Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Βαλβίδες

  1. #16
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    FZR, αρχίζω να σε λατρεύω... Ξέρεις περισσότερα για το ZZR παρά για το δικό σου, τρόπος του λέγειν. Εξάλλου μου δίνεις κουράγιο να *αμελήσω* εσκεμμένα τις βαλβίδες και να τις αφήσω για τον επόμενο αγοραστή μια και αν το κρατήσω 2 χρονάκια δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω πάνω από 4000Km από καλοκαίρι σε καλοκαίρι και με ήπια γκάζια, άσε που το χειμώνα γενικά το κλειδώνω το μαντρί και τα σκεπάζω όλα (βγάζω και τις μπαταρίες).

    Η αγέλη περιλαμβάνει και ένα XLR 250 του '81. Δεν έχουν ρυθμιστεί ΠΟΤΕ οι βαλβίδες του (2 ή 4; δεν θυμάμαι). Είναι γεγονός ότι στο χαμηλό ρελαντί όταν είναι κρύο ακούγονται ενοχλητικά τα τσίκ-τσικ-τσικ, όπως επίσης δεν αντέχει με τίποτα το απότομο άνοιγμα του γκαζιού (πάλι σε ξεκουφένει το τσικ-τσικ, χώρια που πάει να πνιγεί). Παρόλα αυτά με νορμάλ οδήγηση και μετά από 25 χρόνια ο κινητήρας δουλεύει ακόμη. Βέβαια καμιά σχέση με τα 4κύλινδρα θα μου πείτε.

    Η επιλογή του μάστορα φταίει για όλα...

  2. #17
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000


    κανονικά θέλει καθε 10.000 αλλα και 30.000 να το αφήσεις δεν παθαίνει τιποτα εκτώς αν του πινεις το αίμα................
    [Η αγέλη περιλαμβάνει και ένα XLR 250 του '81. Δεν έχουν ρυθμιστεί ΠΟΤΕ οι βαλβίδες του ]



    Ή εγώ είμαι πολύ ψείρας ή είμαι πάρα πολύ ψείρας.
    Αν συμβαίναν τα παραπάνω σε μένα μέχρι εγκεφαλικό θα είχα πάθει.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Τα fzr1000, tdm, r1 θέλουν ρύθμιση καθε 42.000χλμ

    Στο zxr400 μου εχω κάνει μέχρι 40.000 χωρίς ρύθμιση και μονο 3 βαλβίδες είχαν βγει εκτώς ορίων για ~0.05mm

    Japan forever................

  4. #19
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Kostis, το εγκεφαλικο μοίρασέ το μαζί μου όταν έρχεται η ώρα της μισθοδοσίας και τα 650 ευρώ πρέπει να τα μοιράσεις σε α) καταναλωτικο δανειο = 250ευρω , β) τετραποδο φιλο Χ 15 = 300 ευρω , γ) βασικοτατη συντηρηση 6 μοτο = ??#?#$@# .

    Οπως καταλαβαινεις δεν εχω βαλει προσωπικα εξοδα , βενζινες κτλ. τα οποια στο φιναλε υλοποιουνται, αλλα απο γονεϊκα δανεικα και αγυριστα. Αν ειναι δυνατον να κατσω να σουλουπωσω τις βαλβιδες του XL οταν πεινανε ολα τα παραπανω. Και ο λογος που τα μαζεψα παραμενει ακομη μυστηριος. Και να σταυρωθω ομως, παλι δεν θα καταφερω να τα πουλησω, κι εγω δεν ειμαι τυπος που θα τα σκοτωσει ουτε και για 500 ευρω. Προτιμω να τα βλεπω και να μου σιγοτραγουδανε (τα κουρελια...).

    Και επειδη τα παραπανω δικαιολογουν ενα πολυ καλο spam μηνυμα, ζητωντας πρωτα συγνωμη απο τον moderator, παραθετω το συμπερασματικο σχολιο οτι οι βαλβιδες ειναι δυνατον να αμεληθουν χωρις φοβο και παθος αρκει να πηγαινουμε την μηχανη ομορφα και οχι γονατιστα. Στο κατω-κατω εκει ειναι που υστερουμε ολοι μας. Ποιος δεν εχει σανιδωσει το μοτερ του κατω απο μια δυσκολη στιγμη ελλειψης αυτοπεποιθησης; Εκει ειναι το προβλημα, οχι οι βαλβιδες.

    Σιτ, παλι στο συναισθηματικο το εριξα. Το περισσοτερο που μπορω να κανω ρε σεις, στα τεχνικα ακομπη μπουσουλω, αλλα μαθαινω ευκολα (και απο εσας).

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αυτό το πρόβλημα του xl σου περισσότερο απο καρμπ μου φαίνεται να είναι παρα απο βαλβίδες.

    Δεν λεώ για τον θόρυβο αλλα για το απότομο άνοιγμα του γκαζιού

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Ξέχασα να ρωτήσω κάτι και καλύπτεται από το subject στο thread. Γιατί οι οπισθοδρομικοι τεχνολογικα κινητηρες των αυτοκινητων εχουν αυτοματες υδραυλικες βαλβιδες ενω στις μοτο που εχουν τοσες πολλες καινοτομιες αλλες, ειναι χειροκινητα ρυθμιζομενες; Χαθηκε ο κοσμος να βαζουμε μονο λαδι και φιλτρο βρε αδερφε; Ή είναι θεμα marketing για να πληρωνουμε;
    Γιατί στις 10000+ στροφές που ανεβάζουν οι μοτό, τα υδραυλικά καπελότα δεν κρατάνε πίεση (γενικά προβληματίζονται μετά τις 7000-7500 σαλ).
    Α, επίσης και αυτά χαλάνε.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Πνευματικές βαλβίδες
    από super_toto στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2007, 12:41
  2. Ειναι βαλβιδες? Ειναι φυσιολογικο? (Hornet 600)
    από RαNd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 08:29
  3. Ερωτηση για Βαλβιδες
    από X_NR750 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 11:39
  4. Ποιος ρυθμισε αναποδα τις βαλβιδες;;;
    από geoJ στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2005, 21:08
  5. Βαλβίδες...
    από new_kid_in_town στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 15:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF