Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΨΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostakisK
    Εγγραφή
    26/05/2006
    Μηνύματα
    137

    ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΨΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

    Νά'μαι πάλι εδώ με τις απορίες μου. Πως ρυθμίζουμε , λοιπόν , το ύψος της πίσω ανάρτησης ? Το βάζουμε όπου μας αρέσει ??!!! Μήπως ανεβαίνουμε πάνω και μετράμε το ύψος κάποιου σημείου της μοτοσυκλέτας από το έδαφος ? Αναφέρεται κάτι στο manual της HONDA ? Εγώ πάντως έχω το manual του Haynes αλλά το μόνο που μου λέει είναι τον τρόπο ρύθμισης και όχι το σωστό ύψος του πίσω μέρους. Τα φώτα σας παρακαλώ .

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thander
    Εγγραφή
    07/10/2005
    Μηνύματα
    142
    κανονικά πρέπει να λέει το user manual της μοτοσυκλέτας σου
    αν δεν το έχεις, κάποιος θα βρεθεί εδωμέσα που θα το έχει να σου πει τιμές για το sag

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostakisK
    Εγγραφή
    26/05/2006
    Μηνύματα
    137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thander
    κανονικά πρέπει να λέει το user manual της μοτοσυκλέτας σου
    αν δεν το έχεις, κάποιος θα βρεθεί εδωμέσα που θα το έχει να σου πει τιμές για το sag
    Thanks Thander. Sag ???? τι'ν τούτο πάλι ? Φαντάζομαι είναι το ύψος από ένα σταθερό σημείο της μοτοσυκλέτας μέχρι το έδαφος - έτσι δεν είναι ?

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Σαν γενικός κανόνας στα On-Off (σέβομαι την κατάσταση του αρμόδιου mod και δεν βάζω emoticon !!!) ισχύει ότι το μηχανάκι (νορμάλ φορτωμένο και με αναβάτη επάνω) θα πρέπει να "κάθεται" κατά το 1/4 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης (αν πηγαίνει συχνά σε "ανώμαλους" δρόμους - sorry Λεό, δεν κρατήθηκα..) έως κατά το 1/3 της διαδρομής (αν πηγαίνει αποκλειστικά στην άσφαλτο).

    Βάλε την μηχανή στο διπλό stand (ή σε καφάσι με μπίρες) και μέτρα την απόσταση του άξονα του πίσω τροχού από ένα σταθερό και κατακόρυφο σημείο του πίσω μέρους (φτερό, βάση για βαλίτσες, λαβή συνεπιβάτη κ.λ.π.).

    Αν π.χ. η απόσταση αυτή είναι 400mm με τον τροχό στον αέρα, η ίδια απόσταση θα πρέπει να είναι από 300mm έως 270mm με σένα επάνω (εννοείται με τα πόδια στα μαρσπιέ - άρα χρειάζεσαι άλλους 2, έναν για να κρατάει την μηχανή και έναν για να μετράει - εδώ χρειάζονται οι μπίρες του καφασιού ).


    Βέβαια, αυτή ρύθμιση είναι για τον π@ύτσο (το σωστό είναι να βρεις τα sags και ρυθμίζοντάς τα να δεις και κατά πόσον το ελατήριο είναι κατάλληλο για το βάρος σου...).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Σαν γενικός κανόνας στα On-Off (σέβομαι την κατάσταση του αρμόδιου mod και δεν βάζω emoticon !!!) ισχύει ότι το μηχανάκι (νορμάλ φορτωμένο και με αναβάτη επάνω) θα πρέπει να "κάθεται" κατά το 1/4 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης (αν πηγαίνει συχνά σε "ανώμαλους" δρόμους - sorry Λεό, δεν κρατήθηκα..) έως κατά το 1/3 της διαδρομής (αν πηγαίνει αποκλειστικά στην άσφαλτο).

    Βάλε την μηχανή στο διπλό stand (ή σε καφάσι με μπίρες) και μέτρα την απόσταση του άξονα του πίσω τροχού από ένα σταθερό και κατακόρυφο σημείο του πίσω μέρους (φτερό, βάση για βαλίτσες, λαβή συνεπιβάτη κ.λ.π.).

    Αν π.χ. η απόσταση αυτή είναι 400mm με τον τροχό στον αέρα, η ίδια απόσταση θα πρέπει να είναι από 300mm έως 270mm με σένα επάνω (εννοείται με τα πόδια στα μαρσπιέ - άρα χρειάζεσαι άλλους 2, έναν για να κρατάει την μηχανή και έναν για να μετράει - εδώ χρειάζονται οι μπίρες του καφασιού ).


    Βέβαια, αυτή ρύθμιση είναι για τον π@ύτσο (το σωστό είναι να βρεις τα sags και ρυθμίζοντάς τα να δεις και κατά πόσον το ελατήριο είναι κατάλληλο για το βάρος σου...).

    αμ γι' αυτο κατι δε μου καθοταν καλα σε σχεση με το κτμ.....
    παω να ρυθμισω:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Σαν γενικός κανόνας στα On-Off ισχύει ότι το μηχανάκι (νορμάλ φορτωμένο και με αναβάτη επάνω) θα πρέπει να "κάθεται" κατά το 1/4 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης έως κατά το 1/3 της διαδρομής (αν πηγαίνει αποκλειστικά στην άσφαλτο).
    Χμ, ενδιαφέρον. Ώστε το χώμα θέλει πιο πολύ προφόρτιση από την άσφαλτο?

    Μήπως, λέω μήπως η παρατεταμένη συμβίωση με το PDS έχει επιφέρει ανεπανόρθωτα πλήγματα στις προτιμήσεις σου?

    (αφού στο άμμεσο μέλλον δεν προβλέπεται να βρω 13 χιλιάρικα για την Super πορτοκάλω, μπορώ να συνεχίσω την κόντρα PDS-Pro Link)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Χμ, ενδιαφέρον. Ώστε το χώμα θέλει πιο πολύ προφόρτιση από την άσφαλτο?
    Στα μηχανάκια που έχουν κάποιας στοιχειώδους σχεδιαστικής λογικής ανάρτηση, ναι !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Στα μηχανάκια που έχουν κάποιας στοιχειώδους σχεδιαστικής λογικής ανάρτηση, ναι !!!

    Eγώ man νομίζω ότι χρειάζεται τελικά ίδια προφόρτιση χώμα ή άσφαλτο (σαν σημείο εκκίνησης, μετά ανάλογα με την εμπει(Υ)ρία του και τις προτιμήσεις του ο καθείς).

    Και το γενικότερο std που χρησιμοποιείται ως σημείο εκκίνησης, είναι στατικό sag 1/10 της διαδρομής, δυναμικό (με τον αναβάτη) sag 1/3.

    Βρίσκω πιθανό με το sag στο 1/4 να χοροπηδάει πολύ στο χώμα.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Βρίσκω πιθανό με το sag στο 1/4 να χοροπηδάει πολύ στο χώμα.
    Δεν μΕ πάει να σε βαρέσω ρε Σωτήρη...

    Τι σχέση έχει η προφόρτιση του ελατηρίου με το "χοροπήδημα" της μηχανής ???

    (Έστω και αν έχει αυτό το μπουρδέλο την Pro-Link...).

    Και μην μΕ αρχίσεις τους ανατριχιαστικούς παραλογισμούς του Πατέρα Στέφανου, περί "σκλήρυνσης της διαδρομής του μοχλικού κατά την συμπίεση..."
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    αμ γι' αυτο κατι δε μου καθοταν καλα σε σχεση με το κτμ.....
    παω να ρυθμισω:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Πρόσεξε Γιωργάρα, μην κάνεις (από την πολύ ρύθμιση) την Africa ΚΑΛΥΤΕΡΗ από το ΚΤΜ !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δεν μΕ πάει να σε βαρέσω ρε Σωτήρη...

    Τι σχέση έχει η προφόρτιση του ελατηρίου με το "χοροπήδημα" της μηχανής ???

    (Έστω και αν έχει αυτό το μπουρδέλο την Pro-Link...).

    Και μην μΕ αρχίσεις τους ανατριχιαστικούς παραλογισμούς του Πατέρα Στέφανου, περί "σκλήρυνσης της διαδρομής του μοχλικού κατά την συμπίεση..."
    Μήπως θες να τα πάρουμε από την αρχή?
    Τι γίνεται όταν π.χ. ένα ελατήριο με k 10kg/mm το προφορτίσουμε 10 mm?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Και μην μΕ αρχίσεις τους ανατριχιαστικούς παραλογισμούς του Πατέρα Στέφανου, περί "σκλήρυνσης της διαδρομής του μοχλικού κατά την συμπίεση..."
    Και εγώ ΔΕΝ είμαι Civil Eng. με άποψη για οτιδήποτε.
    ΕΝΤΑΞΕΙ?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Μήπως θες να τα πάρουμε από την αρχή?
    Τι γίνεται όταν π.χ. ένα ελατήριο με k 10kg/mm το προφορτίσουμε 10 mm?
    Μη... (να σε χαρώ λεβέντη μου) !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μη... (να σε χαρώ λεβέντη μου) !!!

    Γιατί, έχουμε Δ.Σ. (διμεταλικό συμβούλιο)?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Γιατί, έχουμε Δ.Σ. (διμεταλικό συμβούλιο)?

    Εντός ελλάσονος του ημιώρου διαστήματος !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
    από surikenjim στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2011, 14:30
  2. Ρυθμιση πισω αμορτισερ
    από yiannis600 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2007, 12:40
  3. Ρυθμιση πισω αναρτισης
    από Space στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2007, 12:35
  4. Ρύθμιση πίσω ανάρτησης στο ΑΧ-1
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 10:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF