....αλλά ο χρόνος είναι ο καλύτερος (ROSSI) γιατρός και έτσι αρχίζει σκέφτεται και συλλογίζεται.....
![]()
![]()
Πολύ καλό........
![]()
![]()
![]()
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:rotflmao::rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
Mιλαμε οτι πρεπει να επεσε πολυ ξυλο μεσα στα box της fonda τα ειχαν κλειστα μεχρι το τελος του αγωνα:rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
έπρεπε πάντως να έχει μισάωρο αφιέρωμα στο πάντοκ της HRC....:rotflmao:
Ο Ντάνι «γκρέμισε» τις προσδοκίες!
Ο αγώνας στο Εστορίλ της Πορτογαλίας αναμενόταν συναρπαστικός όσον αφορά τη βαθμολογική κατάταξη, όμως κανείς δε περίμενε να εξελιχθεί έτσι. Ένα λάθος του νεαρού Ισπανού της εργοστασιακής ομάδας της Repsol Honda ήταν αρκετό για να αλλάξει –και πάλι- τη τροπή του πρωταθλήματος.
Μέχρι τώρα, ο Τόνι Ελίας της Fortuna Honda φαίνεται να κρυβόταν, ώσπου του δόθηκε η ευκαιρία να κοιτάξει στα μάτια τον «Γιατρό» και να κάνει τη παρθενική του νίκη στη διοργάνωση για κλάσματα δευτερολέπτου.
Η επιτυχία αυτή συνοδεύτηκε και από την ατυχία του, μέχρι πριν πρωτοπόρου στη βαθμολογία, Νίκυ Χέιντεν που παρασύρθηκε «άδοξα» μετά από λάθος χειρισμό του Πεντρόσα στη προσπάθεια να προσπεράσει τον ομόσταυλό του, μόλις στον τρίτο γύρο.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Βαλεντίνο Ρόσι στη pole positions μαζί με τον Κόλιν Έντουαρντ και τον Χέιντεν να ακολουθεί. Η μάχη ήταν πολύ δυνατή ανάμεσα στους τρεις πρώτους μέχρις ότου ο Πεντρόσα να κάνει αυτή την παρακινδυνευμένη κίνηση και να αλλάξει τη τύχη του Αμερικανού βγάζοντάς τον εκτός βαθμολογίας στο Εστορίλ.
Οι άνθρωποι της Repsol Honda έμειναν στη κυριολεξία με ανοιχτό το στόμα, καθώς ο Πεντρόσα επέστρεφε με τα πόδια γεμάτος ενοχές ενώ ο Χέιντεν είχε βγει εντελώς εκτός εαυτού.
Όλα τα μάτια λοιπόν στράφηκαν στον Βαλεντίνο Ρόσι που όδευε προς τη νίκη με τον Τόνι Ελίας συνεχώς κολλημένο στη πίσω ρόδα του, μην αφήνοντάς του περιθώρια για λάθη. Μετά από αλλεπάλληλες αλλαγές στις τρεις πρώτες θέσεις μέχρι και τον τελευταίο γύρο, ο Ελίας κατάφερε να κρατήσει τον Κένυ Ρόμπερτς jr στη τρίτη θέση και επιτέθηκε ολοκληρωτικά στον τελευταίο γύρο, στον Ρόσι κερδίζοντας το πρώτο βάθρο της καριέρας του στα Moto GP μόλις δυο δέκατα του δευτερολέπτου!
Ο Κόλιν Έντουαρντς τερμάτισε άνετα στη τέταρτη θέση μπροστά από τον Μακότο Ταμάντα. Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Χόπκινς, έβδομος ο Κάρλος Τσέκα, όγδοος ο τραυματισμένος Μάρκο Μελάντρι ενώ οι Κρις Βερμιούλεν και Ράντυ Ντε Πουνιέ συμπλήρωσαν την δεκάδα.
Εκτός από την έξοδο Πεντρόσα-Χέιντεν, πτώση είχε ξανά ο Κέισυ Στόουνερ από μπροστινό παρασέρνοντας μαζί του τον Σέτε Ζιμπερνάου που τραυματίστηκε πάλι στη κλείδα ενώ εκτός βαθμολογίας τέθηκε και ο Σίνια Νακάνο από τον 1ο κιόλας γύρο.
Δηλώσεις Χέιντεν – Πεντρόσα
Ένας δυνατός άνεμος φάνηκε να απομάκρυνε οκτώ βαθμούς πιο μακριά τον τίτλο από τον οδηγό της Repsol Honda, Νίκυ Χέιντεν. Το όνομα του ανέμου… Πεντρόσα! Παρ’ όλη την ατυχία του, ο 25χρονος Αμερικανός έχει ακόμα ελπίδες για τη κατάκτηση του φετινού τίτλου.
Ξεκινώντας από τη τέταρτη θέση της πρώτης σειράς, ο Χέιντεν έκανε ένα καλό ξεκίνημα και κατάφερε γρήγορα να βρεθεί στη 3 θέση. Μια παρακινδυνευμένη όμως κίνηση του Ντάνι Πεντρόσα, με σκοπό να τον προσπεράσει, κατέληξε μοιραία στο επιβραδυντικό χαλίκι και για τους δύο, αφού ο Πεντρόσα έχασε το μπροστινό και παρέσυρε και τον ομόσταυλό του εκτός πίστας.
Ο νεαρός Ισπανός, μετά το συμβάν, έτρεξε να ζητήσει συγνώμη στον Χέιντεν και έσφιξαν τα χέρια. Ο Πεντρόσα έχει τραυματιστεί στο μικρό δάκτυλο του αριστερού χεριού του, όμως δεν είναι κάτι σοβαρό. Οι δύο αναβάτες έκαναν τις δηλώσεις τους:
Νίκυ Χέιντεν:
”Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω-απλά έχω πληγωθεί. Είχα μια πολύ καλή πορεία στον αγώνα, παρά το πρόβλημά μου με τις αριστερές στροφές. Ειλικρινά άρχισα να τα πηγαίνω καλά και να νιώθω πιο άνετα από τους πρώτους γύρους. Ήμουν πολύ πιο γρήγορος από τον Έντουαρντς και ήμουν στο σημείο που τον «διάβαζα» για να επιχειρήσω προσπέραση στα φρένα. Στη συνέχεια θα επέμενα και στον Βαλεντίνο.
Δεν περίμενα ο Ντάνι να κάνει στην άκρη και να με αφήσει να περάσω, όμως δε περίμενα ούτε και αυτό που έκανε. Είμαστε επαγγελματίες και ο Ντάνι ήρθε, μου ζήτησε συγνώμη και μιλήσαμε. Αυτό το σαββατοκύριακο απέδειξα πως δε το βάζω κάτω και είμαι αρκετά δυνατός. Στον αγώνα της Βαλένθια θα χρειαστώ τη βοήθεια του Ντάνι, γι’αυτό ελπίζω το χέρι του να καλυτερέψει. Το πρωτάθλημα είναι ακόμη πιθανό σε αυτή τη περίπτωση.”
Ντάνι Πεντρόσα:
“Τι να πώ; Έκανα ένα λάθος και ζητώ πραγματικά συγνώμη. Είναι η πρώτη φορά που παρασέρνω και άλλον αναβάτη με πτώση μου – δεν μου έχει συμβεί πάλι στο παρελθόν ή στα έξι χρόνια που αγωνίζομαι και συνέβη τη χειρότερη στιγμή. Είναι προφανές πως είμαι στεναχωρημένος και φυσικά και ο Νίκυ είναι δυσαρεστημένος και θέλω να ζητήσω για άλλη μια φορά συγνώμη. Μακάρι να μπορούσα να το αλλάξω αυτό που έγινε. Δεν ήθελα να τον προσπεράσω εκείνη τη στιγμή. Πάτησα φρένο και ο τροχός «έφυγε»”
O team manager της Repsol Honda είπε πως ήταν μια απογοητευτική μέρα γι’ αυτούς, όμως αυτή η εξωπραγματική σεζόν δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Είναι λογικό πως αυτό που ζητούν από τον αγώνα της Βαλένθια, είναι να κερδίσει ο Νίκυ και να τερματίσει ο Ντάνι δεύτερος για να σιγουρέψουμε τον τίτλο του πρωταθλητή αναβάτη!