Πόση "απώλεια" ψυκτικού υγρού, παραφλού στην προκειμένη περίπτωση, δικαιολογείται από την υπερθέρμανση και το "βράσιμο" ?
Διάβαζα κάπου, οτι στο LC8, πολλές φορές "χάνει" υγρά όταν αυτά βράσουν και εξατμιστούν... Αυτό γίνεται γιατί πολλές φορές το βεντιλατέρ που ψύχει το υγρό, δουλεύει ακόμα αφού σβήσει ο κινητήρας και δεν έχει προλάβει να ρίξει τη θερμοκρασία...
ΟΚ, και πες οτι πάντα περιμένω να σβήσει το βεντιλατέρ (το κάνω πολλές φορές) και μετά γυρνώ στο OFF, δικαιολογείται να είναι κάτω από το Minimum η στάθμη του ψυκτικού ?