Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 62

Θέμα: Αύξηση κυβισμού

  1. #1
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857

    Αύξηση κυβισμού

    Καλημέρα! :o

    Ήθελα να ρωτήσω.. πώς γίνεται η αλλαγή χυτωνίου σε ένα κύλινδρο..?

    π.χ. Η Wiseco έχει ένα κιτ για ΧΤ 3tb (πιστόνι - χιτώνιο) με κυβισμό 633 κ.ε. Τα αγοράζουμε, ΟΚ αλλά πώς αλλάζουμε το χυτώνιο..?

    Και κάτι άλλο..
    Σε ένα κατάλογο της εταιρείας KEDO είδα ότι υπάρχουν 3 εκκεντροφόροι για το ΧΤ.
    Ένας για χαμηλές στροφές, ένας για χαμηλο-μεσαίες κι ένας για υψηλές..
    Η δεύτερη είναι η καλύτερη επιλογή για σας ?


    Tnx, motaba

  2. #2

    Re: Αύξηση κυβισμού

    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Καλημέρα! :o

    Ήθελα να ρωτήσω.. πώς γίνεται η αλλαγή χυτωνίου σε ένα κύλινδρο..?

    π.χ. Η Wiseco έχει ένα κιτ για ΧΤ 3tb (πιστόνι - χιτώνιο) με κυβισμό 633 κ.ε. Τα αγοράζουμε, ΟΚ αλλά πώς αλλάζουμε το χυτώνιο..?

    Και κάτι άλλο..
    Σε ένα κατάλογο της εταιρείας KEDO είδα ότι υπάρχουν 3 εκκεντροφόροι για το ΧΤ.
    Ένας για χαμηλές στροφές, ένας για χαμηλο-μεσαίες κι ένας για υψηλές..
    Η δεύτερη είναι η καλύτερη επιλογή για σας ?


    Tnx, motaba
    Καλημερα φιλαρακι,επειδη παλια ειχα αλλαξει χιτωνια σε ενα rgv 250 που ειχα,θυμαμαι οτι τα ειχαμε στειλει σε ενα μαγαζι "Δρακος" νομιζω λεγοταν και δεν ξερω αν υπαρχει ακομα,και αποτι μου ειχε πει ο μαστορας που ειχε αναλαβει να μου φτιαξει την μηχανη,τα χιτωνια μπαινουν πρεσαριστα.οποτε ειναι μαλλον αδυνατον να το κανεις μονος σου.τωρα για να βαλεις κιτ αυξησης κυβισμου στα 633 κ.ε. αυτο σημαινει οτι θα εχει μεγαλυτερη διαμετρο το χιτωνιο απο αυτο που φοραει ειδη το xt,οποτε λογικα πρεπει να φαγωθει ο κυλιδρος στις διαστασεις του χιτωνιου και να πρεσαριστει αυτο μεσα,οποτε θες ενα πολυ καλο μαστορα και με τα καταλληλα μηχανηματα.αλλα γιατι να μπεις σε ολη αυτη την διαδικασια και δεν περνεις ενα κυλινδρο ετοιμο απο την Wiseco?και αν οχι αυτο γιατι δεν κανεισ ενα ρεκτιφιε στον ιδιο κυλινδρο και να και να βαλεις ενα αναλογο πιστονακι και να κανεις την δουλεια σου ετσι?σιγουρα υπαρχουν ατομα που ειναι γνωστες 100% του θεματος και θα σε βοηθησουν περισσοτερο απο εμενα ,απλα επειδη ειχα μια αναλογη εμπειρια στο θεμα θελησα να πω την γνωμη μου!!

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705

    Re: Αύξηση κυβισμού

    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    υπάρχουν 3 εκκεντροφόροι για το ΧΤ.
    Ένας για χαμηλές στροφές, ένας για χαμηλο-μεσαίες κι ένας για υψηλές..
    Υποψιάζομαι τι θέλεις να πεις, αλλά δεν το διευκρινίζεις καλύτερα ...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705

    Re: Re: Αύξηση κυβισμού

    Αρχικά δημιουργήθηκε από CostasR1
    ..........................................
    "Δράκος" λέγεται ακόμη (και υπάρχει...)

    Κάπου μπερδεύεσαι, γιατί ρεκτιφιέ θα γίνει ούτως ή άλλως, οπότε θα χρειαστεί και μεγαλύτερο χιτώνιο...

    Εκτός από το φάγωμα του κυλίνδρου (όπως σωστά είπες) χρειάζεται και αντίστοιχη "περιποίηση" η κυλινδροκεφαλή (φάγωμα με εξομάλυνση στο χείλος της).

    Δeν ξέρω αν η Wiseko βγάζει έτοιμο σετ κυλίδρου/πιστονιού/κεφαλής, αλλά αν ναι σίγουρα θα είναι ακριβό και αν όχι πάλι δεν γλυτώνει το μηχανουργείο!!!



    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Γεια χαρά και πάλι..

    αλλα γιατι να μπεις σε ολη αυτη την διαδικασια και δεν περνεις ενα κυλινδρο ετοιμο απο την Wiseco?
    Αυτή είναι η πιο σοφή λύση..
    Δηλαδή σε περίπτωση που το αποφασίσω, δεν θέλω να μπλέξω με ρεκτιφιε απο τη στιγμή που η Wiseco βγάζει και χυτώνιο (όχι κύλινδρο) σετάκι για το κιτ των 633 κ.ε.

    Η διάμετρος του εμβόλου (για τα 633) είναι 98mm.

    Υποψιάζομαι τι θέλεις να πεις, αλλά δεν το διευκρινίζεις καλύτερα ...??
    Λοιπόν η KEDO έχει τις τρείς επιλογές που προείπα.. Τώρα για χρήση δρόμου (ΟΧΙ αγωνιστική) αλλά και για καμιά γκαζιά παραπάνω η επιλογή του δεύτερου εκκεντροφόρου, ο οποίος "αποδίδει" καλύτερα στις χαμηλο-μεσαίες στροφές είναι η καλύτερη ίσως...?

    Φαντάζομαι ότι μονοκύλινδρο 633 δεν θα έχει πρόβλημα να δώσει χαμηλά (αφού και το έμβολο - πιθανότατα - θα είναι πιο ελαφρύ από το μαμά) οπότε δεν υπάρχει λόγος για την επιλογή του πρώτου.
    Από την άλλη μεριά δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ χρηστική και φιλική προς τον καθημερινό χρήστη η επιλογή του εκκεντροφόρου για τις υψηλές στροφές..



    Ευχαριστώ παίδες!!

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Δηλαδή σε περίπτωση που το αποφασίσω, δεν θέλω να μπλέξω με ρεκτιφιε απο τη στιγμή που η Wiseco βγάζει και χυτώνιο (όχι κύλινδρο) σετάκι για το κιτ των 633 κ.ε.
    Η διάμετρος του εμβόλου (για τα 633) είναι 98mm.
    Μάλλον ΔΕΝ συννενοηθήκαμε....

    Για να βάλεις μεγαλύτερο (σε διάμετρο) χιτώνιο, ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ρεκτιφιέ στον κύλιδρο !!!

    Άν έπαιρνες έτοιμο σετ υπερκυβισμού (κύλινδρο/χιτώνιο/πιστόνι) θα χρειαζόταν κατεργασία η κεφαλή !!!

    Στην μόνη περίπτωση που δεν θα χρειαστεί μηχανουργείο, είναι να πάρεις έτοιμα ότι υπάρχει πάνω από τον στροφαλοθάλαμο !!


    Υ.Γ.
    Εκτός αν η αύξηση του κυβισμού γίνεται ΜΟΝΟ στην διαδρομή του εμβόλου (αλλά αυτό είναι μια άααααααλλη ιστορία...)



    edit: Χιτώνιο είναι το καϋμένο...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Τnx OldMan,

    Για να βάλεις μεγαλύτερο (σε διάμετρο) χιτώνιο, ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ρεκτιφιέ στον κύλιδρο !!!
    Άργησα αλλά το κατάλαβα!!

    Οκ. Πάμε τον κύλινδρο σε ρεκτιφιέ, μας βάζει και το μεγαλύτερο χι τώνιο. Τα παίρνουμε, βάζουμε τα παρελκόμενα...τελειώσαμε. Η κεφαλή μένει ως έχει....(..? )

    Το θέμα της μεγαλύτερης συμπίεσης επιφέρει ανδεχόμενο πρόβλημα στο δέσιμο του μοτέρ άραγε..?

    Με τον εκκεντροφόρο τι γίνεται..?

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Το θέμα της μεγαλύτερης συμπίεσης επιφέρει ανδεχόμενο πρόβλημα στο δέσιμο του μοτέρ άραγε..?
    Μεγαλύτερη συμπίεση έχουμε όταν:

    1. Κατεβάζουμε το καπάκι...

    2. Μακραίνουμε την μπιέλα...

    3. Μεγαλώνουμε το κομβίο του στροφάλου (μην τολμήσεις, Βρωμόπουλε...)

    4. Αλλάζουμε το "πομπέ" του πιστονιού...

    Θα κάνεις εσύ τίποτε από όλα αυτά ???


    Υ.Γ.
    Ανδέχεται να γράψεις (σε ειδικό thread..) την λέξη "χιτώνιο 100 φορές !!! :rotflmao:
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    [B]
    3. Μεγαλώνουμε το κομβίο του στροφάλου (μην τολμήσεις, Βρωμόπουλε...)









    Σοβαρά, μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς(έστω επιγραμματικά) γιατί αυτό ομολογώ ότι δεν το έχω καταλάβει?
    (παίζει θέμα ορολογίας εκ μέρους μου).

    Αντίβαρα? (αύξηση μάζας->αδράνειας)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του 3tb λέει σχέση συμπίεσης 8,5 :1, στο σχετικό άρθρο της Wiseco τη δίνει (μετά την αλλαγή) στο 10:1..

    Φαντάζομαι λόγω
    4. Αλλάζουμε το "πομπέ" του πιστονιού...

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του 3tb λέει σχέση συμπίεσης 8,5 :1, στο σχετικό άρθρο της Wiseco τη δίνει (μετά την αλλαγή) στο 10:1..
    Η Wiseko θεωρείται σοβαρή εταιρία, αλλά θα έβρισκα πιο λογική την αύξηση της συμπίεσης γύρω στο 8.9 - 9.1 ...
    (μου φαίνεται μεγάλη για να γίνει μόνο από το πιστόνι...)

    Αν όντως αλλάξει τόσο η συμπίεση, θα πρέπει να την ψάξεις λίγο με το αβάνς (και με τα οκτάνια της βενζίνης...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    [B]
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    3. Μεγαλώνουμε το κομβίο του στροφάλου (μην τολμήσεις, Βρωμόπουλε...)









    Σοβαρά, μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς(έστω επιγραμματικά) γιατί αυτό ομολογώ ότι δεν το έχω καταλάβει?
    (παίζει θέμα ορολογίας εκ μέρους μου).

    Αντίβαρα? (αύξηση μάζας->αδράνειας)
    Άστο εντάξει,

    Αυξάνουμε την ΔΙΑΜΕΤΡΟ, συνεπώς η μπιέλλα μετακομίζει προς τα πάνω και μειώνεται ο όγκος του θαλάμου καύσης, οπότε αυξάνεται η σχέση συμπίεσης που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές (εάν δεν προβούμε σε άλλες μετατροπές).



    Αλλά ρε μαν δεν νομίζεις ότι αυτό είναι λιγουλάκι θεωρητικό?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Σοβαρά, μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς(έστω επιγραμματικά) γιατί αυτό ομολογώ ότι δεν το έχω καταλάβει?
    Αλλάζουμε ( σε μήκος) τα αντίβαρα (σε πρεσαριστό στρόφαλο, 'νταξ' ??)


    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    παίζει θέμα ορολογίας εκ μέρους μου
    Τις Ουρσουλίνες τελείωσες ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ...λιγουλάκι θεωρητικό...


    Εντελώς θεωρητικό !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Αν όντως αλλάξει τόσο η συμπίεση, θα πρέπει να την ψάξεις λίγο με το αβάνς...

    Αυξάνουμε την ΔΙΑΜΕΤΡΟ, συνεπώς η μπιέλλα μετακομίζει προς τα πάνω και μειώνεται ο όγκος του θαλάμου καύσης, οπότε αυξάνεται η σχέση συμπίεσης που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές (εάν δεν προβούμε σε άλλες μετατροπές).

    Το forum θα πρέπει να αποφασίσει την χρέωση ανα ώρα των μαθημάτων μηχανολογίας....

    :rotflmao: :rotflmao:


    Με τους εκκεντροφόρους ΤΙ γίνεται...?

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF