Σελίδα 4 από 11 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 152

Θέμα: Wankel , ο πιο παρεξηγημενος κινητηρας

  1. #46
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Kαι για να λυθουν καποιες αποριες σε μερικους.....

    http://www.mazda.com/mnl/200306/renesis.html

    www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6855


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rotary1.gif 
Προβολές:	337 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	58551

  2. #47
    gia na doume pios kinitiras einai kaliteros prepei na sigrinoume tin apodosi kathe enos se sxesi me tin katanalwsi pou exei...

    (den to exw psajei den jerw... )



    o wankel (?) eixei ligotera kinoumena meri kai genika einai poli pio "swstos" stin ARXI leitourgia tou (kradasmoi, giroskopiko)

    o revitec apo tin alli borei na exei mikroteres apolies sto sistima metadosis mias kai borei na litourgisei se poli xamiloteres strofes


    o enas kinitiras katargei telios tin palidromiki kinisi enw o allos tin veltiwnei...


    pwte ligoun oi patedes gia ton wankel alithia?? :wacko:
    ekei tha fanei ti paizei telika...





    p.s. enas simvatikos palindromikos kinitiras apodidei tin megisti ropi otan to emvolo vriskete stin mesi tis diadromis mias kai ekei strafaloforos exei tin kaliteri dinati gonia "metaforas" dinamis (M=F*sinα*A)

    se ekini tin perioxi mas endiaferei na apodwsei ta megista to kausimo kai prosarmozoume analoga tin anafleji tou kausimou.
    to apotelesma einai na spatalame poli apo tin energeia kathe stagonas kausimou stis ipolipes perioxes...

    o revitec dinei mia voithia ekmetalevomernos (perisoteri apo) tin energei tou kausimou se oli tin diadromi tou pistoniou.


    p.s.2 egw tha adiparathesw oti i sinoliki energeia pou ekmetalevomaste apo to kausimo se olous tous tipous thermikwn kinitirwn den jeperna to 50% (ade 60% stis tourbines.. nomizw...)

    aditheta oi ilektokinitires exoun 90% apodwsi kai exoun kai megisti ropi apo tis... 0 rpm...
    mas gamane oi varies bataries wmos...
    tha dijei... (fuel-shell )

  3. #48
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    Κάποιοι ηλεκτροκινητήρες έχουν φτάσει πάνω από 99% απόδοση.

    Ο revetec δίνει τη δυνατότητα με τη σχεδίαση της κάμας, να ακολουθεί το έμβολο την ιδανική πορεία. Το έχω πει άπειρες φορές αλλά δε φαίνεται να κατανοεί κανείς τη σημασία αυτού. Μπορείς να κάνεις το έμβολο, κατά την κίνησή του, να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τη 'δύναμη' του αερίου. Ο συμβατικός εμβολοφόρος είναι άθλιος σε αυτό και γι'αυτό γίνεται η όλη φασαρία "se ekini tin perioxi mas endiaferei na apodwsei ta megista to kausimo kai prosarmozoume analoga tin anafleji tou kausimou." Παρόμοιο πράγμα προσπάθησε να κάνει ο mayflower κινητήρας.

    Ο revetec έχει 50% μεγαλύτερη απόδοση από το συμβατικό εμβολοφόρο.

  4. #49
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    gia na doume pios kinitiras einai kaliteros prepei na sigrinoume tin apodosi kathe enos se sxesi me tin katanalwsi pou exei...

    (den to exw psajei den jerw... )



    o wankel (?) eixei ligotera kinoumena meri kai genika einai poli pio "swstos" stin ARXI leitourgia tou (kradasmoi, giroskopiko)

    o revitec apo tin alli borei na exei mikroteres apolies sto sistima metadosis mias kai borei na litourgisei se poli xamiloteres strofes


    o enas kinitiras katargei telios tin palidromiki kinisi enw o allos tin veltiwnei...


    pwte ligoun oi patedes gia ton wankel alithia?? :wacko:
    ekei tha fanei ti paizei telika...





    p.s. enas simvatikos palindromikos kinitiras apodidei tin megisti ropi otan to emvolo vriskete stin mesi tis diadromis mias kai ekei strafaloforos exei tin kaliteri dinati gonia "metaforas" dinamis (M=F*sinα*A)

    se ekini tin perioxi mas endiaferei na apodwsei ta megista to kausimo kai prosarmozoume analoga tin anafleji tou kausimou.
    to apotelesma einai na spatalame poli apo tin energeia kathe stagonas kausimou stis ipolipes perioxes...

    o revitec dinei mia voithia ekmetalevomernos (perisoteri apo) tin energei tou kausimou se oli tin diadromi tou pistoniou.


    p.s.2 egw tha adiparathesw oti i sinoliki energeia pou ekmetalevomaste apo to kausimo se olous tous tipous thermikwn kinitirwn den jeperna to 50% (ade 60% stis tourbines.. nomizw...)

    aditheta oi ilektokinitires exoun 90% apodwsi kai exoun kai megisti ropi apo tis... 0 rpm...
    mas gamane oi varies bataries wmos...
    tha dijei... (fuel-shell )
    Oι πατεντες του wankel δεν ειναι κατοχυρωμενες απο καποιον κατασκευαστη , ο Felix Wankel δεν ειναι μαζι μας απο καιρο και η n ΝSU δεν υφιστατε πλεον ..απλα η mazda με καποιο τροπο (?) εχει εξασφαλισει το αποκλειστικο της παραγωγης για αυτοκινητα μονο....περιστροφικους κινητηρες κατασκευαζουν πολλες αλλες εταιρειες για χρηση απο μοντελισμο μεχρι αεροναυπηγικη..

    Συμφωνω για τους ηλεκτροκινητηρες..... δωστε watt στον λαο!!! Ειναι οι πλεον αποδοτικοι.

    Και κατι αλλο.....

    Πριν καποια χρονια ειχα διαβασει για μια Ελληνικη ''πατεντα'' που αφορουσε τους συμβατικους εμβολοφορους κινητηρες.Μαλιστα ειχε γινει και παρουσιαση του θεματος απο περιοδικο μοτοσυκλετας.
    Οι τυποι ειχαν αντιστρεψει ολο τον κυλινδρο ...δηλαδη η κεφαλη βρισκοταν κοντα στον στροφαλο και το πιστονι ηταν γυρισμενο προς τον στροφαλο....σαν να κοβεις τον κυλινδρο και να τον κολας αναποδα!!! απο το κεντρο του πιστονιου ξεκινουσε μια πολυ λεπτη μπιελα η οποια διερχοταν απο την κεφαλη και εδραζοταν πανω στο κομβιο οπως μια κανονικη μπιελα .Οι βαλβιδες κινουνταν απ΄ευθειας απο τον στροφαλο μεσω δυο δισκων οι οποιοι περιστερφονταν μαζι του και ειχαν προεξοχες σαν τα εκκεντρα καταλληλα χρονισμενες.
    Τον κινητηρα αυτον τον ονομαζαν ''εφελκυστικο'' ο κυκλος λειτουργιας του ηταν ακριβως ιδιος με αυτον ενος συμβατικου αλλα ολη η ιστορια γινοταν για τον εξης λογο :

    Σε ενα συμβατικο κινητηρα , οι δυναμεις που ασκουντε στην μπιελα κυριως στον χρονο της καυσης/εκτονωσης ειναι θλιψης και ειναι τεραστιες ... για να αντεξουν την καταπονηση οι μπιελες ειναι πολυ ενισχυμενες , βαριες και ογκωδης...

    Στο ''εφελκυστικο'' κινητηρα επειδη το πιστονι λειτουργει με την κεφαλη του προς την μερια του κυλινδρου , στην καυση οι δυναμεις που ασκουνται στην μπιελα ειναι εφελκυστικες .

    Τα υλικα ειναι απειρως πιο ικανα να ανταπεξελθουν σε δυναμεις εφελκυσμου σε σχεση με δυναμεις θλιψης.Αν παρουμε ενα καλαμακι απο σουβλακι και του πιεσουμε τις δυο ακρες του προς τα μεσα σπαει πολυ ευκολα....αν δοκιμασουμε να τραβηξουμε τις δυο ακρες προς τα εξω ειναι σχεδον αδυνατο να το κοψουμε...

    για αυτον τον λογο λοιπον στον εφελκυστικο κινητηρα χρησιμοποιουσαν απιστευτα λεπτες μπιελες!!!

    Το κερδος ηταν φυσικα σε βαρος με οτι συναπαγεται αυτο , αφου στην περιπτωση των μπιελων μιλαμε για βιαια μεταβολη της κινητικης καταστασης αυτου του βαρους...επισης λογω του οτι η κεφαλη βρισκοταν σχεδον κολητα με τον στροφαλο ο κινητηρας ηταν πολυ μαζεμενος σε διαστασεις.

    Εξυπνο ειναι σαν ιδεα....

    βεβαια το πως θα καταφερναν να στεγανοποιησουν την οπη απο την οποια διερχεται η μπιελα στο υψος της κεφαλης , που θα εμπαινε το ( η τα ) μπουζι , και πως θα καταφερναν να δημιουργησουν την επιθυμητη περιδινηση του μιγματος στον θαλαμο καυσης με μια μπιελα εκει μεσα , ειναι πραγμτα τα οποια δεν μπορω να ξερω....παντως ισχυριζοντουσαν οτι δουλευει!!

    Αλλα δυστυχως στην χωρα μας τετοιοι τυποι χαρακτηριζονται γραφικοι και φυσικα οι φορεις που θα επρπε να χωσουν χρημα και να δειξουν ενδιαφερον κοιμουνται βαθια....

  5. #50
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αυτο ειναι ενα πολυ απλο σχεδιακι που δειχνει τον ΄''εφελκυστικο΄'' κινητηρα...

    Το πιστονι ειναι αναποδα και παλινδρομει με την κεφαλη του προς τα κατω.

    Οι βαλβιδες ανοιγουν απο τα ''αυτακια'' που εχει ο δισκος που περιστρεφεται μαζι με τον στροφαλο.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων ek.bmp‎  

  6. #51
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Αυτο ειναι ενα πολυ απλο σχεδιακι που δειχνει τον ΄''εφελκυστικο΄'' κινητηρα...

    Το πιστονι ειναι αναποδα και παλινδρομει με την κεφαλη του προς τα κατω.

    Οι βαλβιδες ανοιγουν απο τα ''αυτακια'' που εχει ο δισκος που περιστρεφεται μαζι με τον στροφαλο.

    Βέβαια κάτι θα ξέραν αυτοί που το φτιάξαν αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ επικίνδυνο για "μπαμ".
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  7. #52
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    παντως ισχυριζοντουσαν οτι δουλευει!!
    την πατάτα τους, που είναι μια ιδέα χωρίς ίχνος ελπίδας, τη χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα για να πούμε ότι στην ελλάδα οι καινοτομίες μένουν ανεκμετάλλευτες ... Ενώ τους άλλους που σου δείχνουν βιντεάκια, ένα κάρο εξηγήσεις, πρωτότυπα στο δυναμόμετρο και και και... αυτούς, όχι. Ενδιαφέρον.

  8. #53
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    την πατάτα τους, που είναι μια ιδέα χωρίς ίχνος ελπίδας, τη χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα για να πούμε ότι στην ελλάδα οι καινοτομίες μένουν ανεκμετάλλευτες ... Ενώ τους άλλους που σου δείχνουν βιντεάκια, ένα κάρο εξηγήσεις, πρωτότυπα στο δυναμόμετρο και και και... αυτούς, όχι. Ενδιαφέρον.

    Ενδιαφερουσα ειναι η ψυχοπαθολογια σου μεγαλε!!!!

    Προσπαθεις διακαως να υποστηριξεις τις χωρις επιχειρηματα θεσεις σου εδω και πολυ καιρο!!!
    Αν σε ικανοποιει να παραδεχτω οτι o revetec η μια μηχανη απο Trabant η δεν ξερω και εγω τι αλλο ειναι το αμαγαλμα της συγχρονης μηχανολογιας , να το κανω , να ησυχασεις ρε παιδι μου.
    Θες να σου αποδωσω τα ευσημα της αποκλειστικης ''ανακαλυψης'' μιας εφευρεσης ? παρτα και ασε με ησυχο.....

    Συνεχιζεις να εισαι αφοριστικος :

    την πατάτα τους, που είναι μια ιδέα χωρίς ίχνος ελπίδας, τη χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα για να πούμε ότι στην ελλάδα οι καινοτομίες μένουν ανεκμετάλλευτες
    ....χωρις να τεκμηριωνεις οτιδηποτε....αν δεν διαβαζες μονομερως αυτα που εγραψα θα παρατηρουσες οτι κανω λογο για τα εγγενη προβληματα σε αυτην την ιδεα...τα σχολια μου δεν αφορουσαν την πιστη μου οτι αυτος ο κινητηρας θα δουλεψει η ο οτι δουλευει , αλλα οτι ιδεες υπαρχουν - και μαλιστα πολλες- και στην χωρα μας .... αναφερομαι στην αντιμετωπιση που εχουν οι διαφοροι αθρωποι που ψαχνονται σε ολους τους τομεις των επιστημων και των εφαρμογων τους.Το δυναμικο που υπαρχει σε Ελληνες καινοτομους και πρωτοπορους ειναι πολυ μεγαλο ...αρκετα ειναι τα παραδειγματα ανθρωπων που μεγαλουργησαν στο εξωτερικο επειδη εδω εφαγαν πορτα απο τους εκαστοτε ''ιθυνοντες'' οι οποιοι παρεπιπτοντως αντιμετωπιζουν τα πραγματα με νοοτροπια που μοιαζει πολυ με την δικη σου!!!

    Αν αρκεισε σε ενα ''ιλουστρε'' site και τα γραφομενα μιας εταιρειας που καρπωνεται τις οικονομικες απολαβες μιας εφευρεσης ,για να αποδειξεις και υποστηριξεις τις θεσεις σου , λυπαμαι , αλλα δεν μπορω να σε ακολουθησω...
    Δεν ειπα οτι ο revetec στερειτε πλεονεκτηματων , ουτε οτι δεν παυει να ειναι μια καλη ιδεα....απλα οτι προσφερει πλεονεκτηματα που βοηθουν σε συγκεκριμενες εφαρμογες , παρουσιαζοντας μοιονεκτηματα που τον ''ακυρωνουν'' απο αλλες.....και σε καμια περιπτωση δεν αποτελει την ''φιλοσοφικη λιθο'' και το ''τοτεμ'' της συγχρονης μηχανολογιας.....

    Θα το ξαναπω .... η αρχικη ενσταση σου -η οποια με τον τροπο που εγινε αποδεικνυει πολλα πραγματα- αφορουσε τα πλεονεκτηματα του revetec εναντι του Wankel......εχεις να προσθεσεις κατι πανω σε αυτο η θα συνεχισεις να αποπροσαντολιζεις την συζητηση ωστε να δημιουργειτε ντορος?

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    δε ξέρω τι είναι αυτό το 'ψυχοπαθολογία' που φέρνεις στη κουβέντα. Επίσης, δε θα έπρεπε να συγκρίνεις τη νοοτροπία μου με αλλονών όταν ούτε τη δικιά μου ξέρεις, ούτε των αλλονών.

    φετίχ έχουν όλοι με τους ψυχολόγους;

    απ'ότι φαίνεται άλλο πράμα ονομάζεις εσύ 'επιχείρημα', και άλλο εγώ, διότι μέχρι τώρα δεν κάνω κάτι άλλο από το να εξηγώ γιατί και πως και να απαντάω στα σαχλά σου. Αντίθετα, εσύ έχεις μπλέξει κοινωνικοπολιτική, ψυχοπαθολογία με ένα θέμα που είναι καθαρά μηχανικό.

    ένα από τα σαχλά σου είναι ότι το πιστόνι πρέπει να εμποδίζει όσο γίνεται το αέριο από το να εκτονωθεί ώστε να εκμεταλλευτούμε τη δύναμή του. Αν ήταν έτσι, ένα μοτέρ θα είχε τη μέγιστη δύναμη στο ρελαντί και χαμηλότερα. Διότι τότε εμποδίζεται περισσότερο το αέριο. Περίεργο όμως, δε συμβαίνει αυτό...

  10. #55
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    δε ξέρω τι είναι αυτό το 'ψυχοπαθολογία' που φέρνεις στη κουβέντα. Επίσης, δε θα έπρεπε να συγκρίνεις τη νοοτροπία μου με αλλονών όταν ούτε τη δικιά μου ξέρεις, ούτε των αλλονών.

    φετίχ έχουν όλοι με τους ψυχολόγους;

    απ'ότι φαίνεται άλλο πράμα ονομάζεις εσύ 'επιχείρημα', και άλλο εγώ, διότι μέχρι τώρα δεν κάνω κάτι άλλο από το να εξηγώ γιατί και πως και να απαντάω στα σαχλά σου. Αντίθετα, εσύ έχεις μπλέξει κοινωνικοπολιτική, ψυχοπαθολογία με ένα θέμα που είναι καθαρά μηχανικό.

    ένα από τα σαχλά σου είναι ότι το πιστόνι πρέπει να εμποδίζει όσο γίνεται το αέριο από το να εκτονωθεί ώστε να εκμεταλλευτούμε τη δύναμή του. Αν ήταν έτσι, ένα μοτέρ θα είχε τη μέγιστη δύναμη στο ρελαντί και χαμηλότερα. Διότι τότε εμποδίζεται περισσότερο το αέριο. Περίεργο όμως, δε συμβαίνει αυτό...

    copy :

    Θα το ξαναπω .... η αρχικη ενσταση σου -η οποια με τον τροπο που εγινε αποδεικνυει πολλα πραγματα- αφορουσε τα πλεονεκτηματα του revetec εναντι του Wankel......εχεις να προσθεσεις κατι πανω σε αυτο η θα συνεχισεις να
    αποπροσαντολιζεις την συζητηση ωστε να δημιουργειτε ντορος?

    αν δεν το καταλαβεις και τωρα εχεις επισης και προβληματα αντιληψης....

  11. #56
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Κορίτσια....

    Για Διαμάχες την κόβω την δουλειά !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #57
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    συ το παίζεις ψυχοπαθολόγος και γνώστης γνωσιακής ψυχολογίας ενώ η συζήτηση είναι άλλη, εγώ αποπροσανατολίζω τη συζήτηση;

    Η επανάληψη (με copypaste κιόλας) πως θα με βοηθήσει να καταλάβω κάτι;

    Ο revetec σκίζει το κωλαράκι του wankel, να στο πω χυδαία και μηχανόβια. Είναι πιό αποδοτικός όταν τον τσιτώνεις και πολύ πιό αποδοτικός στο ρελαντί: 300rpm με προοπτικές να κατέβει στα 120rpm. Όπως είπα, το πράμα στο τύμπανο αποδίδει όπως ακριβως η θεωρία, που το περιέγραφε, προέβλεπε. Ο wankel ενώ έχει χωρητικότητα Χ καίει σαν 3Χ και βγάζει όσα ένας κινητήρας 3Χ. Το μόνο κέρδος είναι το βάρος και ο όγκος. Ο revetec έχει χωρητικότητα Χ, καίει σα Χ και βγάζει όσα ένας κινητήρας 3Χ. Το κέρδος του είναι το βάρος, η αργή λειτουργία, ο όγκος και ένα σωρό άλλα που δεν φαίνονται άμεσα. Όσο για το υπόλοιπο drivetrain έχεις και εκεί κέρδη σε βάρος κτλ που δεν έχεις με τον wankel, διότι ο revetec λόγω της χαμηλόστροφης λειτουργίας του (προφανές ότι δε μιλάω για το ρυθμό που βαράνε τα πιστόνια. μιλάω για τον 'στρόφαλό' του) δεν απαιτεί μειωτήρες όπως ένα μοτέρ που δίνει 9Κrpm. Επομένως το κιβώτιο διαχειρίζεται λιγότερα rpm που έχει κέρδος σε αντοχή βάρος κτλ.

    Τί του λείπει;

    Τα περισσότερα προβλήματα που υπάρχουν στα συνήθη μοτέρ, δεν υφίστανται στον revetec, λόγω του ιδιάζοντα τρόπου που τα έμβολα μεταφέρουν τη δύναμη στις κάμες. Από το πρωτότυπο κιόλας, δουλεύει υπέροχα. Ο wankel χρειάστηκε να περάσουν χρόνια να ξοδευτούν τρελά λεφτά και να γίνει τρελή έρευνα και πρόοδος σε υλικά και τεχνογνωσία για να δώσει ό,τι ήταν να δώσει (μεγάλη δύναμη με εξίσου μεγάλη κατανάλώση από μικρό μοτέρ). Ο revetec με το καλημέρα κόβει κώλους. Σκέψου τι έχει να γίνει αν εξελιχθεί όπως εξελίχθηκε και ο wankel. Ο revetec έχει εμφανιστεί και στο R&D, οπότε οι υπόνοιές σου, ότι πρόκειται περί απάτης, εξανεμίζονται.

  13. #58
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    [Ο revetec σκίζει το κωλαράκι του wankel....

    Ο revetec με το καλημέρα κόβει κώλους....
    Ego milisa (oung!!!)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #59
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    συ το παίζεις ψυχοπαθολόγος και γνώστης γνωσιακής ψυχολογίας ενώ η συζήτηση είναι άλλη, εγώ αποπροσανατολίζω τη συζήτηση;

    Η επανάληψη (με copypaste κιόλας) πως θα με βοηθήσει να καταλάβω κάτι;

    Ο revetec σκίζει το κωλαράκι του wankel, να στο πω χυδαία και μηχανόβια. Είναι πιό αποδοτικός όταν τον τσιτώνεις και πολύ πιό αποδοτικός στο ρελαντί: 300rpm με προοπτικές να κατέβει στα 120rpm. Όπως είπα, το πράμα στο τύμπανο αποδίδει όπως ακριβως η θεωρία, που το περιέγραφε, προέβλεπε. Ο wankel ενώ έχει χωρητικότητα Χ καίει σαν 3Χ και βγάζει όσα ένας κινητήρας 3Χ. Το μόνο κέρδος είναι το βάρος και ο όγκος. Ο revetec έχει χωρητικότητα Χ, καίει σα Χ και βγάζει όσα ένας κινητήρας 3Χ. Το κέρδος του είναι το βάρος, η αργή λειτουργία, ο όγκος και ένα σωρό άλλα που δεν φαίνονται άμεσα. Όσο για το υπόλοιπο drivetrain έχεις και εκεί κέρδη σε βάρος κτλ που δεν έχεις με τον wankel, διότι ο revetec λόγω της χαμηλόστροφης λειτουργίας του (προφανές ότι δε μιλάω για το ρυθμό που βαράνε τα πιστόνια. μιλάω για τον 'στρόφαλό' του) δεν απαιτεί μειωτήρες όπως ένα μοτέρ που δίνει 9Κrpm. Επομένως το κιβώτιο διαχειρίζεται λιγότερα rpm που έχει κέρδος σε αντοχή βάρος κτλ.

    Τί του λείπει;

    Τα περισσότερα προβλήματα που υπάρχουν στα συνήθη μοτέρ, δεν υφίστανται στον revetec, λόγω του ιδιάζοντα τρόπου που τα έμβολα μεταφέρουν τη δύναμη στις κάμες. Από το πρωτότυπο κιόλας, δουλεύει υπέροχα. Ο wankel χρειάστηκε να περάσουν χρόνια να ξοδευτούν τρελά λεφτά και να γίνει τρελή έρευνα και πρόοδος σε υλικά και τεχνογνωσία για να δώσει ό,τι ήταν να δώσει (μεγάλη δύναμη με εξίσου μεγάλη κατανάλώση από μικρό μοτέρ). Ο revetec με το καλημέρα κόβει κώλους. Σκέψου τι έχει να γίνει αν εξελιχθεί όπως εξελίχθηκε και ο wankel. Ο revetec έχει εμφανιστεί και στο R&D, οπότε οι υπόνοιές σου, ότι πρόκειται περί απάτης, εξανεμίζονται.
    Λαμπρα!!! μπορεις σε παρακαλω να μου δωσεις ενα Link με την δυναμομετρηση του revetec? Oπου και αν εχω ψαξει την ροπη του εκθιαζουν.....γιατι το καιει σαν Χ , καταναλωνει σαν X και αποδιδει 3X ... πρεπει να τεκμηριωνεται καπως....

  15. #60
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    http://www.revetec.com/?q=videos

    τελευταίο αρχειό, "rhl4web1":

    http://www.revetec.com/files/rhl4web1.wmv

    τo θέμα "απόδοση" το έχω εξηγήσει ένα σωρό φορές μέχρι τώρα, αδυνατείς να το κατανοήσεις. Όποιος έχει γνώσεις μηχανολογίας το κατάλαβε. Και ο sonic22 το κατάλαβε και ο stefanos...

Σελίδα 4 από 11 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κινητήρας WANKEL σε μοτό (ιστορική αναδρομή)
    από 675 στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2012, 10:25
  2. GALOP: Πιο Avatar σας αρέσει πιο πολύ?
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 18:38
  3. Ποιοσ Ειναι Ο Πιο Παλιοσ
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2004, 13:52
  4. Ελληνες Οι Πιο Καλοφαγαδες
    από frikis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF