Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: 1985-2000 Gsxr 750..

  1. #1
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623

    1985-2000 Gsxr 750..

    To μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας των 750 σε μία φωτογραφία..

    Σε μεγαλύτερη ανάλυση υπάρχει εδώ (δυστυχώς όμως ούτε αυτή είναι αρκετά μεγάλη.. )


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	83gsxrhistorywallpaper-1.jpg 
Προβολές:	154 
Μέγεθος:	77,9 KB 
ID:	62575
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  2. #2
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125


    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas NL
    Εγγραφή
    05/08/2005
    Μηνύματα
    908
    Μπράβο Λάμπρο, πολύ ωραίο.


  4. #4
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Λαμπρουκο ψηνομαστε για κανα gixxerάκι?:a13:
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  5. #5
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Λαμπρουκο ψηνομαστε για κανα gixxerάκι?:a13:
    Μακάρι να'χαμε λεφτά..
    Σου'χω πει όσο πιο σκυφτό τόσο πιο καλό.. Κι όταν αλλάξω μηχανάκι το 750 θα'ναι απ'τα πρώτα (ίσως το πρώτο) που θα σκεφτώ..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  6. #6

  7. #7
    Gixxer Seven Fifty.

    Πάντα τα εφταμισάρια και μόνον ώς αριθμός είχαν μια άλλη αίγλη. Μην ξεχνάμε και τα Ζ. Παρακαταθήκη του πάλαι ποτέ άγριου ΖΧ750R. Ακόμη και το 900σια δεν είχε το ίδιο χάρισμα του μικρότερου κι ας είχε το γκάζι της αρκούδας.

    Αν είχα τα λεφτά θα αγόραζα ένα εφτάμιση στα κρυφά από τον Yamaha μηχανικό μου κι από όλους βασικά και θα το είχα κάπου κρυμμένο μόνον για να το βλέπω. Αλλά, όταν πάει ο GSR600 να ρωτήσει κάτι στην αντιπροσωπία της Suzuki και του ρωτάνε "ποιάς μάρκας είναι το μοτόρι?", η Yamaha είναι μονόδρομος.

    Ακόμη και το Ducati 749 που είναι στην κατηγορία των σχιστομάτικων εξακοσαριών, το κοιτάς άλλιώς διότι είναι εφτάμιση.

    Ίσως γιατί είναι ένας απόλυτα ισορροπημένος κυβισμός για μηχανή.

    Μπράβο στην Suzuki που το διατηρεί στην αγορά. Ίσως τώρα με τα 800άρια στο MotoGp (και όχι μόνον, τρέχουν και κάτι περίεργες κοινωτικές οδηγίες) κάτι να γίνει και να παρουσιαστούν ξανά τα εφταμισάρια στην αγορά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Παρόμοια θέματα

  1. Τι να παρω ? GSXR 750 ή GSXR 1000
    από anco στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2006, 17:42
  2. GSXR 750 Ολα τα μοντελα
    από anco στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2004, 13:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF