FZR, αρχίζω να σε λατρεύω... Ξέρεις περισσότερα για το ZZR παρά για το δικό σου, τρόπος του λέγειν. Εξάλλου μου δίνεις κουράγιο να *αμελήσω* εσκεμμένα τις βαλβίδες και να τις αφήσω για τον επόμενο αγοραστή μια και αν το κρατήσω 2 χρονάκια δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω πάνω από 4000Km από καλοκαίρι σε καλοκαίρι και με ήπια γκάζια, άσε που το χειμώνα γενικά το κλειδώνω το μαντρί και τα σκεπάζω όλα (βγάζω και τις μπαταρίες).
Η αγέλη περιλαμβάνει και ένα XLR 250 του '81. Δεν έχουν ρυθμιστεί ΠΟΤΕ οι βαλβίδες του (2 ή 4; δεν θυμάμαι). Είναι γεγονός ότι στο χαμηλό ρελαντί όταν είναι κρύο ακούγονται ενοχλητικά τα τσίκ-τσικ-τσικ, όπως επίσης δεν αντέχει με τίποτα το απότομο άνοιγμα του γκαζιού (πάλι σε ξεκουφένει το τσικ-τσικ, χώρια που πάει να πνιγεί). Παρόλα αυτά με νορμάλ οδήγηση και μετά από 25 χρόνια ο κινητήρας δουλεύει ακόμη. Βέβαια καμιά σχέση με τα 4κύλινδρα θα μου πείτε.
Η επιλογή του μάστορα φταίει για όλα...