Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: problem με 4η

  1. #1

    problem με 4η

    Στο hornet S(2000) παρατηρησα τωρα τελευταια οτι μετα τις 10000 στροφες οταν παω να βαλω 4η, με χτυπαει το πενταλ των ταχυτητων.
    Τι μπορει να ειναι?
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

  2. #2
    Φτουσκουλικομυρμηγκότρυπα Το avatar του/της Sabre
    Εγγραφή
    10/02/2006
    Μηνύματα
    484
    Χτύπα το και εσυ!!!!

    Πλάκα κάνω... Κραδασμούς ενωάτε φίλτατε?
    Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
    Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.

  3. #3
    δεν το διατυπωσα σωστα.
    Οταν παω να βαλω 4η βρισκει καπου στο σασμαν(?)-καμπανα(?)[να με συγχωρειτε γιατι δεν εχω ιδεα απο τα εξαρτηματα της μεταδοσης ταχυτητων) αντισταση οπως οταν βαζεις ταχυτητα χωρις συμπλεκτη το οποιο νιωθω στο ποδι.

    Και ψαχνομαι γιατι 1)συμβαινει μονο στην τεταρτη και 2) γεγονος ειναι πως στα hornet το σασμαν δουλευει καλυτερα στις υψηλες στροφες οποτε δεν υπαρχει λογος να το κανει.

    Αν ο λόγος ειναι οτι εχω πολυ σφιχτη την αλυσιδα, το ιδιο δεν θα συνεβαινε σε ολες τις ταχυτητες?
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: problem με 4η

    Αρχικά δημιουργήθηκε από b_bong12
    Στο hornet S(2000) παρατηρησα τωρα τελευταια οτι μετα τις 10000 στροφες οταν παω να βαλω 4η, με χτυπαει το πενταλ των ταχυτητων.
    Προφανώς μιλάς για ανέβασμα ταχύτητας ...

    (γιατί αν είχες 5η και 10.000 σ.α.λ. και ήθελες να κατεβάσεις 4η, θα σε χτυπούσε ολόκληρο το μηχανάκι )


    Δεν έχει σχέση το τέντωμα της αλυσίδας (σωστά το σκέφτηκες..) !!!

    Η "δουλειά" πρέπει να γίνεται κάπου ανάμεσα στο κόπλερ και στον μύλο (δεν νομίζω να έχει σφηνόδρομο το Hornet...)

    (αν έφταιγε η φουρκέτα, θα "χτυπούσε" και κάποια άλλη ταχύτητα - οι φουρκέτες ελέγχουν το κομπλάρισμα 2 ταχυτήτων).

    Αν μπορέσει κάποιος να ανεβάσει διάγραμμα του σασμάν, θα σου δείξω τι εννοώ ...



    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    εχω το διαγραμμα αλλα ειναι πολυ μεγαλο για να το ανεβασω και ειναι και pdf οποτε δεν μπορω να το μετατρεψω.

    Τεσπα ευχαριστω για τις απαντησεις

    Τι παρενεργεια μπορει να προκαλεσει το συγκεκριμενο προβλημα?

    Να παρω το σασμαν στο χερι π.χ.??
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

Παρόμοια θέματα

  1. problem με Husqvarna 610
    από husqvarna610 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2008, 19:36
  2. Κλήση με φώτο
    από flavor στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 17:11
  3. Suzuki με V-2... DESMO !!!!!
    από SeNNinhA στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 11:28
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 08:22
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 16:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF