Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Ψυκτικό υγρό & απώλεια

  1. #1
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596

    Question Ψυκτικό υγρό & απώλεια

    Πόση "απώλεια" ψυκτικού υγρού, παραφλού στην προκειμένη περίπτωση, δικαιολογείται από την υπερθέρμανση και το "βράσιμο" ?

    Διάβαζα κάπου, οτι στο LC8, πολλές φορές "χάνει" υγρά όταν αυτά βράσουν και εξατμιστούν... Αυτό γίνεται γιατί πολλές φορές το βεντιλατέρ που ψύχει το υγρό, δουλεύει ακόμα αφού σβήσει ο κινητήρας και δεν έχει προλάβει να ρίξει τη θερμοκρασία...

    ΟΚ, και πες οτι πάντα περιμένω να σβήσει το βεντιλατέρ (το κάνω πολλές φορές) και μετά γυρνώ στο OFF, δικαιολογείται να είναι κάτω από το Minimum η στάθμη του ψυκτικού ?
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Μαζί με το μηχανάκι πήρες και τα χούγια του ξάδερφου ???

    (έχω μια extra αντλιούλα σε τιμή γνωριμίας (*))
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Μαζί με το μηχανάκι πήρες και τα χούγια του ξάδερφου ???

    (έχω μια extra αντλιούλα σε τιμή γνωριμίας (*))
    Αντλία δε θέλω, ούτε με ενοχλεί το ζέσταμα...

    Απλά ρωτάω, μέχρι ποιο σημείο δικαιολογείται


    αυτή η αντλιούλα τελικά, την βρήκες και την καβάτζωσες για να την σπρώξεις στη "μαύρη".. ?
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  4. #4
    μην σε μπερδευει η σταθμη που βλεπεις στο δοχειο,
    για να σου δωσω να καταλαβεις αν υποθεσουμε οτι ειναι στην
    θεση min η ποσοτητα που θα χρειαστει για να παει στην
    θεση max ειναι γυρω στα 50 με 70 ml.
    πιστευω ειναι ελαχιστη

  5. #5
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panos26
    μην σε μπερδευει η σταθμη που βλεπεις στο δοχειο,
    για να σου δωσω να καταλαβεις αν υποθεσουμε οτι ειναι στην
    θεση min η ποσοτητα που θα χρειαστει για να παει στην
    θεση max ειναι γυρω στα 50 με 70 ml.
    πιστευω ειναι ελαχιστη

    Το ξέρω γιατί έχω ξανα-συμπληρώσει.

    Άσε που όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας ανεβαίνει η στάθμη λόγω κυκλοφορίας - θερμοκρασίας. Ο κατασκευαστής πάντως λέει να ελέγχονται με κρύο κινητήρα.
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  6. #6
    γιατι........ Το avatar του/της bartlal
    Εγγραφή
    24/06/2004
    Μηνύματα
    3.051
    τι μου θυμησες τωρα....


    πριν κατι μηνες, οταν το κατειχε ακομα ο προηγουμενος ιδιοκτητης του πραπρα σου, κυκλοφορουσε ΜΟΝΙΜΑ με 1 lt. αντιψυκτικο γιατι εχανε!






    :a29: just ME, MYself & Bart . + _ :a29:
    :-Q
    H κλίκα μου!!!

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF