Για πείτε συνάδελφοι, κάποιος που να έχει κάνει το service των 10.000, δηλαδή λάδια και φίλτρο, πόσο να περιμένω το μαλλί ?![]()
Για πείτε συνάδελφοι, κάποιος που να έχει κάνει το service των 10.000, δηλαδή λάδια και φίλτρο, πόσο να περιμένω το μαλλί ?![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Κοντοκουρεμένο !!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κοντοκουρεμένο !!!![]()
Μιλιτέρ ?![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Κανα 60αρι ευρακια υπολογισε βαρια βαρια!Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Για πείτε συνάδελφοι, κάποιος που να έχει κάνει το service των 10.000, δηλαδή λάδια και φίλτρο, πόσο να περιμένω το μαλλί ?![]()
...cause the place seems still alive...
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Κανα 60αρι ευρακια υπολογισε βαρια βαρια!
Ε, άμα είναι βαριά βαριά, μια χαρά είμαστε !
![]()
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
...και δεν ειναι σερβις.
τα σερβις ειναι καθε 7500χλμ
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από BAD BOY
...και δεν ειναι σερβις.
τα σερβις ειναι καθε 7500χλμ
![]()
Ε λίπανση βρε παιδί μου κι εσύ.....![]()
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Ε λίπανση βρε παιδί μου κι εσύ.....![]()
![]()
στα 15.000 klm
ή καθε δλύο χρόνια συνεχούς χρήσης
Change engine oil and oil filter ● ● ●
Clean oil screens of engine and oil tank ● ● ●
Clean magnetic drain plugs of engine and oil tank ● ● ●
Check oil lines for damage and kink-less arrangement ● ● ●
Renew spark plugs ●
Check and adjust valve clearance ● ●
Check engine fastening bolts for tight fit ● ●
Check all engine bolts accessible from the outside for tight fit ● ● ●
Check clutch linings ●
Check clutch pressure booster system ●
Check carburetor connection boots for cracks and leaks ● ●
Check synchronisation of carburators using special tool, if necessary adjust ● ●
Check idle setting (1400 rpm) ● ●
Check breeder hoses and fuel lines for damage and kink-free arrangement ● ●
Check cooling system for leaks and antifreeze protection ● ● ●
Check radiator fan for proper operation ● ● ●
Check exhaust system for leaks and correct fitment ● ● ●
Check actuating cables for damage, smooth operation, and kink-less arrangement,adjust and lubricate ● ● ●
Check air filter, renew if necessary, clean air filter box ●
Check cables for damage and kink-less arrangement ● ● ●
Check headlamp adjustment ● ● ●
Check electrical system for function (low/high beams, stop light, turn indicators,headlamp, ● ● ●
flasher, tell-tale lamps, speedometer illumination, horn, side-stand switch, clutch switch,
emergency-off switch)
Make sure all bolts and nuts are tight ● ● ●
Check brake fluid level, lining thickness, and brake discs ● ● ●
Change brake fluid ●
Check brake lines for damage and leaks ● ● ●
Check/adjust smooth operation, free travel of handbrake/footbrake levers ● ● ●
Check bolts of brake system for tight fit ● ● ●
Check suspension strut and fork for leaks and proper operation ● ● ●
Clean fork dust sleeves ● ●
Bleed fork legs ● ● ●
Check swinging-fork pivot ● ● ●
Check/adjust steering-head bearing ● ● ●
Check all chassis bolts for tight fit (fork plates, fork leg, axle nuts/bolts, ● ● ●
swinging-fork pivot, reversing lever, suspension strut)
Check spoke tension and rim joint ● ● ●
Check tire condition and inflation pressure ● ● ●
Check chain and chain guides for wear, force fit and tension ● ● ●
Check bolts on pinion and chain sprocket for locking devices and a tight fit ● ● ●
Lubricate chain ● ● ●
Check wheel bearings and jerk damper for play ● ●
WHEELS CHASSIS BRAKES ADD-ON-PARTS CARBURETOR ENGINE
IF MOTORCYCLE IS USED FOR COMPETITION 7500 KM SERVICE SHOULD BE CARRIED OUT AFTER EVERY RACE!
SERVICE INTERVALLS SHOULD NEVER BE EXCEEDED BY MORE THAN 500 KM.
MAINTENANCE WORK DONE BY KTM AUTORIZED WORKSHOPS IS NOT A SUBSTITUTE OF CARE AND CHECKS DONE BY THE RIDER!
αν ειναι να αλλάξεις λάδια μονο.......
τότε
στα ΑΛΛΑΖΩ τσάμπα....
(ενοείται ότι έχεις το φιλτρακι και λαδάκι , διπλό σταντ και σκαμνάκι...μην μεσοκοψιαστούμε!!!!)
η αμοιβή μου μια παγωμένη ΦΡΑΠΑ!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από lc8ergr1
αν ειναι να αλλάξεις λάδια μονο.......
τότε
στα ΑΛΛΑΖΩ τσάμπα....
Εδώ τίθεται ένα θέμα που μου έχει μείνει και απορία... από τη στιγμή που το μηχανάκι βρίσκεται μέσα στην εγγύηση, δεν πρέπει να πηγαίνει στα εξουσιοδοτημένα, ακόμα και για λάδια ???
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Για να μην έχεις πρόβλημα στη εγγύηση πρέπει να το πηγαίνεις κάθε 7500χλμ.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Εδώ τίθεται ένα θέμα που μου έχει μείνει και απορία... από τη στιγμή που το μηχανάκι βρίσκεται μέσα στην εγγύηση, δεν πρέπει να πηγαίνει στα εξουσιοδοτημένα, ακόμα και για λάδια ???
Αν ενδιάμεσα κάνεις και μια αλλαγή (που οι περισσότεροι κάνουν) και θέλεις να τα κάνεις μόνος σου για να γλυτώσεις τα 70€, πρόσεξε να βάλεις τουλάχιστον το μαμά φίλτρο (αν και λέω λαλακία αφού δεν χρειάζεται να αλλάξεις το φίλτρο).
να αλλαξεις λαδια αλλα οχι το φιλτρο ?????
και στο κατω κατω αν το manual λεει καθε 7500 γιατι να αλλαξεις λαδια πιο νωρις.
Εσεις οι ΚΤΜαδες ολο προβληματα ειστε....
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
σας αλλάζουν λάδια ΔΕΝ ΣΑΣ βαζουνε σφραγίδα στο βιβλιαράκι..
αρα μπορεις να τη κανεις και μόνος σου.
εγγυηση θα ισχυει ετσι και αλλίως εκτος και αν ..λεώ αν κολλησει και το στείλεις για να το δουν και σου πουν κανα κολάδικο οτι κυριε ταδε ξερω τα λάδια που βαζατε δεν ειναι αυτα που λεμε να βάζετε οποτε παρτε τα @@ μας.
τα λάδια γενικως τα αλλαζουμε πιο νωρις για να μη φτασει το μηχανακι να καιει το κωλο του απο λάδι(οποιος μου πει οτι ΑΑ καινε λαδια τα κτμ..θα του απαντησω ποσο ακριβως καιει και το δικο του τριμπουρδελο με στοιχεια απο το σερβις μανουαλ του.) και να εχει μείνει με το μισο μεσα.
θελω ακόμα να πω οτι χθε πηρα μετα απο μια εβδομάδα αναμονής το μηχανακι μου απο το μεγαλο σερβις των 15χιλαδων ...το οποιο λογω διακοπων το εκανα στα 17 χιλιαδες...
και οι βαλβιδες δεν ήθελαν καν ρυθμιζμα..αλλα νταξ δε το ξεραμε τουτο..
επισης να πω.. ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΠΡΕΖΑς ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΨΩ ΤΟ ΔΟΥΚΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ...
![]()
![]()
![]()
Περτικαλί και ενίοτα μαυροπερτίκαλο ή και μπλεπερτίκαλοΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
επισης να πω.. ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΠΡΕΖΑς ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΨΩ ΤΟ ΔΟΥΚΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ...
![]()
![]()
![]()
![]()
τι λαδακια βαζεται παιδες;
φανταζομαι φούλ συνθετικά...
αλλά ποιάς εταιρείας; της shell τα advanced ;
για το μονοκυλινδρο μου δοκιμασα τα MOTUL 300V competition και δε ξαναλλαζω εταιρεια!
Και συ τέκνον Αρκούδε...???Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
για το μονοκυλινδρο μου δοκιμασα τα MOTUL 300V competition και δε ξαναλλαζω εταιρεια!![]()
Τι διαφορές είδες ρε Σταυρή (και δεν μιλάω για συγκεκριμμένα λάδια, αλλά για τις διαφορές μεταξύ μάρκας και τύπου...) ???
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...