κουραγιο
καλη δυναμη και καλα αποτελεσματα
(εννοειται πως σε ολα αυτα τα χαρτια θα κρατησεις αντιγραφα)
![]()
κουραγιο
καλη δυναμη και καλα αποτελεσματα
(εννοειται πως σε ολα αυτα τα χαρτια θα κρατησεις αντιγραφα)
![]()
kalispera......
den ime sigouros ala...
to deksia - aristera isxii mono stis diastaurosis teleutea fora pou rotisa stroumf.......oson afora to oti isoun piso,se troxeo pou tha gini lene oti efthinete o piso epidi vlepi ta panta brosta,theoroun oti o bros den vlepi oute kathreptes oute tipota.....opote esi ftes k kala pou ton ides (afou isoun pisok ton ixes brosta) k epeses epano tou.....auta apo stroumf k asfalies......
kala kseberdemata k ipomoni......
..........oson afora martires,dikeoute na exi enan autos k enan esi....apo katathesis martiron to siberasma tou dikasti....
an pas dikastikos k simfona me kodika ftes kita min plirosis to papi gia 1000ari.......
simeiosi
kai sti prosperasi kai stis strofes panta paizei proteraiotita afton pou tha vreis sta deksia
se kathe kinisi ipologizeis afton pou vrisketai deksia sou
oti kai na ginei
ara, se prosperasi, apo deksia lorida sti mesaia kai apo aristeri sti mesaia proteraiotita exei o deksia
o aristeros isa isa pou theoreitai paravasi i prosperasi apo deksia
prepei theoritika na anagkasei me sinialo to proporevomeno oxima oste na metaferthei sti mesaia kai aftos na sinexisei
Εννοείς ότι προτεραιότητα έχει πάντα αυτός που έρχεται από δεξιά έστω και αν μιλάμε για κίνηση σε λωρίδες;
Αν είναι έτσι μάλλον κάνεις λάθος. Αυτό ισχύει μόνο στις διασταυρώσεις. Ο Κ.Ο.Κ. στο τμήμα που αναφέρεται στην κίνηση στο δρόμο περιγράφει πολλές περιπτώσεις που σε κάθε μία το δίκιο και η προτεραιότητα ερμηνεύεται διαφορετικά.
Στις περισσότερες όμως φορές θεωρείται παράβαση αν με οποιονδήποτε τρόπο εμποδίσεις το αυτοκίνητο από τα αριστερά σου να προσπεράσει. Εάν δεις να σε προσπερνάει όχημα από αριστερά, πρέπει να κόψεις ταχύτητα και να το διευκολύνεις, ενώ αν δεις ότι θέλει αφού σε έχει προσπεράσει να μπει στη λωρίδα σου, πρέπει πάλι να κόψεις ταχύτητα και να το αφήσεις.
Η προσπέραση από δεξιά φυσικά απαγορεύεται.
Θάνος..
Λινα αυτος που αλλαζει λωριδα ειναι υποχρεωμενος να βλεπει εαν ερχεται αλλος.
Επισης παιζει ρολο που χτυπησε αυτος μπροστα η πισω;
Στην περιπτωση σου οσο πιο μπροστα χτυπησε τοσο το καλυτερο για σενα.
Εφοσον υπαρχει αδεια απο νοσοκομειο,μαρτυρας,ΤΟΤΑ , ξετιναξε τον.Ετσι κι αλλιως η ασφαλιστικη του θα πληρωσει.
Keep on rocking in a free world !!!
afta vevaia an den rithmizetai i proteraiotita apo stop i foteino simatodoti
opos episis kai i eisodos se plateia an de rithmizetai apo stop px
tote exei proteraiotita o eiserxomenos
fwto 2
pali o prasinos giati o mple meta ti kinisi ton vriskei deksia tou
anywayz epeidi o kathenas mas isos kanei kapoio mikro lathaki analoga pos katanoise o idios ton kok
lina kseris pos to kalitero pou exeis na kaneis einai na akouseis tin asfalistiki ti tha pei kai oxi emas me to makri kai to konto mas
no offence guys
vevaia i asfalistiki kai i diki sou se vlepei san pelati-portofoli
afou kai me tin arnitiki anevikan ta asfalistra
mono otan apodeixtei oti de ftais prosarmozontai ta asfalistra sou sto kanoniko ksana
epetrepste mou na kano lathos
oute asfalistis eimai oute troxonomos
![]()
Νομίζω ότι η Λίνα έχει πάρει την απόφαση της, οπότε αυτό το θέμα έχει λήξει...
Εμείς νομίζω πια ότι το συζητάμε ακαδημαϊκά.
Στην πρώτη φωτογραφία δεν έχει προτεραιότητα ο πράσινος και δεν βλέπω γιατί να εννοείται.
Η δεύτερη φωτογραφία είναι διασταύρωση. Εκεί ισχύει η προτεραιότητα από δεξιά, όπως και στις πλατείες. Δεν έχει σχέση με την κίνηση σε λωρίδες.
Θα με κάνεις να κάνω copy-paste τον ΚΟΚ και ψιλοβαριέμαι, αλλά επειδή αυτά είναι χρήσιμα να τα συζητάμε, ίσως τελικά και να το κάνω, αν και η ώρα είναι περασμένη...
Θάνος..
Τώρα όποιος έχει κέφι, ας το διαβάσει…
Αποσπάσματα από τον Κ.Ο.Κ. (από το site της τροχαίας)
Aρθρo 17
Πρoσπέρασμα - Kυκλoφoρία σε στoίxoυς
----------------------
8. α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρxoυν δύo τoυλάxιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoxές και τρεις εκτός αυτών, διαxωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίxoυς).
β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo, εφόσoν δεν πρoκαλείται κίνδυνoς ή παρακώλυση της κυκλoφoρίας και δίνεται έγκαιρα πρoειδoπoίηση, σύμφωνα με τo άρθρo 21 παρ. 2 τoυ παρόντoς Kώδικα.
γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α΄ της παρούσας παραγράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, παραμένει εφαρμόσιμη.
9. Aν η πυκνότητα της κυκλoφoρίας είναι τέτoια ώστε τα oxήματα να καταλαμβάνoυν oλόκληρo τo πλάτoς τoυ oδoστρώματoς πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας και κινoύνται με την ταxύτητα τoυ πρoπoρευόμενoυ αυτών oxήματoς, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo πρoκειμένoυ τo όxημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.
10. Στις περιπτώσεις κίνησης των oxημάτων σε παράλληλες σειρές (στoίxoυς), oι oδηγoί των βραδυπoρoύντων oxημάτων υπoxρεoύνται να κινoύν αυτά στη δεξιά λωρίδα τoυ oδoστρώματoς.
11. Aυτός πoυ παραβαίνει τις διατάξεις των περιπτώσεων α, β, ε, στ και ζ της παρ. 3 και της παρ. 4 τoυ άρθρoυ αυτoύ, τιμωρείται με πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) δραχμών, τις δε λοιπές διατάξεις τιμωρείται με πρόστιμo είκοσι xιλιάδων (20.000) δραxμών.
Aρθρo 21
Kανόνες για τoυς ελιγμoύς των oxημάτων
1. O oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει xωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των λoιπών xρηστών της oδoύ, oι oπoίoι κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταxύτητά τoυς.
2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoxρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή xρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoxρεoύται να δώσει τα ακόλoυθα
σήματα με τo xέρι:
α) 'Eκταση τoυ βραxίoνα για στρoφή πρoς την κατεύθυνση αυτoύ.
β) Kάμψη τoυ βραxίoνα πρoς τα πάνω για στρoφή πρoς την αντίθετη πλευρά αυτoύ.
γ) Kάμψη τoυ βραxίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης.
3. H πρoειδoπoίηση πoυ δίνεται με τoυς δείκτες κατεύθυνσης, επιβάλλεται να συνεxίζεται σ' όλη τη διάρκεια τoυ ελιγμoύ και να παύει όταν oλoκληρωθεί o ελιγμός.
4. O oδηγός πoυ παραβαίνει τις διατάξεις τoυ άρθρoυ αυτoύ τιμωρείται με πρόστιμo είκοσι xιλιάδων (20.000) δραxμών.
Αυτός πoυ επιxειρεί, στην oδό, συνεxείς ή διακεκoμμένoυς ελιγμoύς και κίνηση πoυ δημιoυργεί κίνδυνo για τoυς λoιπoύς xρήστες της oδoύ, τιμωρείται με πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) δραχμών.
----------------------
Μπορείς να καταλάβεις ότι δεν αναφέρεται πουθενά η έννοια της προτεραιότητας. Αντίθετα αναφέρεται ξεκάθαρα η προτεραιότητα από δεξιά σε επόμενα άρθρα σχετικά με τους κόμβους (να μη βάλω τώρα όλο τον ΚΟΚ.. δε λέει..).
Εκτέλεσε λοιπόν κάποιος επικίνδυνο ελιγμό;
Παρακώλυσε την κυκλοφορία;
Προειδοποίησε;
Είχε δικαίωμα να αλλάξει λωρίδα ή είχε κίνηση ο δρόμος και απαγορευόταν;
Είχε δικαίωμα να κινείται σε άλλη λωρίδα εκτός της δεξιάς ή ήταν αργό όχημα;
Φταίει λοιπόν ένας;
Υπάρχει συνυπευθυνότητα;
Πιασ'το αυγό και κούρευτο..![]()
Θάνος..
FWTO 1
prasino amaksi
prosperasi kanoniki apo aristera
FWTO 1
mple amaksi
prosperasi apo deksia, antikanoniko
no comment :-x
Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο. Καταρχίν έβαλα το άρθρο για να δεις ότι δεν τίθεται θέμα προσπέρασης σε δρόμους με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, αλλά ελιγμών.Αρχικά δημιουργήθηκε από psaroulis
FWTO 1
prasino amaksi
prosperasi kanoniki apo aristera
FWTO 1
mple amaksi
prosperasi apo deksia, antikanoniko
no comment :-x
Από εκεί και πέρα, το αν ο μπλε κάνει προσπέραση από δεξιά αντικανονικά όπως λες, αυτό δεν σημαίνει ότι ο πράσινος μπορεί να βγει χωρίς να ελέγξει.
Τα θέματα αυτά δεν ερμηνεύονται με απλές σκέψεις και ένα μοναδικό αξίωμα που λέει ότι όποιος είναι δεξιά έχει προτεραιότητα.
Αν γινόταν ατύχημα στην περίπτωση αυτή, μάλλον συνυπευθυνότητα θα έβγαινε.
Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα...
Θάνος..
επαναλαμβανω, το οτι θα δηλωσεις τραυματισμο ειναι παντελλως ασχετο απο την αποζημιωση σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ 7ΗΜΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΟΥΝ , ΑΝ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΠΑΜΕ ΣΕ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ κτλ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ . Η ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΠΙ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 450 ΕΥΡΑΚΙΑ!!!!
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΕΛΠΙΖΩ ΘΕΤΙΚΗ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΣΕ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ....
πρεπει να το κανεις. το δικαστηριο που θα γινει θα ειναι ποινικο για προκληση σωματικων βλαβων και οχι αστικο για να σε αποζημιωσουν, μπορει να κερδισεις το ποινικο αλλα να χασεις το αστικο. δεν παιζει κανενα ρολο το ενα με το αλλο. και ειναι πολυ πιθανο να μην γινει καν, απλα να καταγραφει το συμβαν και να παει στο αρχειο.
εφοσον πηρες αδεια απο την δουλεια σου, και αν εισαι βεβαια στο ικα για να πληρωθεις θα πρεπει να τους πας ενα χαρτι που να λεει οτι ειχες τροχαιο με τραυματισμο. εμενα αυτο μου ζητησαν.