Σελίδα 5 από 11 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 152

Θέμα: Wankel , ο πιο παρεξηγημενος κινητηρας

  1. #61
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Παιδιά, μην παιδεύεστε.

    Η Mazda στο βιβλίο χρήσης του αυτοκινήτου (RX8) γράφει "μην λειτουργείτε τον κινητήρα κοντά στο όριο περιστροφής του".

    Οι wankel κινητήρες, καλώς ή κακώς ήταν μια αποτυχία στην εφαρμογή. Η Mazda επειδή αγόρασε τα δικαιώματα από την NSU, για να βγάλει τα σπασμένα, εξακολουθεί να τους πουλάει. Όλα τα άλλα, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

    Και φυσικά, κανένα RX8 δεν απέδωσε τα άλογα που υπόσχονται, άσε που καίει το άπειρο λάδι, άσε που την ακούει το μοτέρ σύντομα (βέβαια, για μερικούς 100k χλμ να μην θεωρούνται πολλά).

    1. Βάλε 2 τουρμπο σε ενα μοτερ με λιγα κυβικα και φταστο 240 αλογα και πηγενε το οπως πηγαινανε ολοι τα πιασοκινητα ρχ-7 και να δουμε ποσα χιλιομετρα θα βγαλει!!

    2. Όλοι οι κατασκευαστες λένε μην δουλεύετε τον κινητηρα κοντα στο όριο περιστροφης τους

    3. Όλα τα ρχ-8 αποδιδουν τα αλογα που λενε

    4.Ο wankel ειναι ο τελειος κινητηρας και αυτο γιατι ολα τα οχηματα ζητανε περιστροφικη κινηση και αυτο ειναι που περνεις αμεσα απο αυτον χωρις μπιελες στροφαλους κλπ

    5. Γιατι στο μελλον που θα υπαρχει ενεργειακη κριση και θα στραφουμε σε αλλα ''καυσιμα'' οι κινητηρες wankel ειναι ιδανικοι για υδρογονο υγραεριο κλπ

    6. Όλοι οι κινητηρες καινε λαδι και ειδικα αυτοι που εχουν μεγαλο οριο περιστροφης και θεμιτα μαλιστα απο τις εταιριες για την προστασια τους και τισ μικροτερες θερμοκρασιες σε τετοιες στροφες!

    7. Οι wankel δεν εχουν προβλημα λιπανσης απο τα πλευρικα G

    8. Δεν εξακολουθει να τους πουλαει για να βγαλει τα σπασμενα μεγαλε!!Δεν ειναι μπακαλικο η μαζδα και της μεινανε και τα πουλαει!!Απλα ειναι το μελλον της αυτοκινησης και οχι μονο και η μαζδα εχει πονταρει εκει καθως σε λιγα χρονια θα ειναι μονοπωλιο!


  2. #62
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Στο θέμα του "μην λειτουργείτε τον κινητήρα κοντά στο όριο περιστροφών του" δεν απάντησες.
    Στο θέμα, ότι καίει λαδάκι σαν δίχρονο, δεν απάντησες.
    Στο θέμα ότι τα 240 άτια του ρο-χι-οκτώ είναι τελικά πόνυ, δεν απάντησες.
    Στο θέμα ότι τα μοτεράκια ψοφάνε νωρίς, επιπλέον δεν απάντησες.

    Απάντησες ότι πουλάει και ότι δεν είναι αποτυχία ο wankel.
    Γιατί άραγε?



    καλα πλακα μας κανεις???

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    http://www.coatesengine.com/

    καλυτερότερη ιδέα και μπορεί να βγεί και σε κιτάκι για ηδη υπάρχοντα μοτέρ.

  4. #64
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    1. Βάλε 2 τουρμπο σε ενα μοτερ με λιγα κυβικα και φταστο 240 αλογα και πηγενε το οπως πηγαινανε ολοι τα πιασοκινητα ρχ-7 και να δουμε ποσα χιλιομετρα θα βγαλει!!

    2. Όλοι οι κατασκευαστες λένε μην δουλεύετε τον κινητηρα κοντα στο όριο περιστροφης τους

    3. Όλα τα ρχ-8 αποδιδουν τα αλογα που λενε

    4.Ο wankel ειναι ο τελειος κινητηρας και αυτο γιατι ολα τα οχηματα ζητανε περιστροφικη κινηση και αυτο ειναι που περνεις αμεσα απο αυτον χωρις μπιελες στροφαλους κλπ

    5. Γιατι στο μελλον που θα υπαρχει ενεργειακη κριση και θα στραφουμε σε αλλα ''καυσιμα'' οι κινητηρες wankel ειναι ιδανικοι για υδρογονο υγραεριο κλπ

    6. Όλοι οι κινητηρες καινε λαδι και ειδικα αυτοι που εχουν μεγαλο οριο περιστροφης και θεμιτα μαλιστα απο τις εταιριες για την προστασια τους και τισ μικροτερες θερμοκρασιες σε τετοιες στροφες!

    7. Οι wankel δεν εχουν προβλημα λιπανσης απο τα πλευρικα G

    8. Δεν εξακολουθει να τους πουλαει για να βγαλει τα σπασμενα μεγαλε!!Δεν ειναι μπακαλικο η μαζδα και της μεινανε και τα πουλαει!!Απλα ειναι το μελλον της αυτοκινησης και οχι μονο και η μαζδα εχει πονταρει εκει καθως σε λιγα χρονια θα ειναι μονοπωλιο!

    1. Τα μικρά κυβικά και τα 2 τούρμπο είναι επιλογή της Mazda, τι πάει να πει "φτιάηξε ένα μοτέρ και και "??? Γι'αυτό, δεν φτιάχνουμε.
    2. Ίσως, αλλά δεν σπάνε τα μοτέρ στα αυτοκίνητα που ξέρω εγώ αντίθετα με τα ρο-χι 8.
    3. Συγγνώμη, αλλά δεν ξέρεις τι γίνεται...
    4. Άν ήταν τέλειος, θα χρησιμοποιούνταν γενικότερα. 'Ασ'το...
    5. Άν δεν ξέρεις, οι κλασικοί κινητήρες οτο υπάρχουν εδώ και χρόνια και σε γκάζι και σε υδρογόνο... Και με πολύ καλές επιδόσεις.
    6. Μέγα λάθος. Ακόμη και οι high perfomance κινητήρες δεν δικαιολογείται να καίνε λάδι. Άν μερικοί από αυτούς καίνε, είναι γιατί υπάρχει ή δημιουργήθηκε πρόβλημα στο συγκεκριμμένο μοτέρ. Τώρα, για την κατανάλωση λαδιού και την θερμοκρασία, δεν θέλω καν να το σχολιάσω... Είναι για γέλια.
    7. Ούτε οι ΟΤΟ έχουν. Και αυτό γιατί άν δεις μοτέρ επιδόσεων όπως της Μ5 και της Μ3, ελέγχουν ηλεκτρονικά την λίπανση του κινητήρα και η αντλία τραβάει το λάδι από το σημείο που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή στο κάρτερ. Χαρακτηριστικά, η M3 CSL (ή αλλιώς το νέο μου αυτοκίνητο σε 8 μήνες από σήμερα) έχει 1.4G πλευρική επιτάχυνση. Που είναι τα ρο-χι ΟΕΟ???
    8. Και σιγά το μονοπώλιο. Και "μεγάλε" όπως λες, να δέχεσαι ότι ο άλλος μπορεί να κατέχει κάτι περισσότερο και δεν διάβασε απλά 10 περιοδικά.
    www.clubcsl.com

  5. #65
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    λοιπόν να παρέμβω λίγο στο θέμα του συγκεκριμένου μοντέλου της Mazda;

    1) Το μοτέρ του είναι αρκετά δυνατό αλλά το να καίει τόσο λάδι είναι ανήκουστο , ανεξάρτητα ακόμα και αν έχει αγωνιστικών καταβολών κινητήρα. Δηλαδή στα 10.000χλμ που θα γίνει το πρώτο service θα έχει συμπληρώσει ο οδηγός περίπου 5-10 λίτρα , με 0-30 ιξώδες; και συνήθως πλήρως συνθετικό;
    Για το θέμα δύναμης σχετικά με άλλα μοντέλα , μην νομίζετε οτι έχει τεράστιες διαφορές , μιας και σε άτυπη κόντρα μεταξύ Focus ST και του RX η διαφορά ιπποδύναμης φάνηκε στην τελική και οχι στην αρχή.
    2) τα μοτέρ τους πεθαίνουν νωρίς και αληθεύει... ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ , τα 100.000χλμ , είναι παιχνιδάκι για τα συμβατικά μοτέρ σε νέα αυτοκίνητα. Το μόνο που πιθανόν να αλλάξουν είναι καταλύτης. Και μιλώ για αυτοκίνο 1600cc NISSAN PRIMERA , που έχει καλές αποδόσεις και σίγουρα ανήκει στην νέα γεννιά αυτοκινήτων.
    Είναι πολλοί εκείνοι που διαμαρτύρονται για την κατάσταση αυτή και αρκεί να πάρε σε κάποιο club ή σε κάποιον μηχανικό της FORD/MAZDA για να σας τα πεί απο κοντά. Την κατάσταση βέβαια επιβαρρύνει και το οτι όλοι οι καυλόγκαζοι τα πουσάρουν στα όρια τους.
    3) Διαβάζω μια διαμάχη εδώ και αρκετά Posts για δύο τύπους κινητήρων , που "θεωρητικά" είναι ανώτεροι απο τους σημερινούς και μάλιστα έχουν και καλύτερη εξίσωση στο θέμα απόδοσης-κατανάλωσης. Και ρωτάω σαν απλός καταναλωτής...

    ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ;

    Υπάρχει περίπτωση να μην γινόταν χρήση κάποιων απο αυτούς τους κινητήρες σε ευρεία κλίμακα απο πολλές εταιρίες που θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στα προιόντα τους , και φυσικά να κερδίσουν ακόμα και βραχυπρόθεσμα απο τα λιγότερα υλικά κατασκευής για κινητήρες;
    Δεν νομίζω!

    Άρα κάτι πάει στραβά με αυτούς και πέρα απο την περιγραφή λειτουργίας τους , που πραγματικά ευχαριστώ και τα δύο μέλη για την συνεισφορά τους σε αυτό, θεωρώ οτι είναι πολύ πίσω απο τους σημερινούς κινητήρες , τόσο σε αξιοπιστία όσο και στην κατανάλωση-απόδοση σε σταθερή βάση.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  6. #66
    Nomizo oti to thema exei ksefigei ligo.....


    Sxetika me to RX-8....Opoios theorei apotixia to autokinito, eite den to exei odigisei pote stin zoi tou eite an to odigise exei odigisei kai autokinita tis takseos ton 60+k eu (p.x. 350z) kai tou fanike ligo...Kata ta alla, to autokinito auto exei teleio zigisma, timoni me megali safineia, poli kala frena kai milontas gia to cosmo paaara poli kalo kivotio...Auta mazi me to para poli kalo diaforiko tou sinthetoun ena fun car....Auto kai tpt allo...an kapoios tora to ithele gia na trexei stin anavasi tis ritsonas kinigontas xronous...lathos amaksi...


    Sxetika me ta moter tora...Gia ton revetec den mporo na po giati den gnorizo tpt...Mporei na einai kati poli kalo, mporei kai oxi...Oson afora ton wankel omos, mporo na matho sas parakalo poli posous gnostous exete pou exasan ton renesis sta 100.000 klm???? Ego prosopika, to rx8club.gr episis opos episis kai to .com DEN anaferoun tetoia problimata...Eseis pou lete pos o Renesis spaei sta 100.000 pou to eidate???
    Oso gia to ladi pou kaiei, kalos i kakos to sigkekrimeno moter xrisimopoiei toso to ladi oso kai tin venzini os meso psiksis...Kai akrivos logo tou tropou leitourgias tou moter xreiazetai i epiprostheti lipansi gia na apofevgontai fthores stis lepides alla kai sta rings..O logos eksallou pou exei megali katanalosi o renesis einai oti kata tin diarkeia tis kausis tou exei polles akaustes...


    Kata ta alla, odigika o Renesis isterei dioti einai safos adinamos stis xamiles strofes kai auto akrivos to problima prospathoun na diorthosoun oi diaforoi me turbo i compressors...OMOS, to moter genika einai arketa oriako gia auton ton logo kai ta perissotera tourbismena skane...I idia i mazdaspeed eksallou exei ftiaksei mia veltiomeni ekdosi me compressor i opoia omos den eide pote tin eureia agora akrivos giati akoma kai i xrisi compressor (xamiloteri kai statheroteri piesi apo turbo) xalaei tin aksiopistia....


    Tora, poios einai o kaliteros kinitiras kai giati...Kai emena mou aresei o wankel, alla den tha elega eukola pos einai o kaliteros kinitiras paragogis...Protoporiakos nai....Kaliteros.....Mallon oxi...


    p.s. : exontas odigisei toso to neo Focus ST (2.5 lt, turbo) oso kai to rx-8 mporo na po pos milame gia dio teleios diaforetika autokinitta...para to gegonos oti to Focus iperterei tromaktika se ropi (32 onomastika) enanti tou RX-8 (21 onomastika) prosopika kai logo klimakosis i apodosi tou RX-8 mou fanike poli kaliteri apo tou ST...Episis, se epipedo alogon onomastika vriskontai peripou ta idia epipeda (diafora 10 ipon gia to rx-8) alla an pistepsoume tis dinamotetriseis pou exoun kanei diaforoi katoxoi i apodosi tou RX-8 (cosmo) den plisiazei ta aloga pou iposxetai...Edo prepei na poume fisika pos o eidikos sxediasmos pou exei ginei stin eisagogi aera prokeimenou na leitourgei kalitera to moter se kapoios sininthikes den leitourgei se statiki dinamometrisi...


    Avga.
    I wait and I wait
    and what i really hate
    is the panic that stops me from breathing
    my knees hit the floor
    and I panic more

  7. #67
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    http://www.coatesengine.com/

    καλυτερότερη ιδέα και μπορεί να βγεί και σε κιτάκι για ηδη υπάρχοντα μοτέρ.

    ωπ τι ειναι αυτο ρε φιλε??//???/?


  8. #68
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    1. Τα μικρά κυβικά και τα 2 τούρμπο είναι επιλογή της Mazda, τι πάει να πει "φτιάηξε ένα μοτέρ και και "??? Γι'αυτό, δεν φτιάχνουμε.
    2. Ίσως, αλλά δεν σπάνε τα μοτέρ στα αυτοκίνητα που ξέρω εγώ αντίθετα με τα ρο-χι 8.
    3. Συγγνώμη, αλλά δεν ξέρεις τι γίνεται...
    4. Άν ήταν τέλειος, θα χρησιμοποιούνταν γενικότερα. 'Ασ'το...
    5. Άν δεν ξέρεις, οι κλασικοί κινητήρες οτο υπάρχουν εδώ και χρόνια και σε γκάζι και σε υδρογόνο... Και με πολύ καλές επιδόσεις.
    6. Μέγα λάθος. Ακόμη και οι high perfomance κινητήρες δεν δικαιολογείται να καίνε λάδι. Άν μερικοί από αυτούς καίνε, είναι γιατί υπάρχει ή δημιουργήθηκε πρόβλημα στο συγκεκριμμένο μοτέρ. Τώρα, για την κατανάλωση λαδιού και την θερμοκρασία, δεν θέλω καν να το σχολιάσω... Είναι για γέλια.
    7. Ούτε οι ΟΤΟ έχουν. Και αυτό γιατί άν δεις μοτέρ επιδόσεων όπως της Μ5 και της Μ3, ελέγχουν ηλεκτρονικά την λίπανση του κινητήρα και η αντλία τραβάει το λάδι από το σημείο που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή στο κάρτερ. Χαρακτηριστικά, η M3 CSL (ή αλλιώς το νέο μου αυτοκίνητο σε 8 μήνες από σήμερα) έχει 1.4G πλευρική επιτάχυνση. Που είναι τα ρο-χι ΟΕΟ???
    8. Και σιγά το μονοπώλιο. Και "μεγάλε" όπως λες, να δέχεσαι ότι ο άλλος μπορεί να κατέχει κάτι περισσότερο και δεν διάβασε απλά 10 περιοδικά.


    2. Σορρυ αλλα εγω μεχρι τωρα δεν ξερω 'πολλα' ρχ-8 να σπανε!
    3. Σορυ αλλα μαλλον υπερβαλεις
    4. Ειναι τελειος και ειναι μονοπωλειο της μαζδα!Και ειναι μολις στα αρχικα σταδια βελτιωσης του!Πολλες εταιριες οπως η mercedes ford(εχει αγορασει μεριδιο της mazda) προσπαθησαν να αγορασουν το μονοπωλειο της mazda αλλα τα ποσα που ζητηθηκαν ηταν υπερβολικα!!!
    5. Καθως ξερεις οι κινητηρες αυτοι εχουν μειωμενη αποδοση απο τους βενζινοκινητηρες.Οπως ειπα σε περιπτωση ενεργειακης κρισης θα ειναι η πρωτη επιλογη για τετοιου ειδους καυσιμα λογο των λιγων μηχανικων μερων που εχει να κινησει αρα και λιγοτερου εργου που παει χαμενο και οικονομια καυσιμων (οπως ελπιζουν να εχουν καταφερει ως τοτε) μιας και τους συγκεκριμενους θα τους βγαζουν με 100 hp αποδοση. Ηδη η mazda εχει βγαλει κινητηρα υδρογου με αποδοση 200 hp σε πειραματικο σταδιο!
    6. Εδω ειναι που κανεις πολυ μεγαλο λαθος!Δεν μιλαμε λιτρο και χιλιομετρο!Ολοι οι κινητηρες εχουν μια μικρη απωλεια λαδιου!Οσο για το Μ3 που λες στο βιβλιο κατασκευαστη αναφερει ελενξτε την σταθμη λαδιου καθε 5,000 χλμ και συμπληρωστε αν χρειαζετε!
    7. Μιλάμε για το σύνολο των κινητηρων και οχι για τις εξαιρεσεις!!Και συγρινεις ενα αυτοκινητο 40,000? με 120 και 150,000? αντιστοιχα!!
    8. u too!!!!

    Οσο για το μεγαλε το ελεγα πολυ φιλικα σορυ αν φανηκε καπως!!

  9. #69
    Αρχικά δημιουργήθηκε από packo
    Nomizo oti to thema exei ksefigei ligo.....


    Sxetika me to RX-8....Opoios theorei apotixia to autokinito, eite den to exei odigisei pote stin zoi tou eite an to odigise exei odigisei kai autokinita tis takseos ton 60+k eu (p.x. 350z) kai tou fanike ligo...Kata ta alla, to autokinito auto exei teleio zigisma, timoni me megali safineia, poli kala frena kai milontas gia to cosmo paaara poli kalo kivotio...Auta mazi me to para poli kalo diaforiko tou sinthetoun ena fun car....Auto kai tpt allo...an kapoios tora to ithele gia na trexei stin anavasi tis ritsonas kinigontas xronous...lathos amaksi...


    Sxetika me ta moter tora...Gia ton revetec den mporo na po giati den gnorizo tpt...Mporei na einai kati poli kalo, mporei kai oxi...Oson afora ton wankel omos, mporo na matho sas parakalo poli posous gnostous exete pou exasan ton renesis sta 100.000 klm???? Ego prosopika, to rx8club.gr episis opos episis kai to .com DEN anaferoun tetoia problimata...Eseis pou lete pos o Renesis spaei sta 100.000 pou to eidate???
    Oso gia to ladi pou kaiei, kalos i kakos to sigkekrimeno moter xrisimopoiei toso to ladi oso kai tin venzini os meso psiksis...Kai akrivos logo tou tropou leitourgias tou moter xreiazetai i epiprostheti lipansi gia na apofevgontai fthores stis lepides alla kai sta rings..O logos eksallou pou exei megali katanalosi o renesis einai oti kata tin diarkeia tis kausis tou exei polles akaustes...


    Kata ta alla, odigika o Renesis isterei dioti einai safos adinamos stis xamiles strofes kai auto akrivos to problima prospathoun na diorthosoun oi diaforoi me turbo i compressors...OMOS, to moter genika einai arketa oriako gia auton ton logo kai ta perissotera tourbismena skane...I idia i mazdaspeed eksallou exei ftiaksei mia veltiomeni ekdosi me compressor i opoia omos den eide pote tin eureia agora akrivos giati akoma kai i xrisi compressor (xamiloteri kai statheroteri piesi apo turbo) xalaei tin aksiopistia....


    Tora, poios einai o kaliteros kinitiras kai giati...Kai emena mou aresei o wankel, alla den tha elega eukola pos einai o kaliteros kinitiras paragogis...Protoporiakos nai....Kaliteros.....Mallon oxi...


    p.s. : exontas odigisei toso to neo Focus ST (2.5 lt, turbo) oso kai to rx-8 mporo na po pos milame gia dio teleios diaforetika autokinitta...para to gegonos oti to Focus iperterei tromaktika se ropi (32 onomastika) enanti tou RX-8 (21 onomastika) prosopika kai logo klimakosis i apodosi tou RX-8 mou fanike poli kaliteri apo tou ST...Episis, se epipedo alogon onomastika vriskontai peripou ta idia epipeda (diafora 10 ipon gia to rx-8) alla an pistepsoume tis dinamotetriseis pou exoun kanei diaforoi katoxoi i apodosi tou RX-8 (cosmo) den plisiazei ta aloga pou iposxetai...Edo prepei na poume fisika pos o eidikos sxediasmos pou exei ginei stin eisagogi aera prokeimenou na leitourgei kalitera to moter se kapoios sininthikes den leitourgei se statiki dinamometrisi...


    Avga.


    συμφωνω σε πολλα μαζι σου οσο για την συγκριση με το focus δεν γνωριζω μιας και δεν το εχω οδηγησει!!

    Οσο για αξιοπηστια εννοειτε οτι οι εμβολοφοροι σαφως αντεχουν περισσοτερο!!

    Ξερω ομως οτι στην θεωρεια ο ρενεσις ειναι σαφως καλυτερος!!!(εννοω κινηση που την περνεις αμεσως σε περιστροφη με λιγοτερα κινουμενα μεταλικα μερη)

    Αυτο συν το γεγονος οτι ειναι ακομα στην αρχη της εξελιξης του και οτι μολις στη τριτη γενεια ουσιαστικα περιστροφικου κινητηρα καταφεραν να φτασουν την δυναμη του σε τετοια επιπεδα χωρις την χρηση τουρμπινας εμενα αυτο με κανει νε σεβομαι αυτον τον κινητηρα με τα οσα ελατωματα του και προβληματα του επισης!!

    Οσο σαν οδηγηση φρενα ζυγισμα ακαμψια αμαξωματος χωρις χρηση μεσαιας κολωνας κ ολα τα σχετικα το αυτοκινητο αξιζει ενα μεριδιο του θαυμασμου μας!!

    Οσο για καταναλωση ναι καιει αλλα φανταστειτε οτι για να παρεις τα ιδια αλογα απο αλλο κινητηρα θα ηθελες 3,000cc!Αρα το θεμα καει πρεπει μα το συζητησουμε παλι!!!


    Οσο για το λαδακι καιει ρε παιδια αλλα οχι και 10 λιτρα στα 5,000 χλμ!Το φιλαρακι που το εχει συμπληρωνει 300ml σχεδον στα 10,000 χλμ

  10. #70
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    4.Ο wankel ειναι ο τελειος κινητηρας
    και λένε εμένα "απόλυτο"...:wacko:

  11. #71
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Φίλε Costas81.

    Όπως προείπα αλλά φυσικά επιμένεις γιατί ώς σωστός Έλληνας, ξέρεις κάτι παραπάνω, το ρο-χι 8 καίει πολύ λάδι και κανένα ποτέ δεν έβγαλε 240 άλογα. Που είναι τα 240??? Το ram air τα μάρανε δήθεν. Παρεπιπτόντως και άλλα αυτοκίνητα έχουν ram air, αλλά τα άλογα δεν το έσκασαν για άλλα λιβάδια.

    Μετά, σιγά και που ξανασχοληθώ με το τροπέτο το renesis κτλ κτλ να σε πείσω για αυτά που εσύ ξέρεις τόσο καλά. Πάρε ότι θέλεις, δικαίωμά σου. Εγώ θα σε εκτελώ και κάθε "τεχνολογικό" θαύμα της Mazda (my ass) με το CSL-άκι. Άντε γεια.

    Μιλάνε όλοι, μιλάνε και τα ρο-χι 8.

    ΥΓ: Αυτό με το κόστος μου άρεσε πολύ. Από τη μία λέγαμε ότι υπάρχει πρόβλημα με το λάδι στα πολλά G, και μετά το γυρίσαμε στο ότι το Μ3, Μ5 κτλ είναι πιο ακριβά. χαχαχαχα
    www.clubcsl.com

  12. #72
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    το αστείο είναι ότι ο revetec, μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι ο πρακτικά (και θεωρητικά) καλύτερος δυνατός εμβολοφόρος εξαίτίας της αρχής λειτουργίας του, που επιτρέπει την ακριβή ρύθμιση της ταχύτητας του εμβόλου κατα τη στροφή του 'στροφάλου'. Αυτό επιτυγχάνεται με κατάλληλη επιλογή της μορφής της κάμας. Ανάλογα με το πως θα την φτιάξεις, μπορείς να πετύχεις οποιαδήποτε συνάρτηση d(ω) όπου d η μετατόπιση από το ΑΝΣ και ω η γωνία του στροφάλου. Αν καταφέρει κάποιος και υπολογίσει την ιδανική καμπύλη, o revetec μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Θες σταθερή ταχύτητα; Γίνεται. Θες να το εκτονώνει πολύ αργά (όπως λέει ο elhymador ότι είναι το ιδανικό) ; Γίνεται! Οι εμβολοφόροι με μπιέλα δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Είναι περιορισμένοι σε ημιτονοειδή κίνηση, η οποία απέχει παρασάγκας από την ιδανική. Το ίδιο και ο wankel, είναι περιορισμένος σε συγκεκριμένη συνάρτηση V(ω) (η συνάρτηση τoυ όγκου V του χώρου καύσης σε σχέση με τη γωνία του στροφάλου).

    Το σπουδαίο στον revetec είναι η ελευθερία επιλογής οποιουδήποτε ρυθμού του εμβόλου. Μάλιστα με γρήγορη σκέψη νομίζω ότι, αν θυσιάσεις τη δυνατότητα ανάστροφης λειτουργίας (χέστηκε η φατμέ στο γκιλ μπαξέ...) μπορείς νά έχεις διαφορετική πορεία κατά τη συμπίεση απ'ότι κατά την εκτόνωση.

  13. #73
    Μην παρερμηνευετε αυτα που γραφω και διαβαστε ολες τις απαντησεις!!


    1. Λεω οτι στην θεωρεια ο wankel ειναι ο τελειος κινητηρας μιας και μας δινει απ ευθεις περιστροφικη κινηση (οχι παλινδρομικη που χρειαζομαστε αλλα τοσα μεταλλικα μερη για να την μετατρεψουμε σε παλινδρομικη)

    2.Δεν ειμαι κολημενος Ελληνας γιατι κ εγω εχω εμβολοφορο κινητηρα αλλα παρ ολα αυτα βλεπω τα οφελη και τα μειονεκτηματα του wankel κ οχι μονο τα μειονεκτηματα και ουτε ισυριζομαι οτι ο δικος μου ειναι καλυτερος

    3.Επισης σεβομαι το γεγονος οτι εχει τεραστιες δυνατοτητες εξελιξης

    4.Τα ρχ-8 δεν ειναι 240 αλλα 231 και οσο και αν κακοφαινετε σε καποιους τα αλογακια υπαρχουν και φαινονται!Και φαινονται σε ανοιγματα με s2000 και πολλα αλλα αμαξακια!

    5.Και εγω τα ιδια ελεγα μεχρι πριν λιγο καιρο μεχρι που το αγορασε ο γειτονας μου και φιλαρακι και τα ειδα ολα αυτα στην πραξη.Συμπληρωσαμε μαζι μετα απο 10,000χλμ 300ml λαδι!!

    6.Δεν υποστηριξα οτι το ρχ-8 ειναι το τελειο αυτοκινητο η ο σημερινος του κινητηρας αλλα πιστευω οτι στο μελλον θα μας δειξουν απιστευτα πραγματα!

    7.Εδω θα ειμαστε και θα τα λεμε

  14. #74
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    και λένε εμένα "απόλυτο"...:wacko:


    καλο θα ταν να βαζεις ολη την απαντηση και οχι μονο αυτο που σε βολευει!!!!


  15. #75
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81

    4.Τα ρχ-8 δεν ειναι 240 αλλα 231 και οσο και αν κακοφαινετε σε καποιους τα αλογακια υπαρχουν και φαινονται!Και φαινονται σε ανοιγματα με s2000 και πολλα αλλα αμαξακια!
    Μάλλον δεν ξέρεις αρκετά για ανοίγματα.
    Συγκεκριμμένα, τα RX-8 με τα 231 (λέμε τώρα) τα εκτελούσαμε με 325i με 192 άλογα. Με το 330i που έχει 231, δεν θέλω να συζητήσω πόσο πίσω είναι... Κάτι χιλιόμετρα.
    www.clubcsl.com

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κινητήρας WANKEL σε μοτό (ιστορική αναδρομή)
    από 675 στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2012, 10:25
  2. GALOP: Πιο Avatar σας αρέσει πιο πολύ?
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 18:38
  3. Ποιοσ Ειναι Ο Πιο Παλιοσ
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2004, 13:52
  4. Ελληνες Οι Πιο Καλοφαγαδες
    από frikis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF