Η μηχανή του αδερφού μου(Ζ750) κράτησαν 8080χλμ και αρκετή χρήση σε εθνική(με λογική χρήση στην πόλη).Τα λάστηχα Bridgeston ΒΤ 012.
Η μηχανή του αδερφού μου(Ζ750) κράτησαν 8080χλμ και αρκετή χρήση σε εθνική(με λογική χρήση στην πόλη).Τα λάστηχα Bridgeston ΒΤ 012.
Βridgestone
BT 012 γύρω στα 6000 χλμ
ΒΤ 014 με το ζόρι 5000 χλμ, αλλά ουσιαστικά ήταν άχρηστο από τα 2000.
Michelin
Pilot Power
Το πρώτο στα 6000 χλμ που το άλλαξα ήταν λίγο μετά τη μέση (βάθος πέλματος 3 χιλιοστά , καινούργιο >6.5). Το άλλαξα γιατί του είχα βάλει μπάλωμα το καλοκαίρι (μανιτάρι βέβαια, ΟΧΙ κορδόνι) και όχι γιατί είχε τελειώσει.
Το PPower με διαφορά αντέχει παραπάνω από τα Bridgestone. Το 014 είναι εύκολο, αλλά όσον αφορά αντοχή σε φθορά είναι για κλωτσιές. Επίσης παρατήρησα 'περίεργη' φθορά στο μπροστινό 012 (στα 9000χλμ περίπου). Συγκεκριμένα στα πλαινά μέρη και πιο πολύ αριστερά (ίσως φταίει η παρατεταμένη της Χαμοστέρνας που περνάω κάθε πρωί) είχε σκαλωτή φθορά (αδόκιμος όρος το ξέρω) μεταξύ της χάραξης.
Πάντως είναι δύσκολο να αποφασίσει κάποιος ποιό είναι το καλύτερο, αφού βγάζεις ένα λάστιχο λιώμα και βάζεις καινούργιο.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
mentzeller M1 mprosta kai Z6 piso ta allaksa sta ~23k,sto mhxanaki mou(bros 650) 8a mporousan na krati8oun kai allo,alla meta opos phgaino 8a htan rosiki rouleta stous dromous ths krhths.
mexntzeller z4 tora,exoun ~17k,to piso pleon glustraei polu eukola,me to mprosta eimai polu ikanopoihmenos pote den mou exei dosei thn entuposh oti agxonetai esto kai ligo.Genika omos einai proodeutika kai pisteuo oti einai foberh epilogh.kai sto bregmeno pane treno.milao gia polu broxh,pou ego den thn paleua alla me phgaine to mhxanaki!
Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;
Τα επόμενα του Ζ750:
BRIDGESTONE BT 15 κράτησε 7000χλμ περίπου το πίσω.Το μπροστά έχει ψωμί ακόμη.
Dunlop 207 sportmax 15.582 km λιγο πριν τα λινα πισω.
Michelin Pilot Power 2.000 km και εχουν πολυ ψωμι ακομα...
![]()
στο χορνετ 600 που ειχα βαλει τα diablo corsa μου εβγαλε συνολο 16.000χλμ απο την αρχη μεχρι τα 10.000χλμ το πηγαινα κοματια μετα οταν εγινα διπλος τα υπολοιπα χαλαρα μεχρι 150.χλμ ταχυτητα βεβαια απο τα 13.000χλμ μην φανταστητε οτι ειχα προσφυση
Oooopa!Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το άλλαξα γιατί του είχα βάλει μπάλωμα το καλοκαίρι (μανιτάρι βέβαια, ΟΧΙ κορδόνι) και όχι γιατί είχε τελειώσει.
Ethikses thema tora kai me anusixises!
Epidi kai ego eixa balei mpaloma sta BT014,itan omos kordoni,eixa rotisei ton lastixa pou mou to ebale kai mou eipe na kano allagi elastikon otan einai i ora tous,kai oti einai san na min epathe tipota....?
![]()
Εγω παλι με την σειρα μου να πω οτι εχω στην δικια μου τα μαμα λαστιχα Bridgestone ΒΤ014 (GSXR 600 K4).Εχω κανει 7500χιλ και εχουν φαγωθει λιγο στο κεντρο στο πισω λαστιχο,το μπροστα ειναι μια χαρα "σαν"καινουργιο γιατι καινουργιο δεν μπορει να ειναι μετα απο 2 χρονια.πΠιστευω οτι στις 10 με 12000χιλ θα αλλαξω τα λαστιχα μου,ειμαι σχετικα ευχαριστημενος "ακομα"απο την προσφυση τους.Εχω ακουσει παντως οτι θα μεταμορφωθει οταν της βαλω καινουργια λαστιχα και γενικα θα εχει πολυ καλυτερη προσφυση απ'οτι τα εργοστασιακα της,ειδωμεν!!![]()
Se R1 eixe mama ta Dunlop 208. Sta 6000 ta allaksa me ta Dunlop 208RR giati arxisa na bgaino apo tis strofes san ton Melandri parolo pou o lastixas mou eipe oti exoun alla 2000xlm zoi. Argouse na zestathei. Ta kainourgia einai apo allo planiti kai empneoun kalyteri empistosini....
Στο παλιό μου CBR600F :
- pirelli diablo (τα απλά, οχι corsa) : ~12.000 χλμ σε χρήση κατά 80% βόλτες εθνικής και επαρχιακού στη κρήτη. Άντεχαν και άλλο, τα άλλαξα όμως γιατι ήθελα να μπώ πίστα
- bridgestone bt-14 : ~ 4.000 χλμ, στα οποία συμπεριλαμβάνονταν τα 3 levels του CSS στις Σερρες (και 2 φορες η διαδρομή Αθηνα-Σερρες) και 2 trackdays στα μεγαρα.
Στο νέο CBR600RR :
- BT-002, σκληρή γόμα πίσω, μεσαία μπροστά : έχω κάνει 6 trackdays στα μεγαρα (~30 sessions) και περίπου 2.000 χλμ σε βόλτες εθνικής. Λοιπόν, γόμα φαίνεται να έχουν αρκετή ακόμα (έχω ... ελαφρύ δεξί χέρι) αλλά έχω την αίσθηση οτι έχουν ψηθεί στα τρακντεις και το κράτημα τους έχει πάει περίπατο. Μάλιστα, στην δεξία πλευρά η γόμα έχει αποκτήσει μια ελαφριά απόχρωση προς το μπλέ, ένδειξη υπερθέρμανσης ελαστικού, κατά πάσα πιθανότητα λόγω λάθος πιέσεων στην πίστα (πως αλλιώς να το εξηγήσω όταν δεν γυρνάω γρήγορα στα μέγαρα και δεν τα πιέζω πολύ τα λάστιχα?)
dim, 360 γιούρια μόνο για το πίσω? έβαλα το σετ 300 ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Dim_33
Suzuki Gsx-r 1100
BT-002 3.500 Kh... Νορμαλ....
Τιμη ?.. 360 Εuro.. μονο το πισω...
Bridgestone BT-020. Τρία ζευγάρια, φορεμένα σε ένα ZR-7s. 25-30.000 χλμ. το κάθε ζευγάρι. Οι αλλαγές έγιναν γιατί τελείωνε το πίσω ελαστικό. Πολύ καλό τουριστικό λάστιχο.
Είχαν δουλέψει σε πίστα, Ευρωπαϊκά ταξίδια, και χρήση στην Αθήνα. Σημαντικό πρόβλημα είναι ότι στην Αθήνα δεν ζεσταίνονται εύκολα (οπότε προσοχή στο γκάζι) αλλά δεν με 'πούλησαν' ποτέ, ούτε στο στεγνό ούτε στο βρεγμένο δρόμο.
Tip: Για καθημερινή χρήση στην Αθήνα καλό είναι μια φορά στις 15 μέρες να βγαίνουν μια βόλτα στην ΕΟ για να 'καθαρίζουν'.
Υ.Γ. Έχω ελαφρύ χέρι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από mika2006
Κανείς εμπειρία από Dunlop Qualifier;
δεν βαζεις κατι αλλο
απλα λεω![]()
![]()
13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ
dunlop quilifier ειχα εγω στο fz6...πολυ καλο λαστιχο αντεχε 10000km!!
Σε HAYABUSA.
BRIDGESTONE BT-14 4500-5000 Χιλιομετρα.
>> >> ΒΤ-56 10000-11000 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΧΑΓΙΑ.
DUNLOP QUALIFIER Υπο δοκιμη,τωρα τα εβαλα.