Καθόλου περίεργο... δημοτικές εκλογές έχουμε...βάζει τα δυνατά του ο δήμαρχοςΑρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
Πάντως οι...ενέργειες αυτή την στιγμή σταμάτησαν με παρέμβαση της police και συνεχίζεται μόνο το σπάσιμο του κράσπεδου!
Περίεργο ε?
![]()
![]()
![]()
![]()
Καθόλου περίεργο... δημοτικές εκλογές έχουμε...βάζει τα δυνατά του ο δήμαρχοςΑρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
Πάντως οι...ενέργειες αυτή την στιγμή σταμάτησαν με παρέμβαση της police και συνεχίζεται μόνο το σπάσιμο του κράσπεδου!
Περίεργο ε?
![]()
![]()
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Προτείνουμε δηλαδή να μην γίνει το εργο προκειμένου να διατηρηθούν μερικά πέυκα?
Είναι λίγο κοντόφθαλμο θα έλεγα.
Χιλιάδες πεύκα κι άλλα δένδρα δεν είναι....."μερικά πεύκα"!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Προτείνουμε δηλαδή να μην γίνει το εργο προκειμένου να διατηρηθούν μερικά πέυκα?
Είναι λίγο κοντόφθαλμο θα έλεγα.
Είναι μεγάααααααλη ιστορία!![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Δεν είναι χιλιάδες ρε Νίκο...Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
Χιλιάδες πεύκα κι άλλα δένδρα δεν είναι....."μερικά πεύκα"!
Είναι μεγάααααααλη ιστορία!![]()
Και νομίζω οτι όταν σδα ιδιώτες τα καίμε, τα κόβουμε για να χτίσουμε αυθαίρετες βίλες, μη ρίχνουμε κροκοδείλια δάκρυα σε περιπτώσεις που δε γίνεται αλλιώς...
Στην Πρεβεζα "κάτοικοι" είχαν κάνει προσφυγή κατά του έργου της υποθαλάσσιας σήραγγας γιατί στην έξοδο θα έπρεπε να κοπούν ελαιόδεντρα (αιωνόβια είναι αλήθεια).
Οτι το 80% του παλιου ελαιώνα είναι πλέον πολυκατοικίες όμως δεν είδα να ενοχλεί κανένα...
τι να λέμε τώρα...
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Και χιλιάδες να είναι ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ.
Χρειάζεται να το εξηγήσω αυτό?
Είπαμε να μη το πλατειάσουμε, αλλά να μην αφήνουμε και λάθος εντυπώσεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεν είναι χιλιάδες ρε Νίκο...
Και νομίζω οτι όταν σδα ιδιώτες τα καίμε, τα κόβουμε για να χτίσουμε αυθαίρετες βίλες, μη ρίχνουμε κροκοδείλια δάκρυα σε περιπτώσεις που δε γίνεται αλλιώ...
τι να λέμε τώρα...
Για 2500-3000 δένδρα μιλάμε απο τα οποία κάποια έχουν πάει ήδη πριν 1,5 χρόνο "υπερ πίστεως".
για ποιές βίλες λες ρε Ηλία? που έχει βίλες στους Αγίους Αναργύρους?![]()
Εκτός αν λες γενικώς για όλη την Ελλάδα.
Δεν διαφωνούμε σε αυτό γιατί το ρωτάς έτσι?Αρχικά δημιουργήθηκε από
stefanos
Και χιλιάδες να είναι ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ.
Χρειάζεται να το εξηγήσω αυτό?![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Γιατί στα πλαίσια του πολέμου εναντίων των μέσων σταθερής τροχιάς πολύς κόσμος το ξεχνάει και έτσι με κάνεται και φωνάζω.
![]()
Παρόλα αυτά για το έργο πρέπει να υπάρχει εγκεκριμένη περιβαλλοντική μελέτη όπου θα φαίνεται πόσα κόβονται πόσα φυτεύονται κλπ
Μπράβο!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Παρόλα αυτά για το έργο πρέπει να υπάρχει εγκεκριμένη περιβαλλοντική μελέτη όπου θα φαίνεται πόσα κόβονται πόσα φυτεύονται κλπ
Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου!
Τέτοιο πράγμα(περιβαλλοντική μελέτη) δεν υπάρχει!![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Πλέον ΚΑΘΕ έργο περιλαμβάνει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλιώς δεν παίρνει λεφτά από Ε.Ε.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Παρόλα αυτά για το έργο πρέπει να υπάρχει εγκεκριμένη περιβαλλοντική μελέτη όπου θα φαίνεται πόσα κόβονται πόσα φυτεύονται κλπ
Ειδικά στα έργα του ΟΣΕ, κάθε κατασκευή νέας γραμμής σε ανάχωμα συνοδεύεται απο φύτευση του αναχώματος στα πρανή.
Μάλιστα προκηρύσεται σαν χωριστο έργο "φυτοτεχνικές εργασίες"
Είπαμε, τα μέσα σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα τα έχουμε σε 2η μοίρα
τόσες άλλες χώρες που επενδύουν σε σιδηρόδρομο είναι χαζές....
Νίκο, γενικώς για Ελλάδα μιλάω... Δες τους Θρακομακεδόνες πχ. Θυμάσαι πως ήταν η πλαγιά πριν 20 χρόνια (καταπράσινη) και πως είναι τώρα (χτισμένη);
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Ε τότε τσάμπα και η διαμαρτηρία και το post.Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
Μπράβο!
Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου!
Τέτοιο πράγμα(περιβαλλοντική μελέτη) δεν υπάρχει!![]()
Χωρίς μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων δεν γίνεται τίποτα.
Αυτό βέβαια σημαίνει οτι αντίστοιχα το χρήμα απο την ΕΕ θα χαθεί και το έργο δεν θα γίνει.
Εκτός αν υπάρχει και οσοι την υπογράψαν βγάλαν μετά τον κόσμο στους δρόμους και διαμαρτύρονται.(Ελλάδα....)
Υπάρχει λέμεΑρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
Μπράβο!
Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου!
Τέτοιο πράγμα(περιβαλλοντική μελέτη) δεν υπάρχει!![]()
Δεν πέφτει τάλιρο αλλιώς!
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Εαν υπάρχει τότε πρέπει να την υπογράψανε και όλοι οι δήμοι απο οπου περνάει το έργο ε?
Όχι, δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο (ευτυχώςΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εαν υπάρχει τότε πρέπει να την υπογράψανε και όλοι οι δήμοι απο οπου περνάει το έργο ε?)
Το Ελεγκτικό Συνέδριο είναι αρμόδιο να κρίνει αν ο φάκελος της προκύρηξης είναι πλήρης
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Πάντως η εργολαβία φαίνεται να έχει πρόβλημα γιατί δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.
Το έργο γενικότερα Πειραιάς-Αχαρνες αντιμετώπισε ΠΟΛΛΑ προβλήματα απο ενστάσεις, προσφυγές κλπ.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Πάντως η εργολαβία φαίνεται να έχει πρόβλημα γιατί δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.
Είχε βαλτώσει για περίπου 2 χρόνια και τώρα μόλις ξεκόλησε πάλι, αφού τελικά τροποποιήθηκε σε υπογειο, απορρίφθηκαν ενστάσεις και προσφυγές κλπ.
Βρέθηκαν και αρχαία σε διάφορα σημεία, στον τερματικό σταθμό του Πειραιά και στο Μενίδι. Εκεί έχει κολήσει η κατασκευή του κλάδου προς Κόρινθο γι' αυτό και τα δρομολόγια γίνονται μέσω Νερατζιώτισας...
Πριν τους Ολυμπιακούς δόθηκε ούτως ή άλλως προτεραιότητα στο κομμάτι του αεροδρομιου.
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais