Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ελαστικα on-off

  1. #1
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079

    Ελαστικα on-off

    Θα ηθελα την βοηθεια σας στην επιλογη ελαστικων. Εχω καταληξει αναμεσα στο MT 21 της PIRELLI και το Τ 63 της MICHELIN. Θα ηθελα απο οποιον γνωριζει για τα 2 αυτα ελαστικα να μου πει τα υπερ , τα κατα και ποιο θα διαλεγε αυτος. Θα ηθελα να παρω μονο χωματινα αλλα αναγκαστικα θα τα κυκλοφορω και καθημερινα στην πολη και στα ταξιδια. Ευχαριστω εκ των προτερων
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  2. #2
    Μάριε, θεωρω τα προαναφερθέντα αρκετά χωμάτινα....

    Για κοίτα σε κάτι πιο "dual purpose" όπως τα TKC80 πχ

    Αλλά ας πει κι ο Μάνος που τα φοράει (δε θυμάμαι πιο απ' τα δύο)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    θα σε μεταβιβάσω τη συμβουλή ενός πραγματικά έμπειρου αναβάτη, που όσο τον ακούω και όσο ζώ νέες εμπειρίες τον θυμάμαι ερχόμενος στα λόγια του!

    μιλάω για τον Dirty Θανάσουρα στον οποίο όταν πρωτο έκανα αυτη την ερώτηση περί ελαστικών


    για χρήση στην πόλη και ανα πάσα στιγμή χώμα μου πρότεινε τον συνδιασμό που χρησιμοποιούσε και αυτός

    ΜΤ21 μπροστά για καλό "τιμόνι" στο χώμα

    και Τ63 πίσω για περισσότερα ΄χιλιόμετρα και καλύτερα κρατήματα στην άσφαλτο!





    όπως και νά χει Μάριε, ένεκα ερχόμενου βαρύ χειμώνα με πολλές βροχές, προσοχή στη βρεγμένη άσφαλτο με τα τακούνάτα, γλιστρούν με την σκέψη!



  4. #4
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Cpt. Haddock - Τα TKC80 για να σου πω την αληθεια δεν τα ξερω ας μας διαφωτισει ο Μανος.


    KaTaNaS- Δεν ειναι ασχημη ιδεα. Απλος δεν ξερω ποσο θα επηρεασει στην ασφαλτο το κρατημα απο τα MT 21. Μπορεις να μου πεις μεχρι ποσα χλμ δινει μαξιμουν για τα ΜΤ21 η PIRELLI? Για τα Τ63 λεει 180 χλμ μαξιμουν.

    Σας ευχαριστω και τους 2
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  5. #5
    Στο άφρικα έχω Τ63 και έχω κάνει ταξίδι με 140χαω χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.
    Στο βρεγμένο θέλουν πολύ προσοχή, προσωπικά μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν έχω φρένα καθόλου. Βγάζει το πίσω καμια 3000 χλμ και το εμπρός καμια 4000 χλμ
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  6. #6
    Δεν πόναει!!! Το avatar του/της caesarsk
    Εγγραφή
    21/07/2005
    Μηνύματα
    1.225
    Θα συμφωνήσω 150% με τον ΚΑΤΑΝΑ
    Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.

    ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!

    -ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
    -Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)


    Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...


    ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!

  7. #7
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Φαντάζομαι αυτός ο συνδυασμός συστήνεται σε ελαφριά μηχανάκια έτσι... ?
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Λοιπόν, πάμε για ακόμα μία φορά, πάλι από την αρχή!

    Μάριε....

    Έχω βάλει στο Africa (για χωμάτινα αναφέρομαι πάντα):
    1) TKC-80
    2) TKC-80 πίσω με Pirelli MT21 εμπρός
    3) MICHELEN T63

    Πίσω ΜΤ21 ΔΕΝ έχω βάλει για να ξέρω περί αυτού.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν...

    1) TEΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ (Με τις παραχωρήσεις που εννοείται κάνουμε στα "τακουνάτα" ελαστικά*)
    2) Το πίσω έβγαλε περίπου 8000 χλμ με σχετικά σκληρή χρήση αλλά στην άσφαλτο μέχρι 130-140 ώς επί το πλείστον.Ομοιόμορφη φθορά όμως!
    Το τότε εμπρός ΜΤ21 τα ίδια χλμ αλλά είχαν φαγωθεί τα τακούνια του παράτερα! Δεν ξέρω το λογο και δεν μπορώ να στο εξηγησω από εδώ, μόνο να στο δείξω...Λές και τα μονά στη διάταξη ήταν πιό σκληρά και δεν φθάρησαν ενώ τα διπλής διάταξης πιό μαλακά και είχαν χάσει πολύ τακούνι!Πρόβλημα στο κράτημα δεν είδα, όμως ο θόρυβος ήταν περισσότερος!
    3) Τα Τ63 μπρος-πίσω τα φοράω ακόμα! Έχω κάνει 8000 χλμ αυτή τη στιγμή. Άν δείς το πίσω θα κλαίς και θα γελάς ταυτόχρονα!!!
    Από τα πρώτα 500χλμ άρχισαν να "σκάνε" στη βάση τους τα τακούνια στο πίσω! Να σημειώσω ότι μιλάμε για φρέσκα λάστιχα έτσι? όχι παλιά!!! Σαν λάστιχο δεν λέω, καλό είναι, στο βρεγμένο βέβαια είναι όπως τα λέει και ο Στέργιος, και από κρατήματα καλό είναι, αλλά βρε αδερφέ ξενέρωμα να βλέπεις τα τακούνια να εξαφανίζονται μετά τα 1000-1500 χιλιόμετρα!!!
    Αυτή τη στιγμή λείπουν από πάνω τα μισά και από τα άλλα μισά...τα μισά τους!!! Άμα σου λέω, για γέλια είναι! Ασφαλώς έχει αυξηθεί και ο θόρυβος!
    Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αυτά σε σχέση με τα Continental δεν τα πρόσεξα τόσο, δηλαδή απότομα ξεκινήματα στην άσφαλτο, ταχύτητες άνω των 130 κτλ...
    Από κράτημα όμως αντέχει το μαμημένο παρόλα τα χάλια του, αλλά στις 8000χλμ αντέχαν και τα TKC-80!
    Εν ολίγοις το πρόβλημα με τα Τ63 εστιάζεται στο πίσω, το εμπρός είναι μιά χαρά ακόμα...

    Για να καταλήγουμε, σου προτείνω τα Continental ώς το καλύτερο "σκαλοπάτι" μετάβασης σου από τα ασφάλτινα στα χωμάτινα, ή τη λύση του Κατάνα-Θανάση αλλά αντί Τ63 βάλε TKC-80 πίσω! Sorry Τανάση, αλλά τα είδες τα δικά μου πώς είναι!


    Στο ερώτημά σου τώρα για την τελική...
    Μή τα κοιτάς αυτά σε τέτοια λάστιχα! Γνώμη μου έτσι?
    Εκεί που πάς με 150 π.χ με τα χωμάτινα μπορεί να αρχίσει να "σκαμπιλίζει" το μπροστινό σου και άντε να το μαζέψεις!

    Κι εδώ να βάλω τον αστερίσκο....

    * Όταν σε ένα μηχανάκι βάλουμε χωμάτινα έχουμε υπ' όψη μας τα εξής:
    α) Ξεχνάμε το κράτημα των ασφάλτινων! Έχουμε μπόλικο από δαύτο (αναλόγως την επιλογή βεβαίως-βεβαίως) αλλά όχι τόσο!
    β) Δεν έχουμε στο νού μας τις τελικές! Τρώγωνται πιό γρήγορα, μπορεί να "σκαμπιλίσει" με αφορμή το οδόστρωμα, ένα απότομο αέρα κλπ...
    γ) Δέν είναι για γρήγορες εκκινήσεις, σούζες κλπ γιατί επίσης τρώγωνται γρήγορα.
    δ) Δεν φρενάρουν το ίδιο στην άσφαλτο όσο τα ασφάλτινα άρα πάμε πιό "συγκεντρωμένα" ειδικά μέχρι να τους πάρουμε τον "αέρα"
    ε) Στο βρεγμένο είμαστε τρίς προσεκτικότεροι απ ότι με ασφάλτινα
    ζ) Ελέγχουμε την πίεση πιό συχνά και δινουμε μεγαλυτερη σημασία σε αυτήν πρός όφελος του κρατήματος (χαμηλότερη εννοείται από τα ασφάλτινα)
    η) Μαθαίνουμε να ζούμε με το θόρυβο.

    Αυτά, νομίζω ότι συμφωνούν και άλλοι μαζί μου όπως επίσης ελπίζω να σε βοήθησα!





    Εγώ σε μερικά χλμ που θα τα αλλάξω είμαι σε δίλλημα...
    TKC-80 πάλι ή κάτι αρκετά πιό χωμάτινο? Πλέον έχω κάνει αρκετες χιλιάδες χλμ με χωμάτινα και δεν τα φοβάμαι αλλά να ρισκάρω άλλη μια επιλογή ή να πάω στα σίγουρα?
    Είδωμεν....

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αν οι επιλογές περιορίζονται μεταξύ των προαναφερθέντων, it's Ο.Κ. !!!

    (αλλοιώς ρίξτε μια "οδηγική" ματιά στα Bridgestone TW 301 & 302.
    Tα έχω "δοκιμάσει" σε σχεδόν κάθε είδους μηχανάκι - από DT125 μέχρι XLR600 - και συμπεριφέρονται μάλλον "αξιοπρεπώς").



    Δεν είμαι σίγουρος αν παράγονται ακόμη ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan



    Δεν είμαι σίγουρος αν παράγονται ακόμη ...
    Παράγονται ακόμη...
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  11. #11
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    Λοιπόν, πάμε για ακόμα μία φορά, πάλι από την αρχή!

    Μάριε....

    Έχω βάλει στο Africa (για χωμάτινα αναφέρομαι πάντα):
    1) TKC-80
    2) TKC-80 πίσω με Pirelli MT21 εμπρός
    3) MICHELEN T63

    Πίσω ΜΤ21 ΔΕΝ έχω βάλει για να ξέρω περί αυτού.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν...

    1) TEΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ (Με τις παραχωρήσεις που εννοείται κάνουμε στα "τακουνάτα" ελαστικά*)
    2) Το πίσω έβγαλε περίπου 8000 χλμ με σχετικά σκληρή χρήση αλλά στην άσφαλτο μέχρι 130-140 ώς επί το πλείστον.Ομοιόμορφη φθορά όμως!
    Το τότε εμπρός ΜΤ21 τα ίδια χλμ αλλά είχαν φαγωθεί τα τακούνια του παράτερα! Δεν ξέρω το λογο και δεν μπορώ να στο εξηγησω από εδώ, μόνο να στο δείξω...Λές και τα μονά στη διάταξη ήταν πιό σκληρά και δεν φθάρησαν ενώ τα διπλής διάταξης πιό μαλακά και είχαν χάσει πολύ τακούνι!Πρόβλημα στο κράτημα δεν είδα, όμως ο θόρυβος ήταν περισσότερος!
    3) Τα Τ63 μπρος-πίσω τα φοράω ακόμα! Έχω κάνει 8000 χλμ αυτή τη στιγμή. Άν δείς το πίσω θα κλαίς και θα γελάς ταυτόχρονα!!!
    Από τα πρώτα 500χλμ άρχισαν να "σκάνε" στη βάση τους τα τακούνια στο πίσω! Να σημειώσω ότι μιλάμε για φρέσκα λάστιχα έτσι? όχι παλιά!!! Σαν λάστιχο δεν λέω, καλό είναι, στο βρεγμένο βέβαια είναι όπως τα λέει και ο Στέργιος, και από κρατήματα καλό είναι, αλλά βρε αδερφέ ξενέρωμα να βλέπεις τα τακούνια να εξαφανίζονται μετά τα 1000-1500 χιλιόμετρα!!!
    Αυτή τη στιγμή λείπουν από πάνω τα μισά και από τα άλλα μισά...τα μισά τους!!! Άμα σου λέω, για γέλια είναι! Ασφαλώς έχει αυξηθεί και ο θόρυβος!
    Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αυτά σε σχέση με τα Continental δεν τα πρόσεξα τόσο, δηλαδή απότομα ξεκινήματα στην άσφαλτο, ταχύτητες άνω των 130 κτλ...
    Από κράτημα όμως αντέχει το μαμημένο παρόλα τα χάλια του, αλλά στις 8000χλμ αντέχαν και τα TKC-80!
    Εν ολίγοις το πρόβλημα με τα Τ63 εστιάζεται στο πίσω, το εμπρός είναι μιά χαρά ακόμα...

    Για να καταλήγουμε, σου προτείνω τα Continental ώς το καλύτερο "σκαλοπάτι" μετάβασης σου από τα ασφάλτινα στα χωμάτινα, ή τη λύση του Κατάνα-Θανάση αλλά αντί Τ63 βάλε TKC-80 πίσω! Sorry Τανάση, αλλά τα είδες τα δικά μου πώς είναι!


    Στο ερώτημά σου τώρα για την τελική...
    Μή τα κοιτάς αυτά σε τέτοια λάστιχα! Γνώμη μου έτσι?
    Εκεί που πάς με 150 π.χ με τα χωμάτινα μπορεί να αρχίσει να "σκαμπιλίζει" το μπροστινό σου και άντε να το μαζέψεις!

    Κι εδώ να βάλω τον αστερίσκο....

    * Όταν σε ένα μηχανάκι βάλουμε χωμάτινα έχουμε υπ' όψη μας τα εξής:
    α) Ξεχνάμε το κράτημα των ασφάλτινων! Έχουμε μπόλικο από δαύτο (αναλόγως την επιλογή βεβαίως-βεβαίως) αλλά όχι τόσο!
    β) Δεν έχουμε στο νού μας τις τελικές! Τρώγωνται πιό γρήγορα, μπορεί να "σκαμπιλίσει" με αφορμή το οδόστρωμα, ένα απότομο αέρα κλπ...
    γ) Δέν είναι για γρήγορες εκκινήσεις, σούζες κλπ γιατί επίσης τρώγωνται γρήγορα.
    δ) Δεν φρενάρουν το ίδιο στην άσφαλτο όσο τα ασφάλτινα άρα πάμε πιό "συγκεντρωμένα" ειδικά μέχρι να τους πάρουμε τον "αέρα"
    ε) Στο βρεγμένο είμαστε τρίς προσεκτικότεροι απ ότι με ασφάλτινα
    ζ) Ελέγχουμε την πίεση πιό συχνά και δινουμε μεγαλυτερη σημασία σε αυτήν πρός όφελος του κρατήματος (χαμηλότερη εννοείται από τα ασφάλτινα)
    η) Μαθαίνουμε να ζούμε με το θόρυβο.

    Αυτά, νομίζω ότι συμφωνούν και άλλοι μαζί μου όπως επίσης ελπίζω να σε βοήθησα!





    Εγώ σε μερικά χλμ που θα τα αλλάξω είμαι σε δίλλημα...
    TKC-80 πάλι ή κάτι αρκετά πιό χωμάτινο? Πλέον έχω κάνει αρκετες χιλιάδες χλμ με χωμάτινα και δεν τα φοβάμαι αλλά να ρισκάρω άλλη μια επιλογή ή να πάω στα σίγουρα?
    Είδωμεν....
    Ας υποθεσουμε οτι καποιος δεν εχει οικονομικο προβλημα και μπορει να αλλαζει το πισω λαστιχο καθε 5000 χλμ. θα προτιμουσες το TKC-80 ή το Τ63 στο χωμα? Για το μπροστινο νομιζω οτι η λογικη του Κατανα ειναι σωστη (ελπιζω το ΜΤ21 να εχει το στοιχειωδες καρατημα στο στεγνο )
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
    Ας υποθεσουμε οτι καποιος δεν εχει οικονομικο προβλημα και μπορει να αλλαζει το πισω λαστιχο καθε 5000 χλμ. θα προτιμουσες το TKC-80 ή το Τ63 στο χωμα? Για το μπροστινο νομιζω οτι η λογικη του Κατανα ειναι σωστη (ελπιζω το ΜΤ21 να εχει το στοιχειωδες καρατημα στο στεγνο )
    Στο χωμα Τ63 αλλα ασφαλτο πανω απο 120 αρχιζεις να χανεις τακουνια.

    (εχω βαλει 5χΤ63,1χΜΤ21, 4χΤΚC80, 2χKaroo, 1χVeeRaber, 1xMAXIS στο Africa)

  13. #13
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KamenosAfrican
    Στο χωμα Τ63 αλλα ασφαλτο πανω απο 120 αρχιζεις να χανεις τακουνια.

    (εχω βαλει 5χΤ63,1χΜΤ21, 4χΤΚC80, 2χKaroo, 1χVeeRaber, 1xMAXIS στο Africa)
    Kαι να σκεφτεις οτι η Michelin δινει μαξιμουν ταχ. 180
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
    Ας υποθεσουμε οτι καποιος δεν εχει οικονομικο προβλημα και μπορει να αλλαζει το πισω λαστιχο καθε 5000 χλμ. θα προτιμουσες το TKC-80 ή το Τ63 στο χωμα? Για το μπροστινο νομιζω οτι η λογικη του Κατανα ειναι σωστη (ελπιζω το ΜΤ21 να εχει το στοιχειωδες καρατημα στο στεγνο )

    Εμένα πάντως το ΜΤ21 δέν με πρόδωσε ποτέ! Άν και άλλα (σεβαστόν) μου είχαν πεί κάποιοι σχετικά με το κράτημά του....

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KamenosAfrican
    Στο χωμα Τ63 αλλα ασφαλτο πανω απο 120 αρχιζεις να χανεις τακουνια.

    (εχω βαλει 5χΤ63,1χΜΤ21, 4χΤΚC80, 2χKaroo, 1χVeeRaber, 1xMAXIS στο Africa)

    Μιας λοιπόν και δεν θα πηγαίνεις στο χώμα μόνο, θες ταχύτητες άνω των 120 και δεν έχεις και πρόβλημα να αλλάζεις κάθε 5000χλμ πίσω λάστιχο...


    ΒΑΛΕ ΤΟ ΤKC-80 NA TEΛΕΙΩNOYME!!!

    ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 5000 ΧΛΜ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ!!!









Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικά on-off μεσαίας κατηγορίας
    από pkpl στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2010, 22:49
  2. Πιέσεις σε on-off ελαστικά
    από nikonian στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2006, 11:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF