Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 134

Θέμα: 0-300 και ψεματα

  1. #91
    Bασικά έχω Fazer αλλά παιδιά οτι είναι πιο στιβαρό απο το Ζ το 1000 δε παίζει.Μη τρελαθούμε κιόλας!Δεν γίνεται ένα μηχανάκι που έχει στήσιμο 1000ριού να υστερεί σε ένα μηχανάκι που έχει στήσιμο 600ριού.
    Το στρώμα1000 σε κλειστό στροφιλίκι στις εξόδους δεν πιάνεται αλλά όχι οτι δεν παλεύεται κιόλας!Ειδικά με το Ζ1000 που έχει καλή ροπή παντού!Προφανώς ο φίλος που το ήπιε απο το στρώμα δεν ήταν και πολύ στριφτερός.Το στρώμα έχει πολύ καλές ικανότητες στο περί στρίβειν για on-off αλλά όχι οτι α συγκριθείς με ένα street!
    SVolution has began.... Perhaps...TOO much for your Guts?!

  2. #92
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako

    Νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τον μύθο ότι το V2 είναι πιο γρήγορο σε στροφές εγώ ευχαριστώ αλλά δεν θα τον πάρω........... Το V2 δουλεύει στις 4-7000, εδεν μπορείς για να συγκρίνεις να πηγαίνεις το Ι4 στις 7000 και να έχεις και απαιτήσεις! Εγώ στις 7000 έχω 40 άλογα, είναι δυνατόν να κάνεις σοβαρή σύγκριση μετά?
    Δεν ισχύει πιο γρήγορο πιο αργό στις στροφές,
    είναι με τι τρόπο οδήγησης είναι ή με τι τρόπο γουστάρει να οδηγάει και αισθάνεται άνετα ο κάθε οδηγός...
    ισχύει όμως ότι έχει καλύτερο κράτημα εκ κατασκευής μετάδοσης του κινητήρα το δικύλινδρο στις στροφές, αν βρω το τεχνικό λινκ που το αναλύει θα το ποστάρω... θα το πω "μπακαλίστικα" για να γίνει κατανοητό , υποστηρίζεται ότι η χρονική καθυστέρηση του ενός κυλίνδρου με τον άλλο δίνοντας ταυτόχρονα κλωτσιά στην αλλαγή,είναι σαν ένα σύστημα που δημιουργεί ομοιόμορφη στιγμιαία ολίσθηση και μετά με άμεση επαναφορά κάτι σαν το ABS αλλά όχι για το φρενάρισμα αλλά για το άνοιγμα του γκαζιού... δεν ξέρω πόσο στέκει η τεχνικη αυτή αναφορά αλλά εμένα έτσι όπως το περιέγραφε με είχε προβληματίσει και με είχε πείσει...

    Α Σταύρο, δεν δουλεύουν τόσο χαμηλά τα V2 εμένα π.χ.μου αρέσει πιο πολύ η δύναμη που έχει απο 6500 έως 9000στροφές...

  3. #93
    Μην γινει αντιπαραθεση fazer/z η ιστορια...plz!

    Tropea, δεν υπαρχει περιπτωση το F800 να ειναι γρηγοροτερο!

    Αλλωστε μην ξεχνας, οτι μιλαω για 0-400 μετρα και 0-150 χλμ/ω

    Αλλα και παλι θα κουρασω και θα πω!

    ΦΕΡΤΕ ενα F800 να το μετρησουμε διπλα διπλα ΤΩΡΑ!!!

  4. #94
    Κοιτάξτε, σας μεταφέρω αυτά που μου λένε και τα παιδιά, τι παιδιά δηλαδή, παντρεμένοι με τρέλα για την μοτοσικλέτα είναι, δεν λένε μαλακίες. Ίσως για τα δικά τους μέτρα και σταθμά έτσι μεταφέρουν αυτά που βιώνουν. Και όχι, δεν θέλω να αλλάξω το θέμα προς το Fazer. Αν φάνηκε έτσι, γράψτε άκυρο.

    Μήπως τελικά η κλιμάκωση του κιβωτίου κάνει όλη τη δουλειά?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  5. #95
    οδηγώ ΚΤΜ αναπνέω ΚΤΜ Το avatar του/της atom7ktm
    Εγγραφή
    28/06/2006
    Μηνύματα
    112
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Εισαι ο μοναδικος ανθρωπος στον κοσμο που το πιστευει αυτο!
    Οχι φαινονται οι 100 ιπποι, αλλα βαζουν τα γυαλια και σε μεγαλυτερα μηχανακια!
    Εκτος αν προσπαθησες να το οδηγησεις σαν το δικο σου μηχανακι.(Το εχω δει και αυτο)
    Τα 4κυλινδρα θελουν στροφες...
    χμμ δεν είμαι ο μοναδικός, αλλά οκ. παραδέχομαι ότι πρέπει να δουλεύεις τον κινητήρα πολύ ψηλά για να καταλάβεις ότι κάτι γίνεται, αλλά και πάλι για μένα η ροπή δεν είναι αρκετή ώστε να μου δώσει την αίσθηση που ζητάω. άλλες προσδοκίες έχεις εσύ από μια μηχανή και άλλες εγώ.

    για την ιστορία, το Z750S το οδήγησα μιχαλακοπούλου έστριψα κατεχάκη, ανέβηκα μέχρι καρέα και γύρισα πίσω από τον ίδιο δρόμο. οπότε είχα όλο το χρόνο και την ευχέρια να το οδηγήσω γρήγορα και με ψηλές στροφές (η μιχαλακοπούλου εννοείται οτί δεν μετράει). ωραία τα 220 που είδα στο κοντέρ, ωραίος και ο τρόπος που μπήκα με το Ζ στην ανοιχτή στροφή στην έξοδο για αττική οδό αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν με το "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ" που είπα μέσα μου όταν οδήγησα και άνοιξα το 950SM. και γιατί κάνω την σύγκριση? γιατί και το KTM είναι δικύλινδρο (σαν το BMW) με λιγότερα άλογα από το Ζ και όμως δεν έχει καμία σχέση το πώς επιταχύνει το ένα και το άλλο. βέβαια το BMW σίγουρα θα είναι υποδεέστερο του ΚΤΜ (αυτό έλειπε!) αλλά αν το SM με το Ζ έχουν αρκετά μεγάλη διαφορά, τότε το BMW είναι πολύ πιθανό να είναι αρκετά κοντά στο Ζ.

    και πάλι συγγνώμη που βάζω στο "παιχνίδι" το 950SM, αλλά έτυχε να το έχω οδηγήσει λίγες μέρες πριν οδηγήσω και το Ζ και όπως καταλαβαίνεις η σύγκριση (μέσα μου) ήταν αναπόφευκτη. όχι μόνο για μένα αλλά και για τον κολλητό μου, ο οποίος σημειωτέον είναι φανατικός Ζ-ετάς και λίγο έλειψε να αλλαξοπιστίσει (έπρεπε να βλέπατε την έκφρασή του όταν κατέβηκε από το SM).

    για μένα αυτό που μένει είναι να οδηγήσω το BMW, ώστε να έχω μια εμπεριστατωμένη άποψη. ως τότε, δυστυχώς μπορώ να κάνω μόνο εικασίες (όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα).


    Υ.Γ. θα την κάνετε τελικά αυτή την "κόντρα" να μάθουμε και μεις ποιο είναι πιο γρήγορο?
    Orange blood runs in my veins...

  6. #96
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Μην γινει αντιπαραθεση fazer/z η ιστορια...plz!

    κολωνουμε γιωργακη??????
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Λεωνίδας
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    3.747
    αληθεύει ότι το Fazer έχει το Z750


    (πάει το κατέστρεψα το thread )

  8. #98
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
    αληθεύει ότι το Fazer έχει το Z750


    (πάει το κατέστρεψα το thread )
    Standard!!!!

  9. #99
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
    Δεν ισχύει πιο γρήγορο πιο αργό στις στροφές,
    είναι με τι τρόπο οδήγησης είναι ή με τι τρόπο γουστάρει να οδηγάει και αισθάνεται άνετα ο κάθε οδηγός...
    ισχύει όμως ότι έχει καλύτερο κράτημα εκ κατασκευής μετάδοσης του κινητήρα το δικύλινδρο στις στροφές, αν βρω το τεχνικό λινκ που το αναλύει θα το ποστάρω... θα το πω "μπακαλίστικα" για να γίνει κατανοητό , υποστηρίζεται ότι η χρονική καθυστέρηση του ενός κυλίνδρου με τον άλλο δίνοντας ταυτόχρονα κλωτσιά στην αλλαγή,είναι σαν ένα σύστημα που δημιουργεί ομοιόμορφη στιγμιαία ολίσθηση και μετά με άμεση επαναφορά κάτι σαν το ABS αλλά όχι για το φρενάρισμα αλλά για το άνοιγμα του γκαζιού... δεν ξέρω πόσο στέκει η τεχνικη αυτή αναφορά αλλά εμένα έτσι όπως το περιέγραφε με είχε προβληματίσει και με είχε πείσει...

    Α Σταύρο, δεν δουλεύουν τόσο χαμηλά τα V2 εμένα π.χ.μου αρέσει πιο πολύ η δύναμη που έχει απο 6500 έως 9000στροφές...
    Το ξέρω αυτό που λες για τα V2 και όντως ισχύει αλλά νομίζω έχει περισσότερο σημασία σε αγωνιστική οδήγηση, εκεί που το τελευταιο δεκατάκι μετράει. Στους δρόμους που οδηγάμε δεν νομίζω ότι είναι αυτό που κάνει την διαφορά. Αυτό που κάνει την διαφορά είναι ότι το δικύλινδρο αποδίδει σε χαμηλότερα rpm και είναι αλήθεια ότι μάλλον μπορείς να πας πιο εύκολα γρήγορα με το δικύλινδρο. Αλλά αν χορεύεις κλακέτες στο λεβιέ ενός ξυραφένιου σε περιφερειακά 600 SS τότε τα πράγματα είναι υπέρ του Ι4 ή έστω ίσα.

    Για να μη νομίζεις ότι δεν μου αρέσουν τ V2, όχι μόνο μου αρέσουν αλλά έχω φτάσει 2 φορές πολύ κοντά να πάρω την απόφαση να πάρω ένα. Μια όταν τελικά κατέληξα στο GSXR και μία τώρα πρόσφατα...............

  10. #100
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
    Δεν ισχύει πιο γρήγορο πιο αργό στις στροφές,
    είναι με τι τρόπο οδήγησης είναι εξικοιωμένος ή με τι τρόπο γουστάρει να οδηγάει και αισθάνεται άνετα ο κάθε οδηγός...

  11. #101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από atom7ktm
    ...

    για την ιστορία, το Z750S το οδήγησα μιχαλακοπούλου έστριψα κατεχάκη, ανέβηκα μέχρι καρέα και γύρισα πίσω από τον ίδιο δρόμο. οπότε είχα όλο το χρόνο και την ευχέρια να το οδηγήσω γρήγορα και με ψηλές στροφές (η μιχαλακοπούλου εννοείται οτί δεν μετράει). ωραία τα 220 που είδα στο κοντέρ, ωραίος και ο τρόπος που μπήκα με το Ζ στην ανοιχτή στροφή στην έξοδο για αττική οδό αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν με το "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ" που είπα μέσα μου όταν οδήγησα και άνοιξα το 950SM. και γιατί κάνω την σύγκριση? γιατί και το KTM είναι δικύλινδρο (σαν το BMW) με λιγότερα άλογα από το Ζ και όμως δεν έχει καμία σχέση το πώς επιταχύνει το ένα και το άλλο. βέβαια το BMW σίγουρα θα είναι υποδεέστερο του ΚΤΜ (αυτό έλειπε!) αλλά αν το SM με το Ζ έχουν αρκετά μεγάλη διαφορά, τότε το BMW είναι πολύ πιθανό να είναι αρκετά κοντά στο Ζ.

    Μ'αρεσει που πετυχα την μιχαλακοπουλου,αλλα οκ.
    Βασικα συμφωνουμε.Το Ζ το κινηγας "ψηλα" .Τροπος που θελει συνειθεια.Κι εγω προερχομαι απο δικυλινδρο και ο τροπος λειτουργιας του ειναι κ@υλα,κι ηταν 650,φανταζομαι ενα 1000V2.
    Tα Z,Fz κλπ ειναι ησυχα αλλα μαζευουν χιλιομετρα.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  12. #102
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Μ'αρεσει που πετυχα την μιχαλακοπουλου,αλλα οκ.
    Βασικα συμφωνουμε.Το Ζ το κινηγας "ψηλα" .Τροπος που θελει συνειθεια.Κι εγω προερχομαι απο δικυλινδρο και ο τροπος λειτουργιας του ειναι κ@υλα,κι ηταν 650,φανταζομαι ενα 1000V2.
    Tα Z,Fz κλπ ειναι ησυχα αλλα μαζευουν χιλιομετρα.
    Εννοειται οτι το 950SM στις ρεπριζ σχιζει, αλλα πιστεψε με, απο σταση εχει σχεδον τις ιδιες επιδοσεις με το Ζ, και οταν λεω σχεδον, εννοω οτι λιγο να κανει λαθος ο ενας στην εκκινηση, λιγο ο αλλος, το αλλο εφυγε μπροστα!
    Επειδη με ενα φιλτατο που το εχει τα....δοκιμαζουμε συχνα , σχεδον φευγει παντα λιγο μπροστα με χρι τα 100 και μετα το μαζευω σιγα σιγα μεχρι τα 170 που μετα περναω μπροστα!Ολα αυτα απο σταση!

    Το F800 ομως, ουτε στο ονειρο του δεν φανταζεται την δυναμη του 950, και οχι μονο λογω των 20 ιππων λιγοτερων

  13. #103
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Λοιπόν παίδες.
    Οι 2 Τροχοί, που μάλλον είναι υποπεριοδικό του 0300, λένε,

    BMW
    0-400μ 11,7sec και 0-150χ.α.ω. 7,5sec
    CBF100
    0-400μ 11.4sec & 0-150χ.α.ω. 6,5sec
    TDM
    0-400μ 14,2sec & 0-150χ.α.ω. 18,1sec
    Επειδή έτυχε να πάρω το συγκεκριμένο τεύχος (το οποίο είναι επιεικέστατα μέτριο) να πω ότι η τιμή 0-150 του TDM δεν είναι 18,1 που γράφεις, αλλά 6.6sec. Το 18,1 είναι για τα 0-200.

  14. #104
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    μιας και καποιος τ0 ανεφερε.... γιατι δε βαλαν στο συγκριτικο cbf1000 αντι για 600????? απο πλευρας τιμης ειναι το ανταγωνιστικο του BMW... και οχι το 600

    και το 600 απεχει απο το 800 οσο και το 1000
    Αν αναφέρεσαι στο τεστ των 2T, το 1000άρι CBF είχαν και όχι το 600άρι.

  15. #105
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
    Αν αναφέρεσαι στο τεστ των 2T, το 1000άρι CBF είχαν και όχι το 600άρι.

    τελικά.... απο αυτά που διαβάζω εδώ μέσα...


    ό,τι ναναι - όπως να ναι...

    αντιπαράθεση για την αντιπαράθεση...

    ο κύριος μεθ' ημών......

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ανάμεσα σε sh 300 και beverly 300
    από th81 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2011, 15:32
  2. ανάμεσα σε sh 300 και beverly 300
    από th81 στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2011, 18:31
  3. αλήθειες και ψέματα για xt 600
    από faraway στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2009, 20:46
  4. τι γνωμη εχετε για τα μαθηματα του 0-300? και η μαλ@κία παει σύννεφο
    από dammed_kittin στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2007, 10:22
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 20:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF