ΑγαπητΕ Souniwths,
650cc συγνώμης, όσα και του GS, εκ μέρους του δαίμονα του πληκτρολογίου 8-)
θα βάλεις το 110/90 19 ενώ έχεις
100/90 19;
Δεν υπάρχει πρόβλημα; Έχεις ρωτήσει;
Ευχαριστώ!
--
Θοδωρής
ΑγαπητΕ Souniwths,
650cc συγνώμης, όσα και του GS, εκ μέρους του δαίμονα του πληκτρολογίου 8-)
θα βάλεις το 110/90 19 ενώ έχεις
100/90 19;
Δεν υπάρχει πρόβλημα; Έχεις ρωτήσει;
Ευχαριστώ!
--
Θοδωρής
.Theo
λογικα δεν θα εχεις καποιο προβλημα,
ισως το κοντερ σου να εχει καποια αποκλιση +/- σε σχεση με τα πραγματικα χλμ
(στα αυτοκινητα ισχυει κατι τετοιο,στις μηχανες δεν ειμαι σιγουρος)
Στα λεγα theodore, να πεις ότι δε στα 'λεγα...
Τι πετάγεσαι εσύ μωρή κλώσσα![]()
![]()
Μίκρυνε η βάρδια και ποιος σε πιάνει τώρα...
theodore θα σου πω αυτά που εγώ ξέρω χωρίς να σου εγγυώμαι για τίποτα. Πολλοί εδώ μέσα ξέρουν πολλά παραπάνω και μπορούν να διορθώσουν, κοίταξε και σε παλιότερα posts.
Αυτά που γνωρίζω είναι:
Το πρώτο νούμερο είναι το πλάτος του ελαστικού, όσο μεγαλύτερο τόσο περισσότερο έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο.
Το δεύτερο νούμερο είναι ο λόγος του προφιλ προς το πλάτος. Δηλαδή για το 110/90 σημαίνει ότι 0,9*110=99mm προφιλ (ύψος)
Το τρίτο νούμερο έχει σχέση με τη διάσταση της ζάντας.
Αλλάζοντας δηλαδή λίγο το πρώτο νούμερο θα ψηλώσει κάπως και η μοτοσυκλέτα μπροστά, με ό,τι επακόλουθο αυτό έχει. Όταν φτάσω στον λαστιχά θα ρωτήσω και περισσότερα.