Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: FZ1 + Acrapovic...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    FZ1 + Acrapovic...

    Εμένα προσωπικά μου αρέσει....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rear34.jpg 
Προβολές:	540 
Μέγεθος:	88,1 KB 
ID:	57245

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Απίστευτη απόδοση ανακοινώνει η εταιρία...

    + 9ΗΡ ΜΟΝΟ από το τελικό και χωρίς καμμία άλλη αλλαγή
    και μάλιστα με μεγάλη αύξηση στην ροπή....

    Μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	screenhunter_006.jpg 
Προβολές:	532 
Μέγεθος:	70,7 KB 
ID:	57246

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Ιδού και για του λόγου το αληθές....

    Αν είναι αλήθεια και σε συνδυασμό με την οικονομία βάρους, βλέπω σε λίγο όλα τα FZ1 να κυκλοφορούν με τέτοιες...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	screenhunter_008.jpg 
Προβολές:	526 
Μέγεθος:	11,1 KB 
ID:	57247

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Άμα δε μιλήσουμε για την ολόσωμη....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	screenhunter_009.jpg 
Προβολές:	528 
Μέγεθος:	10,7 KB 
ID:	57248

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Το μεγάλο όμως πλεονέκτημα της ολόσωμης δεν είναι η μικρή αύξηση της ιπποδύναμης σε σχέση με μόνο το τελικό (+1,7ΗΡ)...

    Είναι η τρομερή αύξηση της ροπής στις μεσαίες που αν αληθεύει πρέπει στην κυριολεξία να μεταμορφώνει το μηχανάκι....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	screenhunter_007.jpg 
Προβολές:	521 
Μέγεθος:	74,9 KB 
ID:	57249

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Να και το σχετικό
    .pdf για όσους θέλουν περισσότερες πληροφορίες....

  7. #7
    Φοβερη η akrapovic αλλα ειμαι της γνωμης οτι μονο ενα τελικο για πρωτο σταδιο βελτιωσης μαζι με φιλτρο και γραναζι θα κανουν θαυματα!!!
    Αν προσεξες στην ολοσωμη υπαρχει μια τρυπα στις 4000με5000.
    Ενω με μονο τελικο ειναι πολυ πιο γραμικο!!!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panjimnakos
    Φοβερη η akrapovic αλλα ειμαι της γνωμης οτι μονο ενα τελικο για πρωτο σταδιο βελτιωσης μαζι με φιλτρο και γραναζι θα κανουν θαυματα!!!
    Αν προσεξες στην ολοσωμη υπαρχει μια τρυπα στις 4000με5000.
    Ενω με μονο τελικο ειναι πολυ πιο γραμικο!!!

    Φίλε μου, αν τα σχεδιαγράμματα αληθεύουν και το μηχανάκι όντως κερδίζει σχεδόν 1 χιλιογραμμόμετρο στις μεσαίες (και μιλάω για το πρώτο διάγραμμα με μόνη αλλαγή το τελικό...), όχι μόνο "γρανάζι" δεν χρειάζεται αλλά μάλλον για μάκρυμα της μετάδοσης πας μετά....

    Εξ' άλλου η γνώμη μου είναι ότι το μηχανάκι ΔΕΝ εχει ΣΥΝΟΛΙΚΑ μακριές σχέσεις...Μάλιστα πιστεύω ότι τουλάχιστον η 6η του θα μπορούσε να ήταν και λίγο πιο μακριά κρατώντας λίγο χαμηλότερα την κατανάλωση στα ταξίδια υψηλών ταχυτήτων...
    Το "θέμα" στο οποίο όλοι αναφέρονται είναι ότι το κιβώτιο έχει "πισταδόρικη" κλιμάκωση με πολύ μακριές 1η-2α και κοντά-κοντά τις υπόλοιπες, και αυτό δεν αλλάζει μεταβάλλοντας την τελική σχέση μετάδοσης....
    Πιθανόν να είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ επιλογή της Γιαμάχα για να έχει καλύτερη μακροζωία το πίσω λάστιχο, ή πιθανώς η αιτία να είναι ότι προέρχεται από το Ρ1 που σαν μηχανάκι πίστας δικαιολογει τέτοιο κιβώτιο....
    Πάντως το χαρακτηριστικό αυτό δεν αλλάζει την στιγμή που δεν μπορούμε να επέμβουμε στις εσωτερικές σχέσεις των ταχυτήτων....Και αν για το γυμνό (που έτσι κι αλλιώς δεν ταξιδεύει συνεχώς με πολλά χιλιόμετρα) μια κοντύτερη τελική μετάδοση θα "εξομάλυνε" λίγο το φαινόμενο, κρατάω πολλές επιφυλάξεις αν ενδυκνείεται για το φαιρινγκάτο που έχει την ικανότητα να ταξιδεύει συνεχώς με 200+, και σε αυτήν την περίπτωση κανείς δεν θα ήθελε μια ακόμα πιο κοντή 6η....

  9. #9
    Αδερφε πολυ γ@μ@τη η εξατμιση!!!
    τι κοστος εχει?

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CostasR1
    Αδερφε πολυ γ@μ@τη η εξατμιση!!!
    τι κοστος εχει?
    Δεν ξέρω... Θα μάθω τις επόμενες ημέρες....

    Αλλά akrapovic και φθηνή....χλωμό το βλέπω....

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Δεν ξέρω... Θα μάθω τις επόμενες ημέρες....

    Αλλά akrapovic και φθηνή....χλωμό το βλέπω....
    εχεις δικιο σε αυτο,παντως ειναι πολυ μουρη!!!!

  12. #12
    Eγω αυτο που εχω διαβασει ειναι οτι το fazer σε σχεση με το R1 ειναι οτι εχουν ακριβως τις ιδιες σχεσεις μεχρι και την τεταρτη, ενω η πεμπτη κ εκτη ειναι πιο μακριες στο fazer! Εγω πιστευω οτι θα επρεπε ολες οι σχεσεις να ειναι λιγο πιο κοντες στο fazer κ οτι αν ειχαμε λιγο πιο κοντη εκτη το μηχανακι θα εβγαζε πιο πολλα χιλιομετρα τελικης!
    Γνωμη μου...

  13. #13
    Το τελικο εχει 650€ και η ολοσωμη περιπου 1200

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panjimnakos
    κ οτι αν ειχαμε λιγο πιο κοντη εκτη το μηχανακι θα εβγαζε πιο πολλα χιλιομετρα τελικης!
    Γνωμη μου...
    Όχι φίλε μου...τα χιλιόμετρα που θα μπορούσε να έχει το μηχανάκι με μια κοντύτερη 6η, τα έχει περίπου με την σημερινή 5η...
    Αν δεις τις σχέσεις του κιβωτίου θα καταλάβεις ότι η 5η και η 6η είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, (περίπου 10% διαφορά) οπότε μια πιο κοντή 6η ουσιαστικά θα αντιστοιχούσε στα χιλιόμετρα-στροφές της σημερινής 5η....

  15. #15
    Ισως να εχεις δικιο για την πεμπτη κ εκτη αλλα για τις πρωτες 2 θα ηθελα λιγο πιο κοντες! Δεν ειναι μαμακια να μη σηκωνει τον μπροστινο τροχο ουτε με πρωτη ενα μηχανακι που εχει 150 αλογα???

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. FZ1 for 2006
    από Κανένας στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 01:00
  2. Leo Vince Vs Acrapovic
    από paokpatra στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2005, 21:44
  3. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2005, 18:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF