεων...
    τα μαθηματικά που διδάσκονται είναι τα ίδια εδώ και χρόνια...η βελτίωση των επιδόσεων οφείλεται στη γιγάντωση της παραπαιδείας που προσφέρει περισσότερο εξειδικευμένη γνώση...
    3. όταν εννοόύσα αντιδράσεις για τους αριστούχους που μένουν εκτος καλών πανεπιστημίων εννούσα αντιδράσεις από φορείς της κοινωνίας όπως την εκπαιδευτική κοινότητα , Πολιτεία ή τα ΜΜΕ όπως παρατηρούνται τώρα....οι αντιδράσεις των γονέων πάντα είναι στο πλαίσιο της προσωπικής απογοήτευσης κ δεν είναι μέτρο σύγκρισης...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από villy
    [B]
    Σπούδασα Χημικός στην Πάτρα. Έτος εισαγωγής 1995. Η σχολή είχε βάση περίπου το 16/20 και 80 φοιτητές ανα έτος. Αυτό ίσχυε για αρκετά χρόνια πρίν μπω. το τμήμα λοιπόν ήταν οργανομένο να λειτουργεί υπό αυτές τις συνθήκες. Μετά από 3 χρόνια διπλασιάζεται ο αρθμός των εισακτέων σε 160.
    Αμεσα αποτέλεσματα:
    α) η πτώση της βάσης στο 13-14 περίπου.
    β) οι φοιτητές που μπήκαν δεν έλαβαν την ίδια ποσότητα και ποιότητα γνώσης με εμάς διότι δεν επαρκούσαν οι κτηριακές εγκαταστάσεις και το εκπαιδευτικό προσωπικό. Πολύ λιγότερες ώρες εργαστηρίων, που είναι πάρα πολλές για το συγκεκριμένο τμήμα!
    γ) Οι ίδιοι οι καθηγητές της σχολής επιβεβαίωσαν ότι το επίπεδο των φοιτητών αυτών ήταν χαμηλότερο από τους προηγούμενους, και όσον αφορά την λήψη γνώσεων και την απόδοση, για όλους τους παραπάνω λόγους. Βέβαια αυτό το ήξεραν εκ των προτέρων και διαφώνησαν με την εκάστοτε κυβέρνηση στο να αυξήσει τους εισακτέους ερήμην, αλλά η ψηφοθηρία βλέπετε στην Ελλάδα καλά κρατει...


    επειδή έχουμε εισαχθεί την ίδια χρονιά σε Πανεπιστήμιο απορώ που είδες τις αντιδράσεις των Καθηγητών στον περίφημο νόμο Αρσένη ο οποίος αύξανε τις θέσεις των εισακτέων χωρίς καμία περαιτέρω όικονομική ενίσχυση στα Πανεπιστήμια...επίσης δημιουργούσε νέα αμφιβόλου αντικειμένου τμήματα χωρίς να υπάρχουν οι απαραίτητες εγκαταστάσεις (οι φοιτητές των νέων τμημάτων στην ΑΣΣΟΕ στοιβάζονταν στις ίδιες αίθουσες που στοιβάζονταν οι φοιτητές των παλαιοτέρων τμημάτων.είναι χαρακτηριστικό ότι δεν είχαν καν γραμματεία δικιά τους)....τότε η πλειονότητα των καθηγητών τάχθηκαν υπέρ του νομοσχεδίου γιατί προσέφερε νέες θέσεις καθηγητών στους φιλόδοξους (ως γνωστόν οι θέσεις είναι ισόβιες και δεν αδειάζουν οπότε για να γίνει κάποιος καθηγητής πρέπει να φτιαχτεί ένα νέο τμήμα, επίσης περισσότεροι φοιτητές σημαίνει περισσότερα συγράμματα και μίζες για τους καθηγητές)
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από villy
    Συμφωνώ απόλυτα με αυτή την άποψη και θα εξηγηθώ παρακάτω! :



    Διαφωνώ κάθετα με αυτή την άποψη!


    Τωρα το πιό σημαντικό. Είναι 100% ΒΕΒΑΙΟ ότι το επίπεδο των πανεπιστημίων επηρεάζεται από το επίπεδο των σπουδαστών του. Χωρίς να είμαι απόλυτος, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις για διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναφέρω, μπορώ να σας αποδείξω το παραπάνω από την προσωπική μου εμπειρία.

    Σπούδασα Χημικός στην Πάτρα. Έτος εισαγωγής 1995. Η σχολή είχε βάση περίπου το 16/20 και 80 φοιτητές ανα έτος. Αυτό ίσχυε για αρκετά χρόνια πρίν μπω. το τμήμα λοιπόν ήταν οργανομένο να λειτουργεί υπό αυτές τις συνθήκες. Μετά από 3 χρόνια διπλασιάζεται ο αρθμός των εισακτέων σε 160.
    Αμεσα αποτέλεσματα:
    α) η πτώση της βάσης στο 13-14 περίπου.
    β) οι φοιτητές που μπήκαν δεν έλαβαν την ίδια ποσότητα και ποιότητα γνώσης με εμάς διότι δεν επαρκούσαν οι κτηριακές εγκαταστάσεις και το εκπαιδευτικό προσωπικό. Πολύ λιγότερες ώρες εργαστηρίων, που είναι πάρα πολλές για το συγκεκριμένο τμήμα!
    γ) Οι ίδιοι οι καθηγητές της σχολής επιβεβαίωσαν ότι το επίπεδο των φοιτητών αυτών ήταν χαμηλότερο από τους προηγούμενους, και όσον αφορά την λήψη γνώσεων και την απόδοση, για όλους τους παραπάνω λόγους. Βέβαια αυτό το ήξεραν εκ των προτέρων και διαφώνησαν με την εκάστοτε κυβέρνηση στο να αυξήσει τους εισακτέους ερήμην, αλλά η ψηφοθηρία βλέπετε στην Ελλάδα καλά κρατει...

    Χωρίς να είμαι κάπου κομματικά εισαγμένος πιστέυω ότι τα προβλήματα αυτά είναι κυρίως λάθη και παραλήψεις των εκάστοτε κυβερνήσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να πάνε όλοι στο πανεπιστήμιο; Γιατί αν δε πανε στο πολυτεχνείο να θεωρούνται αποτυχημένοι; Υπάρχει ένα μάθημα που κανείς δεν το έχει παρει σοβαρά: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ. Αυτός είναι το κλειδί. Δεν είναι όλοι γεννημένοι να γίνουν γιατροί. Πρέπει να οργανώσει η πολιτεία έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα ώστε από το λύκειο να βοηθά τον μαθητή να βρίσκει τις δεξιότητες του και τι του αρέσει και να τον οδηγεί προς τα εκεί πάντα με δωρεάν παιδεία. Κάτι τέτοιο γίνεται στη Γερμανία.

    από τα παραπάνω που αναφέρεις προκύπτει σαφώς ότι το επίπεδο των Πανεπιστημίων δεν πέφτει από το χαμηλό επίπεδο τ ων φοιτητών αλλά οφείλεται στη χαμηλή χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων και στην έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών...
    ΑΡΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΠΙΡΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΚΑΚΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  9. #24
    Ρακό - μέλος Το avatar του/της villy
    Εγγραφή
    30/04/2006
    Μηνύματα
    291

    Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    επειδή έχουμε εισαχθεί την ίδια χρονιά σε Πανεπιστήμιο απορώ που είδες τις αντιδράσεις των Καθηγητών στον περίφημο νόμο Αρσένη ο οποίος αύξανε τις θέσεις των εισακτέων χωρίς καμία περαιτέρω όικονομική ενίσχυση στα Πανεπιστήμια...επίσης δημιουργούσε νέα αμφιβόλου αντικειμένου τμήματα χωρίς να υπάρχουν οι απαραίτητες εγκαταστάσεις (οι φοιτητές των νέων τμημάτων στην ΑΣΣΟΕ στοιβάζονταν στις ίδιες αίθουσες που στοιβάζονταν οι φοιτητές των παλαιοτέρων τμημάτων.είναι χαρακτηριστικό ότι δεν είχαν καν γραμματεία δικιά τους)....τότε η πλειονότητα των καθηγητών τάχθηκαν υπέρ του νομοσχεδίου γιατί προσέφερε νέες θέσεις καθηγητών στους φιλόδοξους (ως γνωστόν οι θέσεις είναι ισόβιες και δεν αδειάζουν οπότε για να γίνει κάποιος καθηγητής πρέπει να φτιαχτεί ένα νέο τμήμα, επίσης περισσότεροι φοιτητές σημαίνει περισσότερα συγράμματα και μίζες για τους καθηγητές)
    Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν θυμάμαι πολύ οργανωμένες αντιδράσεις από τους καθηγητές, όμως υπήρχαν. Και στα ΜΜΕ τα λέγανε και στα πανεπιστήμια συζητήσεις γινόντουσαν κλπ. Τουλάχιστον στο τμήμα μου! Φυσικά κάποιους τους βόλευε με τις παραπάνω θέσεις εργασίας, για καινούρια τμήματα κλπ...
    Παίζουμε?

    Θέλω...
    Θέλω κι άλλες...
    Θέλω κι άλλες διακοπές...
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......

  10. #25
    Ρακό - μέλος Το avatar του/της villy
    Εγγραφή
    30/04/2006
    Μηνύματα
    291

    Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    από τα παραπάνω που αναφέρεις προκύπτει σαφώς ότι το επίπεδο των Πανεπιστημίων δεν πέφτει από το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών αλλά οφείλεται στη χαμηλή χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων και στην έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών...
    ΑΡΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΠΙΡΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΚΑΚΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
    Απο αυτά που γράφω προκύπτει ότι το επίπεδο των Πανεπιστημίων πέφτει ΚΑΙ από το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών και από τη χαμηλή χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων, και...

    Πιστεύω ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ αν θεωρείς ότι οι φοιτητες του 10 με του 13-14, του 14 με του 17-18 έχουν τις ίδιες δυνατότητες! Η διαφορά 1 ή 2 μονάδων δεν είναι σημαντική γιατί μπορεί να οφείλεται και στην τύχη. Πάντα μιλάμε γενικά και όχι απόλυτα, να το ξεκαθαρίσω αυτό, μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Γιατί κι εγώ ξέρω άτομα που δεν μπήκαν πουθενά αλλά είναι πανέξυπνοι και πολύ καλοί στη δουλειά τους!
    Παίζουμε?

    Θέλω...
    Θέλω κι άλλες...
    Θέλω κι άλλες διακοπές...
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......

  11. #26
    Ρακό - μέλος Το avatar του/της villy
    Εγγραφή
    30/04/2006
    Μηνύματα
    291

    Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    1. ο αυξανόμενος ανταγωνισμος οδηγεί του μαθητές σε καλύτερη προετοιμασία και ΄βελτίωση των μαθητικών τους επιδόσεων κατ΄επέκταση σε δυσκολότερα θέματα στις Πανελλήνιες προκείμένου να μπορεί το σύστημα να κατατάξει τους μαθητές σύμφωμα με τις επιδόσεις τους και να μην παρατηρείται το φαινόμενο να αριστεύει μγάλο ποσοστών μαθητών....
    δυσκολότερα θέμα σημαίνει χαμηλότερες βαθμολογίες και πτώση των βάσεων....
    σαφώς ανεβαίνουν οι βάσεις σε κάποιες δημοφιλείς σχολές αλλά στις λιγότερο δημοφιλείς (τις οποίες αφορά το θέμα της βάσης του 10 που καθιερώθηκε) που είναι και οι περισσότερες οι βάσεις πέφτουν δραματικα...εγώ στην τοποθετησή μου τάχθηκαν κατά της βάσης αν κατάλαβες ως μέσο αξιολόγησης των μαθητών...
    2. η ύλη στη δευτεροβάθμια εκαπίδευση αναβαθμίζεται σε πολύ μικρό βαθμό σε σχέση με την άνοδο του επιπέδου των εξετάσεων...
    τα μαθηματικά που διδάσκονται είναι τα ίδια εδώ και χρόνια...η βελτίωση των επιδόσεων οφείλεται στη γιγάντωση της παραπαιδείας που προσφέρει περισσότερο εξειδικευμένη γνώση...
    3. όταν εννοόύσα αντιδράσεις για τους αριστούχους που μένουν εκτος καλών πανεπιστημίων εννούσα αντιδράσεις από φορείς της κοινωνίας όπως την εκπαιδευτική κοινότητα , Πολιτεία ή τα ΜΜΕ όπως παρατηρούνται τώρα....οι αντιδράσεις των γονέων πάντα είναι στο πλαίσιο της προσωπικής απογοήτευσης κ δεν είναι μέτρο σύγκρισης...
    Εγώ παλί πιστεύω ό,τι το ότι πέφτουν οι βάσεις δεν οφείλεται στα δυσκολότερα θέματα αλλά στο λιγότερο διάβασμα των μαθητών! Αυτό δεν το λέω άπό κακία αλλά από εμπειρία! Η γυναίκα μου είναι καθηγήτρια στη δευτεροβάθμια και τα ξέρω από πρώτο χέρι!!! Βλέπω και τα θέματα των πανελληνίων, και τον χρόνο που αφιερώνουν οι μαθητές στο διάβασμα!

    Σίγουρα η παραπαιδεία είναι ένα μεγάλο απόστημα στην Ελληνική κοινωνία που πρέπει να σπάσει! Βοηθά τους μαθητές ανεβάζοντας το επίπεδό τους στα σχολικά μαθήματα, ασκήσεις κλπ, όμως αυτό έπρεπε να το κάνει το σχολείο!

    Και είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνος με την επιβολή της βάσης του 10! Δεν μπορεί το κάθε τούβλο που δεν έχει ανήξει βιβλίο στο σχολείο να μπαίνει με 3 και με 4 σε Πανεπιστημιακές σχολές και ΤΕΙ. :a29: :a29: :a29:
    Δεν μπορείς να μπαίνεις Γαλλική Φιλολογία Αθήνας με 5,6! Γερμανικής φιλολογίας Θεσ/νίκης με 3,5! ΕΛΕΟΣ Επειδή δεν έχουν μεγάλη ζήτηση οι σχολές αυτές δε σημαίνει ότι μπορεί να μπεί ο κάθε άσχετος! ΕΛΕΟΣ:a29: :a29: :a29:
    Παίζουμε?

    Θέλω...
    Θέλω κι άλλες...
    Θέλω κι άλλες διακοπές...
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......

  12. #27

    Re: Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από villy

    Δεν μπορείς να μπαίνεις Γαλλική Φιλολογία Αθήνας με 5,6! ΕΛΕΟΣ:a29: :a29: :a29:
    ειδικα για τη συγκεκριμενη σχολη, ελάχιστα απο τα ατομα που εισηχθησαν με τόσο χαμηλους βαθμους θα μπορεσουν να αποφοιτήσουν.
    οι απαιτησεις είναι τεραστιες και καλώς ή κακως δε βλέπω να αλλάζουν !
    μακρια από σκυλαδες, ρατσιστες και απαιδευτους



  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    Re: Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από villy
    Εγώ παλί πιστεύω ό,τι το ότι πέφτουν οι βάσεις δεν οφείλεται στα δυσκολότερα θέματα αλλά στο λιγότερο διάβασμα των μαθητών! Αυτό δεν το λέω άπό κακία αλλά από εμπειρία! Η γυναίκα μου είναι καθηγήτρια στη δευτεροβάθμια και τα ξέρω από πρώτο χέρι!!! Βλέπω και τα θέματα των πανελληνίων, και τον χρόνο που αφιερώνουν οι μαθητές στο διάβασμα!

    αυτό που λες δεν στέκει....!!!δηλαδή κάποιες χρονιές οι μαθητές διαβάζουν και ανεβαίνουν οι βάσεις και κάποιες άλλες δεν διαβάζουν και πέφτουν??

    κάποιες χρονιές οι μαθητές είναι τούβλα και κάποιες άλλες φωστήρες???
    εγώ έδωσα δύο χρονιές και θυμάμαι καθαρά ότι την πρωτη χρονια τα θέματα ήταν ψιλοεύκολα ..οι βάσεις ανέβηκαν στις περισσότερες σχολές..την επόμενη χρονια ξαναέδωσα μαθηματικά και τα θέματα ήταν απιστευτα δύσκολα (ποσοστό μαθητών κάτω από τη βάση 83%) δεν είναι δυνατό το 83% να είναι στουρνάρια...απλώς επειδή οι βάσεις είχαν πάει στα ύψη έπρεπε να μπουν πιο δύσκολα θέματα για να διαβαθμίσουν ευκολότερα τις ικανότητες των μαθητών ..αυτό προκάλεσε πτώση τις βάσης κατά 300 μόρια στη σχολή που μπήκα (μέγεθος τεράστιο για την εποχή)
    τέλος το διάβασμα δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο για τις ικανότητες του μαθητή....
    στα Μαθηματικά με 6 ώρες φροντιστήριο την εβδομάδα και άλλες 6 ώρες - το πολύ- διάβασμα την εβδομάδα (είχα αποφοιτήσει από το Λύκειο) κατάφερα να γράψω 18,25 την χρονια που σου προανέφερα με τα δραματικά ποσοστά αποτυχίας...αν παραθέσεις αυτά τα νούμερα σε κάποιν χωρίς να με ξέρει θα νομίζει ότι δεν άνοιγα βιβλίο κ ότι έπρεπε να γράψω 0 ...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  14. #29
    Ρακό - μέλος Το avatar του/της villy
    Εγγραφή
    30/04/2006
    Μηνύματα
    291

    Re: Re: Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    αυτό που λες δεν στέκει....!!!δηλαδή κάποιες χρονιές οι μαθητές διαβάζουν και ανεβαίνουν οι βάσεις και κάποιες άλλες δεν διαβάζουν και πέφτουν??

    κάποιες χρονιές οι μαθητές είναι τούβλα και κάποιες άλλες φωστήρες???
    Σε αυτό που λές έχεις δίκαιο. Εγώ όμως δεν αναφερόμουν από την μία χρονιά στην επόμενη, αναφερόμουν στις βάσεις τότε και σήμερα! Μπορεί να μην το εξέφρασα σωστά.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    τέλος το διάβασμα δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο για τις ικανότητες του μαθητή....
    στα Μαθηματικά με 6 ώρες φροντιστήριο την εβδομάδα και άλλες 6 ώρες - το πολύ- διάβασμα την εβδομάδα (είχα αποφοιτήσει από το Λύκειο) κατάφερα να γράψω 18,25 την χρονια που σου προανέφερα με τα δραματικά ποσοστά αποτυχίας...αν παραθέσεις αυτά τα νούμερα σε κάποιν χωρίς να με ξέρει θα νομίζει ότι δεν άνοιγα βιβλίο κ ότι έπρεπε να γράψω 0 ...
    Φυσικά δεν παίζει ρόλο μόνο το διάβασμα! Το αν μπαίνεις και βγαίνει τούβλο εξαρτάται από πολλούς και σημαντικούς παράγοντες:

    1) Διαβασμα. Εχω δεί μαθητές, έχω κάνει ιδιαίτερα σε μαθητές που ήταν Πανχαζοι, μόνο με παπαγαλία "μάθαιναν" ακόμα και τα θετικά μαθήματα, οι οποίοι μπήκαν στο πανεπιστήμιο...!!!

    2) Εξυπνάδα. Μεγάλο προσόν για ένα μαθητή καθώς όσο πιο έξυπνος είναι, τόσο πιο γρήγορα μαθαίνει, ακόμη και από την παράδοση του μαθήματος, και τόσο λιγότερο χρειάζεται να διαβάζει!

    3) Επιμονή - Στόχος. πολλά παιδιά που δεν έχουν και πολλές δυνατότητες μάθησης επιμένουν δίνοντας 2,3 φορές μέχρι που το καταφέρνουν. Επίσης είναι πολύ σημαντικό σε αυτή την ηλικία να έχεις ορίσει το διάβασμα από τις πρώτες προτεραιότητες έχοντας στόχο να μπεις σε κάποια σχολή. Τα παιδιά που συνήθως τα κηνηγάνε οι γονείς να διαβάσουν έχουν λιγότερες πιθανότητες να πετύχουν.

    4. Τύχη. Η οποία είναι αστάθμητος παράγοντας αλλά πιστεώ ότι όσο περισσότερο έχεις διαβάσει τόσο λιγότερο σε επηρεάζει.


    Υ.Γ. Κάτι πολυ σημαντικό που δεν αναφέρθηκε ως τώρα είναι ότι είτε πέφτουν οι βάσεις είτε ανεβαίνουν, αυτό συμβαίνει για όλους τους μαθητές που δίνουν εκείνη την χρονιά, άρα δεν ευνοούνται κάποιοι από κάποιους άλλους! Πάλι τα ίδια άτομα θα μπουν αλλά με μικρότερο Μ.Ο. Αυτό δεν ύσχυε παλιά που μπορούσες να κρατήσεις μαθήματα!
    Παίζουμε?

    Θέλω...
    Θέλω κι άλλες...
    Θέλω κι άλλες διακοπές...
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη............
    Θέλω κι άλλες διακοπές στη Κρήτη το καλοκαίριιιιιιιιιιιι......

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Το κουβάρι που δεν λύνεται, κόβεται...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από villy



    Υ.Γ. Κάτι πολυ σημαντικό που δεν αναφέρθηκε ως τώρα είναι ότι είτε πέφτουν οι βάσεις είτε ανεβαίνουν, αυτό συμβαίνει για όλους τους μαθητές που δίνουν εκείνη την χρονιά, άρα δεν ευνοούνται κάποιοι από κάποιους άλλους! Πάλι τα ίδια άτομα θα μπουν αλλά με μικρότερο Μ.Ο. Αυτό δεν ύσχυε παλιά που μπορούσες να κρατήσεις μαθήματα!
    πολύ σωστό αυτό....σε αυτή την κατεύθυνση ήταν σωστή η αλλαγή αν και είναι ιδιαίτερα ψυχοφθόρο για ένα μαθητή να μην γράψει καλά σε ένα μόνο μάθημα και να μείνει έξω από την πρώτη έπιλογή του...
    κατά την άποψή μου η κατάργηση κάποιων σχολών είναι απαραίτητη και η υπαγωγή των αντικειμένων τους σε άλλες σχολές με ταυτόχροη μείωση των θέσεων στα Πανεπιστήμια...αυτό φυσικά δεν συμφέρει το οικονομικό κατεστημένο...οι ανάγκες της αγοράς έχουν αλλάξει..η οικονομία αναζητάει συνεχώς περισσότερους εξειδικευμένους εργάτες και οι μαζική παραγωγή τους από τα Πανεπιστήμια εξυπηρετεί τα συμφέροντα των κεφαλαιούχων..(πολλοί απόφοιτοι σημαίνει δημιουργία δεξαμενής άνεργων πτυχιούχων και συμπίεση του εργασιακού κόστους=μισθός)..είναι χαρακτηριστικό ότι στην εταιρία που δουλεύω σε πολλές θέσεις δεν πληρώνονται τα επιδόματα πτυχίων ούτε οι μεταπτυχιακοί τίτλοι...!!!!
    αλλά η προσφορά εργαζομένων είναι μεγάλη λόγω της οικονομικής δυσχέρειας των νέων εργαζομένων..
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 487
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2012, 23:54
  2. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ......
    από zoropatra στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2008, 10:01
  3. Σιγά που δεν θα τό'κανα κι αυτό !
    από makis206 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 259
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2006, 09:51
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2004, 19:49
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 09:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF