Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Hornet 600 vs 900

  1. #1
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.019

    Hornet 600 vs 900

    Ρε παιδια μπορειτε να βοηθησετε?

    Προβληματιζομε απλα γιατι και τα 2 μοντελα ειναι πολυ κοντα σ'ολα(η οχι).

    Για πολη και ταξιδια ειναι προτιμοτερο το 900,αλλα απο καυσιμο?

    Το 900 σταματησε να βγαινει? το αντικατεστησε το CBF 1000?

    H διαφορα καταναλωσης ειναι μεγαλη?(περισσοτερο θα κυκλοφορει πολη και ΑΟ εντος οριων αττικης)ανεβαινει και η βενζινα συνεχεια.

    Υπαρχει μεγαλη διαφορα σε επιδοσεις ?

    Ταξιδι αν εισαι μαθημενος σε γυμνο, μπορεις να κρατησεις μεση ωριαια 180 χλμ?


    Αν θελουν οι κατοχοι ας ριξουν ενα χερακι βοηθειας.

    Ευχαριστω προκαταβολικα.

  2. #2
    το αντικατεστησε το CBF 1000?
    Οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!


    Ταξιδι αν εισαι μαθημενος σε γυμνο, μπορεις να κρατησεις μεση ωριαια 180 χλμ?
    Μεχρι 150 εισαι καλα

    Υπαρχει μεγαλη διαφορα σε επιδοσεις ?
    +20 ιππους νομιζω(πραγματικους)

  3. #3
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Είχα το 600 1,5 χρόνο και έχω οδηγήσει (όχι πολύ όμως και μόνο μέσα στην πόλη) το 900.

    1. Το 900 δεν έχει σταματήσει να βγαίνει και ΔΕΝ αντικαταστάθηκε απο το CBF1000.

    2. Η διαφορά ροπής είναι τραγικά μεγάλη μεταξύ 600 και 900

    3. Το 900 είναι βαρύ μηχανάκι. Δεν είναι για πολλά πολλά στα στροφιλίκια όπως το 600 που είναι παιχνίδι

    4. 180 σταθερά σε ταξίδι με γυμνό; Μπα... το μηχανάκι δεν έχει κανένα πρόβλημα... εσύ και ο σβερκος σου δεν ξέρω αν μπορείς
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #4
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    έχεις καθόλου στο μυαλό σου το CBF600 ?

    προστατεύει από αέρα...

    ταξιδεύει άνετα με 170-180 και δύο άτομα...

    έχει βέβαια λιγότερους ίππους και ροπή από το hornet αλλά είναι καθόλα αξιόπιστο....

    το έχεις σκεφτεί σαν ιδέα ή όχι?

    Αν ναι, πάσο...

    αν όχι κάντο μια βόλτα.... και μετά το απορρίπτεις...

  5. #5
    To 900 απο deign εχει μεινει 3-4-5-6-7-8 χρονια πισω (αλλα εχουν βγει κατι aftermarket μασκες,καρινες κλπ ονειρο ), αν και κατι ακουγεται για 100αρι συντομα . . .

    Για το 600 (και το 900 )αν θες σταθερες ταχυτητες πανω απο 150-160 θες οπως και δηποτε ζελατινα . . .

    Απο καυσιμα το 600 '05 με γεματο ρεζερβουαρ κανει περιπου 200χλμ σε χαλαρους ρυθμους και 150 περιπου αν το σκιζεις . . .
    Moto Metalheads Club \m/
    Τωρα και MotoGP Αγωνες!!

    Unified Network Systems

    WebHosting/ Mailhosting / Δικτυα /IT Support

  6. #6
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.019

    Καταρχιν ξαν' ευχαριστω

    Αυτη την στιγμη εχω 2 μηχανακια.

    Yzf R1 00 149 αλογα i think και ενα Zephyr 750 72 αλογα.

    Θελω να τα δωσω και τα 2 γιατι δεν αντεχω οικονομικα και να παρω 1 ενδιαμεσο μηχανακι.

    Δλδς γυρω στα 100 αλογα.

    Το cbf600 ειναι κοντα στα αλογα του zephyr και θα το βαρεθω γρηγορα.(τηχ Τασο)

    Το hornet 900 μου κανει μεγαλυτερο κλικ απ' ολα,και ας ειναι σχετικα παλιο.

    Το πιο σημαντικο για μενα ειναι η ροπη.

    Γαμωτα τα διληματα μου.

    Μαλλον παω αθηνα να τα δω και να δω αν παιζει κανενα test drive .
    Τα 600 τα λυπαμαι λιγο.
    Δοκιμασα το GSR,πολυ καλο μηχανακι σαν συνολο αλλα πολυ ss κινητηρα.

    Να στε καλα ρε παιδια οι αποψης σας ειναι παντα ευπροσδεκτες.

  7. #7
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386

    Re: Καταρχιν ξαν' ευχαριστω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    Το hornet 900 μου κανει μεγαλυτερο κλικ απ' ολα,και ας ειναι σχετικα παλιο.

    Μαλλον παω αθηνα να τα δω και να δω αν παιζει κανενα test drive .
    έμπλεξες καλοκαιριάτικα το μυαλό σου με δύσκολα διλήμματα....

    προσπάθησε να βρεις για test ride Και το CBF1000 , 98 φοράδες, σχετικά καλή ροπή, sport touring, fairing, προστασία από αέρα, ταξιδιάρικο, μαζεμένο, και για πόλη κλπ.

    πάντως σε βλέπω καρφωτό για Honda... ή όχι?

    μη πάρεις βιαστική απόφαση αν και μέχρι να πουλήσεις τα δύο που έχεις, μπορεί να έχει περάσει ο Αύγουστος....

    ενημέρωΚέ μας....


  8. #8
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.019
    Το ενα παει για ανταλλαγη(φανταζεσαι ποιο) και το αλλο μαλλον για αποσυρση(κριμα)


    Μπορει να ειναι η πρωτη μου φορα για honda, ειδωμεν.....

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Καταρχιν ξαν' ευχαριστω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    Αυτη την στιγμη εχω 2 μηχανακια.

    Yzf R1 00 149 αλογα i think και ενα Zephyr 750 72 αλογα.

    Θελω να τα δωσω και τα 2 γιατι δεν αντεχω οικονομικα και να παρω 1 ενδιαμεσο μηχανακι.

    Δλδς γυρω στα 100 αλογα.

    Το cbf600 ειναι κοντα στα αλογα του zephyr και θα το βαρεθω γρηγορα.(τηχ Τασο)

    Το hornet 900 μου κανει μεγαλυτερο κλικ απ' ολα,και ας ειναι σχετικα παλιο.

    Το πιο σημαντικο για μενα ειναι η ροπη.

    Γαμωτα τα διληματα μου.

    Μαλλον παω αθηνα να τα δω και να δω αν παιζει κανενα test drive .
    Τα 600 τα λυπαμαι λιγο.
    Δοκιμασα το GSR,πολυ καλο μηχανακι σαν συνολο αλλα πολυ ss κινητηρα.

    Να στε καλα ρε παιδια οι αποψης σας ειναι παντα ευπροσδεκτες.
    Γεια σου Zephyr!
    Ακολουθείς τα χνάρια μου μου φαίνεται

    Λοιπόν το 900 το πήρα τον Νοέμβριο καινούριο 8650 μετρητά. Εχει ΤΗΝ ροπή, από πολύ χαμηλά, και η μέγιστη είναι 9.5 κιλα στις 6500. Ιδια με του CBF1000.
    Του χρόνου μάλλον δεν θα ξαναβγεί. Από το 2003 και μετά έχει ρυθμίσεις προφόρτισης μπρος, και απόσβεσης επαναφοράς μπρος πίσω.
    Μεχρι τοτε το μονο που ειχε ηταν προφόρτιση πίσω.
    Εκτός από χρώματα κλπ αυτή ειναι και η μόνη αλλαγή από το 2002 που βγήκε.
    Μάλλον του χρόνου θα σταματήσει.

    Δεν εχει καμία σχέση το 900 με το 600! Μονο οπτικά μοιάζουν, πολύ μάλιστα.
    Στην οδήγηση το 600 θέλει λύσαα και αλλαγές συνέχεια, το 900 βγάζει ολο το βουνό με 3η.
    Και δεν είναι βαρύ, τουλάχιστον πιο βαρύ από άλλα γυμνά. Είναι 194 αδειο (λεει η honda) στην πράξη από το Zephyr θα σου φανεί 30 κιλά ελαφρύτερο.

    Στα μείον για πολλούς οτι δεν λυσσάει ψηλά. Στις 9500 κόβει και δεν ανεβάζει ενω μέχρι εκεί πάει του σκοτωμού. Σ αυτές τι ςστροφές το κοντέρ δείχνει 245 και είναι γύρω στα 235 πραγματικά.

    Αυτά.... ψήσου τώρα !

    οτι θες ρώτα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386

    Re: Re: Καταρχιν ξαν' ευχαριστω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Λοιπόν το 900 ....Μάλλον του χρόνου θα σταματήσει.
    αυτό είναι καλό για κάποιον που θέλει να το αγοράσει τώρα?

    μήπως θα βρει μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση τότε?

  11. #11
    Φτουσκουλικομυρμηγκότρυπα Το avatar του/της Sabre
    Εγγραφή
    10/02/2006
    Μηνύματα
    484
    Σαν σκέψη σε βρίσκω πολύ σωστό γιατί τα hornets είναι μουλάρια κάνουν λίγο απο όλα και συμφέρουν.Και καθημερινή μετακίνηση και γκάζι.Για ταξίδι καλά τα λέει ο Nostra κοίτα προς cbf μεριά.
    Οχι όμος ότι δεν πάς με hornet ταξίδι είτε με το 900 είτε με το 600.
    Αν δέν ήταν το καινούργιο πορτοκαλί 600 με τα χρυσά πιρούνια και εγώ για 900 ψηνώμουν....

    Οπως είπε και ο sapilla...... Ψήσου τώρα περισσότερο....

    α...και κάτι που ξέχασα.... Τα hornets είναι σκέτη ζάχαρη...κολλάς!



    Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
    Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.

  12. #12
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.019

    Re: Re: Καταρχιν ξαν' ευχαριστω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Γεια σου Zephyr!
    Ακολουθείς τα χνάρια μου μου φαίνεται

    Λοιπόν το 900 το πήρα τον Νοέμβριο καινούριο 8650 μετρητά. Εχει ΤΗΝ ροπή, από πολύ χαμηλά, και η μέγιστη είναι 9.5 κιλα στις 6500. Ιδια με του CBF1000.
    Του χρόνου μάλλον δεν θα ξαναβγεί. Από το 2003 και μετά έχει ρυθμίσεις προφόρτισης μπρος, και απόσβεσης επαναφοράς μπρος πίσω.
    Μεχρι τοτε το μονο που ειχε ηταν προφόρτιση πίσω.
    Εκτός από χρώματα κλπ αυτή ειναι και η μόνη αλλαγή από το 2002 που βγήκε.
    Μάλλον του χρόνου θα σταματήσει.

    Δεν εχει καμία σχέση το 900 με το 600! Μονο οπτικά μοιάζουν, πολύ μάλιστα.
    Στην οδήγηση το 600 θέλει λύσαα και αλλαγές συνέχεια, το 900 βγάζει ολο το βουνό με 3η.
    Και δεν είναι βαρύ, τουλάχιστον πιο βαρύ από άλλα γυμνά. Είναι 194 αδειο (λεει η honda) στην πράξη από το Zephyr θα σου φανεί 30 κιλά ελαφρύτερο.

    Στα μείον για πολλούς οτι δεν λυσσάει ψηλά. Στις 9500 κόβει και δεν ανεβάζει ενω μέχρι εκεί πάει του σκοτωμού. Σ αυτές τι ςστροφές το κοντέρ δείχνει 245 και είναι γύρω στα 235 πραγματικά.

    Αυτά.... ψήσου τώρα !

    οτι θες ρώτα

    Αν θυμασαι ησουν ο πρωτος που ειχες απαντηση στην αγγελια που ειχα βαλει για το zephyr.
    (κοιταζω απο ωρα να δω αν εισαι μεσα).

    Οντως οι βλεψεις μου τεινουν προς τα δικα σου γουστα .

    Ειδικα στο θεμα της μοναδικοτητας μιας μοτοσυκλετας,.................και δεν σου κρυβω οτι το hornet 900 το πρωτιμο γιατι δεν πουλαει σαν ζεστο ψωμι(βλεπε z750 cbf)

    Επηδεις τα μηχανακια μου τα παω σχετικα γρηγορα δεν θελω 600 κυβικα αλλα βλεπεις η καταναλωση σημερα ειναι σημαντικο προβλημα.(κανω καθημερινα 100χλμ)γι' αυτο σκεφτομουνα το 600.

    Δεν θα εχω το R1 να μου φευγει η τρελλα και κοιταω να τα ταιριαξω ολα.
    Κανω και ενα ταξιδι τον χρονο εξωτερικο και θελω και καμια 200χλμ οταν επιτρεπουν οι συνθηκες να πηγαινω.

    Μ' αρεσει αυτο που λες μεχρι τον κο...κοφτη ολα μπαμ.

    Βολτα κερναει?

    Αν ναι παμε μια βολτουλα να τα πουμε απο κοντα if you cant?

    Δεν θα σ 'αφησω ετσι εσυ θα σε μπροστα με το R1.

  13. #13
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sabre
    α...και κάτι που ξέχασα.... Τα hornets είναι σκέτη ζάχαρη...κολλάς!



    Οταν μιλαμε για μηχανακια τετοια λογια θελω να ακουω.

    Ευχαριστω Sabre.

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Re: Re: Καταρχιν ξαν' ευχαριστω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    Αν θυμασαι ησουν ο πρωτος που ειχες απαντηση στην αγγελια που ειχα βαλει για το zephyr.
    (κοιταζω απο ωρα να δω αν εισαι μεσα).

    Οντως οι βλεψεις μου τεινουν προς τα δικα σου γουστα .

    Ειδικα στο θεμα της μοναδικοτητας μιας μοτοσυκλετας,.................και δεν σου κρυβω οτι το hornet 900 το πρωτιμο γιατι δεν πουλαει σαν ζεστο ψωμι(βλεπε z750 cbf)

    Επηδεις τα μηχανακια μου τα παω σχετικα γρηγορα δεν θελω 600 κυβικα αλλα βλεπεις η καταναλωση σημερα ειναι σημαντικο προβλημα.(κανω καθημερινα 100χλμ)γι' αυτο σκεφτομουνα το 600.

    Δεν θα εχω το R1 να μου φευγει η τρελλα και κοιταω να τα ταιριαξω ολα.
    Κανω και ενα ταξιδι τον χρονο εξωτερικο και θελω και καμια 200χλμ οταν επιτρεπουν οι συνθηκες να πηγαινω.

    Μ' αρεσει αυτο που λες μεχρι τον κο...κοφτη ολα μπαμ.

    Βολτα κερναει?

    Αν ναι παμε μια βολτουλα να τα πουμε απο κοντα if you cant?

    Δεν θα σ 'αφησω ετσι εσυ θα σε μπροστα με το R1.
    Θυμάμαι πως δεν θυμάμαι. Εψαχνα μηχανάκι για την αδελφή μου, τελικά πήρα ενα SRX6, εχω ποστάρει σχετικά στις Γενικές.

    Μερικά ακόμα για να ψηθείς καλύτερα....
    Το 900 καίει λιγότερο απο το παλιό μου ZR7 (σαν το zephyr). Εχει αξιοπρεπές τεπόζιτο 19 λίτρα, το πρώτο 600 έχει αστείο 16 λίτρα και μετά το μεγαλώσανε ενα λίτρο.
    Φαντάσου οτι το 600 εχει καλή δύναμη από 8000 μέχρι 12500 και το 900 από 200 μέχρι 9500. Δεν συγκρίνονται.
    Επίσης είναι το μόνο ΄στρογγυλοφάναρο με δύο όργανα που εχει γκάζι χωρίς να είναι τέρας από βάρος.

    Εχει πολύ καλά φρένα, και το μπροστινό του ειναι σφιχτό και καλό από μαμα, πίσω χοροπηδάει μεσα στην πόλη, εξω είναι ΟΚ., μοχλικό δεν εχει.
    Εγώ του εχω βάλει μόνο σωληνάκια (ετσι εχω συνηθίσει), άλλο τιμόνι και εξατμίσεις.
    Στην πίστα οταν βρούν τα μαρσπιέ, έχεις ήδη αρκετα μεγάλη κλίση και δεν κινδυνευει να βρεί τίποτα σταθερό, μόνο το τιμόνι το χαλάει. καμμί ασχέση με το ZR7 που εβρισκε για πλάκα και γινόταν επικίνδυνο. Βεβαια σίγουρα καμια σχέση και με R1!
    Στο ταξίδι με μικρό τζαμάκι που μπαίνει και βγαίνει σε 1 λεπτό, πας άνετα 180 μέχρι Σερρες, θέλει συνήθεια όμως! Κάθεσαι αρκετά πιο ψηλά απ το zephyr και τρως περισσότερο αέρα.


    Αν θυμάμαι καλά είσαι στη Λούτσα? Για βόλτα πρέπει να γίνει σχεδιασμός, παίζουν διακοπές, παιδάκια (2) και χρόνος δεν υπάρχει και πολύς. Γίνεται όμως!!
    Εχε υπ οψιν οτι δεν δίνω βόλτες γενικώς, γιατι εχω καεί στο παρελθόν (δεν εχει να κανει με σενα) αλλά μι αψιλή στο δίνω αν εγγυηθείς οτι αν γίνει μαλακία θα το φτιάξεις. Ειναι και καινούριο!! 7500χλμ εχει!!!
    Κι εγώ ενος φίλου πήρα βόλτα και μετά το αγόρασα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Λοιπόν, για πες!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. suzuki gsr 600 vs hornet
    από address στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2014, 03:13
  2. Z 750 vs Hornet 600
    από Panopticon7 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2010, 19:48
  3. V-Strom 650 vs Fazer 600 vs TDM 900
    από Raoulh79 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2009, 11:25
  4. Fazer 600 Vs Hornet 600
    από KNOTIS21 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 13:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF