συνάδελφε έχω σωστό άερα μετρημένο κρύα πάντα (όχι με ψηφιακό μετρητή)
επίσης λύση για το χέρι VOLTAREN χάπια στην αρχή πονούσε το στομάχι κ μείωσα δοσολογία τώρα σχεδόν οκ ολά (sxedon sxedon)
thanks 4 asking
συνάδελφε έχω σωστό άερα μετρημένο κρύα πάντα (όχι με ψηφιακό μετρητή)
επίσης λύση για το χέρι VOLTAREN χάπια στην αρχή πονούσε το στομάχι κ μείωσα δοσολογία τώρα σχεδόν οκ ολά (sxedon sxedon)
thanks 4 asking
Παντως επειδη και εγω νεος ειμαι με την ΒεφαΑρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
συνάδελφε έχω σωστό άερα μετρημένο κρύα πάντα (όχι με ψηφιακό μετρητή)
επίσης λύση για το χέρι VOLTAREN χάπια στην αρχή πονούσε το στομάχι κ μείωσα δοσολογία τώρα σχεδόν οκ ολά (sxedon sxedon)
thanks 4 asking
1 οταν ο δρομος ειναι καλος πλαγιαζεις πολυ για πλακα
2 αυτο με τα χερια παιζει με ολους οταν ειδικα εχεις να την οδηγησεις καιρο
3 απο οτι ακουω τα μαμα λαστιχα ειναι για τα μπαζα
X_NR750
1,. define ....πολύ
2. τα δικά μου χέρια είναι δυστυχώς χειρουργημένα ..
3. τα λάστιχά μου είναι 1ος μήνα (αφρός)
Ε δεν καυβαλαω και μυρογνωμονιοΑρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
X_NR750
1,. define ....πολύ
2. τα δικά μου χέρια είναι δυστυχώς χειρουργημένα ..
3. τα λάστιχά μου είναι 1ος μήνα (αφρός)
προσπαθησε να χρησιμοποιεις και κοιλιακους
λεμε τα μαμα λαστιχα οσο καινουργια και να ειναι μαπα ειναι
ναι, γρήγορη κορώνα (σχήμα V) σημαίνει ότι το λάστιχο έχει πιο ελαφριά αίσθηση στις αλλαγές κλίσεων, πλαγιάζεις πιο εύκολα και γρήγορα, με αντιστάθμισμα την περισότερη νευρικότητα σε φρένα (συνήθως). Επίσης, θεωρητικά, κρατάει περισσότερο γιατι λόγω σχήματος του σκελετού, ύπο κλίση έχεις στη διάθεση σου μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού σε επαφή με το δρόμο από ότι με ένα ελαστικό κορώνας U.Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
Που σημαίνει ?.... ότι πλαγιάζει γρήγορα? κρατάει πολύ ?
όπως σωστά σου απάντησε λίγο πρίν ο sniper, αυτό το 1 εκατοστό που φαίνεται απάτητο αντιστοιχεί σε πολλές μοίρες κλίσης ακόμαΑρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
... απλά θέλω να μάθω να αντιμετωπίσω μια ξαφνική ανάγκη για στροφή και θα προτιμουσα να ειχε πολύ υπόλοιπο ελαστικού ακόμη
thank u για τις συμβουλές-πληροφορίες
Παίδες..το λαστιχο εθνικη πατιεται! Δε χρειαζεται πιστα και τελειο οδοστρωμα. Εμπιστοσυνη σε αυτο που καβαλας και γνωση δρομου και οδηγησης! Στροφες με καλες κλεισεις και οδοστρωμα που να προσφερονται για οριακο πλαγιασμα υπαρχουν παντου!
Υπαρχουν ομως και αλλοι παραμετροι που συμβαλουν στο πατημα ολου του ελαστικου. Εγω π.χ. με το Ζ750 και τα εργοστασιακα λαστιχα που δεν ηταν και τα καλυτερα της αγορας σε αυτη την κατηγορια, μετα τα 2500 χλμ ειχα πατησει ολο το λαστιχο σε σημειο που ειχαν αρχισει να φθειρονται στο πλαι. Μ'αυτο θελω να πω οτι δε πατηθηκε μια φορα και αυτο ηταν! Καθε φορα που εβγαινα, την ιδια δουλεια εκανα![]()
Μετα απο 8000χλμ αλλαξα λαστιχα και εβαλα απο 180 πισω..190. Το λαστιχο ηταν πολυ καλυτερο σαν ποιοτητα και αποδοση απο το εργοστασιακο, επεφτα πιο πολυ στη στροφη, παρ'ολα αυτα ποτε δε πατηθηκε ολο.Δε χρειαζεται να εξηγησω γιατι!
Γνωμη μου ειναι οτι ο καθενας οδηγαει συμφωνα με τα δικα του δεδομενα! Το μηχανακι μπορει να εχει και αλλα περιθωρια, αλλα αν εσυ δε νιωθεις ασφαλεις για περισσοτερα...μενεις εκει που μπορεις...ΑΣΦΑΛΗΣ!:smilea:
Παρτε και μια Photo με το 190αρι και προσεξτε τα chicken stipes (οπως τα ανεφερε καποιος πριν απο εμενα).
![]()
Έτσι είναι.
Προσοχή και η οδήγηση γίνεται απόλαυση!!
ΔΕΝ ξεχνάω.
εξαρτατε την στροφη και με ποσα θελουμε να την παρουμε!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
ρε μαγκες μια ερωτησουλα βγαζετε σωμα στην στροφη?![]()
![]()
δηλαδη αν θες να πας γρηγορα βγαζεις σωμαΑρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
εξαρτατε την στροφη και με ποσα θελουμε να την παρουμε!!!![]()
![]()
εγω δεν βγαζω μου κανει καπως σε καγκουρια σε δημοσιο δρομο
http://www.moto.gr/forums/showthread...ghlight=chiken
Φιλε X_NR750 ριξε μια ματια στην ευρεση,θα βρεις πολλα θεματα που σε απασχολουν.![]()