ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ 750 ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ?![]()
ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ 750 ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ?![]()
BETTER FIGHT FOR SOMETHING THAN LIVE FOR NOTHING.
Εκι που σηκωνα σουζα στις 6000 rpm τωρα σηκωνει κοντα στις 7000 rpm περιπου (δεν ειχα κοντερ για κανα διμηνο και ειναι στο συνεργειο τωρα βλεπε Yaris Vs Z750) και αισθανεσαι καλυτερα την (κλωτσια) στις 8000 rpm.Και κανει κι ενα σφυριγμα απο την εισαγωγη του αερα την οποια ακους μονο κατα την εκκινηση και σε χαμηλες στοφες.Κ&Ν παντα.:smilea: :smilea: :smilea: :smilea:
Παρε κι ενα custom!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Currently driving a papaki...
εχω βαλει ΚΝ φιλτρο και σκεφτομαι να κοψω και το φιλτροκουτι
εχει κανει καποιος αυτη την αλαγη σε Ζ 750![]()
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ![]()
![]()
![]()
ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΙ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΙ
ΠΑΟΚ 4
ρε παίδια όδήγησα ένα ζ που είχε βάλει τελικό και φίλτρο και μετά τις 10.000 έκανε μια βουτια άλλο πράμα!!!
Και είναι λογικό...το μίγμα στα ψηλάπλέον έχει περισία αέρα και δεν γίνεται σωστή καύση. Αυτή είναι αλήθεια και ας φιαχνόμαστε απο τον ήχο που κάνει το φίλτρο και απο τη "βελτίωση" στα μεσάια. Αξίζει να το πειράξεις΄τελικά?
Ασε που και με το power commander , μπορεί να αλλάζει ,να φτιαχνει η αίσθηση (ναι γίνεται πιο άμεσο το γκάζι) αλλά πραγματική πραγματική ιπποδύναμη .
Ξερετε πόσο αξιοπιστη είναι μια δυναμομέτρηση?¨Οσο θέλει ο μηχανικός να τι κάνει και να πουλήσει...
Δε συζητώ καν τη κατανάλωση που θα αυξηθει...
Το μηχανακι θα βελτιωθεί αλλα όχι όσο νομίζουμε και μας παραμυθιάζουν ...
Ναι στο boostarisma αλλα όχι στο οτι μας ταιζουν και μετα απο ψαξιμο.
Παντα φιλικα
![]()
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE
Exo ki ego K&N filtro. Exei nohma na kopso to filtrokouti? toylaxiston na einai eisagogh apo mprosta giati etsi pou einai einai ligo koufh.
Αν θέλετε σταματήστε τα κοψίματα των φιλτροκουτιών και όλες αυτές τις βλακίες...
Ολόκληρη Kawasaki μελέτησε και έφτιαξε ένα μηχανάκι μοντέλο Ζ! Ηλίθιοι ήταν να μην τα βγάλουν με κομμένο το φιλτροκούτι σε εκείνο το σημείο;
Ποιός είναι πιο έξυπνος που ανακάλυψε κάτι τέτοιο;
Μετά το ένα φέρνει το άλλο, πάμε σε συνεργεία και λέμε γιατί έχει αλλάξει η κατανάλωση , γιατί το ένα και γιατί το άλλο;
Το κάθε πράμα, έχει μελετηθεί και έχει φτιαχτεί για ένα σκοπό με επιστημονικό τρόπο...
Όποιος είναι τόσο έξυπνος να πάει να δουλέψει στην kawasaki ή να της κάνει κανένα σεμηνάριο... :rotflmao:
η οικονομία και η οικολογία καθώς και η αθόρυβη λειτουργία και η άνεση... ειναι έννοιες που δε με ενδιαφέρουν αρα εχω μερικους λογους να κανω μερικες ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣΑρχικά δημιουργήθηκε από webman
Αν θέλετε σταματήστε τα κοψίματα των φιλτροκουτιών και όλες αυτές τις βλακίες...
Ολόκληρη Kawasaki μελέτησε και έφτιαξε ένα μηχανάκι μοντέλο Ζ! Ηλίθιοι ήταν να μην τα βγάλουν με κομμένο το φιλτροκούτι σε εκείνο το σημείο;
Ποιός είναι πιο έξυπνος που ανακάλυψε κάτι τέτοιο;
Μετά το ένα φέρνει το άλλο, πάμε σε συνεργεία και λέμε γιατί έχει αλλάξει η κατανάλωση , γιατί το ένα και γιατί το άλλο;
Το κάθε πράμα, έχει μελετηθεί και έχει φτιαχτεί για ένα σκοπό με επιστημονικό τρόπο...
Όποιος είναι τόσο έξυπνος να πάει να δουλέψει στην kawasaki ή να της κάνει κανένα σεμηνάριο... :rotflmao:![]()
Σωστοσττττττ!Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
η οικονομία και η οικολογία καθώς και η αθόρυβη λειτουργία και η άνεση... ειναι έννοιες που δε με ενδιαφέρουν αρα εχω μερικους λογους να κανω μερικες ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ![]()
![]()
Λοιπον, αφου εβαλα εχθες το φιλτρο της K&N (και παρατηρησα πολυ καλυτερο αρπαγμα και ηχο), σημερα αποφασισα να κανω την περιφημη μετατροπη στο φιλτροκουτι.
Με τη διαφορα οτι προχωρησα ενα βημα παραπερα και εκανα την μετατροπη που κανουν στο αμερικανικο Riderforums.com
http://www.riderforums.com/showthrea...8&page=2&pp=15
Mε αλλα λογια εκοψα εντελως το καπακι του κουτιου και αφησα μονο το γυρω πλαστικο εν ειδη φλατζας που κραταει το φιλτρο στην θεση του.
Ηχο και εντυπωσεις δεν εχω να σας πω διοτι δεν πηγα ακομα βολτα, αλλα θα ξερω αργοτερα σημερα.![]()
που εισαι ρε νικο ακομα να γυρισεις απο την βολτα???
εγινα suzukakios
Μολις γυρισα απο την βολτα! (αυτο τα λεει ολα μαλλον...)![]()
Καταρχας: ο Η Χ Ο Σ ! ! ! ! ! ! !
Δεν μπορειτε να φανταστειτε για τι ηχο μιλαμε! Απο το ρελαντι ακομα, ενα γρυλισμα σου θυμιζει οτι κατι "κακο" υπαρχει εκει μεσα.... Αληθινα αφου ειχε ζεσταθει η μηχανη μπορουσες να ακουσεις τις βαλβιδες να δουλευουν! - τοσο ελευθερη ειναι πλεον η εισαγωγη!
Παμε μια βολτα. Η αποκριση εχει βελτιωθει σημαντικα μετα την τοποθετηση του ΚΝ φιλτρου, και η απελευθερωση της εισαγωγης εχει δωσει ακομα λιγο νευρο -αν και δεν μιλαμε για κατι το συγκλονιστικο ΕΠΙΠΛΕΟΝ. Απλα συνολικα αποκρινεται πολυ πιο αμεσα απο πριν -ειδικα στις χαμηλες στροφες που πριν εμοιαζε να μπουκωνει, πριν ανεβασει και καθαρισει.
Ομως.... Αυτο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν περναει απαρατηρητο ειναι ο ηχος!
Ανοιγοντας το γκαζι απο χαμηλα ο ηχος απο την εισαγωγη μοιαζει με ενα στριφνο, βραχνιασμενο μουγκρητο που ακουγεται ξεκαθαρα τριγυρω. Ομως, η ενταση ειναι που ξαφνιαζει. Ακομα και λιγο παραπανω να ανοιξεις το γκαζι, ο ηχος ειναι ΠΟΛΥ δυνατος.
Τιποτα ομως δεν σε προιδεαζει για την συνεχεια....
Ανεβαζοντας στροφες το μουγκρητο δυναμωνει παρανοικα σε ενταση, τοσο που ακομα και μεσα το κρανος μου τρυπαγε τα αυτια.
Στις ψηλες στροφες ο ηχος απο την εισαγωγη ειναι ενα αγριο ουρλιαχτο που χωρις ΚΑΜΙΑ υπερβολη πνιγει ΚΑΘΕ αλλο θορυβο της μηχανης -εξατμιση, θορυβο αερα, τα παντα!!
Παιδια, αληθινα σας το λεω δεν περιμενα να εχει τοσο δυνατο και αγριο ηχο. Τα αυτια μου ΑΚΟΜΑ βουιζουν, και για να ειμαι ειλικρινης αρχιζω να σκεφτομαι μηπως δεν ειναι τετοιες φασεις για εμενα.. Ο ηχος ειναι παααρα πολυ δυνατος! -Απιστευτα ταυλωτικος, αλλα και εξαιρετικα δυνατος.![]()
Θα δω αν συνηθιζεται, αλλιως παμε για νεο καπακι φιλτρου....
Οπως και να εχει, αν καποιος θελει να κανει το Ζ του πολυ πιο νευρικο και παααρα πολυ πιο ...θορυβωδες, η μετατροπη αυτη πραγματικα αποδιδει τα μεγιστα!
Όπως τα λες Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ είναι Νίκο!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Καλο το ακούω
Ψηλά πως πάει? Το ΄΄ανοιξες στα ψηλά μεχρι κόφτες?
Είμαι περίεργος...
Δεν γουστάρω ούτε εγώ το euro3 (ρύπους , ήχο κτλ) αλλα δουλεύει παντόύ το μηχανακι τώρα?
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE
To link de mou douleyei. Mporeis mhpos na baleis th foto na doume pos akrivos kovetai to filtrokouti? Psilokatalaba alla gia na sigoyreyto.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Με τη διαφορα οτι προχωρησα ενα βημα παραπερα και εκανα την μετατροπη που κανουν στο αμερικανικο Riderforums.com
http://www.riderforums.com/showthrea...8&page=2&pp=15
Mε αλλα λογια εκοψα εντελως το καπακι του κουτιου και αφησα μονο το γυρω πλαστικο εν ειδη φλατζας που κραταει το φιλτρο στην θεση του.
Λοιπον, η πιο μεγαλη διαφορα που ειδα περαν του ηχου ειναι οτι τωρα μετα τις 10000 ΣΑΛ τραβαει μια κλωτσια δυναμης αλλο πραμα! Ενω πριν ανεβαζε γραμμικα μεχρι κοφτη (13Κ+), τωρα ανεβαζει οπως πριν μεχρι τις 10,000 και εκει λυσσαει και φευγει πανω απο τις 11,000 για πλακα. 1η, 2α αν δεν εισαι γρηγορος χτυπανε στον κοφτη για πλακα!
Δεν ξερω αν αυτο συνεβει επειδη το μειγμα εχει γινει πιο φτωχο απο πριν, (μπορει πριν να ηταν υπερβολικα πλουσιο για "προστασια"), ομως η διαφορα ειναι πολυ αισθητη και μου αρεσει παρα πολυ! Σιγουρα η μηχανη αναπνεει πολυ καλυτερα τωρα και ο ηχος ειναι.........![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακατω ειναι κ το κουτι -η οτι εχει απομεινει πλεον απο αυτο!!!
![]()