Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 104

Θέμα: Gsxr 1000 K6 Black...sorry ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΕΝΟ ΠΛΑΣΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

  1. #31
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Μηπως παιζει ρολο η υπερβολικη ακαμψια των σημερινων πλαισιων? Παλιοτερα θυμαμε μοτοσυκλετες να στραβωνουν πλαισια , οχι να τα σπανε...
    Τα σημερινα πλαισια ειναι φτιαγμενα ωστε να ''σηκωνουν'' τις δυναμεις που αναπτυσονται στα ss και στην οδηγηση αυτων , αλλα σιγουρα στο μυαλο των σχεδιαστων τους δεν ηταν να τα φτιαξουν ωστε να αντεχουν και στις στουκες....ποσο μαλλον περισσοτερο οταν στον αγωνα για μικροτερο βαρος τα υλικα ειναι ακριβως στο οριο .... αλλο πραγμα η ακαμψια (σε συγκεκριμενη εφαρμογη δυναμεων) και αλλο η αντοχη σε γενικη και βιαιη καταπονηση (πτωσεις...)

    Με συγκεκριμενες διατομες , σχεδιασμο , ραφες , υλικα και κολησεις δημιουργουν πλασια παναλαφρα που παρουσιαζουν εξαιρετικα χαρακτηριστικα στις στρεπτικες(και οποιες αλλες) δυναμεις προκυπτουν στην γρηγορη οδηγηση.... αλλα δυστυχως καταρεουν οταν εφαρμοσθουν αλλες δυναμεις , πραγμα το οποιο ειναι απολυτα φυσιολογικο...

  2. #32
    Κι εγω πιστευω οτι φταιει η ακαμψια.Οτι δε παραμορφωνεται,σπαει.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    Περίεργο. Ακόμα κυνηγάνε την απόλυτη ακαμψία; Τελευταία δε βρήκανε ότι χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη ευκαμψία;

    η yamaha δεν έκανε κάτι πειράματα στην m1 για ελεγχόμενη κάμψη του πλαισίου;

    ... λες γι'αυτό τα r1 να μη σπάνε; χα...

  4. #34
    Μάλλον έχουν φτάσει στα όριά τους τα Suzuki GSXR K5 & 6 στην μάχη για το απόλυτο SS της αγοράς.

    Η εταιρεία θα πρέπει να διαλέξει αγώνες ή χρήση δρόμου, με ότι αυτό συνεπάγεται για το τι και πως θα πρέπει να είναι σε θέση να αντέξει η μηχανή καθημερινά από τον αναβάτη-πελάτη.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης


    Τα μηχανάκια δε σπάνε, άμα δε τα χτυπήσεις. Που είναι τα μηχανάκια που σπάσανε, ενώ κάποιος τα οδηγούσε κανονικά;


    Ο.Κ. Δεν σπάνε στην κανονική χρήση....Και λογικό και αναμενόμενο είναι να σπάσουν σε μια δυνατή πτώση-τρακάρισμα που το μηχανάκι θα σκάσει σε τοίχο ή θα φέρει 5 τούμπες...

    Όταν όμως έχεις σκάσει 10+ χιλιάρικα για ένα μηχανάκι και σε μια απλή-μικρή πτώση από ένα γλύστρημα που κανονικά θα περίμενες να βρεθείς μόνο με ζημιές στα πλαστικά, βρεθείς ξαφνικά με κομμένο πλαίσιο, αυτό για σένα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ???

    Αυτό εννοούμε τόση ώρα και αρνείσαι να το καταλάβεις...

  6. #36
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.009
    Εγω να χεσω τωρα η οχι?

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Προφανως η συγκεκριμενη διαταξη/κατασκευη πλαισιου βγηκε προβληματικη στην Σουζουκι, απο την αποψη οτι οταν η μηχανη βρεθει κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες (πχ οταν χτυπησει το μπροστινο με συγκεκριμενο τροπο) , ολη αυτη η δυναμη μεταφερεται στο πιο ασθενες σημειο του πλαισιου, το οποιο για καποιο λογο αδυνατει να απορροφησει την δυναμη της κρουσης.

    Αλλωστε μην ξεχναμε οτι τα στρεπτικα φορτια που δεχονται τα πλαισια των SS, σε συνδυασμο με την τεραστια πλεον δυναμη του κινητηρα καταπονουν το πλαισιο αφανταστα, αρα αν υπηρχε σοβαρο προβλημα θα ειχαμε σιγουρα ραγισμενα πλαισια απο χρηση δρομου η πιστας και μονο.

    Ειναι καθαρα θεμα συγκυριων, αλλιως τοσο ρημαδια που εχουν πουληθει θα διαβαζαμε κθε μερα για δεκαδες σπασμενα τζιξερια.

    Απο κει και περα ο καθε αγοραστης ας κανει τα κουμαντα του δεδομενου του οτι κατανοει οτι αγοραζει μηχανη για χρηση πιστας, οποτε η ενδεχομενη πτωση θα ειναι το λιγοτερο που θα τον απασχολησει.

    Αλλιως υπαρχουν και στρητακια που κανουν 100 τουμπες και δεν σπανε...(ειναι σιγουρο ομως αυτο; )
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  8. #38
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης


    Τα μηχανάκια δε σπάνε, άμα δε τα χτυπήσεις. Που είναι τα μηχανάκια που σπάσανε, ενώ κάποιος τα οδηγούσε κανονικά;
    .
    καλησπέρα. τι εννοείς κανονικά ? σούζες επιτρέπονται ?
    εάν ναί τότε σου λέω ότι έχει κοπεί ένα Ελλάδα για αυτό που έχω γράψει παραπάνω

  9. #39
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    ΕΔΩ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ EMAIL ΑΠΟ ΤH SUZUKI ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ....ΡΔΕΛΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ MAIL ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙ ΚΟΣΜΑΚΗΣ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ?

    ----- Original Message -----
    From: "SUZUKI Bike Mail Magazine" <m@suzuki.co.jp>
    To: <nkt@teledomenet.gr>
    Sent: Friday, September 29, 2006 5:12 PM
    Subject: 「SUZUKI Bike Mail Magazine」 Vol.12
    ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
    >               スズキのバイクメルマガ
    >          [SUZUKI Bike Mail Magazine] Vol.12
    >
    >                 ~ 特集 ~
    >      ■「バンディット1200/S 油冷ファイナルエディション」 ■
    >                ABS装備で登場!
    >  ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
    >                         編集 スズキ株式会社   
    >                            二輪企画グループ 
    >                         発行 2006 年 9 月 30 日
    >    ──────────────────────────────────
    >     このメールは[SUZUKI Bike Mail Magazine]にご登録いただいた方に
    >     お送りしています。購読の解除および、      
    >     登録メールアドレスの変更は以下のホームページで受け付けています。
    >     http://www1.suzuki.co.jp/motor/mail/index.html
     
    >  ■NIKOLAOS T. 様■MotoGP
    >
    >   ━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    >    1.新商品情報
    >   ━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    >
    >   ◆バンディット1200/S 油冷ファイナルエディション
    >    ABS装備で登場!
    >    http://www1.suzuki.co.jp/motor/bandit_final/index.html
    >
    >    1985年のGSX-R750に始まったスズキ伝統の油冷エンジン。
    >   >
    >    【バンディット1200S 油冷ファイナルエディション】
    >    メーカー希望小売価格 : 車両本体価格   ¥945,000
    >                消費税抜き価格  ¥900,000
    >
    >    【バンディット1200 油冷ファイナルエディション】
    >    メーカー希望小売価格 : 車両本体価格   ¥913,500
    >                消費税抜き価格  ¥870,000    http://www1.suzuki.co.jp/motor/sport...06/rd15_2.html

    >    ○油冷ファイナルエディション スペシャルページ
    >     The Racing Days of Air/Oil Cooled Engines
    >          ~Tuned by Yoshimura~
    9:00 ~ 12:00、13:00 ~ 17:00
    >
    > >     http://www1.suzuki.co.jp/motor/
    >
    >     (c) SUZUKI MOTOR CORPORATION  All rights reserved.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Θα ηθελα να συμπληρωσω κατι συμφωνα με την λογικη και τις λιγες γνωσεις μου σχετικα με τα πλαισια των μοτο.

    Τα πλαισια των SS κατασκευαζονται υστερα απο πολυδαπανες ερευνες και με πολυ αυστηρες προδιαγραφες απο τον κατασκευαστη.

    Ακομα και πλαισια που θεωρουνται "ακαμπτα" εχουν μελετηθει ετσι ωστε να υπαρχουν ελεγχομενες στρεβλωσεις κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες.

    Τα SS φτιαχνονται για να ειναι σταθερα, γρηγορα και οσον το δυνατον προβλεψιμα κατα την διαρκεια που βρισκονται πλαγιασμενα σε μια πιστα και το γκαζι ανοιγει.
    Εκει επεμβαινει η τεχνολογια των πλαισιων, και η στρεβλωση η η μη στρεβλωση αυτων εξαρταται απο το πως θελει ο κατασκευαστης να συμπεριφερεται το πλαισιο ΚΥΡΙΩΣ κατα την διαδικασια αυτη.

    Το ιδιο συμβαινει και στο φρεναρισμα ειτε υπο κλιση ειτε στην ευθεια, καθως και στο ανοιγμα του γκαζιου κατω απο διαφορες συνθηκες.
    Αυτη ειναι η χρηση τους, και τα πλαισια κατασκευαζονται με αυτον τον γνωμονα και αυτη την λογικη.

    Τωρα το γεγονος οτι το μηχανακι δεχτηκε π.χ μια δυναμη πολλαπλασια αυτης που εχει προβλεψει ο κατασκευαστης στο εμπροσθιο τμημα η σε καποιο αλλο σημειο, με αποτελεσμα να εχουμε σπασιματα πλαισιου, ειναι κατι εντελως απροβλεπτο και τυχαιο για να μην περασω στην αντιπερα οχθη και πω θεμιτο....

    Εντελει οσο και να λετε για το πλαισια των μοτο που σπανε σε προσκρουση με 40 χλμ σε εμποδιο, εγω απλα λεω οτι ειναι τοσο φυσικο οσο και το να καιει λαδι ενα διχρονο.

    Μηπως δεν υπαρχουν μηχανακια οχι απαραιτητα SS που εκοψαν πλαισιο με μικρη η μεγαλη συγκρουση;

    Εγω εχω δει και εχω ακουσει για αρκετα.

    Ας αφησουμε λιγο την τρομαλαγνεια, σε λιγο θα χειμωνιασει και θα κοπουν οι βολτες, ας ξανασυνεχισουμε τοτε, ετσι για να εχουμε κατι να λεμε.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    205
    Πρόκειται περί αγωνιστικής, ουσιαστικά, μοτοσυκλέτας και ως τέτοιας οφείλετε να την αντιμετωπίζετε.

    Το ένα σπασμένο υπό συνθήκες για τις οποίες προορίζεται το μηχανάκι δεν δηλώνει κακοσχεδιασμένο πλαίσιο.

    Μπορεί να τα θέλετε πιό ανθεκτικά, σύμφωνοι, όμως...:

    * Ανθεκτικό στις συγκρούσεις
    * Ελαφρύ
    * Οικονομικό

    ... διαλέξτε 2.

    Το gsxr (και σε λίγο καιρό όλα τα ss μηχανάκια, νομίζω) θα είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόδοσή τους, με κόστος να σπάει το πλαίσιο σε στούκες (αλλά χωρίς να σπάσει στα καλά καθούμενα, αυτό είναι αυτονόητο)

    Αδιάφορο αν σας αρέσει ή όχι, έτσι αποφασίσαν οι συγκεκριμένες εταιρίες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αποφασίσετε τι θέλετε να κάνει το μοτόρι και με βάση αυτό να επιλέξετε το κατάλληλο.

    Πίπες του στυλ "δε θες να καταλάβεις", τις γράφω εκεί που δε λάμπει ο ήλιος.

    Και εδώ που τα λέμε, μοτόρια όπως το k6/r1/10rr είναι τόσο λεπτεπίλεπτα ζυγισμένες κατασκευές που, αν δε σπάσει, το πλαίσιο θα στραβώσει έστω και λίγο. Και πάλι άχρηστο.

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Φιλαλήθης
    Περίεργο. Ακόμα κυνηγάνε την απόλυτη ακαμψία; Τελευταία δε βρήκανε ότι χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη ευκαμψία;
    ...

    Αυτη ειναι και δικη μου απορια.
    Βασικα δεν ξερω τι ειδους πλαισια παραγουν:Απολυτα ακαμτα ή με ελενχομενη ευκαμψια;
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  13. #43
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Αυτη ειναι και δικη μου απορια.
    Βασικα δεν ξερω τι ειδους πλαισια παραγουν:Απολυτα ακαμτα ή με ελενχομενη ευκαμψια;

    ελα ντε...

    το σιγουρο ειναι -απ οτι καταλαβαινω τουλαχιστον - οτι τα σημερινα πλαισια , κατασκευαζοντε ωστε να ειναι δεκτικα σε ελαχιστες παραμορφωσεις , προκειμενου να μην εκτονωνους τις ασκουμενες σε αυτα δυναμεις με βιαιο τροπο.Αυτο καταλαβαινω εγω...

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Αυτη ειναι και δικη μου απορια.
    Βασικα δεν ξερω τι ειδους πλαισια παραγουν:Απολυτα ακαμτα ή με ελενχομενη ευκαμψια;
    Θεωρητικα, η ακαμψια σε ολα τα πλαισια (καλα οχι και στα παπια) , ειναι ελεγχομενη, και ενεργοποιειται μονο σε συγκεκριμενες συνθηκες/καταστασεις γιατι δεν γινεται διαφορετικα.

    Το θεμα ειναι, οπως εγραψα και παραπανω, οτι ο ελεγχος αυτος ασκειται στο πλαισιο, σε συνθηκες που θεωρητικα η μηχανη θα περασει το μεγαλυτερο μερος της ζωης της μεσα. (με πιανετε η αρχιδια; )....

    Ενα SS κανει 2 πραγματα:

    1) Στριβει (κυριως)
    2) Κατεβαινει μπουρναζι για καφε.:rotflmao:

    Αρα συμπεραινουμε απο το 1) οτι οταν η μηχανη κυριως στριβει, οποτε ασκουνται δυναμεις τετοιες, που επιτρεπουν στο πλαισιο να στρεβλωσει με συγκεκριμενο τροπο αν το θελει ο κατασκευαστης, και απο το 2) οτι η μηχανη τρωει στουκα στο φαναρι και το πλαισιο ραγιζει, και μαλιστα οχι ελεγχομενα
    :rotflmao: πραγμα που σημαινει οτι το συγκεκριμενο SS ειναι για το μπουτσο γιατι κληθηκε να εκπληρωσει κατι απλο και δεν τα καταφερε.

    Κοινως οσοι οδηγειτε Gsxr κοψτε τους καφεδες η παρτε R1 που γουσταρουν φρεντουτσινο.
























    Ολο μαλακιες γραφω.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  15. #45
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook

    2) Κατεβαινει μπουρναζι για καφε.:rotflmao:

    Κοινως οσοι οδηγειτε Gsxr κοψτε τους καφεδες η παρτε R1 που γουσταρουν φρεντουτσινο.
    συγνώμη για να έχουμε καλό ερώτημα.....
    εάν το πάρω, για καφέ θα μπορώ να πηγαίνω μόνο Μπουρνάζι ?
    για Γλυφάδα με παίρνει ?

    Με εκτίμηση
    Το υποψήφιο θύμα :rotflmao:

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF