Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ... ΠΕΙΤΕ......

  1. #1

    ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ... ΠΕΙΤΕ......

    ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΩΘΕΙ (ΤΙ ΕΝΩΩ...
    ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 7000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΤΛ) ή ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΕΛΙΚΑ (ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΗΣ SUZUKI., ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ "ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ SUZUKI")

    ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΟ GSXR 600 K6

    ΘΕΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  2. #2
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Οτι λεει το manual. Αυτοι που το εγραψαν κατι ξερουν περισσοτερο απο του μαστορους.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #3
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    μεχρι το πρωτο σερβις στα 1000χιλ πολυ προσοχη στο γκαζι,δεν παρασυρομαστε μεχρι 7000στρ.Μετα το πρωτο σερβις σταδιακο ανοιγμα του γαζιου σε ταξιδι μεχρι τις 10000στρ και μετα ξανα πεφτεις αργα αργα στις 7000στρ.μετα τα 1600χιλ η μηχανη μας εχει πλεον στρωσει χαρακτηρα


    ps:καλο ειναι οταν βγαινεις εθνικη να ενναλασεις συνεχως την ταχυτητα σου να κοβεις και να κατεβαζεις ταχυτητες ουτοσωστε να στρωνεται ομαλα και το κιβωτιο αλλα και το μοτερ σου,καλο ειναι να μην την αφηνεις να ζεσταθει πολυ σε συνθηκες πολης στα πρωτα 1600χιλ οποτε μας μενουν οι μακρυνες βολτες!!Καλες βολτες λοιπον!!!

  4. #4
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Βασικά ότι λέει το μάνουαλ για τις στροφές κινητήρα.

    Εκτός απ΄αυτό καλό είναι να αποφεύγουμε την εθνική στο στρώσιμο και να προτιμούμε παλιά εθνική και επαρχιακό δίκτυο με ανηφοριές - κατηφοριές - στροφιλίκια κλπ για να δουλεύουν όλα στο μηχανάκι. Ανεβοκατέβασμα στροφών κινητήρα, αλλαγές σχέσεων, δούλεμα αναρτήσεων, ελαστικών κλπ.
    Και στην αρχή τα πρώτα χλμ. με ρέγουλα, λίγα λίγα.

    Καλοτάξιδο το εργαλείο!!!
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  5. #5
    για να μην ανοιγω αλλο θρεντ,αφου ειμαι θεωρητικα ον τοπικ!

    οταν λεμε στρωσιμο τι ακριβως εννουμε?

    ΟΧΙ το πως?
    εχω στρωσει αρκετες φορες μηχανακια.

    αλλα το ΓΙΑΤΙ!
    κ ποιες θα ειναι οι επιπτωσεις εαν ΔΕΝ?
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  6. #6
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    για να μην ανοιγω αλλο θρεντ,αφου ειμαι θεωρητικα ον τοπικ!

    οταν λεμε στρωσιμο τι ακριβως εννουμε?

    ΟΧΙ το πως?
    εχω στρωσει αρκετες φορες μηχανακια.

    αλλα το ΓΙΑΤΙ!
    κ ποιες θα ειναι οι επιπτωσεις εαν ΔΕΝ?
    nai re paidia... poli kali aporia...gia peite mas

  7. #7
    Δεν ειμαι μάστορας ουτε μαστούρας Απλα διαβασα το manual...

    Οταν μια μοτο βγει απ'το εργοστασιο ειναι μεν συναρμολογημενα ολα τα μερη της αλλα δεν εχουν "δεσει" ακομα.

    Με την προσεκτικη χρηση αρχικα (στρωσιμο) δινεται η ευκαιρια στα κινουμενα μερη της μοτο να "ταιριαξουν" τις ατελειες που εχουν στα σημεια που εφαπτονται μεταξυ τους.
    Μιλαμε για χιλιοστα δηλαδη που τα μεταλα "βρισκουν" το ενα με τ'αλλο(πιστονια,εμβολα κτλ).

    Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που το λαδι στο πρωτο σερβις ειναι γεματο γρεζια (ρινισματα μεταλλων).

    Αυτο ισως να μην γινεται αντιλληπτο αμεσα αλλα χαρακτηρηστικο παραδειγμα ειναι το κιβωτιο ταχυτητων.Στην παρθενα μηχανη ειναι σκληρο και μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα μαλακωνει αρκετα...

    Παραπανω δεν μπορω να το εξηγησω λογω ελειψης γνωσεων.Αλλα πιστευω το στρωσιμο πρεπει να γινεται με ευλαβεια αν θελουμε να ειμαστε σωστοι απεναντι στο κοπο τον δικο μας (χρηματα) και της ομαδας που εφτιαξε το μοτορι...

    Εχω την αισθηση οτι αν το καινουριο μηχανημα δεν το σεβαστεις μελλοντικα θα στο αναποδωσει.
    ~~Νέο forum για Suzuki - GSR600~~

    Μας ρωτάνε : «Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό ;» , «Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα ;» , «Ποιος υπολόγισε πρώτος τη διάμετρο της Γής ;» , «Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιο ;» και απαντάμε «Οι Έλληνες !» .

    Λάθος ! Όλα αυτά τα ανακάλυψαν ο Θαλής , ο Δημόκριτος , ο Πτολεμαίος , ο Αρίσταρχος . Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα και ενός χιμπατζή...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    μεχρι το πρωτο σερβις στα 1000χιλ πολυ προσοχη στο γκαζι,δεν παρασυρομαστε μεχρι 7000στρ.Μετα το πρωτο σερβις σταδιακο ανοιγμα του γαζιου σε ταξιδι μεχρι τις 10000στρ και μετα ξανα πεφτεις αργα αργα στις 7000στρ.μετα τα 1600χιλ η μηχανη μας εχει πλεον στρωσει χαρακτηρα


    ps:καλο ειναι οταν βγαινεις εθνικη να ενναλασεις συνεχως την ταχυτητα σου να κοβεις και να κατεβαζεις ταχυτητες ουτοσωστε να στρωνεται ομαλα και το κιβωτιο αλλα και το μοτερ σου,καλο ειναι να μην την αφηνεις να ζεσταθει πολυ σε συνθηκες πολης στα πρωτα 1600χιλ οποτε μας μενουν οι μακρυνες βολτες!!Καλες βολτες λοιπον!!!

    οταν λες ζεσταθει για τι θερμοκρασια μιλας?

  9. #9
    το σημαντικο στο στρωσιμο δεν ειναι το ποσες στροφες θα φτασεις, αλλα το πως θα τις φτασεις! ανεβαζετε λοιπον στροφουλες στο μοτερ -καλο του κανει-, αλλα με συνεση στο ανοιγμα.

    ...και προς θεου, μην αφηνετε το μοτερ να δουλευει πολυ χαμηλα, δυσανασχετει....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  10. #10
    ευχαριστω απο εναν νεο οδηγο
    τελικα οι συμβουλες σας ειναι αρκετα πολυτιμες
    ευχαριστω ξανα.
    και οταν κατεβετε κρητη εδω ειμαστε

  11. #11
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gtsagas
    οταν λες ζεσταθει για τι θερμοκρασια μιλας?
    γενικα να μην φτασει στην μεγιστη θερμοκρασια που ανοιγει το βεντιλατερ για να κρυωσει την μηχανη.Αν πηγαινεις πορεια η σε ταξιδι εχεις μια θερμοπκρασια 83-85 βαθμους. στους 105 αναβει το βεντιλατερ.τουλαχιστον στο δικο μου Κ4 600.

  12. #12
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    το σημαντικο στο στρωσιμο δεν ειναι το ποσες στροφες θα φτασεις, αλλα το πως θα τις φτασεις! ανεβαζετε λοιπον στροφουλες στο μοτερ -καλο του κανει-, αλλα με συνεση στο ανοιγμα.

    ...και προς θεου, μην αφηνετε το μοτερ να δουλευει πολυ χαμηλα, δυσανασχετει....
    Γι'αυτο λεω του φιλου σταδιακο ανοιγμα του γκαζιου Γιωργη

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF