Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αλλαγές ελαστικών κάθε 7-8.000 χλμ (άντε 10 αν είσαι ΠΟΛΥ προσεχτικός).
Λες ???
7000 έχω κάνει με αυτά που είναι sport-touring και από ότι βλέπω πολύ δύσκολα θα φτάσουν τα 10.000 .... Και όπως έγραψα δεν τα σκίζω...![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αλλαγές ελαστικών κάθε 7-8.000 χλμ (άντε 10 αν είσαι ΠΟΛΥ προσεχτικός).
Λες ???
7000 έχω κάνει με αυτά που είναι sport-touring και από ότι βλέπω πολύ δύσκολα θα φτάσουν τα 10.000 .... Και όπως έγραψα δεν τα σκίζω...![]()
![]()
![]()
το δικό μου (954) έχει μπροστά Corsa και πίσω το απλό Diablo... se 3.000 χλμ έχει φαγωθεί πίσω σχεδόν το μισό..... και το προσέχω όσο μπορώ. Άρα.....Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Λες ???
7000 έχω κάνει με αυτά που είναι sport-touring και από ότι βλέπω πολύ δύσκολα θα φτάσουν τα 10.000 .... Και όπως έγραψα δεν τα σκίζω...![]()
![]()
![]()
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Γιατι και αυτο λιγο ειναι? Καπου ειχα διαβασει, οτι ενα καλο σπινιαρισμα στην εκινηση, ειναι σαν να εχει φαει 6 ωρες κανονικης οδιγησης, απο το συγκεκριμενο σημειο. Και το χειροτερο στο σπινιαρισμα η στο μπλοκαρισμα δεν τρωγεται ομοιομορφα το ελαστικο!Μόνο σε γυαλί δρόμο καμμιά φορά μπαίνω στον πειρασμό και σχεδόν το κάνει αυτόματα
Μια 500άρα δικύλινδρη παίρνει μικρότερα λάστιχα και τα τρώει και πιό αργά (γιατί πάει πιό αργά), απ'ότι μια 1000άρα τετρακύλινδρη.Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ λεμεεεεεε
"Γι'αυτό και γω θα πάρω μια 500άρα μικρούλα να μη χρειάζεται να δώσω ένα κάρο λεφτά για να πάρω πολύ καλά λάστιχα " TSIROS SAID![]()
Επομένως είναι φτηνότερη για τα λάστιχα.
ε οχι κ 6 ωρες!Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
Γιατι και αυτο λιγο ειναι? Καπου ειχα διαβασει, οτι ενα καλο σπινιαρισμα στην εκινηση, ειναι σαν να εχει φαει 6 ωρες κανονικης οδιγησης, απο το συγκεκριμενο σημειο. Και το χειροτερο στο σπινιαρισμα η στο μπλοκαρισμα δεν τρωγεται ομοιομορφα το ελαστικο!
εκτος και αν πηγαινεις 6 ωρες με 40!
παντως σιγουρα ειναι πιο.. επωδυνο!
kawasaki street warriors
"δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
One more dies one more lives
One baby cries one mother grieves
For all the sins you will commit
You'll beg forgiveness and none I'll give
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!
Στο σπινιάρισμα το λάστιχο φθείρεται όσο ομοιόμορφα, όσο όταν πας ευθεία. Δεν φθείρεται το ίδιο με το μπροστινό. Ούτως ή άλλως το πίσω φθείρεται ταχύτερα από το μπροστά. Αν σπινιάρεις, φθείρεται πολύ ταχύτερα.Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
Γιατι και αυτο λιγο ειναι? Καπου ειχα διαβασει, οτι ενα καλο σπινιαρισμα στην εκινηση, ειναι σαν να εχει φαει 6 ωρες κανονικης οδιγησης, απο το συγκεκριμενο σημειο. Και το χειροτερο στο σπινιαρισμα η στο μπλοκαρισμα δεν τρωγεται ομοιομορφα το ελαστικο!
Ρε συ tsiros_temp....τι να πώ... Είμαι βαθύτατα συγκινημένος που μοιράζεσαι μαζί μου αυτόν τον θησαυρό γνώσης....Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
Ούτως ή άλλως το πίσω φθείρεται ταχύτερα από το μπροστά. Αν σπινιάρεις, φθείρεται πολύ ταχύτερα.![]()
![]()
![]()
ston oulas apeu8unomoun. an esena sou fainontai profanh auta pou grafw, st'@@ mou. :rotflmao:
Πάντως και γω την ίδια απορία έχω..ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΝΑ ΒΑΛΩ;;;;![]()
Δεν ειναι δικη μου θεωρεια, απλα καπου το διαβασα ,αλλα δεν θυμαμαι που. Αν το βρω θα το ποσταρω!
Κρααα κραααα ΚΡΑΑΑΑΑΑρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
Κάτι πρέπει να είχε σήμερα ο καφές.
Ο Sniper με υποστήριξε έναντι του tsouk.
Ε, Ο ΤΣΙΡΟΣ ΕΙΜΑΙ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΚΡΑΖΕΤΕ Ο,ΤΙ Κ ΑΝ ΛΕΩ
χαλάτε την πιάτσα![]()
i prosopiki mou empeiria, me ta sport touring lastixa, einai oti me kanoniki odigisi, diladi nomimi odigisi, antexoun pano apo 12000 km ke afta se ebropaiko odostroma.
Ta lastixa kataponounte ke fthironte apo in iperboliki afksisi thermokrasias otan ta kataponis se 200+ taaxitites se poliora taksidia ke se kikloforia se poli zesti asfalto.