-
640 adv
Δυο ερωτησεις ρε παιδια , 1)στο 640 ADV μπορεις να αλλαξεις ντεποζιτο και φερινγκ και να βαλεις απο αλλο μοντελο ωστε να γινει πιο οφφ και να μην φοβασε μην το σκισεις σε ενδεχομενη πτωση ??
2) ενα 2004 πορτοκαλί, χαμηλό φτερό, twin disk με Akrapovic, crash bars Hepco & Becker, προστατευτικό φανών, μικρή βάση πινακίδας και άλλα αξεσουάρ, 13.000 Km καθόλου χώμα, άψογη, αγρατζούνιστη, πάντα σε κλειστό γκαράζ, με oλοκαίνουργεια λάστιχα Pirelli MT 90
ποσο περιπου πωλειται ??
εχω μια προταση για ανταλλαγη με το δικο μου (1150GS ADVENTURE)
και το σκεφτομαι
φιλικα Θωμας
-
Παλαιό μέλος
Όταν λες να αλλάξεις και να βάλεις από άλλο μοντέλο, τι εννοείς; Για γίνε πιο σαφής.
Αν υπονοείς να βάλεις τεπόζιτο από το LC4 το 18 λιτρο ή το 12 λιτρο τότε γίνεται. Ακόμα και το 8λιτρο από το 660 μπορείς να βάλεις, αλλά θα χρειαστείς και άλλη σέλα.
Και να πλαστικά έχω την εντύπωση οτι μπαίνουν από το LC4.
-
Ναι να αλλαξω ντεποζιτο και πλαστικα
Καμια εκτιμηση για τιμη στην 2η ερωτηση ??
-
Παλαιό μέλος
Ιδέα δεν έχω. Μπες στο x-e.gr και κοίτα καμιά τιμή να πάρεις καμιά ιδέα
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από patelis
Δυο ερωτησεις ρε παιδια , 1)στο 640 ADV μπορεις να αλλαξεις ντεποζιτο και φερινγκ και να βαλεις απο αλλο μοντελο ωστε να γινει πιο οφφ και να μην φοβασε μην το σκισεις σε ενδεχομενη πτωση ??
2) ενα 2004 πορτοκαλί, χαμηλό φτερό, twin disk με Akrapovic, crash bars Hepco & Becker, προστατευτικό φανών, μικρή βάση πινακίδας και άλλα αξεσουάρ, 13.000 Km καθόλου χώμα, άψογη, αγρατζούνιστη, πάντα σε κλειστό γκαράζ, με oλοκαίνουργεια λάστιχα Pirelli MT 90
ποσο περιπου πωλειται ??
εχω μια προταση για ανταλλαγη με το δικο μου (1150GS ADVENTURE)
και το σκεφτομαι
φιλικα Θωμας
Πιο οφφ, το συγκεκριμενο, Θωμα, δεν γινεται!
Μπαινουν σχεδον ολα τα ντεποζιτα που φοραει το LC4. Θα χρειαστεις σελα αν βαλεις ρεζερβουαρ απο την εκδοση εντουρο. Αν θες να αλλαξεις φαιρινγκ θα πρεπει να αλλαξεις και φωτα καθως αυτα που εχει πανε κουτι με το πλαστικο του, και θα μεινουν στον αερα με το αλλο ντεποζιτο.
Την εχεις κανει βολτα για μερικα χλμ;
Δεν της ιδιας φιλοσοφιας με την BMW. To KTM ειναι ενα εντουρο που κανει και μακρινα ταξιδια, η 1150 ειναι ενα ταξιδιαρικο που βγαινει και χωμα. Εχει κραδασμους και η ανεση δεν ειναι το πλεον διασημο χαρακτηριστικο για το 640. Μηπως να κοιταγες καλιτερα το 950;
Το "καθολου χωμα" στο 640 Αντβ. παει βασικα στα μειον. (Για να μην πω οτι ειναι υποτιμητικο για τον κατοχο να το λεει! Σα δεν ντρεπεται εχει τετοιο πραγμα στα χερια του και το εχει για την ασφαλτο...
)
Τιμη δεν προκειται να σου πει κανεις. Δεν το εχουμε δει το μηχανακι , μπορει να ειναι τρακαρισμενο, να εχει αλλαξει μοτερ, να το εχει πειραξει, να ειναι ετοιμο να διαλυσει.. 1002 πραγματα. Αν σου πω ΧΧΧΧ ευρω και αποδειχθει οτι ηταν λαθος η τιμη; Αν σου πει ακποιος εδω μεσα παραπανω θα τον βριζεις που σε επιασε κοροϊοδο ο πωλητης και στο πουλησε ακριβα. Αν πει χαμηλη θα τον βριζει ο πωλητης που του χαλαει την δουλεια. Οποτε δεν λεει κανεις τιποτα και ο καθεις φερει ευθυνη για τις πραξεις του.
-
Καλημερα φιλε μου
Οχι δεν την εχω κανει βολτα , ουτε καν την εχω δει απο κοντα , απλως ειχα μια προταση για ανταλλαγη μεσω μαιλ.
Το γνωριζω οτι δεν εχει καμια σχεση με το BMW , απλως λογω του οτι δεν το χρησιμοποιω το 1150 λεω να παω σε κατι αλλο πιο μικρο και με μικροτερη δεσμευση χρηματων, οποτε και το 950 ειναι σχεδον μια η αλλη.
Σχετικα με την τιμη καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολη μια εκτιμηση χωρις καμια επαφη
απλως ζητησα στο περιπου μια εκτιμηση.
Διαβασα και ολα τα ποστ που υπαρχουν και το offroad.gr απο εσενα και τα αλλα παιδια και μετατροπη ντεποζιτου και σχετικα με αξιοπιστια. Καταλαβαινω οτι μετα το GS θα νομιζω οτι ειμαι πανω σε ποδηλατο αλλα ειναι πιο ιδανικη μοτο για το νησι οπου κατοικω , το GS δεν θα το αλλαζα αν εμενα στην ηπειρωτικη Ελλαδα και οχι σε νησι, εδω η πιο μεγαλη αποσταση ειναι 15χμ ,και τα μικροταξιδακια του Σ/Κ ειναι απαγορευμενα λογω δουλειας και παιδιων οποτε το GS καθεται στο γκαραζ.
-
Παλαιό μέλος
15χλμ ε;... Και τι καιρο κανει στο ηρωϊκό Καστελοριζο;
Ασε το 640 Αδβ. σε αυτη την περιπτωση, κοιτα για κατι πιο μικρο και ευελικτο, θα σε βολεψει πιο πολυ, σκεψου οτι θελει και 1-2 λεπτα ζεσταμα καθε φορα αυτο το πραγμα. Θα σου σπασει τα νευρα για 4 λεπτα αποσταση να ζεσταινεις 2 λεπτα καθε φορα.
-
Σαντορινη ειμαι
τελικα δεν εκατσε το 640 οποτε η ζωη συνεχιζεται
-
Παλαιό μέλος
Χα χα! Οντως δεν περιμενα να εισαι Καστελοριζο με την 1150! Ουτε 2α δεν θα της εβαζες!
Για να το κλεισω το θεμα απλα να σου πω οτι για εργαλειο για την δουλεια ενα μικρο εντουρακι ειδικα στην επαρχια ειναι ο,τι πρεπει. Κοιτα για μεταχειρα Serow 225 ή honda XR125 ειναι αρκετα αξιοπιστα και φθηνα και κρατας και την BMW για κανα ταξιδι αν θες.
( Θα μεγαλωσουν και τα παιδια καποια στιγμη και θα εχεις να τους δειχνες τι μηχανες υπηρχαν καποτε που ηθελαν και ενα Α επιπεδο να τις οδηγησεις , γιατι σε 20 χρονια οπως παει θα ανεβαινουμε σε δικυκλα προγραμματιμενου δρομολογιου)
Αυτα & καλες βολτες.
-
... WILL RACE FOR FOOD
Καλησπέρα σε όλους. Έχει κανείς καμια φωτό του 64 ADV με το 12L ή το 18L ντεποζιτο και τα πλαστικά καπάκια του LC4, να δουμε πως θα δείχνει ?
-
BETA 450RR
Αρχικά δημιουργήθηκε από valam
Καλησπέρα σε όλους. Έχει κανείς καμια φωτό του 64 ADV με το 12L ή το 18L ντεποζιτο και τα πλαστικά καπάκια του LC4, να δουμε πως θα δείχνει ?
το χεις δει το δικο μου ρε βαγγέλη!
-
BETA 450RR
...
Κανόνες δημοσιεύσεων
- Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
- Δεν μπορείτε να απαντήσετε
- Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
- Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
-
- Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
- Τα smilies είναι ΟΝ
- Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
- Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
- Ο κώδικας HTML είναι OFF