Σίγουρα το 500ρι καλύτερο αλλά και πιο ακριβό... αν έχει οικονομικό περιορισμό ας κοιτάξει και το Suzuki GS 500... στα ίδια λεφτά με το CBF 250 και είναι 500. Λίγο απαρχαιωμένο αλλά αξιόπιστο ακόμα.
Σίγουρα το 500ρι καλύτερο αλλά και πιο ακριβό... αν έχει οικονομικό περιορισμό ας κοιτάξει και το Suzuki GS 500... στα ίδια λεφτά με το CBF 250 και είναι 500. Λίγο απαρχαιωμένο αλλά αξιόπιστο ακόμα.
Πολυ σωστη η σκεψη σου για τα ταξιδια.Αρχικά δημιουργήθηκε από filipposx
Εγώ του λεω 500 γιατι μπορει να παει και πουθενα διακοπες με 2 ατομα χωρις να το πεθανει το μηχανακι…
Βοηθήστε λιγο και εσεις… εγω δεν εχω προσωπική εμπειρία από cbf… μονο από cb400sf και από cbr1000…![]()
Αν ασχοληθεις και διαβασεις 1-2 μερες αναλυτικα το τοπικ για το 250 θα δεις οτι μας εχει βγαλει σε ολους μας πανω κατω τα ιδια προβληματα:
Προβλημα στην καμπανα, περνι δυσκολα μπροστα, ψιλοσβησιματα, σκληρο κιβωτιο....
Βεβαια δεν αυτα που βγαζει δεν ειναι για να σε αφησει στον δρομο, αλλα καλυθτερα να το αποφυγεις το 250.
Δες μεταξυ GS 500, και CBF500
Tο cbf 500 βγαινει και με ABS. Το 250 εχει ταμπουρο πισω. Αρα καλυτερα φρενα. 40 kila βαρυτερο, αρα και πιο σταθερο, το 250 ειναι πανευκολο στην πολη, οχι οτι ομως το 500 σε δυσκολευει!
Αν δεν εχει λεφτα ο φιλος σου, το GS 500 με τιμη 4000 οσο και το cbf250 δηλαδη, ειναι ιδανικη μηχανη για νεο οδηγο που θα τα κανει ολα!
το 500 ABS να προτιμησει.
τα κιλα, με το που μπει η πρωτη και τα ποδια ανεβουν στα μαρσπιε, δεν τα νιωθεις, ειτε μιλας για παπι ειτε για βαραντερο.
Τωρα αν εννοεις αν τα νιωθεις στο σπρωξιμο...![]()
Φρενα τι συζητας τωρα.. ειναι αυτονοητο.
ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow
~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~
~constantly talking, isn't necessarily communicating~
πες του φίλου σου να ξεκολλήσει από τη Χόντα και να κοιτάξει όλες τις μοτο. Το GS είναι καλή επιλογή, υπάρχουν κι άλλες.
Πόσο χρονών είναι ο φίλος σου?
Φίλε μου είμαι κάτοχος 500 με 7000 χλμ.
Μπορώ να σου πω τα εξής :
Υπέρ
α) αν και βαρύ, πανεύκολο στη χρήση μέσα σε πόλη. Πρώτη επιλογή για λίγο "μεγάλη" μηχανή.
β)Μεγάλη αυτονομία
γ)πολύ καλά φρένα (έχω αυτό με το abs)
δ)φθηνά service (μέχρι τώρα λιγότερα απο 100 euro)
ε)δικύλινδρο
Κατά
α)έλλειψη προστασίας απο τον αέρα (άρα χωρίς ανεμοθώρακα ξεχνάς τα ταξίδια εκτός και αν το λέει η καρδιά σου)
β)ύπαρξη erf με αντίστοιχη τιμή
γ)Το πακέτο με το abs κοστίζει ελάχιστα λιγότερα απο το τετρακύλινδρο cbf600
δ)περιορισμένο "γκάζι".
Τώρα το 250 είναι μια φιλότιμη μηχανή που θα καλύψει όλες τις ανάγκες εντός πόλης και μικρά ταξιδάκια. Επίσης αν και 250 ΕΙΝΑΙ HONDA!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks παιδια, τελικα θα παει για το 500. τωρα μενει να δει αν θα παρει με abs η οχι, γιατι τα λεφτα ειναι λιγο περιορισμενα...
Απορια και δικια μου... αξιζει οντως το abs σε μια μηχανη?
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipposx
Thanks παιδια, τελικα θα παει για το 500. τωρα μενει να δει αν θα παρει με abs η οχι, γιατι τα λεφτα ειναι λιγο περιορισμενα...
Απορια και δικια μου... αξιζει οντως το abs σε μια μηχανη?
Απορία δικιά μου: αξίζει το ABS σε ένα αυτοκίνητο;
Απάντηση δικιά μου: ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ....;![]()
Όλα είναι .... δρόμος!!!
Θεωρητικα σε μια μηχανη ενας πολυ πεπηραμενος οδηγος μπορει να φρεναρει καλυτερα χωρις abs, σε ΚΣ. Εχεις ξεχωριστο χειρισμο για την καθε ροδα, βλεπεις που παταει ο καθε τροχος, και κρινεις. Στο αυτοκινητο που η μια ροδα ειναι εκει η αλλη παραπερα, το abs ειναι μονοδρομος. Αλλα επειδη οι δρομοι μας ειναι τριμπουρδελο, και το 99% των οδηγων, δεν ειναι rossi, το Abs, ειναι μονοδρομος και στην μηχανη, αφου ποτε δεν θα μπλοκαρεις, σε ολες τις σθνθηκες, νερα λαδια, γλυτσα, παγος,
Ειδικα στις μηχανες το πισω φρενο, μπλοκαρει, πολυ ευκολα.
Εεεε,συγγνώμη κιόλας ε?
Το erf είναι στα ίδια λεφτά? Εχει 72 άλογα? Εχει και φέρινγκ? Είναι καινούριο? .... bla bla....
αλλά πάει για το cbf 500 γιατί?
Αν του αρέσει η εμφάνιση (ΧΛΩΜΟΤΑΤΟ!!) εντάξει,... πάσο...
επειδη είναι χοντα?
Είμαι και mod και δε μπορώ να βρίσω ρε γμτ!! Ελα παιδάκια ξεκολάτε πια... Η Χόντα δεν είναι ότι ήταν, και ούτε θα ξαναγίνει. Στον εμπορικό τομέα εννοώ... Φιλοσοφία λίγης δύναμης και ασφάλεια του αναβάτη... ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΛΙΓΟ... ΚΙ ΕΓΩ ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ ΗΜΟΥΝΑ..
Ο καθένας με το μυαλό που κουβαλάει βέβαια, και με την ευθύνη των αποφάσεών του καταδική του..
Εγώ τα είπα πάντως![]()
![]()
![]()
Τωρα το er ειναι χειροτερη πατατα απο το cbf 500, αν και δεν συγκινονταο μεταξυ τους.
Τωρα Γιαννη καποιος που παει να παρει street 600αρι, δεν θα παρει er, αλλα GSR, η FZ6, αντε και Hornet.
Σπανια να πετυχω er στο δρομο, αντιθετα τα gsr ξεφητρωνουν σαν μανιταρια!
Το ern κοστίζει όσο και το cbf 500A. 6850 euro φίλε johnpan. To post έλεγε cbf 500 ή 250. Εγώ προτείνω er στο παιδί. Αν δεν παίζουν φράγκα δε, cbf 250 με κλειστά μάτια. Αυτά...
αν θεσ μονο Honda υπαρχει και το FMX χαχαχαχαχαχαχα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Καλημέρα παίδες, καλως σας βρήκα. Αλλο ένα μέλος προστέθηκε στο φοβερο forum σας. Θα θελα να σας ρωτήσω το εξής...
Θέλω παίδες να πάρω την CBF 500 την έχω ερωτευτεί, επειδή όμως όπως σας έχει ενημερώσει και ο filipposx είχα 50αρι πριν έλεγα να έπαιρνα την CBF 250. Οι διαφορές μεταξύ τους είμαι μεγάλες και σημαντικές. Αυτό που θέλω είναι να είναι ευκολοδηγητη, να μην καει πολλά και φτηνά service. Ολα αυτά ξέρω ότι ισχύουν για την μηχανή αυτή αφου δεν ειναι τυχαίο άλλωστε ότι προτιμάτε απο τις σχολές οδηγών...
Θα με δυσκολέψει στην κίνηση?
Θα την συνηθίσω γρήγορα?
Κάποιος πρότεινε erf ουτε που ξέρω ποιας εταιρίας είναι?
To ABS είναι πράγματι καλό??![]()
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
![]()
Ο καθένας μας έχει τρεις χαρακτήρες...
Αυτόν που δείχνει, αυτόν που έχει και αυτόν που νομίζει ότι έχει!
Αυτό που θέλω είναι να είναι ευκολοδηγητη, να μην καει πολλά και φτηνά service
Και το cbf500 και το kawasaki ER6N & F, θα σε καλυψουν σε αυτο που θες, με τις επιδοσεις να ειναι κατα πολυ καλυτερες στο kawa.
Γενικα ειναι πιο συγχρονο.