Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 134

Θέμα: 0-300 και ψεματα

  1. #1

    0-300 και ψεματα

    Περνοντας λοιπον από το ψιλικατζιδικο της γειτωνιας μου, πεφτουν τα ματια μου στο νέο 0-300!
    Πρωτοσελιδο συγκριτικο με F800ST-Z750S-CBF600S
    Τι καλυτερο από το ‘’να δω τι γραφουν’’ για το μηχανακι μου?

    Ανοιγω λοιπον την αναλογη σελιδα και ……….ΣΟΚ!!!
    Δεν είναι δυνατον λεω, μας δουλευουν κανονικα ή εχουν γινει 100 τυπογραφικα λαθη!
    Αρχιζουμε λοιπον:
    Tα Kawasaki kai cbf μοιαζουν κουρασμενα μπροστα στο BMW(οκ, αντικειμενικο αυτό λεω)
    Παμε παρακατω
    Καθαριζει το BMW στις ρεπριζ, οι 100 ιπποι του Ζ δειχνουν ετοιμοι για όλα, αλλα στην πραγματικοτητα δυσκολευονται να επικρατησουν στους 82 του bmw(μααααλιστα)
    Παμε παρακατω…
    Δεν μπορει να περασει την δυναμη του στο δρομο το Ζ λογω των κακων αναρτησεων/πλαισιο.
    Λαστιχαρει και δεν μπορει να κινηθει γρηγορα ο αναβατης(!!!), ενώ από την άλλη το cbf είναι καλυτερα στημενο!!!
    200χλμ αυτονομια το Ζ!(Χαλια παιδια, το δικο μου που βγαζει 200 για να αναψει η λυχνια ότι απομενουν 4 λιτρα, είναι τυχαιο, είναι ειδικο μοντελο)

    Λεω ρε γαμωτο, δεν γινεται, αποκλειεται να γραψουν μπαρουφες και στις επιδοσεις!
    Αυτό ΦΑΙΝΕΤΑΙ ακομα και από καποιον ασχετο, ένα φαναρι αρκει!
    82 ιππους το bmw και 101 ,πραγματικους παντα και για τα δυο, το Ζ.
    Στα ιδια κιλα βρισκονται οποτε……….ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!!
    Το Ζ χανει ακομα και εδώ
    Παμε..

    0-400μ
    11,7’’ το bmw 11.8 για το Ζ

    0-100χλμ/ω 4.6’’ bmw, 3,7’’ το Ζ(ωραια λεω αλλα…)
    0-150χλμ/ω 7.5’’ bmw , 7.5’’ το Ζ
    Ε ρε κατι ανοιγματα μετα τα 100 το bmw, τι πατησε?nitro?
    Για τις ρεπριζ μην γραψω, το bmw είναι μπροστα λες και είναι 150 ιππους!!

    Πριν πω οτιδηποτε, να δηλωσω ότι μου αρεσει πολυ το F800S/ST και σιγουρα είναι μια παρα πολύ καλη μοτοσυκλετα.

    Φιλοι των 0-300, οκ τα εχουμε πει, τα περιοδικα ζουν από τις καταχωρησεις.
    Όμως αυτό δεν σημαινει ότι μπορειτε να γραφετε ανακριβειες για ένα μοντελο που εχει αποδιξει τι μπορει να κανει.
    Θα διαβασουν και ασχετοι αυτό το συγκριτικο, δεν ξερετε όμως ότι θα το διαβασουν και ‘’ψαγμενοι’’, εκτος και αν απευθυνεστε σε άλλο κοινο…

    Για χαρα και δεν θα τα ξαναπουμε

    (Κριμα Θαναση... )

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: 0-300 και ψεματα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Περνοντας λοιπον από το ψιλικατζιδικο της γειτωνιας μου, πεφτουν τα ματια μου στο νέο 0-300!
    Πρωτοσελιδο συγκριτικο με F800ST-Z750S-CBF600S
    Τι καλυτερο από το ‘’να δω τι γραφουν’’ για το μηχανακι μου?

    Ανοιγω λοιπον την αναλογη σελιδα και ……….ΣΟΚ!!!
    Δεν είναι δυνατον λεω, μας δουλευουν κανονικα ή εχουν γινει 100 τυπογραφικα λαθη!
    Αρχιζουμε λοιπον:
    Tα Kawasaki kai cbf μοιαζουν κουρασμενα μπροστα στο BMW(οκ, αντικειμενικο αυτό λεω)
    Παμε παρακατω
    Καθαριζει το BMW στις ρεπριζ, οι 100 ιπποι του Ζ δειχνουν ετοιμοι για όλα, αλλα στην πραγματικοτητα δυσκολευονται να επικρατησουν στους 82 του bmw(μααααλιστα)
    Παμε παρακατω…
    Δεν μπορει να περασει την δυναμη του στο δρομο το Ζ λογω των κακων αναρτησεων/πλαισιο.
    Λαστιχαρει και δεν μπορει να κινηθει γρηγορα ο αναβατης(!!!), ενώ από την άλλη το cbf είναι καλυτερα στημενο!!!
    200χλμ αυτονομια το Ζ!(Χαλια παιδια, το δικο μου που βγαζει 200 για να αναψει η λυχνια ότι απομενουν 4 λιτρα, είναι τυχαιο, είναι ειδικο μοντελο)

    Λεω ρε γαμωτο, δεν γινεται, αποκλειεται να γραψουν μπαρουφες και στις επιδοσεις!
    Αυτό ΦΑΙΝΕΤΑΙ ακομα και από καποιον ασχετο, ένα φαναρι αρκει!
    82 ιππους το bmw και 101 ,πραγματικους παντα και για τα δυο, το Ζ.
    Στα ιδια κιλα βρισκονται οποτε……….ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!!
    Το Ζ χανει ακομα και εδώ
    Παμε..

    0-400μ
    11,7’’ το bmw 11.8 για το Ζ

    0-100χλμ/ω 4.6’’ bmw, 3,7’’ το Ζ(ωραια λεω αλλα…)
    0-150χλμ/ω 7.5’’ bmw , 7.5’’ το Ζ
    Ε ρε κατι ανοιγματα μετα τα 100 το bmw, τι πατησε?nitro?
    Για τις ρεπριζ μην γραψω, το bmw είναι μπροστα λες και είναι 150 ιππους!!

    Πριν πω οτιδηποτε, να δηλωσω ότι μου αρεσει πολυ το F800S/ST και σιγουρα είναι μια παρα πολύ καλη μοτοσυκλετα.

    Φιλοι των 0-300, οκ τα εχουμε πει, τα περιοδικα ζουν από τις καταχωρησεις.
    Όμως αυτό δεν σημαινει ότι μπορειτε να γραφετε ανακριβειες για ένα μοντελο που εχει αποδιξει τι μπορει να κανει.
    Θα διαβασουν και ασχετοι αυτό το συγκριτικο, δεν ξερετε όμως ότι θα το διαβασουν και ‘’ψαγμενοι’’, εκτος και αν απευθυνεστε σε άλλο κοινο…

    Για χαρα και δεν θα τα ξαναπουμε

    (Κριμα Θαναση... )
    +1 και αν σου πω εγω τι σκατα εχω διαβάσει σε μετρησεις επιδόσεων στα περιοδικα..οπου αλλάζουν τα κιλα μιας μοτο μετα απο ένα χρονο..μεχρι να εχει μοτορι καλυτερη αναλογια κιλών ανα αλογο..και περισσοτερη ροπη..

    και να χανει σε 0-400 μετρηση.

    χεστα.
    περσι το κτμ μου ηταν ας πουμε 194 κιλα γεμάτο..φετος πηρε ενα χρονο πανω του και πηγε στα 199 κιλα γεματο.
    πολλά πολλα απο που να ξεκινήσω και που να καταληξω λεμε.

    μη δίνεις σημασιά και κανε οτι κανω και εγω.
    οπου πετυχένω τα πιο γρηγορα μηχανακια ...ΤΟΥΣ Γ@@ω τη μανουλα για να τους δείξω οτι οι μετρησεις των περιοδικών ειναι μουφα.. :rotflmao:

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Είναι τεράστιο θέμα αυτό με τις μετρήσεις των περιοδικών. Ειλικρινά θα ήθελα να δω πως τις κάνουν! Και που βεβαίως!!!
    Γιατί ορισμένα πράγματα όντως είναι περίεργα...

  4. #4
    Εγω πραγματικα αν τους ειχα απεναντι μου, θα ηθελα να τους ρωτησω μονο αυτο:

    Πιστευεται οτι απευθυνεστε στον μοτοσυκλετιστη ή στο περιστασιακο χρηστη?
    Γιατι αν ναι, τοτε καλυτερα να μετονομαστητε σε ''Μοτο Τεταρτη''
    Πιστευετε οτι θα ανεβασετε πωλησεις μετα απο αυτο?
    Εγω π.χ. εδω και παρα πολλους μηνες που εχω σταματησει να σας διαβασω, και νιωθω οτι πεταξα παλι τα λεφτα μου εχτες!

    Και παλι......κριμα Θαναση...

  5. #5

  6. #6
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Διαβαστε και εδω
    http://www.0-300.gr/el/newsdetail.php?id=670

    Den ksero gia tis metriseis (mia kai den exo diavasei to periodiko) alla me to parapano keimeno Symfono 100%


    pantow einai gegonos oti ston vomo ton xrimaton kai ton diafimiseon parapiounte arketa syxna metriseis klp
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  7. #7
    Πάντως παιδιά, το σίγουρο είναι οτι πρέπει απλά να πέρνουμε μια γεύση απο τα περιοδικά αυτά κι όχι να το δένουμε κόμπο οτι γράφουνε. Θα μου πείς...............εσυ που σκαμπάζεις 5 πράματα......καταλαβένεις......ο Χ και Ψ που δεν ξέρουν που πάνε τα 4 και πάνε τωρα να ασχοληθούν?????
    Αυτό που μου έχει πάντως κάνει εντύπωση είναι σε συγκριτικό K1200S με GSXR1000 K5-6 και ηταν παντού πιο γρήγορο το BMW Μα ΠΑΝΤΟΥ??? Είπαμε, είναι +200cc =παραπάνω ροπή - ίδια σχεδόν ιπποδύναμη αλλά να είναι πιο γρήγορο παντού απο το "που είναι το μηχανάκι ρε παιδιά" GSXR1000???
    Γενικότερα επικρατεί μια ΥΠΕΡBMWδοάποψη στα περιοδικά......δεν λέω....σαφώς βελτιωμένα με το παρελθόν......αλλά δεν ξυπνήσανε ενα πρωϊ οι Fritzιδες να μας πάρουνε τα σόβρακα.....τι κάνει ο ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ τόσα χρόνια????? Βίντεο συναρμολογεί???
    CALCULATOR ISLAND

  8. #8
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Εγώ δεν ξέρω γιατί πάτε και αγοράζετε ελληνικά περιοδικά...

    Επίσης δεν ξέρω τι σημαίνει "λαστιχάρει".
    Δεν ξέρω τι σημαίνει "κουρασμένο μπροστινό".
    Και γενικώς έχω πολλές τέτοιες απορίες...
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  9. #9
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Κλασική τελική μετάδοση με αλυσίδα στα δύο ιαπωνικά, ιμάντας για αθόρυβη λειτουργία, μεγάλη διάρκεια ζωής, μικρότερο βάρος και ελάχιστες ανάγκες συντήρησης για το βαυαρικό άτι.
    Η στάση του αναβάτη στο Kawasaki είναι περίεργη. Τα πόδια αρκετά πίσω και ένα τιμόνι που χρειάζεται αλλαγή σε φέρνουν σε στάση όχι ιδιαίτερα άνετη, ούτε ιδιαίτερα sport.


    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΧΑΡΛΕΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ?????

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Εγώ δεν ξέρω γιατί πάτε και αγοράζετε ελληνικά περιοδικά...

    Επίσης δεν ξέρω τι σημαίνει "λαστιχάρει".
    Δεν ξέρω τι σημαίνει "κουρασμένο μπροστινό".
    Και γενικώς έχω πολλές τέτοιες απορίες...
    Είναι τεχνικοί όροι που απευθύνονται σε αναγνώστες που δεν καταλαβαίνουν και πολλά..... όλοι δλδ

    Απλά διανθίζεται το κείμενο με διάφορα που να το κάνουν πιο δυσνόητο και να υπάρχει μια "άλλη" ατμόσφαιρα στο τεστ...

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Χωρίς να θέλω να πάρω άμεσα θέση σεαυτά που γράφεις (και εγώ στο παρελθόν έχω παρατηρήσει 'ύποπτες' μετρήσεις και από τα 2 περιοδικά) μη ξεχνάς και ότι και οι άλλοι βάζουν διαφήμιση.

    Γενικά πρόκειται για ένα παιχνίδι ισσοροπιών .

    Ρίξε πάντως και μια ματιά εδώ , ίσως εξηγούνται ορισμένα πράγματα (με την παραδοχή ότι το Z έχει πολύ χειρότερη αεροδυναμική). Πάντως θυμάμαι ότι όταν είχαν πρωτοβγεί τα Ζ, είχαν ιδιαίτερα εντυπωσιακές μετρημένες επιδόσεις και από τα 2 περιοδικά. Αν έχεις παλαιότερα τεύχη, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να παραθέσεις τις τότε με τις τώρα μετρήσεις.

    Τέλος, όταν μετριούνται επιδόσεις (και σε συγκριτικό τεστ) , ακόμα και το 'την ίδια μέρα τα μετρήσαμε' ΔΕΝ επαρκεί. Πρέπει να γίνονται με τις ίδιες καιρικές συνθήκες (και θερμοκρασίας-υγρασίας, ΚΑΙ κατεύθυνσης-ταχύτητας ανέμου).

    Νομίζω ότι δεν αναφέρονται αυτές οι παράμετροι στα πινακάκια των μετρήσεων, σε αντίθεση π.χ. με τα αμερικάνικα περιοδικά που γράφουν από κάτω 'corrected 1/4 mile time' κτλ.

    Πάντως υπάρχει και εμπειρικός τρόπος εύρεσης της αεροδυναμικής αντίστασης, περισσότερα ίσως later στο παραπάνω link.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Εγώ δεν ξέρω γιατί πάτε και αγοράζετε ελληνικά περιοδικά...

    Επίσης δεν ξέρω τι σημαίνει "λαστιχάρει".
    Δεν ξέρω τι σημαίνει "κουρασμένο μπροστινό".
    Και γενικώς έχω πολλές τέτοιες απορίες...
    +1000.
    Aπό συνήθεια ίσως?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Εγώ δεν ξέρω γιατί πάτε και αγοράζετε ελληνικά περιοδικά...
    Re Kwsta eisai sobaros?


    jefyllizeis esy to lexiko sthn toyaleta?

  14. #14
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Έχεις δίκιο. Τουλάχιστον έχουν ωραίες φωτό...
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  15. #15
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Σωπάτε ρε, δεν ξέρετε εσείς, αυτοί ξέρουν...................

    (Ρε Γιώργο κάνουν τέτοια λάθη? Αφού είπαμε, ξένα περιοδικά και μάλιστα στο 1/5 της τιμής των ελληνικών.............)

Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ανάμεσα σε sh 300 και beverly 300
    από th81 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2011, 15:32
  2. ανάμεσα σε sh 300 και beverly 300
    από th81 στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2011, 18:31
  3. αλήθειες και ψέματα για xt 600
    από faraway στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2009, 20:46
  4. τι γνωμη εχετε για τα μαθηματα του 0-300? και η μαλ@κία παει σύννεφο
    από dammed_kittin στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2007, 10:22
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 20:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF