Σελίδα 2 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 152

Θέμα: Wankel , ο πιο παρεξηγημενος κινητηρας

  1. #16
    Όχι ρωτήστε τον FZR600R να σας πει για τους wankel κινητήρες.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    Αν θυμασε απο τα βιβλια των ΜΕΚ , υπαρχει ο πραγματικος χρονος λειτουργιας ενος κινητηρα και αυτος ο οποιος εξεταζουμε σε θεωρητικο επιπεδο....εκει δεχομαστε οτι το εμβολο εχει σταθερη ταχυτητα αν το θυμασε.....
    εγώ μιλάω για τον πραγματικό κινητήρα. δε με νοιάζει πως αναλύει κάποιος στο μάθημα θερμοδυναμικής τον κύκλο του όττο. στον πραγματικό κινητήρα το έμβολο κινείται ημιτονοειδώς.
    στον revetec λογω ακριβως του σχηματος της καμας ειναι αδυνατο ακομα και σε γραφικη παρασταση να δεχτεις οτι το εμβολο εχει σταθερη ταχυτητα....
    Ποιός μίλησε για σταθερή ταχύτητα στον revetec? Ποιός είπε ότι είναι ιδανική αυτή η περίπτωση; ΔΕΝ θέλουμε το έμβολο να κινείται με σταθερή ταχύτητα προς τα κάτω. Θέλουμε να κινείται μαζί με το μέτωπο καύσης. Στον revetec αυτό μπορείς να το επιτύχεις με κατάλληλο σχήμα της κάμας.
    Λοιπον αρχοντα των ΜΕΚ ...ενα εμβολο δεν κινειτε απο την στροφορμη του ,αλλα απο την στροφορμη του βολαν ...
    Μίλησα για στροφορμή γενικά είτε αυτή είναι του βολάν είτε του στροφάλου
    σε εναν συμβατικο κινητηρα , και μιλωντας πια για πραγματικο χρονο λειτουργιας , λιγο πριν το εμβολο φτασει στο ΑΝΣ αναφλεγεται το μιγμα...στο ΑΝΣ το εμβολο εχει μηδεν ταχυτητα και και αμεσως αποκτα πολυ μεγαλη ταχυτητα καθοδου προς το KΝΣ...το πως θα εκμεταλευτεις αυτην την ταχυτητα εχει να κανει με τον χρονισμο του κινητηρα....ο μοχλος υπαρχει μεσω της μπιελας στον στροφαλο και εκει επενεργει η παραγωμενη δυναμη....το ιδιο κανει και o revetec για ονομα του ΘΕΟΥ!!!
    δεν έχεις καταλάβει σωστά τη λειτουργία του κινητήρα.

    μετά το ΑΝΣ η ταχύτητα του εμβόλου είναι, ουσιαστικά, 0. τη μέγιστη ταχύτητα την αποκτά στη μέση της διαδρομής προς το ΚΝΣ, όχι στην αρχή. συγκεκριμένα όταν ο στρόφαλος είναι στις 90 μοίρες.

    αμέσως μετά την έναυση του μίγματος και όταν το έμβολο είναι στο ΑΝΣ μέχρι λίγο μετά, το σύστημα μπιέλα-στρόφαλος είναι σε τέτοια κατάσταση που η ώθηση από το μίγμα πάει χαμένη. Μέχρι να φτάσει το έμβολο στη κατάλληλη θέση για εκμετάλευση της εκτόνωσης του αερίου, το αέριο έχει χάσει το μισό της πίεσής του. Μπορεί να προσπάθησες να μειώσεις αυτό που έκανα με τα σχόλιά σου, αλλά γω τουλάχιστο διάβασα και κατανόησα τι λέει http://www.revetec.com/?q=node/23

    Απορω πως μπορεις να εχεις υπεροπτικο υφακι λεγοντας παπαριες του στυλ:
    παπαριές, ε;
    και εγώ είμαι ο εριστικός, ε;
    καλά, αφού το βλέπεις έτσι...

    Η παραγωμενη θερμοτητα απο την καυση ασχετε ειναι ιδια ειτε στον revetec ειτε σε οποιονδηποτε αλλο κινητηρα ....απλα στην καυση μεγαλο ποσοστο της ενεργειας το χανουμε σε θερμοτητα.....και δεν υπαρχει κινητηρας ο οποιος να μην υποκειτε σε αυτο
    Η θερμότητα (=ενέργεια) που παράγεται/απελευθερώνεται από το μίγμα είναι η ίδια.

    αν το μίγμα, που μόλις εκτονώθηκε, αντί να του επιτρέψεις να εκτονωθεί γρήγορα (και που κατά τη διαδικασία της εκτόνωσης, ψύχεται) του εμποδίσεις την εκτόνωση, αντί να ψυχθεί μέσω της εκτόνωσης, η θερμότητα που απελευθέρωσε (κατά την καύση) θα πάει σε οτιδήποτε υπάρχει τριγύρω, δια επαφής. πιστόνι, κεφαλή, βαλβίδες, μπουζί, χιτώνιο, φλάτζα.

    στον revetec, το έμβολο, αποκτά την κατάλληλη ταχύτητα για να ακολουθήσει το μέτωπο καύσης και την μετέπειτα εκτόνωση. Έτσι από τη θερμότητα, που απελευθέρωσε το μίγμα με την καύση του, πολύ μικρότερο ποσοστό θα μεταφερθεί στα σώματα με τα οποία βρίσκεται σε επαφή, διότι το έμβολο επειδή κινείται με μέγιστη ταχύτητα (ενώ στο μοτέρ με μπιέλες κινείται με μικρό ποσοστό της μέγιστης) επιτρέπει στο μίγμα να εκτονωθεί ρίχνοντας τη θερμοκρασία του πολύ γρήγορα.
    παλι θα σε διορθωσω προφυλασοντας σε απο τα να εκτεθεις και αλλο λεγοντας οτι ηθελες να πεις:οτι λογο του σχηματος της καμας μπορει το παραγωμενο εργο ΕΚΤΟΣ!!!! της θερμοτητας ,να το εκμεταλευται καλυτερα ...
    στον revetec λόγου του σχήματος της κάμας, το έμβολο ακολουθεί καλύτερα το μέτωπο καύσης και την εκτόνωση του αερίου. Στον συνήθη κινητήρα το μίγμα παραμένει περισσότερο χρόνο υπό μεγάλη πίεση οπότε και η θερμοκρασία του είναι πολύ υψηλή. Αυτό κάνει τη θερμότητα να ρέει ακόμα ταχύτερα προς τα τοιχώματα. Στον revetec το έμβολο αμέσως μετά το ΑΝΣ (και καθ'όλη τη κίνησή του) έχει την κατάλληλη ταχύτητα ώστε να ελαχιστοποιούνται οι απώλειες.

  3. #18
    make love not work Το avatar του/της L.omerta
    Εγγραφή
    18/04/2005
    Μηνύματα
    143
    :a1:
    go big or go home!!!

  4. #19
    ρε μαγκες διαβασα το θρεντ και νομιζω οτι εβγαλα πολυτεχνειο... Σοβαρα τωρα πιστευω οτι μαλλον και οι δυο σας, πρεπει να εχετε πολλες γνωσεις πανω σε αυτα τα πραγματα, μην αγριευεται, ο γραπτως λογος παρεξηγηται ευκολα μπορει αμα τα λεγατε απο κοντα να βρισκαται και κοινες αποψεις. so


  5. #20
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918


    απλες αποριες....

    αμέσως μετά την έναυση του μίγματος και όταν το έμβολο είναι στο ΑΝΣ μέχρι λίγο μετά, το σύστημα μπιέλα-στρόφαλος είναι σε τέτοια κατάσταση που η ώθηση από το μίγμα πάει χαμένη. Μέχρι να φτάσει το έμβολο στη κατάλληλη θέση για εκμετάλευση της εκτόνωσης του αερίου, το αέριο έχει χάσει το μισό της πίεσής του. Μπορεί να προσπάθησες να μειώσεις αυτό που έκανα με τα σχόλιά σου, αλλά γω τουλάχιστο διάβασα και κατανόησα τι λέει http://www.revetec.com/?q=node/23
    Το εμβολο ειναι σε κατασταση για εκμεταλευση της παραγωμενης ωθησης απο την καυση απο την στιγμη που βρισκεται μεσα στον κυλινδρο....παλι τα μπερδευεις....μιλας μαλλον για το χρονικο σημειο στο οποιο το συστημα πιστονι - μπιελα ασκει την βελτιστη δυναμη (λογω της γωνιας την οποια σχηματιζει η μπιελα) στον στροφαλο ....



    αν το μίγμα, που μόλις εκτονώθηκε, αντί να του επιτρέψεις να εκτονωθεί γρήγορα (και που κατά τη διαδικασία της εκτόνωσης, ψύχεται) του εμποδίσεις την εκτόνωση, αντί να ψυχθεί μέσω της εκτόνωσης, η θερμότητα που απελευθέρωσε (κατά την καύση) θα πάει σε οτιδήποτε υπάρχει τριγύρω, δια επαφής. πιστόνι, κεφαλή, βαλβίδες, μπουζί, χιτώνιο, φλάτζα.
    Μα το ζητουμενο ειναι η εμποδιση της εκτονωσης!!!! εινα9ι σαν να τυλιγεις μπαρουτι με μια στρωση κολοχαρτο και να το λες δυναμιτακι....

    στον revetec, το έμβολο, αποκτά την κατάλληλη ταχύτητα για να ακολουθήσει το μέτωπο καύσης και την μετέπειτα εκτόνωση. Έτσι από τη θερμότητα, που απελευθέρωσε το μίγμα με την καύση του, πολύ μικρότερο ποσοστό θα μεταφερθεί στα σώματα με τα οποία βρίσκεται σε επαφή, διότι το έμβολο επειδή κινείται με μέγιστη ταχύτητα (ενώ στο μοτέρ με μπιέλες κινείται με μικρό ποσοστό της μέγιστης) επιτρέπει στο μίγμα να εκτονωθεί ρίχνοντας τη θερμοκρασία του πολύ γρήγορα.
    ...δεν θελουμε ενα εμβολο το οποιο θα κινειτε ταχυτατα βοηθωντας το μιγμα να εκτονωθει!!!!θελουμε ενα εμβολο το οποιο να αντιστεκεται οσο το δυνατον στην εκτονωση ωστε να δημιουργηθει η μεγαλυτερη ωση προς τα κατω!!! Ποιος ο λογος να σπαταλαμε ποσοστο της παραγωμενης ενεργειας ωθωντας το εμβολο με την μεγιστη δυανατη ταχυτητα προς τα κατω???Τζαμπα καιει η λαμπα?

    Και στην τελικη γιατι καθομαι και ασχολουμε με τα πιστονια και τις μπιελες??!!!!

    Ειπαμε Wankel!!!! εχεις να να αντιπαραθεσεις κατι για αυτον τον κινητηρα??...ευχαριστως να το ακουσω.....για εμβολοφορους παλινδρομικους δεν με νοιαζει....σου υπενθυμιζω οτι τα μονα επιχειρηματα που εχεις χρησιμοποιησει μεχρι στιγμης ειναι οτι ειναι gimmick(?) και οτι εφευρεθηκε παλια.....κατι αλλο?

    α! και ο revetec για να λειτουργησει χρειαζεται αντικρυστη συστοιχια πιστονιων ...δηλαδη διαταξη boxer.....ειχα δει ενα σχεδιο παλιοτερα με πολλα πιστονια αντικρυστα....σαν αστεροειδης αεροπλανου του α' παγκοσμιου ηταν....

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    Κάνεις λάθη. Το γιατί και πως δουλεύει το μοτέρ είναι όπως το περιγράφω. Δε θες να εμποδίσεις το αέριο να εκτονωθεί. Θες να ακολουθείς το μέτωπο καύσης ώστε να έχεις ώθηση χωρίς απώλειες. φυσικά θες το αέριο να σπρώξει το έμβολο, αλλά όχι και να το κοντράρεις όπως το περιγράφεις εσύ. Υπάρχει μια ιδανική πορεία που πρέπει να ακολουθήσει το έμβολο. Η ημιτονοειδήσ δεν είναι. Τη δυνατότητα για την επίτευξη της ιδανικής (όποια και αν είναι) πορείας την έχει η CCE (controlled combustion engine), που είναι ο κινητήρας της εταιρίας revetec. Τα δυναμιτάκια δεν έχουν σχέση.

    αν η ορολογία μου είναι λίγο περίεργη και δε σου δίνει να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει, λυπάμαι.

    το ποιός έχει δίκιο το δίχνει η πραγματικότητα.

    τέλος.

    Η θεωρία είναι ανελυμένη από ανθρώπους με πολύ περισσότερη γνώση απο σένα ή εμένα.

    το μηχάνημα δουλεύει. αποδίδει στο δυναμόμετρο όπως η θεωρία το περιέγραψε. καίει σαν 600 και έχει τη ροπή 1800. ο κινητήρας είναι όπως η θεωρία προέβλεπε. Και σκέψου ότι είναι ακόμα σε πρώιμη φάση η τεχνολογία.

    όπως και να καταφέρεις να με κατατροπώσεις με επιχειρήματα, είτε επειδή δεν τα λέω καλά είτε επειδή οι γνώσεις μου δεν επαρκούν, δεν μπορείς να ακυρώσεις τα αποτελέσματα των πειραμάτων.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Είσαστε λίγο υπερβολικοί και οι 2 μου φαίνεται.
    Ο revetec όντος έχει ένα πλεονέκτημα απέναντι στον συμβατικό εμβολοφόρο, αλλά δεν παύει να είναι ένας πολύπλοκος εμβολοφόρος που αντί για στρόφαλο έχει 2 αντίστροφα περιστρεφόμενες κάμες θέλετε? οκ. οι οποίες με κάποιο τρόπο πρέπει να μένουν παρά την φθορά συντονισμένες (γρανάζια).
    Περίπλοκο δεν ακούγετε?
    Απο την άλλη σκεύτομαι οτι συζητάμε για φθορά κουζινέτων στροφάλου......Στην περίπτωση του revetec όμως φανταστήτε τι τραβάει αυτό το ρουλεμάν κάτω απο το έμβολο που έχει να διανύσει τόση απόσταση σε μια περιστροφή του κινητήρα πάνω σε 2 κάμες που ουσιαστικά δοκιμάζουν την αντοχή του σε διάτμηση.
    Ο wankel τώρα έχει εκπληκτικά πλεονεκτήματα ειδικά για χρήση σε μοτο (και ο δίχρονος είχε) αλλά και αυτός έχει προβλήματα κατανάλωσης και θαλάμου καύσης που βασικά με την απουσία του οδηγεί σε άλυτα προβλήματα με τα υπάρχοντα καύσιμα.

  8. #23
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    Κάνεις λάθη. Το γιατί και πως δουλεύει το μοτέρ είναι όπως το περιγράφω. Δε θες να εμποδίσεις το αέριο να εκτονωθεί. Θες να ακολουθείς το μέτωπο καύσης ώστε να έχεις ώθηση χωρίς απώλειες. φυσικά θες το αέριο να σπρώξει το έμβολο, αλλά όχι και να το κοντράρεις όπως το περιγράφεις εσύ. Υπάρχει μια ιδανική πορεία που πρέπει να ακολουθήσει το έμβολο. Η ημιτονοειδήσ δεν είναι. Τη δυνατότητα για την επίτευξη της ιδανικής (όποια και αν είναι) πορείας την έχει η CCE (controlled combustion engine), που είναι ο κινητήρας της εταιρίας revetec. Τα δυναμιτάκια δεν έχουν σχέση.

    αν η ορολογία μου είναι λίγο περίεργη και δε σου δίνει να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει, λυπάμαι.

    το ποιός έχει δίκιο το δίχνει η πραγματικότητα.

    τέλος.

    Η θεωρία είναι ανελυμένη από ανθρώπους με πολύ περισσότερη γνώση απο σένα ή εμένα.

    το μηχάνημα δουλεύει. αποδίδει στο δυναμόμετρο όπως η θεωρία το περιέγραψε. καίει σαν 600 και έχει τη ροπή 1800. ο κινητήρας είναι όπως η θεωρία προέβλεπε. Και σκέψου ότι είναι ακόμα σε πρώιμη φάση η τεχνολογία.

    όπως και να καταφέρεις να με κατατροπώσεις με επιχειρήματα, είτε επειδή δεν τα λέω καλά είτε επειδή οι γνώσεις μου δεν επαρκούν, δεν μπορείς να ακυρώσεις τα αποτελέσματα των πειραμάτων.

    Πρωτα απο ολα δεν προσπαθω να κατατροπωσω κανεναν ...δεν ειναι μετωπο μαχης εδω!!!

    Αν θες να το αναλυσουμε σκεψου πως μαμησες ενα post (δικαιωμα σου βεβαια...)πετωντας αοριστιες τις οποιες σε καμια περιπτωση δεν τεκμηριωσες...δεν ειμαι μηχανολογος - μηχανικος ουτε εχω εμβαθυνει στους κινητηρες εσωτερικης καυσης....ξερω πολυ λιγα πραγματα σε σχεση με τον πακτωλο γνωσης και τεχνολογιας που υπαρχει σε αυτο το πεδιο...απλα δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση καποιον που προσπαθει να συζητησει(?) προβαλοντας μου σαν επιχειρημα αυτο:

    Υπάρχει μια ιδανική πορεία που πρέπει να ακολουθήσει το έμβολο. Η ημιτονοειδήσ δεν είναι. Τη δυνατότητα για την επίτευξη της ιδανικής (όποια και αν είναι) πορείας την έχει η CCE (controlled combustion engine), που είναι ο κινητήρας της εταιρίας revetec.
    τι διαολο ποσοστα παιρνεις απο την revetec?.....oυτε μουσουλμανος στο ραμαζανι δεν ειναι τοσο πορωμενος!!

    H oρολογια σου ειναι οντως περιεργη γιατι απλα .....δεν ειναι ορολογια....και εγω λυπαμαι επισης....

    το ποιός έχει δίκιο το δίχνει η πραγματικότητα.
    ....................no comment!


    Η θεωρία είναι ανελυμένη από ανθρώπους με πολύ περισσότερη γνώση απο σένα ή εμένα.
    οποτε τι καθεσαι και ασχολεισαι? ασε εμενα στην ημιμαθεια να ξεφτιλιζομαι....

    το μηχάνημα δουλεύει. αποδίδει στο δυναμόμετρο όπως η θεωρία το περιέγραψε. καίει σαν 600 και έχει τη ροπή 1800. ο κινητήρας είναι όπως η θεωρία προέβλεπε. Και σκέψου ότι είναι ακόμα σε πρώιμη φάση η τεχνολογία.
    thats a fact!!! απευθειας απο το site της revetec....το πιστεψα και εγω!!!

    όπως και να καταφέρεις να με κατατροπώσεις με επιχειρήματα, είτε επειδή δεν τα λέω καλά είτε επειδή οι γνώσεις μου δεν επαρκούν, δεν μπορείς να ακυρώσεις τα αποτελέσματα των πειραμάτων.
    μισο λεπτο ρε μεγαλε......ζητας και τα ρεστα απο επανω?
    Αν δεν τα λες καλα , η οι γνωσεις σου δεν επαρκουν προς τι ο ντορος δηλαδη? Παρεθεσες δεκα αραδες αναπηρης γνωσης για να μας αποδειξεις τι?
    Αρεσκεσαι στο να δημιουργεις καταστασεις??!!
    Ποια πειραματα προσπαθω να ακυρωσω? που εγιναν ?
    Αν ακυρωθηκε κατι αυτο ειναι ο επικοδομητικος διαλογος....και να ξερεις οτι δογματικες θεσεις του τυπου ''δεν μπορεις να ακυρωσεις τα αποτελεσματα των πειραματων'' χρησιμοποιουσαν και στον Μεσαιωνα....''Η Γη ειναι επιπεδη και δε πα να λετε εσεις...''

    και εν πασει περιπτωση αφου εσυ ισχυριζεσαι αυτο :

    είτε επειδή δεν τα λέω καλά είτε επειδή οι γνώσεις μου δεν επαρκούν
    πως μπορεις να λες αυτο!??! :

    Κάνεις λάθη.

    τελος παντων....τελος.....

  9. #24
    βλεπω πως το θεμα απασχολει ενεργα πολυ κοσμο......................


    δε περνει καποιος ενα τηλ τον αλλο να λυσετε το θεμα κ να μας κανετε ενα ρεζουμε???


    να σας πω την αληθεια...τα πρωτα ποστ ηταν πολυ ενδιαφεροντα για τον τροπο λειτουργεια του ουανκελ κ τις διαφορες με τους συμβατικους κηνιτητρες αλλα μετα, με τα απανωτα κουοταρισματα το κουρασατε το θεμα ............

    τεσπα..............κιπ φαιτινγκ...................νο μερσι!


    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  10. #25
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Είσαστε λίγο υπερβολικοί και οι 2 μου φαίνεται.
    Ο revetec όντος έχει ένα πλεονέκτημα απέναντι στον συμβατικό εμβολοφόρο, αλλά δεν παύει να είναι ένας πολύπλοκος εμβολοφόρος που αντί για στρόφαλο έχει 2 αντίστροφα περιστρεφόμενες κάμες θέλετε? οκ. οι οποίες με κάποιο τρόπο πρέπει να μένουν παρά την φθορά συντονισμένες (γρανάζια).
    Περίπλοκο δεν ακούγετε?
    Απο την άλλη σκεύτομαι οτι συζητάμε για φθορά κουζινέτων στροφάλου......Στην περίπτωση του revetec όμως φανταστήτε τι τραβάει αυτό το ρουλεμάν κάτω απο το έμβολο που έχει να διανύσει τόση απόσταση σε μια περιστροφή του κινητήρα πάνω σε 2 κάμες που ουσιαστικά δοκιμάζουν την αντοχή του σε διάτμηση.
    Ο wankel τώρα έχει εκπληκτικά πλεονεκτήματα ειδικά για χρήση σε μοτο (και ο δίχρονος είχε) αλλά και αυτός έχει προβλήματα κατανάλωσης και θαλάμου καύσης που βασικά με την απουσία του οδηγεί σε άλυτα προβλήματα με τα υπάρχοντα καύσιμα.
    Φιλε με τον revetec ασχοληθηκαμε αρκετα και δεν ηταν αυτος ο λογος που εγραψα αυτο το Post.....anyway οι καμες στον revetec ειναι πακτωμενες πανω στον στροφαλο νομιζω δεν χρειαζονται οποιαδηποτε ρυθμιση...απο την αλλη συμφωνω για το ρουλεμαν ...οτι θα δεχετε πολυ μεγαλες δυναμεις κυριως στα σημεια που θα μεταβαινει απο το κοιλο μερος της καμας προς τα πανω -ΚΝΣ προς ΑΝΣ-...περα απο αυτο , φαινεται και στο σχεδιο της εταιρειας οτι το εμβολο δεν μπορει να στηριζεται μονο πανω σε μια τροχαλια για αυτο και εχουν δεσει τα εμβολα σε συζυγια αντικρυστα με αυτους τους μαυρους πειρους....οποτε μιλαμε για κινητηρα που λειτουργειμονο σε διαταξη επιπεδη (boxer) ...οποιαδηποτε αλλη διαταξη αναιρει την λειτουργια του αφου βασικη προϋποθσεη ειναι να υπαρχει ενα εμβολο κινουμενο παραλληλα , αλλα απο την αντιθετη πλευρα του στροφαλου...

    Για τον Wankel τωρα:smilea: οντως ο θαλαμος καυσης ειναι απο τα κυριοτερα προβληματα του ...επειδη δεν μπορεις να παιξεις με διαμετρους και διαδρομες δημιουργουσε ανεκαθεν προαναφλεξεις στο μιγμα και ατελεις καυσεις...καποιο προσπαθησαν να δημιουργησουν στον ροτορα θολωτες εσοχες ωστε να πετυχουν καποια καλυτερο αποτελεσμα με την Μazda να εχει φτασει πολυ κοντα στο ιδανικο , αφου συνδυαζοντας ψεκασμο , ειδικα διαμορφωμενο ροτορα και δυο μπουζι περασε τις προδιαγραφες ρυπων με το καινουργιο RX8.

    Tο κυριοτερο προβλημα που ηταν η στεγονοποιηση των τριων περιοχων που δημιουργει ο ροτορας περιστρεφομενος μεσα στο χιτωνιο το ελυσαν χρησιμοποιωντας κεραμικα υλικα στις αιχμες του ροτορα, ανθεκτικα στις πολυ υψηλες θερμοκρασιες που ανεβαζει ο κινητηρας.

    Δεν νομιζω οτι αν ειχαν επικεντρωθει περισσοτεροι κατασκευαστες στον Wankel , θα υπηρχε καποιο προβλημα αλυτο , αλλα και μια mazda απο μονη της τι να σου κανει??

  11. #26
    Το δια ταύτα είναι πως το νέο RX8 το κάνανε τέστ 24 ώρες τέρμα γκάζι σε κυκλική πίστα δοκιμών με προδιαγραφές FIA και το μόνον που έκαψε ήταν 300ml λαδάκι. Φυσικά το όλο πρότζεκτ έσπασε πολλά ρεκόρ. Το έχουν γράψει παλιότερα οι 4τροχοί. Άποψή μου είναι πως το αυτοκίνητο αυτό είναι μοναδικό, μετά έσπασαν το καλούπι. Μόνον η πίσω κίνηση αξίζει κάθε ευρώ της αγοράς του.


    Για όλα όσα γράφετε θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη που δεν μπήκα στον κόπο να τα διαβάσω. Το έχω τσεκαρισμένο αυτό το τόπικ ώστε εν καιρό να το διαβάσω. Και πάλι συγνώμη.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    Από http://www.gtmtrikes.com/

    During DYNO testing, the Revetec Team recorded 101nm of torque developed by their 450cc Revetec CCE2003 Prototype Engine (note the production trike engine is 1350cc – three times the size of this prototype). In comparison the VW 1600cc Engine used in our trikes develops 109nm of torque and the Harley-Davidson 1450cc V-Twin engine develops 125nm of torque.


    Από autospeed.com

    The rotor motor almost destroyed Mazda during the 1970s as it threw millions of dollars at engineering to overcome its endemic problems with combustion sealing, cooling of apex seals, horrible emissions, difficult lubrication and fearsome fuel consumption. (...) The Revetec engine appears to combine the major benefits of the rotary - smoothness - with the proven technology and surface-to-volume aspects of a piston engine.


    Από www.autofieldguide.com

    The latest version(...) 1800 SV; its swept volume (τα πιστόνια είναι 4x150cc)is 1.8-liters(...)weighs 45 kg

    (45κιλά μοτέρ που καίει σαν 600cc και τραβάει σαν 1800cc, καλά δεν είναι; και μιλάμε για ατμοσφαιρικό χωρίς ουσιαστική βελτίωση. Πως ήταν ο wankel στην αρχή, ένα μαύρο χάλι, και μετά από ένα κάρο λεφτά και έρευνα βελτιώθηκε; Σκεφτείτε πως θα είναι ο CCE μετά από αντίστοιχη εξέλιξη.)

  13. #28
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    Από http://www.gtmtrikes.com/

    During DYNO testing, the Revetec Team recorded 101nm of torque developed by their 450cc Revetec CCE2003 Prototype Engine (note the production trike engine is 1350cc – three times the size of this prototype). In comparison the VW 1600cc Engine used in our trikes develops 109nm of torque and the Harley-Davidson 1450cc V-Twin engine develops 125nm of torque.


    Από autospeed.com

    The rotor motor almost destroyed Mazda during the 1970s as it threw millions of dollars at engineering to overcome its endemic problems with combustion sealing, cooling of apex seals, horrible emissions, difficult lubrication and fearsome fuel consumption. (...) The Revetec engine appears to combine the major benefits of the rotary - smoothness - with the proven technology and surface-to-volume aspects of a piston engine.


    Από www.autofieldguide.com

    The latest version(...) 1800 SV; its swept volume (τα πιστόνια είναι 4x150cc)is 1.8-liters(...)weighs 45 kg

    (45κιλά μοτέρ που καίει σαν 600cc και τραβάει σαν 1800cc, καλά δεν είναι; και μιλάμε για ατμοσφαιρικό χωρίς ουσιαστική βελτίωση. Πως ήταν ο wankel στην αρχή, ένα μαύρο χάλι, και μετά από ένα κάρο λεφτά και έρευνα βελτιώθηκε; Σκεφτείτε πως θα είναι ο CCE μετά από αντίστοιχη εξέλιξη.)
    .....ωραια η ροπη και χρησιμη....αλλα απο αλογα δεν μας λες τιποτις....ουτε η revetec φυσικα....αν βρεις κανα σχετικο link βαλτο να δουμε ποσα αλογατα βγαζει ρε παιδι μου.....

    Τωρα σε οτι αφορα το link που εβαλες για τον wankel και την οικονομικη καταστροφη που πηγε να προκαλεσει στην mazda , προσπαθεις να αποδειξεις τι? οτι ξεπερασαν το budget τους στην εξελιξη ενος κινητηρα? οτι καναν κακη διαχειριση στα εσοδα-εξοδα τους?....βαλε μια μεγαλη αυτοκινοτοβιομηχανια να εξοπλιζει με τον revetec τα αυτοκινητα της να δεις καταστροφη!!! Η αποδοχη του κοσμου δεν εχει να κανει με την πραγματικη αξια των παραγωμενων προίοντων...και η bimota καταστραφηκε οταν σπαταλησε ολο της το Budget για να βγαλει το v-due μια διχρονη replica 500cc .... αυτο τι σημαινει? ο διχρονος κινητηρας ειναι χαλια? Παιζουν και αλλοι παραγοντες ρολο οχι μονο το προσδοκωμενο απο τον κινητηρα αποτελεσμα....

  14. #29
    Σαν πρώην κάτοχος RX-7 και full φανατικός αυτού του κινητήρα, και μελλοντικός κάτοχος RX-8 έχω να πω:
    Παιδιά, πολύ καλές οι αναλύσεις σας.
    Ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιήται από το RX-7 βελτιώθηκε πολύ στο RX-8 ως προς την αξιοπιστία, εκπομπή ρύπων (το πρώτο RX-7 που είχα ΔΕΝ μπορούσε να βγάλει κάρτα καυσαερίων γιατί normal! έκπεμπε υπερβολικούς ρύπους, κάτι που ήξερε το υπουργείο και πέρναγα με πλάγιο! τρόπο ΚΤΕΟ) αλλά ακόμα και σε γκάζι γιατί ο "παλιός" με τα ίδια κυβικά έβγαζε σχεδόν τα ίδια άλογα (εως 241) αλλά με διπλό turbo, ενώ ο νέος βγάζει 231 ατμοσφαιρικά!
    Πιστεύω ότι μπορούνε να τον εξελίξουν ακόμα ποιο πολύ, αλλά χρειάζονται πολλά εκατομύρια για την παραπέρα εξέλιξή του και μπράβο στην MAZDA που συνεχίζει να ασχολείται γιατί υπάρχει και ενδιαφέρον από μεγάλο αγοραστικό κοινό που έχει εκτιμήσει αυτόν τον κινητήρα, όπως επίσης και πολλά groups ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα στην Αμερική.
    Τώρα για την κατανάλωση αν μιλήσουμε για το παλιό RX-7 χωρίς TURBO έκαιγε λίγο παραπάνω από ένα συμβατικό αλλά έβγαζε και κάτι άλογα παραπάνω. Για το επόμενο ιδικά αυτο με το διπλό TURBO ρούφαγε τα άντερά του! σαν biturbo. Το καινούργιο RX-8 όταν το γκαζώνεις ρουφάει και αυτό.
    Αλλά όπως είπαν και οι παραπάνω ένα μοτέρ που βγάζει 231 άλογα είναι δυνατόν να βγούνε αυτά τα άλογα με νερό;;;
    Από την άλλη δουλέβει σαν μοτοσυκλέτα με υψηλές στροφές, και αν το δουλέβεις με χαμηλές μπορεί να δουλέβει όπως λένε σαν απλό 1300κι αλλά εκεί χαμηλά δεν καίει.
    Συμπέρασμα ΔΕΝ φταίει ο κινητήρας που ρουφάει, ΟΛΑ τα άλογα θέλουν σανό!!!
    Υ.Γ. Έρχεται νέο RX-7 (το μαγειρέβουν εδώ και χρόνια, πάνω στον κινητήρα του RX-8 με TURBO και άπειρα άλογα!!!)

  15. #30
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029

    Re: Wankel , ο πιο παρεξηγημενος κινητηρας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

    Περιττο να αναφερω το ωφελος στο βαρος (το μισο απο εναν συμβατικο κινητηρα ιδιας αποδοσης!!) και το γεγονος οτι οι γυροσκοπικες δυναμεις που αναπτυσουν ολα τα σκατολοϊδια που παλινδρομουν και περιστρεφονται σε εναν κινητηρα Otto , στον Wankel , απλα δεν υφιστανται.
    Μπορεις να το εξηγησεις λιγο "βαθυτερα" αυτο?

Σελίδα 2 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κινητήρας WANKEL σε μοτό (ιστορική αναδρομή)
    από 675 στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2012, 10:25
  2. GALOP: Πιο Avatar σας αρέσει πιο πολύ?
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 18:38
  3. Ποιοσ Ειναι Ο Πιο Παλιοσ
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2004, 13:52
  4. Ελληνες Οι Πιο Καλοφαγαδες
    από frikis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF