Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Προαστιακός!!!!

  1. #1
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Συνεχίζεται η ασυδοσία της ΕΡΓΟΣΕ καταστρέφοντας ότι δέντρο από τα χιλιάδες που βρίσκει μπροστά της στους Αγίους Αναργύρους στην Αθήνα.
    Αυτή την στιγμή την ώρα που διαβάζετε αυτά έχει αρχίσει η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ των τελευταίων πνευμόνων οξυγόνου της Αθήνας από την εταιρία "ΑΒΑΞ" με τις γενικές προσταγές της "ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε."

    Πέρασε καιρός από τότε που ανοίχτηκε αυτό το ποστ και να πάλι που η επικαιρότητα το φέρνει στο προσκήνιο.
    Μην περιμένετε αυτή την είδηση να την δείτε στα MEGA-ΛΟΚΑΝΑΛΙΑ μια και κύριοι υπεύθυνοι όπως και μέτοχοι είναι οι ίδιοι οι καναλάρχες.
    Από τις αρχές αυτού του θέματος η "φίμωση" των εικόνων ήταν η πρώτη τους προτεραιότητα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	avax2.jpg 
Προβολές:	225 
Μέγεθος:	42,4 KB 
ID:	59554
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  2. #2
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    «.....λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά.....»
    Και μετά από κάποιους μήνες εν μέσω διαμαρτυριών των κατοίκων που κατάφεραν και σταμάτήσαν την καταστροφή χιλιάδων πεύκων στους Αγίους Αναργύρους, άρχισαν πάλι δειλά δειλά εν μέσω διακοπών, και σφυρίζοντας αδιάφορα να αλλάζουν την όψη του τοπίου.

    Το περίεργο είναι ότι σήμερα το πρωί αφού πρόλαβαν να «σκοτώσουν» 2-3 πεύκα σταμάτησαν όταν ιδιωτικές κάμερες κατέγραψαν τα ντοκουμέντα, λέγοντάς τους ότι «....κάποια κλαδιά που εμπόδισαν κόψαμε...» και πήγαν παρακάτω.
    Αν δεν έβλεπαν φωτογραφικές μηχανές και κάμερες (ιδιωτικές ξαναλέω μια και τα κανάλια κωφεύουν για τους λόγους που έγραψα παραπάνω), θα συνέχιζαν το έργο των "δις ευρώ"!
    Κατά τα άλλα μας το παίζουν....«νόμιμοι» μη χέσω.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	avax1.jpg 
Προβολές:	210 
Μέγεθος:	45,3 KB 
ID:	59556
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Συνεχίζεται η ασυδοσία της ΕΡΓΟΣΕ καταστρέφοντας ότι δέντρο από τα χιλιάδες που βρίσκει μπροστά της στους Αγίους Αναργύρους στην Αθήνα.
    Αυτή την στιγμή την ώρα που διαβάζετε αυτά έχει αρχίσει η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ των τελευταίων πνευμόνων οξυγόνου της Αθήνας από την εταιρία "ΑΒΑΞ" με τις γενικές προσταγές της "ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε."

    Πέρασε καιρός από τότε που ανοίχτηκε αυτό το ποστ και να πάλι που η επικαιρότητα το φέρνει στο προσκήνιο.
    Μην περιμένετε αυτή την είδηση να την δείτε στα MEGA-ΛΟΚΑΝΑΛΙΑ μια και κύριοι υπεύθυνοι όπως και μέτοχοι είναι οι ίδιοι οι καναλάρχες.
    Από τις αρχές αυτού του θέματος η "φίμωση" των εικόνων ήταν η πρώτη τους προτεραιότητα.
    Χμμμμ....

    Να τα πούμε λίγο διαφορετικά...

    Στους Αγ. Αναργύρους γίνονται τα συγκεκριμένα έργα διαπλάτυνσης του σιδηροδρομικού διαδρόμου από 2 σε 4 γραμμές (σε όλο το κομματι Τρεις Γεφυρες-Αχαρνες).

    Ειδικά στο δήμο Αγ. Αναργύρων, η γραμμές θα υπογειοποιηθούν με εκσκαφή και επικάλυψη (ελληνικά cut & cover ) γι' αυτό και τώρα γίνονται οι προσωρινές παραλλαγές τις γραμμής (έχει μπει μια τρίτη αν πρόσεξες).

    Η υπογειοποίηση γίνεται κατόπιν φωνών, προσφυγών, αποκελισμών της γραμμής από κατοίκους/δήμο.

    Το 1- 1,5 χλμ υπογειοποίησης θα στοιχίσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ παραπάνω σε όλους μας μια και κανένας εκ των "αρχόντων" ποτέ δε σκέφτηκε να αφήσει χώρο δίπλα στις γραμμές για μελλοντική επέκταση των γραμμών.

    Αλλά...μιλώντας για περιβάλλον

    Στην Ελλάδα έχουμε μια αλλεργία μόλις πάει να γίνει ένα σιδηροδρομικό έργο και χρειαστεί να απαλλοτριώσει κάποια έκταση.. Για την Αττική Οδό η οποία έκοψε, εκχέρσωσε πολλαπλάσια γη, δεν ακούστηκε τίποτε, αλλά βέβαια εκεί κινείται ο ελληνάρας με το γιωταχί του

    Ναι, Νίκο, κόβονται δέντρα. Σκέφτηκες όμως το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό όφελος αν αποφασίσει ο κόσμος να παίρνει το - ηλεκτροκίνητο - τρένο αντί για το αμάξι του;



    Ότι θέτε σιδηροδρομικό, εδώ είμαστε
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #4
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Χμμμμ....

    Να τα πούμε λίγο διαφορετικά...

    Ειδικά στο δήμο Αγ. Αναργύρων, η γραμμές θα υπογειοποιηθούν με εκσκαφή και επικάλυψη (ελληνικά cut & cover )
    Αφού λες ότι "είσαι μέσα" στο θέμα τότε θα ξέρεις ότι το παραπάνω είναι παραμύθι!


    ...η μήπως δε μιλάω σωστά.... ?
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  5. #5
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Χμμμμ....

    Να τα πούμε λίγο διαφορετικά...

    Ναι, Νίκο, κόβονται δέντρα. Σκέφτηκες όμως το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό όφελος αν αποφασίσει ο κόσμος να παίρνει το - ηλεκτροκίνητο - τρένο αντί για το αμάξι του;



    Ότι θέτε σιδηροδρομικό, εδώ είμαστε
    Ναι Ηλία να τα πούμε διαφορετικά!

    Δηλαδή προτιμάς να αντικατασταθούν χιλιάδες δένδρα απο τα....χιλιάδες ηλεκροκίνητα και μη τροχοφόρα?
    Μια και..."απο πάνω" δρόμος θα γίνει!
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Αφού λες ότι "είσαι μέσα" στο θέμα τότε θα ξέρεις ότι το παραπάνω είναι παραμύθι!
    Δεν είναι καθόλου παραμύθι. Άσχετα αν εγώ διαφωνώ με την υπογειοποίηση, εκεί που φτάσαμε (χτίζοντας αυθαιρέτως και χώρις πολεοδομικό σχεδιασμό) δε γίνεται αλλιώς.

    Τα έργα στο κομμάτι Θυμαράκια-Πύργος Βασιλίσσης προβλέπουν υπογειοποίηση.

    Η τρίτη γραμμή που μπήκε είναι προσωρινή για να αρχίσει το ξήλωμα της αριστερής και το σκάψιμο.





    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Ναι Ηλία να τα πούμε διαφορετικά!

    Δηλαδή προτιμάς να αντικατασταθούν χιλιάδες δένδρα απο τα....χιλιάδες ηλεκροκίνητα και μη τροχοφόρα?
    Μια και..."απο πάνω" δρόμος θα γίνει!
    Όχι Νίκο αυτό δεν είναι το πραγματικό δίλλημα, είναι λάθος οπτική.

    Αν έχω να διαλέξω μεταξύ του

    1. Μένουν τα δέντρα και ο κόσμος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο

    2. Φεύγουν τα δέντρα αλλά ο κόσμος χρησιμοποιεί το ηλεκτροκίνητο τρένο

    ΣΑΦΩΣ επιλέγω το 2.



    Στο "απο πάνω" κομμάτι το τί θα γίνει είναι δυστυχώς και ευθύνη του Δήμου. Πάντως η πρόβλεψη είναι για πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο (έχω δει τις μακέτες στη ΕΡΓΟΣΕ) στα πρότυπα του cut & cover της Αττικής Οδού στο Ν.Ηράκλειο

    Αλλα αν ο δήμος θέλει δρόμο δεν μπορεί να γίνει τίποτε...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #8
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Δεν είναι καθόλου παραμύθι. Άσχετα αν εγώ διαφωνώ με την υπογειοποίηση, εκεί που φτάσαμε (χτίζοντας αυθαιρέτως και χώρις πολεοδομικό σχεδιασμό) δε γίνεται αλλιώς.

    Τα έργα στο κομμάτι Θυμαράκια-Πύργος Βασιλίσσης προβλέπουν υπογειοποίηση.

    Η τρίτη γραμμή που μπήκε είναι προσωρινή για να αρχίσει το ξήλωμα της αριστερής και το σκάψιμο.

    Όταν πριν καιρό άρχισε η "ιστορία", η πρόταση του δήμου ήταν υπογειοποίηση με το λιγότερο δυνατόν κόστος δένδρων.
    Η "εταιρία" τότε αρνήθηκε λέγοντας ότι αυτό τεχνικά είναι αδύνατον λόγο μη Κατάλλης κλίσης του εδάφους.
    Το θέμα όμως είναι ότι ποτέ δεν παρουσιάστικε καμιά μελέτη για αυτό, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είχε γίνει.
    Οι κάτοικοι τότε μαζεύοντας κάποιες χιλιάδες ευρώ απ' την τσέπη τους, και με δικηγόρους κι άλλους κατάλληλους, ανάθεσαν την μελέτη στο ΕΜΠ.
    Φυσικά είναι θετική, δηλ μπορεί να γίνει υπογειοποίηση.
    Αυτα παράλληλα με τις διαμαρτυρίες κι όλα αυτά που δεν είναι σε πολλούς γνωστά, η "εταιρία" έκανε πίσω και είπε:
    εντάξει δε θα κοπούν τα δένδρα (αφού είχήδη κόψει χιλιάδες στην προηγούμενη απόπειρα), και θα γίνει υπογειοποίηση.
    Τώρα ξαφνικά άρχισαν να ρίχνουν δένδρα και σταμάτησαν το πρωί υπο το βλέμα των κατοίκων με τις κάμερες λέγοντας ότι έκοβαν "κλαδια" που εμπόδιζαν!
    Περίεργο, γιατί σταμάτησαν?
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Όταν πριν καιρό άρχισε η "ιστορία", η πρόταση του δήμου ήταν υπογειοποίηση με το λιγότερο δυνατόν κόστος δένδρων.
    Η "εταιρία" τότε αρνήθηκε λέγοντας ότι αυτό τεχνικά είναι αδύνατον λόγο μη Κατάλλης κλίσης του εδάφους.
    Το θέμα όμως είναι ότι ποτέ δεν παρουσιάστικε καμιά μελέτη για αυτό, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είχε γίνει.
    Οι κάτοικοι τότε μαζεύοντας κάποιες χιλιάδες ευρώ απ' την τσέπη τους, και με δικηγόρους κι άλλους κατάλληλους, ανάθεσαν την μελέτη στο ΕΜΠ.
    Φυσικά είναι θετική.
    Αυτα παράλληλα με τις διαμαρτυρίες κι όλα αυτά που δεν είναι σε πολλούς γνωστά, η "εταιρία" έκανε πίσω και είπε:
    εντάξει δε θα κοπούν τα δένδρα (αφού είχήδη κόψει χιλιάδες στην προηγούμενη απόπειρα), και θα γίνει υπογειοποίηση.
    Τώρα ξαφνικά άρχισαν να ρίχνουν δένδρα και σταμάτησαν το πρωί υπο το βλέμα των κατοίκων με τις κάμερες λέγοντας ότι έκοβαν "κλαδια" που εμπόδιζαν!
    Περίεργο, γιατί σταμάτησαν?

    Υπογειοποίηση με "λιγότερο δυνατό κόστος δέντρων" δε γίνεται (με πορδές δε βάφονται αυγά - ας τα σκεφτότνα οι δημαρχαίοι που προεκλογικά έκαναν δενδροφυτεύσεις δίπλα στις γραμμές...)

    Το πρόβλημα της κλίσης είναι ΥΠΑΡΚΤΟ και πολύ σοβαρό (άσε το ΕΜΠ να λέει... δεν έχει έδρα σιδηροδρομικών σπουδών)

    Η γραμμή στο κομμάτι Θυμαράκια-Πύργος είναι (θα το έχεις προσέξει) σαφώς ανηφορική.
    Η υπογειοποίηση θα χειροτερέψει το πρόβλημα.

    Να η σου πώ για το ΤΕΡΑΣΤΙΟ κόστος που θα επωμιστούμε όλοι (και οι μή κάτοικοι του δήμου)...

    Για το σημερινό περιστατικό δε γνωρίζω (θα κοιτάξω να μάθω).

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    Οι δήμοι γενικώς, ενώ ζητάνε την κατασκευή δρόμων, κάνουν μαλακισμένες και ανέφικτες προτάσεις οταν αφορά ένα σιδηροδρομικό έργο.

    Οι παραλιακοι δήμοι της Αχαΐας έχουν ζητήσει η νέα γραμμή προς Πάτρα να γίνει υπόγεια σε μήκος περίπου 60 χλμ!!!!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    πλήρωνε μαλάκα έλληνα για να μη χάσει το αυθαίρετό του ο άλλος στην παραλία

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  11. #11
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Οι δήμοι γενικώς, ενώ ζητάνε την κατασκευή δρόμων, κάνουν μαλακισμένες και ανέφικτες προτάσεις οταν αφορά ένα σιδηροδρομικό έργο.

    Οι παραλιακοι δήμοι της Αχαΐας έχουν ζητήσει η νέα γραμμή προς Πάτρα να γίνει υπόγεια σε μήκος περίπου 60 χλμ!!!!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    πλήρωνε μαλάκα έλληνα για να μη χάσει το αυθαίρετό του ο άλλος στην παραλία

    Ηλία δε διαφωνώ σε τίποτα σχετικά με αυτά που λες για τους...."δημαρχαίους"!!
    Μου είναι φοβερά δύσκολο να γράψω τώρα μια ιστορία 4+ χρόνων για να μάθουν όσοι εκ των πραγμάτων δεν γνωρίζουν τίποτα άλλο απο τις "ωραιοποιημένες μακέτες" που έχει στολίσει η "ΕΡΓΟΣΕ" τους Αγίους Αναργύρους!
    Ένα θα σου πώ κι ας είναι...."αλιγορηκό",
    τά τελευταία χρόνια οι δρομοι των Αγίων Αναργύρων "γλυστράνε" επικύνδινα, και δεν είναι λόγο κακής ποιότητας αλλά απο....το πολύ "Λάδι" που έχει πέσει στον δήμο!
    Ο νοών νοήτω!
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Μου είναι φοβερά δύσκολο να γράψω τώρα μια ιστορία 4+ χρόνων για να μάθουν όσοι εκ των πραγμάτων δεν γνωρίζουν τίποτα άλλο απο τις "ωραιοποιημένες μακέτες" που έχει στολίσει η "ΕΡΓΟΣΕ" τους Αγίους Αναργύρους!
    Τότε θα ξέρεις οτι η τωρινή μακέτα δεν έχει σχέση με την αρχική.

    (απέναντι από το στρατόπεδο - λίγο πριν την εκκλησια)

    Ξαναλέω, - δυστυχώς το τί θα γίνει επάνω ΔΕΝ το ελέγχει η Εργοσε

    (θεωρητικά το ελέγχει ο ΟΣΕ μια και του ανήκει η γη, αλλά...)



    Για το λάδι συμφωνω... έτσι δε γλυστράει σε ΟΛΟΥΣ τους δήμους της ελλάδας;

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  13. #13
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Τότε θα ξέρεις οτι η τωρινή μακέτα δεν έχει σχέση με την αρχική.
    (απέναντι από το στρατόπεδο - λίγο πριν την εκκλησια)
    Ναί αυτές οι μακέτες είναι οι..."μετά τις φωνές" το ξέρω!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock

    Ξαναλέω, - δυστυχώς το τί θα γίνει επάνω ΔΕΝ το ελέγχει η Εργοσε
    (θεωρητικά το ελέγχει ο ΟΣΕ μια και του ανήκει η γη, αλλά...)
    Τι εννοείς θεωρητικά? η του ανήκει η όχι!
    Αλλιώς δεν θα το έπαιζε "τσιφλικάς".
    Σιγά να μην έκανε αυτά που κάνει!
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
    Τι εννοείς θεωρητικά? η του ανήκει η όχι!
    Αλλιώς δεν θα το έπαιζε "τσιφλικάς".
    Σιγά να μην έκανε αυτά που κάνει!

    Εννοώ οτι ναι μεν έχει την τυπική κυριότητα μέσω της θυγατρικής του (ΓΑΙΟΣΕ) αλλά πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις είτε τη ζητάνε τη γη οι δήμοι είτε την παραχωρεί για να ηρεμούν....

    δεν το παίζει τσιφλικάς... η καταπατημένη (από διάφορους) γη του ΟΣΕ κατα μήκος του δικτύου του ανέρχεται σε τεράστιο νούμερο



    Ξέχασα: Και η Λάρισα θέλει πλήρως υπόγεια γραμμή :wacko:


    Ιδέα: Δεν πεταγόμαστε κανένα απόγευμα για καφέ εκεί κοντά (ξέρω μια καφετέρια με θέα στις γραμμές ) να τα πούμε; να σΕ κάνω και σιδηροδρομικό σεμινάριο...

    (για να μη βγει κανένας γκρινιάρης και πει οτι τους τα πρήξαμε :rotflmao: )

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #15
    Μέλος απο...τότε... Το avatar του/της powerphot
    Εγγραφή
    21/05/2004
    Μηνύματα
    2.332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock

    Ιδέα: Δεν πεταγόμαστε κανένα απόγευμα για καφέ εκεί κοντά (ξέρω μια καφετέρια με θέα στις γραμμές ) να τα πούμε; να σΕ κάνω και σιδηροδρομικό σεμινάριο...

    (για να μη βγει κανένας γκρινιάρης και πει οτι τους τα πρήξαμε :rotflmao: )

    οκ το κλείνουμε λοιπόν εδώ και τα λέμε σε ΠΜ.

    Πάντως οι...ενέργειες αυτή την στιγμή σταμάτησαν με παρέμβαση της police και συνεχίζεται μόνο το σπάσιμο του κράσπεδου!
    Περίεργο ε?
    Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. O Προαστιακός μετά τη "Σιβηρική" κακοκαιρία...
    από McGyver στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2008, 10:09
  2. Προαστιακός...συνέχεια
    από powerphot στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 10:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF