Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 68

Θέμα: παιζει το τιμονι σε ΧΤ 600 μετα τα 120χλμ. !Βοηθεια!

  1. #1

    παιζει το τιμονι σε ΧΤ 600 μετα τα 120χλμ. !Βοηθεια!

    Καλησπερα. Εχω ενα ΧΤ600 2001. Οπως βλεπετε δεν ειναι μοταρντ. Το εχω παρει απο ενα παληκαρι εδω και 3 μηνες. Το εχω παει σε μαστορα και δεν εχει βρει κατι στον σκελετο.Επισης φοραω και γεφυρα στα καλαμια ιταλικη και ειναι ψηλωμενο περιπου 8-9 ποντους πισω. Λοιπον αυτο που μου κανει και δεν ξερω ποια τι να κανω ειναι το εξης: Μολις πιασει τα 120χλμ αρχιζει το τιμονι και παιζει περα δοθε σαν τρελο και μεταδιδει ετσι λοιπον την κινηση αυτη σε ολο το μηχανακι. Το αποτελεσμα ειναι να πηγαινει ολο το μηχανακι ετσι και να μην μπορω να παω περισσοτερο απο 120χλμ.
    Δεν ξερω τι ειναι και εχω τρελαθει. Απο οτι εχω δει δεν εχει στραβο σκελετο. Αλλοι μου λενε αλλαξε τα λαστιχα και βαλε για ασφαλτο (Αnakee ή tourance) και θα σταματησει. Αν μπορειτε οι κατοχοι ΧΤ και μη, πειτε μου κατι γιατι δεν ξερω απο που να αρχισω...
    Ευχαριστω πολυ...
    bye



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	xt (1).jpg 
Προβολές:	690 
Μέγεθος:	96,7 KB 
ID:	58828
    Παλια οι γυναικες θελανε αντρα και λεβεντη,
    τωρα θελουν αδερφη και τον φωναζουν trendy.-

    Fz6
    CB500
    XT600E
    XR250
    C50

  2. #2

    Re: παιζει το τιμονι σε ΧΤ 600 μετα τα 120χλμ. !Βοηθεια!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaspiou
    Καλησπερα. Εχω ενα ΧΤ600 2001. Οπως βλεπετε δεν ειναι μοταρντ. Το εχω παρει απο ενα παληκαρι εδω και 3 μηνες. Το εχω παει σε μαστορα και δεν εχει βρει κατι στον σκελετο.Επισης φοραω και γεφυρα στα καλαμια ιταλικη και ειναι ψηλωμενο περιπου 8-9 ποντους πισω. Λοιπον αυτο που μου κανει και δεν ξερω ποια τι να κανω ειναι το εξης: Μολις πιασει τα 120χλμ αρχιζει το τιμονι και παιζει περα δοθε σαν τρελο και μεταδιδει ετσι λοιπον την κινηση αυτη σε ολο το μηχανακι. Το αποτελεσμα ειναι να πηγαινει ολο το μηχανακι ετσι και να μην μπορω να παω περισσοτερο απο 120χλμ.
    Δεν ξερω τι ειναι και εχω τρελαθει. Απο οτι εχω δει δεν εχει στραβο σκελετο. Αλλοι μου λενε αλλαξε τα λαστιχα και βαλε για ασφαλτο (Αnakee ή tourance) και θα σταματησει. Αν μπορειτε οι κατοχοι ΧΤ και μη, πειτε μου κατι γιατι δεν ξερω απο που να αρχισω...
    Ευχαριστω πολυ...
    bye
    κατι μου θυμιζει το μηχανακι, εχεις ξαναρωτησει κατι παλιοτερα?

  3. #3
    ναι ειχα βαλει την εικονα παλιοτερα αλλα νομιζω για αλλο λογο... καμια γνωμη?
    Παλια οι γυναικες θελανε αντρα και λεβεντη,
    τωρα θελουν αδερφη και τον φωναζουν trendy.-

    Fz6
    CB500
    XT600E
    XR250
    C50

  4. #4
    Σίγουρα η σκέψη για άλλα λάστιχα δεν είναι ατυχής . Επιπλέον το έχει ψηλώσει ο προκάτοχός σου αρκετά και πρέπει να παίζει και από εκεί μια αλλαγή στη γεωμετρία της μηχανής . Βλέπω πράγματι πως φοράς γέφυρα στα πηρούνια και στο φτερό άρα το τελευταίο τσέκαρε τα λάδια στα καλάμια . Επίσης τι πίεση έχεις στα λάστιχα;

  5. #5
    νομιζω εχω 28-30 πιεση αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Μια φορα που χρειαστηκε να βαλω αερα ηταν στο συνεργειο πριν απο 40 μερες περιπου οταν ειχα παει να δω κατι με τον πισω τροχο και μου εβαλε ο μαστορας. Ποια πρεπει να ειναι η σωστη πιεση? Οσο για τα καλαμια εχω γραψει σε ενα παλιοτερο μου Post οτι ειναι πολυ μαλακά...
    Παλια οι γυναικες θελανε αντρα και λεβεντη,
    τωρα θελουν αδερφη και τον φωναζουν trendy.-

    Fz6
    CB500
    XT600E
    XR250
    C50

  6. #6
    Νομίζω 28-30 είναι υπερβολική πίεση ειδικά όταν φοράς τακούνια και κινείσαι σε άσφαλτο . Στο δικό μου βάζω 22 μπροστά 26 πίσω . Επίσης στο ψαλίδι στην αριστερή πλευρά αναγράφει τις πιέσεις που πρέπεινα έχεις και αναφέρει και ανάλογα με τα κιλά που το φορτώνεις . Αν είναι πολύ μαλακά τότε πήγαινε και βάλε λάδια spectro για να δουλεύει καλύτερα και η μπροστινή ανάρτηση σου . Στο δικό μου έβαλα προσθήκη στο ελατήριο πίσω και άλλαξα τα λάδια στο μπροστινό σύστημα και μπορώ να πω πως συνεργάζονται καλύτερα από πριν τα δύο αυτά συστήματα .

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της takis1964
    Εγγραφή
    20/07/2006
    Μηνύματα
    112
    psilonontas to piso alazis tin geometria..diladi kontenis to metaxonio..diladi oi troxoi exoun mikroteri apostasi metaxi tous.....xekinas apo eki oste na to feris se sinthikes mamisiou...ke meta ta xanaleme...

  8. #8
    Είναι η βασική αιτία για το κούνημα πάνω από τα 100χμ. Συμφωνώ .

  9. #9
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Όπως είπανε και οι προλαλήσαντες, η γεωμετρία αλλάζει δραματικά την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας παρόλα αυτά όμως, λάθος πίεση στα ελαστικά ή χαλαρές ακτίνες στις ζάντες μπορούν να σου δώσουν «ψάρεμα» στο τιμόνι


    Tip : Άλλαξε τα το συντομότερο με ασφάλτινα, είναι σαφώς ποιο σταθερά στον δρόμο και γλιστράνε πολύ λιγότερο (ειδικά στην βροχή)


    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από takis1964
    psilonontas to piso alazis tin geometria..diladi kontenis to metaxonio..diladi oi troxoi exoun mikroteri apostasi metaxi tous.....
    Μη βρε λεβέντη μου (και δεν δουλεύει το κλιματιστικό)...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της takis1964
    Εγγραφή
    20/07/2006
    Μηνύματα
    112
    afou kano lathos giati den me diorthonis na to diavasoun k oi ypoloipoi k na matho k ego? h apantisi sou ektos apo to oti mathame oti den doulevi to klimatistiko den prosefere stin sizitisi..

  12. #12
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  13. #13
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μη βρε λεβέντη μου (και δεν δουλεύει το κλιματιστικό)...!!!
    nai re strimene, dose ta fota sou

    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696


    Όλα μόνος μου πρέπει να τα κάνω...


    Το "ψήλωμα" του πίσω μέρους μπορεί οπτικά να δίνει την άισθηση του "μαζέματος" της μηχανής, αλλά ΔΕΝ επιδρά καθόλου στο μεταξόνιο !!!

    Αν μεταβάλεις το μήκος του ψαλιδιού, ΝΑΙ !

    Αν τεντώσεις / λασκάρεις την αλυσίδα, ΝΑΙ !

    Αν αλλάξεις το offset από τις πλάκες του τιμονιού, ΝΑΙ !

    Αν αλλάξεις την κάστερ (κόβοντας/ράβοντας τον λαιμό), ΝΑΙ !

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Σωστός ο old man .

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβληματάκι στην εκκίνηση το πρωί σε Cbf-600
    από makis206 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 08:42
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2007, 14:46
  3. Τρέμει το τιμόνι σε transalp
    από promos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2006, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF