Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Λάδι από το φίλτρο???

  1. #16
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Η αλήθεια είναι ότι κατά την διαδικασία, έβγαλα και κοίταξα το σωληνάκι που ανεβαίνει από το μοτέρ στο φιλτροκούτι, το οποίο ήταν θεόστεγνο!!

    Έυχομαι - επειδή δεν ξέρω - οι αναθυμιάσεις να είναι σε πλήρη αέρια μορφη.. διότι αν όχι φαντάζομαι χειρότερα...

    Του στύλ.. γίνεται να ανεβαίνει από το ελατήριο του πιστονιού πίσω στο καρμπυρατέρ...? Δηλαδή να έχω ζημιά στο ελατήριο..?

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    .. γίνεται να ανεβαίνει από το ελατήριο του πιστονιού πίσω στο καρμπυρατέρ...? Δηλαδή να έχω ζημιά στο ελατήριο..?
    Αν η βαλβίδα ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ μένει ΑΝΟΙΧΤΗ κατά την φάση της ΕΞΑΓΩΓΗΣ ....!!!



    Υ.Γ.
    Αν είναι δυνατόν ΜΗΝ τα πετάς έτσι απότομα ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Ετεροχρονισμένη απάντηση...Συνήθως υπάρχει προδιαγραφή μήκους για τα μπουζόνια.

    Δλδ., εάν τα μεταχειρισμένα την τελευταία φορά που είχαν σφιχτεί είχαν υποστεί πλαστική παραμόρφωση, θα είχαν επιμηκυνθεί. Εάν όχι, τότε μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν.

    Πάντως δεν αξίζει τον κόπο (σε σχέση με το κόστος) να μην τα αλλάξεις.
    Και βέβαια αμφιβάλλω αν ο μάστορας τα μέτρησε.....
    ..Ή δουλειά έγινε.. τελικά θα έπρεπε να είχαν αλλαχτεί και τα 4 όπως είπε κι ο jtoros!! Τα υπόλοιπα δυο αλλάχτηκαν αργότερα.. προς το παρόν όλα εντάξει φαίνονται..

    Πως...!! Τα μέτρησε!! Με το μάτι νομίζω!!

    Λοιπόν έχω μπεί στο τριπάκι να το φτιάξω τούμπανο το Tenere :rotflmao:

    Μια μέρα της άνοιξης θα κεράσω μπριζολάκια και μπύρες στην αυλή σε όσους θέλουν να βοηθήσουν στο project!! :rotflmao: :rotflmao:

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν η βαλβίδα ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ μένει ΑΝΟΙΧΤΗ κατά την φάση της ΕΞΑΓΩΓΗΣ ....!!!
    Δλδ. υποστηρίζεις ότι αυτό δεν συμβαίνει σε ΚΑΝΕΝΑ κινητήρα (τα περί χρονισμού, γιατί το άλλο για το πέρασμα αναθυμιάσεων λαδιού απ'την βαλβίδα εισαγωγής, well that's a big one )

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #20
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Δεν γίνεται αυτό δηλαδή με τίποτα...?

    Αν είναι δυνατόν ΜΗΝ τα πετάς έτσι απότομα ...!!!
    Τα λέω όπως είναι στο κεφάλι μου γιατί ΔΕΝ γνωρίζω

    ..αν γνώριζα ...

  6. #21
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    υποστηρίζεις ότι αυτό δεν συμβαίνει σε ΚΑΝΕΝΑ κινητήρα (τα περί χρονισμού...)
    Ορεξούλες έχουμε..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba

    Επισκευή φλάτζας κεφαλής (αλλαγή φλάτζας, 2 από τα 4 μπουζόνια ΚΑΙ σφίξιμο με δυναμόκλειδο...)
    Το μοτέρ μέσα είναι σχεδόν καινούργιο, αφού πιστόνι, μπιέλα, γρανάζια κιβωτίου έχουν περίπου 2000~3000 km...
    δλδ αλλαξες πιστονι,μπιελα κ γραναζια κ μετα απο 3k km ξανανοιξες για τελιωσεις τη δουλεια κ να αλλαξεις φλαντζα κ 2 μπουζονια?
    στα επομενα 3k πιστευω θα ψηθεις να αλλαξεις κ τα αλλα δυο μπουζονια κ το ελατηριο λαδιου - τ αλλα δυο κ μια βαλβιδα τη επομενη φορα!!

    ελεος ρε μαν!!!
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  8. #23
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Καλημέρα!

    Όχι, όχι... δεν είναι έτσι η ιστορία!
    Το μηχανάκι το είχε ένας συγγενής, και τα είχε αλλάξει όλα - πιστόνι, κύλινδρο, καδένα, βαλβίδες, γρανάζια κιβωτίου.
    Το μηχανάκι το παράτησε μετά για περίπου δυο χρόνια γιατί μετά την επισκευή - εκτός του ότι έφυγε εκτός Αθηνών - επειδή είχε πλανίσει την κεφαλή 1/10 και το συγκεκριμένο μοτέρ είχε βγεί προβληματικό από το εργοστάσιο (κοντά μπουζόνια) έσκαγε η φλάτζα καύσεως..

    Το πήρα εγώ, του έκανα service και του έφτιαξα και το πρόβλημα με τη φλάτζα (μούφες στο κύλινδρο και καινούργια μπουζόνια..)..


  9. #24
    Μάλλον εννοείς σπείρωμα (helicoil κ.τ.λ.).
    Η μούφα είναι άλλο πράμα....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #25
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    helicoil δεν είναι το σπείρωμα ας πούμε με μορφή "ελλατηρίου"..?

    Δεν μπήκε τέτοιο!
    Ο κύλινδρος πήγε σε φρέζα (και σε πλάνη αλλά δεν ήθελε..) και μπήκαν "μούφες". Ανοίχτηκαν καινούργια σπειρώματα, βιδώσανε οι μούφες, οι οποίες έχουν άλλο - εσωτερικό - σπείρωμα στο οποίο βιδώσαν τα μπουζόνια..

    (ο μάστορας μου είπε ότι οι μούφες έχουν κωνικό σχήμα εσωτερικά και στο κάτω σημείο είναι σκίσιμο σε σχήμα σταυρού, ώστε όταν βιδώσει το μπουζόνι να ανοίγει και να σφίγγει καλύτερα στο κύλινδρο.)

    Πάντως "μούφες" τις είπε ο μάστορας ~ παίζει να είναι και λάθος ο όρος

  11. #26
    Έτσι όπως την περιγράφεις είναι η μούφα.

    Προφανώς μετά κόπηκε το μέρος της που εξείχε πάνω από τον κύλινδρο.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. "Εξαφανίζεται" το λάδι από το FMX!!!
    από fmx650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2013, 16:41
  2. Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2013, 11:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF