Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: Αποστάσεις από προπορευόμενα οχήματα

  1. #16
    Μιλάω για απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, όχι για απόσταση ακινητοποίησης.

    Η απόσταση ακινητοποίησης αυξάνει με το τετράγωνο της ταχύτητας, πράγματι. Δηλαδή για διπλασιασμό της αρχικής ταχύτητας η απόσταση 2^2 =4 τετραπλασιάζεται. Για τριπλάσια ταχύτητα 3^2=9 η απόσταση γίνεται 9πλάσια

    σκέψου... με 20 χρειάζεσαι (πες) 10 μέτρα... με 60 θες 100!

    Η απόσταση ασφαλείας είναι, σύμφωνα με την υπεραπλουστευμένη ανάλυση που έκανα, ανεξάρτητη της ταχύτητας των οχημάτων.

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kizoku
    Τα αυτοκίνητα απλά έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα ότι είναι πολύ πιο σταθερά στο φρενάρισμα ως προς τη συμπεριφορά τους από τις μοτοσικλέτες.

    Πόση απόσταση ακινητοποίησης (περίπου) σε καλό οδόστρωμα έχει μια SS μηχανή από τα 100km/h???
    100kph / 9m/s^2 (κάτι λιγότερο από 1 g) = πες 3 sec

    σε 3δευτερόλεπτα με αρχική ταχύτητα 100χαω και επιβράδυνση 9m/s2 διανύεις 1/2 * 9m/s^2 * (3ec)^2 = 42 πες 50 μέτρα.

  3. #18
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.731
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
    Μιλάω για απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, όχι για απόσταση ακινητοποίησης.

    Η απόσταση ακινητοποίησης αυξάνει με το τετράγωνο της ταχύτητας, πράγματι. Δηλαδή για διπλασιασμό της αρχικής ταχύτητας η απόσταση 2^2 =4 τετραπλασιάζεται. Για τριπλάσια ταχύτητα 3^2=9 η απόσταση γίνεται 9πλάσια

    σκέψου... με 20 χρειάζεσαι (πες) 10 μέτρα... με 60 θες 100!

    Η απόσταση ασφαλείας είναι, σύμφωνα με την υπεραπλουστευμένη ανάλυση που έκανα, ανεξάρτητη της ταχύτητας των οχημάτων.
    Μα η απόσταση ασφαλείας δεν είναι η απόσταση που πρέπει να έχεις σε περίπτωση που για κάποιο λόγο ο μπροστινός ακινητοποιηθεί απότομα?????

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
    100kph / 9m/s^2 (κάτι λιγότερο από 1 g) = πες 3 sec

    σε 3δευτερόλεπτα με αρχική ταχύτητα 100χαω και επιβράδυνση 9m/s2 διανύεις 1/2 * 9m/s^2 * (3ec)^2 = 42 πες 50 μέτρα.
    Έχεις χάσει λίγο τη μπάλα με τους υπολογισμούς tsiro!

    Κατ' αρχάς το g είναι 9,81m/s^2.

    Δεύτερον δεν ζήτησα να μου το βγάλεις με υπολογισμούς γιατί απλά είναι πολύ πιο σύνθετο από ότι νομίζεις.

    Εκτός αν κάτσεις να βάλεις μέσα στον τύπο σου συντλεστές τριβής, μεταβολή της θερμοκρασίας των δίσκων οπότε και μεταβολή της δύναμης φρεναρίσματος κλπ.

    Ζήτησα πόσο κάνουν τα SS το κλασσικό 100-0 στην πράξη όχι θεωρητικά!

    Και αν το κάνανε όντως σε 50μ που έχεις βγάλει τότε ζήτω που καήκαμε!
    the lights came on fast
    lost in motorcrash
    gone in a flash unreal...

    PcBox.GR

  5. #20
    maira, δεν κατάλαβες. Δεν ψάχνω αυτό εγώ. Εγώ ψάχνω, και το λέω ξεκάθαρα στους συλλογισμούς μου, τι απόσταση πρέπει να έχουν τα οχήματα για να μη στουκάρουν αν φρενάρουν και οι δύο με την ΙΔΙΑ επιβράδυνση.

    Έχεις χάσει λίγο τη μπάλα με τους υπολογισμούς tsiro!
    Σε παρακαλώ, όχι χαρακτηρισμούς.

    Κατ' αρχάς το g είναι 9,81m/s^2.
    Ναι. Σε τί διαφωνείς; Στους υπολογισμούς χρησιμοποιώ το 9m/s2 γιατί τους κάνω πολύ πρόχειρα, επειδή γνωρίζω ότι δεν έχω ακρίβεια στη θεωρία. Αν το μοντέλο ήταν ακριβέστερο θα χρησιμοποιούσα την τιμή 9.80665
    Δεύτερον δεν ζήτησα να μου το βγάλεις με υπολογισμούς γιατί απλά είναι πολύ πιο σύνθετο από ότι νομίζεις.
    Σοβαρά; Μπορείς και κρίνεις πόσο περίπλοκο νομίζω ότι είναι; Για δες... Εγώ νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα περίπλοκο, αλλά και πως αν λάβεις υπ'όψη σου αρκετές παραμέτρους τότε το μοντέλο θα γίνει αρκετά ακριβές για καθημερινή χρήση.

    Εκτός αν κάτσεις να βάλεις μέσα στον τύπο σου συντλεστές τριβής, μεταβολή της θερμοκρασίας των δίσκων οπότε και μεταβολή της δύναμης φρεναρίσματος κλπ.
    Θα μπορούσα, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά δε θα κερδίσεις σημαντική ακρίβεια.

    Ζήτησα πόσο κάνουν τα SS το κλασσικό 100-0 στην πράξη όχι θεωρητικά!
    Α, στην πράξη; Λοιπόν, στην πράξη, το gsxr1000 το 160-0 το κάνει σε 4.93sec. Αν θεωρήσουμε σταθερή επιβράδυνση κατά τη διάρκεια των φρένων, περίπου, έχουμε 9.07m/s^2 φρενάρισμα.


    από τα 100χαω στα 0, με αυτό το φρενάρισμα χρειάζεται ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3.06sec.

    σε αυτό το χρόνο και με σταθερή επιβράδυνση 9.07m/sec^2 (που είναι αυτή που πετυχαίνει σε ελεγχόμενο περιβάλλον με ιδανική άσφαλτο, test του autocar) θα διανύσεις

    0.5 * 9.07m/s^2 * (3.06s)^2 = 42.56m

    ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 42 ΜΕΤΡΑ. Από τα 100 πραγματικά, όχι κοντερίσια.

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp


    Α, στην πράξη; Λοιπόν, στην πράξη, το gsxr1000 το 160-0 το κάνει σε 4.93sec. Αν θεωρήσουμε σταθερή επιβράδυνση κατά τη διάρκεια των φρένων, περίπου, έχουμε 9.07m/s^2 φρενάρισμα.


    από τα 100χαω στα 0, με αυτό το φρενάρισμα χρειάζεται ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3.06sec.

    σε αυτό το χρόνο και με σταθερή επιβράδυνση 9.07m/sec^2 (που είναι αυτή που πετυχαίνει σε ελεγχόμενο περιβάλλον με ιδανική άσφαλτο, test του autocar) θα διανύσεις

    0.5 * 9.07m/s^2 * (3.06s)^2 = 42.56m

    ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 42 ΜΕΤΡΑ. Από τα 100 πραγματικά, όχι κοντερίσια.
    Τόσο πολύ; Είχα την εντύπωση ότι στα SS αρκούν γύρω στα 30 μέτρα. Πχ για το Aprilia Tuono λέει το τεστ του προηγούμενου 0300 30,5μ. Ακόμα και το ΜΤ-03 (που δεν είναι SS, έχει πολύ καλά φρένα ωστόσο) ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ω σε 37,3μ αν θυμάμαι καλά από παλιότερο τεστ.

  7. #22
    Δε ξέρω. Παρ'τη μηχανή κάνε το τεστ και μέτρα...

    γω νομίζω από 100 χλμ σε στάση 30 μέτρα είναι πολύ αισιόδοξο

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp

    Σε παρακαλώ, όχι χαρακτηρισμούς.

    Nαι. Σε τί διαφωνείς; Στους υπολογισμούς χρησιμοποιώ το 9m/s2 γιατί τους κάνω πολύ πρόχειρα, επειδή γνωρίζω ότι δεν έχω ακρίβεια στη θεωρία. Αν το μοντέλο ήταν ακριβέστερο θα χρησιμοποιούσα την τιμή 9.80665

    Σοβαρά; Μπορείς και κρίνεις πόσο περίπλοκο νομίζω ότι είναι; Για δες... Εγώ νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα περίπλοκο, αλλά και πως αν λάβεις υπ'όψη σου αρκετές παραμέτρους τότε το μοντέλο θα γίνει αρκετά ακριβές για καθημερινή χρήση.

    Θα μπορούσα, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά δε θα κερδίσεις σημαντική ακρίβεια.

    Α, στην πράξη; Λοιπόν, στην πράξη, το gsxr1000 το 160-0 το κάνει σε 4.93sec. Αν θεωρήσουμε σταθερή επιβράδυνση κατά τη διάρκεια των φρένων, περίπου, έχουμε 9.07m/s^2 φρενάρισμα.

    από τα 100χαω στα 0, με αυτό το φρενάρισμα χρειάζεται ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3.06sec.

    σε αυτό το χρόνο και με σταθερή επιβράδυνση 9.07m/sec^2 (που είναι αυτή που πετυχαίνει σε ελεγχόμενο περιβάλλον με ιδανική άσφαλτο, test του autocar) θα διανύσεις

    0.5 * 9.07m/s^2 * (3.06s)^2 = 42.56m

    ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 42 ΜΕΤΡΑ. Από τα 100 πραγματικά, όχι κοντερίσια.
    Μην αρπάζεσαι ρε παλικάρι μου με τη μια! Δεν πάω να σε θίξω. Όπως έχεις τις απόψεις σου έχω και εγω τις δικές μου. Συζήτηση κάνουμε.

    Λοιπόν:

    Κατ' αρχάς στο φρενάρισμα ΔΕΝ έχεις σταθερή επιβραδυνση. Για υπολόγισε τη φθίνουσα αντίσταση του αέρα? Για βάλε και την μεταβολή θερμοκρασίας των ελαστικών άρα και την μεταβολή της πρόσφυσης άρα και τη ματαβολή της επιβράδυνσης. Για αυτούς τους λόγους προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι είναι δύσκολο να βγάλεις με μαθηματικό τύπο μια σχετικά ακριβή απόσταση ακινητοποίησης.


    Στην πράξη λοιπόν αυτά τα νούμερα είναι διαφορετικά από αυτά που βγάζεις. Για παράδειγμα απο test περιοδικού το CBF500 κάνει το 100-0 σε 42 και κάτι μέτρα. Με το ένα δισκόφρενο εμπρός και γενικά ότι φρένα-λάστιχα-στήσιμο έχει. Δεν μπορώ λοιπόν να φανταστώ ότι ένα SS μηχανάκι διανύει την ίδια απόσταση για να ακινητοποιηθεί!
    the lights came on fast
    lost in motorcrash
    gone in a flash unreal...

    PcBox.GR

  9. #24
    Όπως έχεις τις απόψεις σου έχω και εγω τις δικές μου.
    Ναι, οι δικές μου ήταν τεκμηριωμένες, έστω με τους τύπους και το jpeg από το autocar.
    Κατ' αρχάς στο φρενάρισμα ΔΕΝ έχεις σταθερή επιβραδυνση.
    ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ:
    Αν θεωρήσουμε σταθερή επιβράδυνση κατά τη διάρκεια των φρένων, περίπου, έχουμε 9.07m/s^2 φρενάρισμα.

    Το έλαβα υπ'όψη μου αυτό που λες αλλά για την υπεραπλουστευμένη ανάλυσή μου αρκεί να θεωρήσουμε ότι η επιβράδυνση είναι σταθερή.

    δύσκολο να βγάλεις με μαθηματικό τύπο μια σχετικά ακριβή απόσταση ακινητοποίησης.
    Μπορεί, αλλά τη σχετικά ακριβή απόσταση τη βρήκα. 40m δέκα πάνω δέκα κάτω. Τί περίμενες; Νομίζεις εσύ ότι ο ίδιος οδηγός με την ίδια μηχανή στον ίδιο δρόμο θα μπορέσει να σταματήσει δεύτερη φορά στην ίδια απόσταση με λιγότερα από 3 μέτρα ακρίβεια; Έστω και αν έρθει η μηχανή και ο αναβάτης στις προηγούμενες συνθήκες.

    Στην πράξη λοιπόν αυτά τα νούμερα είναι διαφορετικά από αυτά που βγάζεις.
    Το ξέρω ότι είναι διαφορετικά. Αλλά δεν απέχουν. Χοντρικά, μέσα έπεσα. Για το τόσο απλό μοντέλο μια χαρά αποτέλεσμα έβγαλα.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 15:54
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 16:14
  3. Απο Σημερα.................
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 08:16
  4. Μία moto-βόλτα από το πουθενά…
    από superfour στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 02:10
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF