To μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας των 750 σε μία φωτογραφία..
Σε μεγαλύτερη ανάλυση υπάρχει εδώ (δυστυχώς όμως ούτε αυτή είναι αρκετά μεγάλη..)
![]()
To μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας των 750 σε μία φωτογραφία..
Σε μεγαλύτερη ανάλυση υπάρχει εδώ (δυστυχώς όμως ούτε αυτή είναι αρκετά μεγάλη..)
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Λαμπρουκο ψηνομαστε για κανα gixxerάκι?:a13:
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Μακάρι να'χαμε λεφτά..Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Λαμπρουκο ψηνομαστε για κανα gixxerάκι?:a13:![]()
Σου'χω πει όσο πιο σκυφτό τόσο πιο καλό..Κι όταν αλλάξω μηχανάκι το 750 θα'ναι απ'τα πρώτα (ίσως το πρώτο) που θα σκεφτώ..
Gixxer Seven Fifty.
Πάντα τα εφταμισάρια και μόνον ώς αριθμός είχαν μια άλλη αίγλη. Μην ξεχνάμε και τα Ζ. Παρακαταθήκη του πάλαι ποτέ άγριου ΖΧ750R. Ακόμη και το 900σια δεν είχε το ίδιο χάρισμα του μικρότερου κι ας είχε το γκάζι της αρκούδας.
Αν είχα τα λεφτά θα αγόραζα ένα εφτάμιση στα κρυφά από τον Yamaha μηχανικό μου κι από όλους βασικά και θα το είχα κάπου κρυμμένο μόνον για να το βλέπω. Αλλά, όταν πάει ο GSR600 να ρωτήσει κάτι στην αντιπροσωπία της Suzuki και του ρωτάνε "ποιάς μάρκας είναι το μοτόρι?", η Yamaha είναι μονόδρομος.
Ακόμη και το Ducati 749 που είναι στην κατηγορία των σχιστομάτικων εξακοσαριών, το κοιτάς άλλιώς διότι είναι εφτάμιση.
Ίσως γιατί είναι ένας απόλυτα ισορροπημένος κυβισμός για μηχανή.
Μπράβο στην Suzuki που το διατηρεί στην αγορά. Ίσως τώρα με τα 800άρια στο MotoGp (και όχι μόνον, τρέχουν και κάτι περίεργες κοινωτικές οδηγίες) κάτι να γίνει και να παρουσιαστούν ξανά τα εφταμισάρια στην αγορά.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.