Μιλάω για απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, όχι για απόσταση ακινητοποίησης.
Η απόσταση ακινητοποίησης αυξάνει με το τετράγωνο της ταχύτητας, πράγματι. Δηλαδή για διπλασιασμό της αρχικής ταχύτητας η απόσταση 2^2 =4 τετραπλασιάζεται. Για τριπλάσια ταχύτητα 3^2=9 η απόσταση γίνεται 9πλάσια
σκέψου... με 20 χρειάζεσαι (πες) 10 μέτρα... με 60 θες 100!
Η απόσταση ασφαλείας είναι, σύμφωνα με την υπεραπλουστευμένη ανάλυση που έκανα, ανεξάρτητη της ταχύτητας των οχημάτων.