Μπείτε στον κόπο να δείτε ποιος είναι ο allou
Μπείτε στον κόπο να δείτε ποιος είναι ο allou
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ας μπει στον κοπο να δει τι εγραψε...Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Μπείτε στον κόπο να δείτε ποιος είναι ο allou
και τον ειχα κ σε εκτιμηση
kawasaki street warriors
"δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
One more dies one more lives
One baby cries one mother grieves
For all the sins you will commit
You'll beg forgiveness and none I'll give
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από allou
με κίνδυνο να χάσει τη μοτοσυκλέτα του.
KTM Παίρνετε ?![]()
![]()
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
Όποιος και αν είναι ο Allou δεν δικαιολογεί τα γραφόμενά του....
A gentleman would walk but never run...
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ/ΠΙΣΤΕΥΩ/ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΥ!Αρχικά δημιουργήθηκε από allou
Όποιος αμφισβητεί τις μετρήσεις του 0-300, έρχεται, εναποθέτει την άδεια κυκλοφορίας και οι μετρήσεις γίνονται παρουσία του ή με τη συμμετοχή του, με κίνδυνο να χάσει τη μοτοσυκλέτα του.
Ας κρατά και ψιλά μόνο, για το ενδεχόμενο που χρειαστεί να φύγει με ταξί...
A gentleman would walk but never run...
allou fun park ,δε ψαρωνω.
Διαβασα ετσι για το γαμωτο το τεστ του 0-300 τευχος 120 για το Ζ750S ,
Τα νουμερα των επιδοσεων ειναι ιδια αλλα κατα τα αλλα....χαος.Πουθενα δεν αναφερωνται λαστιχαρισματα, κουραστικες θεσεις οδηγησης, τιμονια που θελουν αλλαγμα, και κουρασμενες αισθητικες;;; υμαρτον.
Το ντιζαιν της μοτοσυκλετας εξελιχτικε απο το 2005-2006 οσο και το ντιζαην στα αγγουρια.(αν εξερεσουμε καπως τα σσ).
Και ξερω τι λεω.της δουλειας ειμαι(ντιζαιν).
Η ουσια ειναι η εξης.Το Ζ ,το S οτι πουλησε πουλησε,το λεει και η πτωση των τιμων,Το ζεστο ψωμακι λεγεται 800 St και θελει σπρωξιμο.
that I was where I would be,
Then I would be where I am not,
Here I am where I must be
Go where I would, I can not
καλά ρε AFTER, εσύ δεν είπες πρώτος σε προηγούμενό σου ποστ ότι "ΒΑΖΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ" για να αποδείξεις ότι είναι πιο γρήγορη? και δεν είπε κανείς τίποτα, αλλά μόλις ο allou σου είπε "έλα" αμέσως τον κράζετε? δεν λέω, άσχημο να αμφισβητούν τη μηχανή σου, αλλά πώς είναι να αμφισβητούν τη δουλειά σου ξέρεις? είναι ακόμα πιο άσχημο...Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Δεν το καταλαβα αυτο με τις αδειες...
Που ειμαστε, στην βουτα την δεκαετια του '80?
Τι ηταν αυτο παλι? :hypnotize
Οποιος πιστευει, η μοτοσυκλετα μου εδω ειναι!
Αλλα τα αποτελεσματα θα δημοσιευτουν ΠΑΝΤΟΥ
χωρίς να ξέρω κάποιον από τους δυο σας προσωπικά και ούτε να έχω κάτι με κάποιον. οπότε τελείως αντικειμενικά, η συζήτηση αυτή μου κάνει κάπως "μαζευτήκαμε όλοι οι Ζ-άδες να γ@μ..σουμε όποιον τολμήσει να μας πει ότι η μηχανή μας δεν είναι η πιο γρήγορη"!
για να σοβαρευτούμε λίγο... ο άνθρωπος έδωσε πιστεύω ικανοποιητική απάντηση και όσο για την "κόντρα" θεωρώ ότι είναι απάντηση στο ίδιο ύφος με το δικό σου (ξαναδιάβασε το αρχικό σου ποστ, μήπως είσουν αρκετά σκληρός και επιθετικός).
εγώ προσωπικά δεν έχω οδηγήσει το BMW και το CBF, αλλά έχω εμπειρία με Z750S και μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι την άποψη του 0-300. σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα ότι οδηγάω μηχανή 100 ίππων. άποψή μου φυσικά!
φιλικά πάντα![]()
![]()
![]()
Orange blood runs in my veins...
Ο After δεν εννοούσε οτι βάζει τη μηχανή του στοίχημα, αλλά οτι με την δικά του μηχανή κι εκείνον οδηγό ευχαρίστως να γίνει "συγκριτικό" - και όχι κόντρα...Αρχικά δημιουργήθηκε από atom7ktm
καλά ρε AFTER, εσύ δεν είπες πρώτος σε προηγούμενό σου ποστ ότι "ΒΑΖΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ" γι
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
εεεε.... έπρεπε να το ξεκαθαρίσει το παληκάρι. λίγο αυτό, λίγο το "πάει ο θανασάκης μας" (κάπως έτσι) στο πρώτο ποστ, πάει.. τρελάθηκε ο θανασάκης. πολύ θέλει?
κι εγώ πάντως κόντρα νόμιζα ότι ήθελε ο AFTER. τεσπά, Ζ750 έχει ο AFTER το γυμνό ή το S?
Orange blood runs in my veins...
O After έχει το S. Η αλήθεια είναι ότι πως και ΄γω όταν διάβασα το ποστ του After, έμεινα με την εντύπωση πως βάζει την μηχανή του (ισως λόγω κεφαλαίων γραμμάτων).Αρχικά δημιουργήθηκε από atom7ktm
εεεε.... έπρεπε να το ξεκαθαρίσει το παληκάρι. λίγο αυτό, λίγο το "πάει ο θανασάκης μας" (κάπως έτσι) στο πρώτο ποστ, πάει.. τρελάθηκε ο θανασάκης. πολύ θέλει?
κι εγώ πάντως κόντρα νόμιζα ότι ήθελε ο AFTER. τεσπά, Ζ750 έχει ο AFTER το γυμνό ή το S?
Τελικά οι μοτοσυκλέττες μετρήθηκαν με ίδιες συνθήκες, ή καποια είχε ευνοϊκό τυφώνα από πίσω?
Ερωτώ(όπως και ο Adam) γιατί ο συντάκτης του 0-300 που απάντησε, κάτι τέτοιο αφησε να εννοηθεί.
Επειδή δύο-τρία ελληνικά κωλοπεριοδικά (χώρια η Βαβέλ) μοτοσυκλέτας διαβάζω ακόμα, μήπως τα παραλέμε με την υποτιθέμενη εκπόρνεψη όσον αφορά τα στατιστικά (άλλο αν "έτυχε" να συγκρίνει κάποιος σχεδόν σχετικές μηχανές), και μπορεί να υπάρχει κάπου βάση σε αυτά που λέγονται;
Μήπως το άλλο που μ'αρέσει το Power Bikes (μιλάμε το γέλιο της αρκούδας ώρες ώρες), παίζει κι αυτό τόσο τυφλά το ίδιο παιχνίδι με τη μπέμπα, ή είναι καλή τελικά;
Δεν με νοιάζει...
Ξέρω ότι άμα κολήσει το κεφάλι μου κάπου, όλοι να μου πούνε ότι κάνει τζίζ το τάδε, θα το πάρω, τελευταία όμως βλέπω ότι κάποιο δίκιο ίσως έχουν τα παιδιά αυτά που φαίνεται ότι σπαταλάνε χρόνο κάνωντας αυτό που γουστάρουν -δε ξέρω ίσως να γερνάω...
Και να σου πω και κάτι άλλο...
Πιο καλές κλίσεις σε πολύ χειρότερους δρόμους (και σίγουρα πιο γρήγορα) από αυτούς έχω με τη πεγκάσω, παρά ο παρακάτω ο λεβιές με τη μπέμπα...
Αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία για τη μπέμπα, ούτε για το Ζ (μιλάμε να το πηγαίνω καμιά βδομάδα, όχι έτσι για φώτο), οπότε τι ανακατεύομαι;
![]()
Τα περιοδικά όλου του κόσμου, είτε απευθύνονται σε μερικά εκατομμύρια αναγνώστες είτε σε πολλά, ζουν από τις διαφημίσεις. Αν πουλάει λίγα τεύχη, οπότε τα έσοδα από τις πωλήσεις είναι λίγα, θα πωλείται και η ολοσέλιδη ή το σαλόνι φθηνότερα από ένα περιοδικό που απευθύνεται σε πολύ περισσότερο κόσμο. Ειδικά αν τα προϊόντα που διαφημίζονται, στην προκειμένη περίπτωση, οι μοτοσυκλέτες, είναι διεθνώς διαθέσιμα.
Αυτό είναι σίγουρα κάτι που επηρεάζει την κρίση των συντακτών γιατί από «αυτούς ζούνε», οπότε δεν μπορούν να παίρνουν χρήματα και να τους θάβουν. Επειδή εγώ εργαστεί για αρκετά περιοδικά, έτυχε να γίνω μάρτυρας περίπτωσης περιοδικού που θα γινόταν το καλύτερο στο χώρο του, αν δεν το είχαν κλείσει, επειδή δε συμμορφωνόταν με τις οδηγίες των εταιριών/προμηθευτών. Επειδή ήταν μουσικό περιοδικό, θυμάμαι ότι ερχόντουσαν cd για παρουσίαση με τη βαθμολογία καρφιτσωμένη απάνω!!! Αν φυσικά δεν έμπαινε ο βαθμός που ζήτησαν, αποσυρόταν και η καταχώρηση… Μπορεί να πήγαιναν με το σταυρό στο χέρι και να μη χάρισαν ούτε 0.5 βαθμούς σε κανέναν, αλλά τώρα ποιος τους θυμάται? Κανείς! Ακόμα και οι αναγνώστες που θα έπρεπε να τους διαβάζουν ανελλιπώς, δεδομένου ότι ήταν το πιο τίμιο περιοδικό που είχαν στα χέρια τους, δεν τους στήριξαν και το αποτέλεσμα ήταν να κλείσει.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι στα περιοδικά μοτοσυκλέτας συμβαίνει κάτι αντίστοιχο, αλλά σίγουρα δεν πάνε και με το σταυρό στο χέρι. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα δημοσιεύσουν ψέμματα (όπως λέει ο τίτλος) ή ψεύτικες μετρήσεις. Κι αυτό που είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από όλους εδώ, είναι ότι γιουχάρουν που το Ζ δεν πάει καλά, αλλά κανείς σας δεν έχει μετρήσει/οδηγήσει ποτέ το BMW ώστε να έχει άποψη και πολύ σωστά έγραψε ο Νίκος, ότι τελικά απλά είστε οπαδοί του Ζ και τίποτα παραπάνω.
Θυμάμαι όταν είχα παραγγείλει ήδη και προκαταβάλει χρήματα για το 1000, έπεσαν στα χέρια μου περιοδικά που είχαν παρουσιάσεις και συγκριτικά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το εξής παράδειγμα: Γίνονται μετρήσεις στην πίστα των Σερρών και ο Κ κάνει καλύτερο χρόνο με το CBR από ότι με το R1, που όμως το γνωρίζει καλά γιατί το έχει ήδη στην κατοχή του και πριν είχε άλλα δύο προηγούμενα μοντέλα R1. Το αυτό ισχύει για την πλειοψηφία των συντακτών που γράφουν. Ο Δ, είναι ο μόνος που κάνει καλύτερο χρόνο με το R1, που όμως είναι αγωνιζόμενος και τρέχει με αυτό το μηχανάκι στο πρωτάθλημα… Το πιο γελοίο είναι που αναφέρουν σε ένα σημείο ότι με το CBR έκανε λάθος σε ένα σημείο της πίστας, παρόλα αυτά κράτησαν το χρόνο γιατί δεν προλάβαιναν να κάνουν κι άλλους γύρους! Φυσικά το συμπέρασμα του συγκριτικού ήταν ότι το R1, το οποίο το έθαβαν για τις επιδόσεις του στην πόλη, ήταν το καλύτερο από τα 6 του συγκριτικού.
Φυσικά όλα αυτά τα διάβασα βερεσέ για δύο λόγους:
1ον, γιατί είχα ήδη πληρώσει το μηχανάκι κι αν δεν το έβγαζαν άχρηστο δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω άλλο
2ον, γιατί φυλλομέτρησα το τεύχος και είχε 7 ολοσέλιδες καταχωρίσεις Μοτοδυναμική και 4 Σαρακάκη…
Αν όμως προσέξει κάποιος και διαβάσει όλο το κείμενο χωρίς να κοιτάξει μόνο τα πινακάκια, θα διαπιστώσει ότι στην τελική «χαρακτήριζαν» το κάθε μηχανάκι με τέτοιο τρόπο που να έμενα όλοι ικανοποιημένοι. Και είναι φυσικό αυτό, αφού όλοι τους δίνουν δουλειά. Ξέρετε, είναι πολύ εύκολο να είσαι έξω από το χορό… Είναι πολύ εύκολο να κρίνεις κάποιον. Αλλά πολύ πιο δύσκολο να κριθείς.
«Η πόλη σας (Αθήνα) είναι γεμάτη προτομές. Προτομές ανθρώπων που κρίθηκαν, φυλακίστηκαν, δολοφονήθηκαν, εκτελέστηκαν. Βλέπετε πουθενά καμμία προτομή των κριτών τους?» - Hank Zampa
Wizard! "Έν οίδα, ότι ουδέν οίδα" - Σωκράτης (469πΧ - 399πΧ)
[font=Geneva]Το να είσαι το παράδειγμα δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος να φτάσεις ψηλά, είναι ο μόνος τρόπος - Albert Einstein (1879-1955)[/font]
Μια ερωτηση .....
Εχει μετρησει κανεις απο εδω μεσα το νορμαλ Ζ του με το συγκεκριμενο BMW και ειναι σιγουρος για αυτα που γραφει εναντιον των μετρησεων του περιοδικου ???![]()
Και μια παρατηρηση....
allou
Έχει σκεφτεί κανείς την περίπτωση να είναι τα πράγματα όπως αναφέρονται;Το λέμε μία ακόμη φορά λοιπόν:
Όποιος αμφισβητεί τις μετρήσεις του 0-300, έρχεται, εναποθέτει την άδεια κυκλοφορίας και οι μετρήσεις γίνονται παρουσία του ή με τη συμμετοχή του, με κίνδυνο να χάσει τη μοτοσυκλέτα του.
Ας κρατά και ψιλά μόνο, για το ενδεχόμενο που χρειαστεί να φύγει με ταξί...![]()
Περιμενα μια καλλυτερη << βιαστικη απαντηση >> απο εναν ανθρωπο που παρακολουθω και διαβαζω χρονια !!!
Κριμα...![]()
Κι εγω οδηγησα το mille και με τιποτα δε μου φανηκε για μηχανη 130αλογων,αλλα βεβαια το οδηγησα στη μιχαλακοπουλου με 15+ χιλμ την ωρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από atom7ktm
..., αλλά έχω εμπειρία με Z750S και μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι την άποψη του 0-300. σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα ότι οδηγάω μηχανή 100 ίππων. άποψή μου φυσικά!
φιλικά πάντα![]()
![]()
![]()
Δε πιστευω να τσιμπισες 10-11.000 στροφες με το Ζ και να μην σου φανηκαν τα 100αλογα.Φαινονται και παραφαινονται.Ειχα κi ενα cbr1000f του καποτε.
Συγκριτικα ειναι παρομοια.
Χαμηλα ειναι γατουλες, ψηλα τρελαινονται.
Διαβαζει κανεις παλια και νεα τεστ απο το ιδιο περιοδικο,για την ιδια μηχανη και βγαζει τελειως διαφορετικα συμπερασματα.αυτο ειναι παραπληροφορηση.
Στο παλιο τεστ για το S ολα ηταν καλοσεταρισμενα και "επαρκεστατα" αυτην ακριβως την λεξη χρησιμοποιει.Τις διπιστονες δαγκανες τις λεει επαρκεις(που δεν ειναι στην καμια) και λεει οτι δεν τρομαζουν με ξαφνικα δαγκωματα.Τι ωραιος τροπος να χαρακτιρησεις ελειπη φρενα "δεν τρομαζουν" και να τα κανεις να φαινονται ιδανικα.
Ενα χρονο μετα το συνολο φαινεται "κουρασμενο" και ελειπες.
Το θεμα δεν ειναι οτι συγκρινεται με καλητερα μηχανακια (που μπορει να ειναι καλητερα).
Τα ελλατωματα που αναφερει,που εν μερει τα εχω κι εγω διαπηστωσει δεν ανοικουν στην εξελιχτικη πορεια των μοτοσυκλετων.Οι μοτοσυκλετες αυτης της κατηγοριας εξελισονται καθε 4-5 χρονια ,οχι δραστικα και οχι παντα προς το καλητερο.
Δηλαδη ,κατι που ειναι ανεπαρκες το 2006, ηταν ανεπαρκες και το 2000, πχ φρενα ,πλαισιο, αναρτησεις.
Δουλεια του δημοσιογραφου ειναι να το αναφερει.
Θανάααασηηηη!!!!
that I was where I would be,
Then I would be where I am not,
Here I am where I must be
Go where I would, I can not
Εισαι ο μοναδικος ανθρωπος στον κοσμο που το πιστευει αυτο!Αρχικά δημιουργήθηκε από atom7ktm
εγώ προσωπικά δεν έχω οδηγήσει το BMW και το CBF, αλλά έχω εμπειρία με Z750S και μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι την άποψη του 0-300. σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα ότι οδηγάω μηχανή 100 ίππων. άποψή μου φυσικά!
φιλικά πάντα![]()
![]()
![]()
Οχι φαινονται οι 100 ιπποι, αλλα βαζουν τα γυαλια και σε μεγαλυτερα μηχανακια!
Εκτος αν προσπαθησες να το οδηγησεις σαν το δικο σου μηχανακι.(Το εχω δει και αυτο)
Τα 4κυλινδρα θελουν στροφες...
Βασικα δεν με ενδιαφερει καθολου το οτι το μηχανακι ειναι το Ζ, και αλλο θα ηταν τα ιδια θα ελεγα!
Επειδη ομωε εχω φιλους που εχουν οδηγησει και τα 2(f800 & Z750), η αποψη τους ειναι οτι απλα στα γκαζια ουτε καν συγκρινονται!
Επειδη βαρεθηκα να ακουω ''δεν εχουν λογο τα περιοδικα να πουν ψεματα'', εγω ο ιδιος εχω κραξει περιοδικο για ψεματα που εγραψε(ημουν ενας απο τους προμηθευτες ενος απο τα υλικα του τεστ), δεν ειχαν ματια ουτε να με κοιταξουν, και παραδεχτηκαν οτι εκαναν βλακεια!
Οποιος θελει, ΑΥΡΙΟ κιολας, να φερει ενα F800S/ST να δουμε τι θα κανει, ετσι για το γαμωτο της ιστοριας, επειδη βαρεθηκα!
edit:
Εννοειται οτι δεν βαζω τις αδειες!
Απλως προσφερω την μοτο μου με εμενα οδηγο, για οποιοδηποτε τεστ μετρησεων επιδοσεων!
Αν και ειμαι τοσο σιγουρος που και την αδεια θα εβαζα σε αλλη περιπτωση(Αν επαιζα σε ταινια του Δαλιανιδη π.χ. )![]()
Τα πραγματα ειναι απλα, εχουμε 2 ομοιες σε αεροδυναμικη μοτοσυκλετες, με ιδιο βαρος, με ιδια διασταση ελαστικου, αλλα με 20 ιππους διαφορα!
Η διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΕΙΑ!
Ειδικα αν υπολογισουμε το προβαδισμα του πολυκυλινδρου οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα, τοτε το χασμα μεγαλωνει ακομα πιο πολυ.
Οποιοδηποτε δικυλινδρο των 80 ιππων μετα τα 160 αργει παρα πολυ να ανεβασει χιλιομετρα!
Το Ζ750, ακομα και το γυμνο(που εχει φυσικα χαλια αεροδυναμικη), πρεπει να φτασει τουλαχιστον τα 200 για να κοψει ρυθμο!
Ελπιζω να γνωριζεται οτι στα 0-400m υποτιθεται οτι εχεις φτασει αυτα τα χιλιομετρα...
Σκεφτειτε οτι το νεο FAZER 1000 με το FZ1 εχουν 3 ολοκληρα δευτερολεπτα διαφορα στα 0-200χλμ/ω(φυσικα υπερ του φερινγκατου), φανταστειτε λοιπον και κατι αναλογο στα Ζ750/Ζ750S
Θα κουρασω και παλι και θα πω:
ΦΕΡΤΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΑ F800 ΓΙΑ ΜΕΤΡΗΜΑ!