Εχει κανεις καβαλησει και το 850 και το 1100 ωστε να μου πει εντυπωσεις σχετικα με την διαφορα στην αποδοση γιατι υπαρχει ενας φιλος που αμφιταλαντευεται αναμεσα στα δυο?
Εχει κανεις καβαλησει και το 850 και το 1100 ωστε να μου πει εντυπωσεις σχετικα με την διαφορα στην αποδοση γιατι υπαρχει ενας φιλος που αμφιταλαντευεται αναμεσα στα δυο?
Δυστυχώς μόνο το 1100..
Φίλος που τα είχε και τα δυο έμεινε πιο πολύ ευχαριστημένος με το 850 γιατί οι διαφορες στη δυναμη είναι ελάχιστες και στον ανοιχτό δρομο στην ουσία ταξίδευε με τις ίδιες ταχύτητες το ίδιο άνετα 160-180..εκεί που κέρδιζε όμως ήταν στο παιχνίδι στις στροφές όπου εξαιτίας λιγότερων κυβικών επέτρεπε μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στη στροφή.
τα μηχανάκια στην ουσία είναι ολοϊδια,κουμπώνεις μια πέμπτη και πας.8 το ένα και 9+ κιλα ροπής το άλλο στις 5.000 στρ.!! όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση να πάρει.Απλά τα μηχανάκια αυτα έχουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης,θέλουν χρόνο για να τα μάθεις,καμία σχέση με το καινούργιο GS.
![]()
Τι ακριβως εννοεις μεγαλυτερες ταχυτητες στην στροφη λογω κυβικων?Τι σχεση εχουν τα κυβικα περα απο το βαρος το οποιο απ'οτι ξερω ειναι ιδιο και στα 2 μηχανακια?
Οι διαφορές είναι κυρίως στην επιτάχυνση και στις ρεπρίζ.Αρχικά δημιουργήθηκε από Xlitos
Δυστυχώς μόνο το 1100..
Φίλος που τα είχε και τα δυο έμεινε πιο πολύ ευχαριστημένος με το 850 γιατί οι διαφορες στη δυναμη είναι ελάχιστες και στον ανοιχτό δρομο στην ουσία ταξίδευε με τις ίδιες ταχύτητες το ίδιο άνετα 160-180..εκεί που κέρδιζε όμως ήταν στο παιχνίδι στις στροφές όπου εξαιτίας λιγότερων κυβικών επέτρεπε μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στη στροφή.
τα μηχανάκια στην ουσία είναι ολοϊδια,κουμπώνεις μια πέμπτη και πας.8 το ένα και 9+ κιλα ροπής το άλλο στις 5.000 στρ.!! όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση να πάρει.Απλά τα μηχανάκια αυτα έχουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης,θέλουν χρόνο για να τα μάθεις,καμία σχέση με το καινούργιο GS.
Κατα τα άλλα αυτό που λες δεν ισχύει περί μεγαλύτερης ταχύτητας στη στροφή με το 850....
Σε όλα τα άλλα μηχανάκια εκτός BMW, Guzzi, όντως ελαφρύτερος στρόφαλος σημαίνει πιο εύκολη αλλαγή κατεύθυνσης. Εδώ όμως όχι![]()
Στο μυαλό του φίλου σου ήταν.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xlitos
.Απλά τα μηχανάκια αυτα έχουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης,θέλουν χρόνο για να τα μάθεις,καμία σχέση με το καινούργιο GS. [/B]
Δηλαδή ?
Σκέφτομαι να πάρω 1 1100GS .
Τι πρέπει να γνωρίζω , που δεν γνωρίζω ?
ο.κ δεν είναι πολύ σημαντικό έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ακραίες καταστάσει.Κατα τα άλλα αυτό που λες δεν ισχύει περί μεγαλύτερης ταχύτητας στη στροφή με το 850....
Σε όλα τα άλλα μηχανάκια εκτός BMW, Guzzi, όντως ελαφρύτερος στρόφαλος σημαίνει πιο εύκολη αλλαγή κατεύθυνσης. Εδώ όμως όχι
Στο μυαλό του φίλου σου ήταν.
έχει λίγο διαφορετική οδηγική συμπεριφορά απ ότι το 1200GS και είναι λογικό αφου υπέστει μεγάλες αλλαγές.Το 1100 είναι βαρύτερο και έχει πιο χαμηλό το κέντρο βάρους του.Όταν πρωτοοδήγησα το 1200 το έκανα κατευθείαν δικό μου,το εμπιστευτηκα απ την αρχη.Με το 1100 δεν είχα την ίδια καλή αίσθηση,το πλάγιασμα ήταν διαφορετικό και ''παράξενο'' και μου ήταν δυσκολότερο να κάνω διορθώσεις πάνω στη στοφή(π.χ να κλείσω τη γραμμή μου).Ο φίλος όμως πήγαινε το ίδιο γρήγορα και με τα δυο οπότε είναι θέμα συνήθειας.Όλα αυτα στις Σέρρες.Δηλαδή ?
Σκέφτομαι να πάρω 1 1100GS .
Τι πρέπει να γνωρίζω , που δεν γνωρίζω ?
Άσχετο πήγα μια βόλτα απο συνεργείο BMW και είδα κάτι στουκαρισμένα 1200GS..η μειωση βάρους έχει σαν αποτέλεσμα απο μπροστα να σπάνε για πλάκα τα telelever.Στο 1100 έτσι ατσαλινα και ενισχυμένα που είναι δεν παίζει κάτι τέτοιο...