Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 45

Θέμα: Ρυθμίσεις μίγματος από τα όργανα μοντέλων Yamaha

  1. #16
    Αυτό προσπαθώ να καταλάβω. Στις σελίδες 1-21 και 1-22 λέει που έχει πληροφορίες για το πώς δείχνει στο κοντέρ η διαδικασία λέει ότι ρυθμίζεται από -128 ως 128 με το πρώτο lean και το δεύτερο rich, οπότε φαντάζομαι, αν και μπορεί να κάνω λάθος, ότι κάνει κάποια μικρορύθμιση στο μείγμα.


    Δεν μιλαω για τρομακτικές αλλαγές, αλλά αν αλλάξετε φίλτρο και τελικό και θέλει μια ρύθμιση, ίσως να γίνεται έτσι αντί να χρειάζεται κάτι πολύπλοκο και πολυέξοδο.

  2. #17
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cbanthropos
    αμα πρωτα δεν αποδειξουμε οτι τα κουμπια κανουν εστω μια ακομα διαφορετικη λειτουγια, περα απο select reset..
    Για το tdm:

    αναγράφετε ότι μπορείς να αλλάξεις την τιμή
    (και όχι απλά να τη δεις)
    στη λειτουργία CO για τους κυλίνδρους c1 c2 ξεχωριστά.
    Οι τιμές παίζουν από -128 έως +128.

    Αυτό που δεν έχω καταλάβει (γιατί είμαι και άσχετος)
    είναι τί είναι αυτό που αλλάζεις, και τί επιπτώσεις έχει...


    υγ: δε φωνάζω

    Να ξαναπώ ότι στο manual αυτή η ρύθμιση αναφέρεται στο "κεφάλαιο" "ADJUSTING THE EXAUST GAS VOLUME"


    Θα με ξεστραβώσει κανείς

    υγ2: δεν υποστηρίζω ότι θα αλλάξει η ιπποδύναμη. Ρωτάω τί ακριβώς κάνεις με αυτή τη ρύθμιση...
    Ξέρω από βέσπα!

  3. #18
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από psaxioti
    Αυτό προσπαθώ να καταλάβω. Στις σελίδες 1-21 και 1-22 λέει που έχει πληροφορίες για το πώς δείχνει στο κοντέρ η διαδικασία λέει ότι ρυθμίζεται από -128 ως 128 με το πρώτο lean και το δεύτερο rich, οπότε φαντάζομαι, αν και μπορεί να κάνω λάθος, ότι κάνει κάποια μικρορύθμιση στο μείγμα.
    λοιπον επειδη μου την εχει δωσει,αυριο θα περασω απο το συνεργειο που τα παιδια ειναι και φιλοι μου,και ειναι και ο μηχανικος της yamaha οταν κατεβαζε η εταιρια μηχανακια στο πανελληνιο να δω τι θα μου πουνε.αν εχω λαθος αυριο θα το παραδεχτω και θα ζητησω και συγγνωμη.απλα αυτο που ξεκαθαριζω απο σημερα ειναι πως το να κανει μια ψιλορυθμιση στο μιγμα δεν σημαινει οτι το μηχανακι θα παρει και ποιο πολλα αλογα.that s all.αυριο η συνεχεια
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Ρυθμίζεις την στοιχειομετρική αναλογία του μίγματος, ώστε να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες εκπομπές CO (μονοξείδιου του άνθρακα).

    ΔΕΝ έχει καμία σχέση με αύξηση / μείωση ιπποδύναμης ή ροπής (σαν πρόθεση, γιατί σαν αποτέλεσμα ΕΧΕΙ !!!).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    ΔΕΝ έχει καμία σχέση με αύξηση / μείωση ιπποδύναμης ή ροπής (σαν πρόθεση, γιατί σαν αποτέλεσμα ΕΧΕΙ !!!).



    αυτο με την προθεση και το αποτελεσμα δε το καταλαβα...
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  6. #21
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρυθμίζεις την στοιχειομετρική αναλογία του μίγματος, ώστε να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες εκπομπές CO (μονοξείδιου του άνθρακα).
    Νά'σαι καλά


    Φαντάζομαι για σωστή ρύθμιση θα πρέπει να μετράς
    και την εκπομπή από τις εξατμίσεις.


    ΔΕΝ έχει καμία σχέση με αύξηση / μείωση ιπποδύναμης ή ροπής (σαν πρόθεση, γιατί σαν αποτέλεσμα ΕΧΕΙ !!!).
    Θα ήταν υπερβολικό να ρωτήσω για το αποτέλεσμα;

    Πώς μεταφέρεται (γιατί να φυτρώνει δε νομίζω) η ροπή/ιπποδύναμη; Με πλουσιότερο μίγμα;

    Η αύξηση στην εκπομπή CO θα είναι μεγάλη;


    Άσε...μην απαντήσεις καλύτερα...μαλακία θα κάνω...
    Ξέρω από βέσπα!

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρυθμίζεις την στοιχειομετρική αναλογία του μίγματος, ώστε να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες εκπομπές CO (μονοξείδιου του άνθρακα).

    ΔΕΝ έχει καμία σχέση με αύξηση / μείωση ιπποδύναμης ή ροπής (σαν πρόθεση, γιατί σαν αποτέλεσμα ΕΧΕΙ !!!).

    Επιτέλους κάποιος γνώστης μας έδωσε τα φώτα του. Thanks.

    Προφανώς, αυτό που εννοεί ο oldman είναι ότι αλλάζεις το μείγμα ώστε η καύση να είναι καλλίτερη και να έχεις λιγότερες εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (πρόθεση). Η καλύτερη καύση έχει όμως σαν αποτέλεσμα και την μεταβολή της ιποδύναμης/ροπής, μη φανταστείς όμως τίποτα τρομερές αλλαγές.

    Αν διαβασετε το thread με τους εξαερωτήρες θα δείτε ότι η αναλογία αέρα/βενζίνης πρέπει να έχει μια συγκεκριμένη τιμή, δεν πρέπει ούτε πολυ πλούσιο ούτε πολύ φτωχό να είναι το μίγμα. Προφανώς πιο πλούσιο μίγμα συνεπάγεται και πιο πολλές εκπομπές CO.

  8. #23
    Παίδες ο Trooper έχει δίκιο.

    Δηλαδή γιατί στον κόσμο όλοι εμείς να είμαστε κάτι παραπάνω από τους μηχανικούς της Yamaha.

    Το ξέρω κι από άλλους αυτό το "κόλπο" με τα κουμπάκια για τα κολπάκια στα μείγματα που απελευθερώνει τις κρυφές επιδόσεις του Fazer.

    Αν είναι ποτέ δυνατόν. Δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ.

    Κάποιοι τα πειράξανε, οι επιδόσεις μόνον ψυχολογικά αυξήθηκαν αλλά η κατανάλωση τσίμπησε λίγο, οι εξατμήσεις έγιναν κατάμαυρες στις άκρες και τελικά όλοι τρέχανε στον επίσημο αντιπρόσωπο να το επαναφέρουν στις εργοστασιακές ρυθμίσεις κι ας μην το είχαν αγοράσει από αυτόν αλλά κανένας άλλος δεν ήξερε τι να κάνει και φυσικά δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να το πειράξει και να μην χαλάσει η εγγύηση.

    Από λόγια είμαστε πολύ πρώτοι σαν χώρα.

    Το γιατί δεν κατασκευάζουμε Yamaha ως χώρα δεν έχω καταλάβει.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  9. #24
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Το ήξερα ότι θα μπλέκαμε...

    Εξαρτάται από την ρύθμιση (του μίγματος) που έχει γίνει από το εργοστάσιο...

    Συνήθως τα μίγματα ρυθμίζονται λίγο "πλούσια" (γύρω στο 12.4 με 12.8 ενώ η αναλογία για "τέλεια" καύση είναι 14.7 : 1) για λόγους που ΔΕΝ θα επιθυμούσα να αναλύσουμε !!!

    Το πρόβλημα παρουσιάζεται πλέον στα επίπεδα εκπομπών ρύπων (όπου τα ποσοστά του CO είναι τόσο περισσότερο ανεβασμένα, όσο "ατελέστερη" είναι η καύση - άρα όσο "πλουσιότερο" είναι το μίγμα).

    Από την άλλη, επειδή ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί να αποδίδει την μέγιστη ιπποδύναμή του με "πλούσιο" μίγμα, όσο περισσότερο πηγαίνουμε προς το στοιχειομετρικό, τόσο "κόβουμε" από την ιπποδύναμη (μην φανταστείτε τίποτε τρελλά ποσοστά - μιλάμε για μείωση γύρω στο 0.8 - 1.5 %).

    Βέβαια, είναι ένας ΚΑΛΟΣ και ΑΣΦΑΛΗΣ τρόπος να ρυθμίζουμε το μίγμα μας εκεί που ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκεται (από πλευράς εκπομπής ρύπων, αλλά και καλής λειτουργίας του κινητήρα - τα "υπερπλούσια" μίγματα στεναχωρούν το μοτέρ μας, όπως επίσης και τα "φτωχά" τοιαύτα ...)



    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #25
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Παίδες ο Trooper έχει δίκιο.

    Δηλαδή γιατί στον κόσμο όλοι εμείς να είμαστε κάτι παραπάνω από τους μηχανικούς της Yamaha.

    Το ξέρω κι από άλλους αυτό το "κόλπο" με τα κουμπάκια για τα κολπάκια στα μείγματα που απελευθερώνει τις κρυφές επιδόσεις του Fazer.

    Αν είναι ποτέ δυνατόν. Δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ.

    Κάποιοι τα πειράξανε, οι επιδόσεις μόνον ψυχολογικά αυξήθηκαν αλλά η κατανάλωση τσίμπησε λίγο, οι εξατμήσεις έγιναν κατάμαυρες στις άκρες και τελικά όλοι τρέχανε στον επίσημο αντιπρόσωπο να το επανεφέρουν στις εργοστασιακές ρυθμίσεις κι ας μην το είχαν αγοράσει από αυτόν αλλά κανέναν δεν ήξερε τι να κάνει και φυσικά δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να το πειράξει και να μην χαλάσει η εγγύηση.

    Από λόγια είμαστε πολύ πρώτοι σαν χώρα.

    Το γιατί δεν κατασκευάζουμε Yamaha ως χώρα δεν έχω καταλάβει.
    ε μα ρε φιλε...κοντευω να τρελαθω απο χτες το βραδυ....με σκασανε!!!!

    ουφ

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  11. #26
    Ρε μαν το αστείο είναι πως, πόσοι υπάρχουν σαν τον oldman, που έχει γνώση σε 5-10-100 πράγματα παραπάνω και είναι σε θέση ο ίδιος να πειράξει για συγκεκριμένους λόγους, οι περισσότεροι όμως δεν ακολουθούν τον τρόπο oldman, αλλά το σπασμένο τηλέφωνο του κάθε ένα που φυσικά θέλει να γίνει oldman ή του κάθε oldman στη θέση του oldman.

    Αφού καταναλωτές ξέρουμε να είμαστε καλοί. Γιατί να αλλάξουμε την ομάδα που κερδίζει?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
    Για το tdm:
    αναγράφετε ότι μπορείς να αλλάξεις την τιμή
    (και όχι απλά να τη δεις)
    στη λειτουργία CO για τους κυλίνδρους c1 c2 ξεχωριστά.
    Οι τιμές παίζουν από -128 έως +128. [/SIZE]
    Στα 4-κύλινδρα, η ρύθμιση γίνεται ανά 2 κυλίνδρους μαζί (συνήθως ανά 1ο και 4ο και ανά 2ο και 3ο - εξαρτάται από την σειρά ανάφλεξης...).

    Οι τιμές έχουν να κάνουν με τα bit της ECU (όσο περισσότερα έχει τόσο πιο "αναλυτικές" είναι οι ρυθμίσεις) και είναι στο εύρος που θεωρεί επιτρεπτό το εργοστάσιο για ρύθμιση !!!
    (αν, για να έρθει στην σεταρισμένη πυκνότητα CO του Αναλυτή Καυσαερίων, χρειάζεται κάτω από -128 ή πάνω από +128, τότε θεωρείται ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην τροφοδοσία ή/και καύση του μίγματος, οπότε πράττωμεν αναλόγως...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ρε μαν το αστείο είναι πως, πόσοι υπάρχουν σαν τον oldman, που έχει γνώση σε 5-10-100 πράγματα παραπάνω και είναι σε θέση ο ίδιος να πειράξει για συγκεκριμένους λόγους, οι περισσότεροι όμως δεν ακολουθούν τον τρόπο oldman, αλλά το σπασμένο τηλέφωνο του κάθε ένα που φυσικά θέλει να γίνει oldman ή του κάθε oldman στη θέση του oldman.

    Αφού καταναλωτές ξέρουμε να είμαστε καλοί. Γιατί να αλλάξουμε την ομάδα που κερδίζει?
    ποσοι Oldman υπαρχουν???????????

    ρε παλιανθρωπε εχεις φτιαξει κλωνους????????

    εν πασει περιπτωσει φιλε μου αυτο που ελεγα εγω ειναι πως δεν ειναι δυνατον το καβασακι του gtz750 πατωντας 2 φορες το μπροστινο φρενο μια και τα 2 μαζι και 1.5 φορα το πισω να ανοιξει αλεξιπτωτο.ετσι και εδω θεωρω αδυνατο να μιλαμε για βελτιωση ιπποδυναμης η ροης πατωντας κουμπια που ρυθμιζουνε χιλιομετρητες ταξιδιου και ωρα.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #29
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    θενκ γιου, θενκ γιου


    λέω να παίξω λίγο με τις τιμές, κατά πάσα πιθανότητα
    θα τις επαναφέρω σε αυτό που έχουν τώρα (είτε γιατί θα έχω
    καταστρέψει την αποδόση ή την κατανάλωση ή ακόμα και
    αν όλα δείχνουν καλύτερα θα το νιώθω χαλασμένο

    Για την ώρα σημειώνω διάφορες τιμές που βλέπω στο tdmhellas club, αλλά δεν είναι να τους πολυ πιστεύει κανείς...

    εκτός ότι "όλοι" είναι "γρήγοροι" εκεί μέσα (ποτέ δε με έχει περάσει tdm skouter ναι, tdm όχι)
    πιστεύουν ότι το 850 δε μπορεί να περάσει το 900 εκτός αν το τελευταίο είναι σταματημένο.

    Εγώ πάλι...
    δε βλέπω να διαφέρουν σε επιδόσεις...καθόλου όμως...
    Ξέρω από βέσπα!

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    θεωρω αδυνατο να μιλαμε για βελτιωση ιπποδυναμης η ροης πατωντας κουμπια που ρυθμιζουνε χιλιομετρητες ταξιδιου και ωρα.
    Quite wrong ...!!!

    Σε αρκετά χωμάτινα καθαρόαιμα (ΚΑΙ "καρμπυρατεράτα"), υπάρχει η επιλογή χαρτογράφησης (κουμπάκι στο τιμόνι) με την οποία μπορεί ο αναβάτης να επιλέξει ΠΡΟΡΥΘΜΙΣΜΈΝΗ "απόδοση" του κινητήρα (ανάλογα με την πρόσφυση και την δυσκολία του terrain).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF